Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για το Galaxy S


saliez
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντως επειδή γράφτηκαν οδηγοί φλασαρίσματος εδώ μην νομίζετε πως από ΄δω αντλούν τις πληροφορίες,ειδικά για τα Samsung υπάρχει η πληρότητα του samfirmware + το "μαγαζάκι" που όλοι επισκεπτόμαστε και "αγοράζουμε" τα πάντα τζάμπα αλλά δεν μπορούμε να πούμε ούτε το όνομα του(μου φαίνεται αρκετά γελοίο αυτό αφού είναι ελεύθερα προσβάσιμο ως web τοποθεσία ανεξάρτητα των νομικών ζητημάτων που μπορεί να εγείρει η αναφορά σε αυτό) και "άλλα μαγαζάκια"....;)

Ολο αυτό σε τελική ανάλυση οφείλεται στην ιδιαιτερότητα μας να θέλουμε τα ελληνικά στην συσκευή αλλά την θέλουμε και πιο φθηνή...ε δεν γίνεται αυτό χωρίς τίμημα αφού οι εδώ αντιπροσωπείες κοιτάνε να βγάλουν τα σπασμένα της χρονιάς με κοστολόγηση 40% πάνω από το κέρδος που θα είχαν αν έβαζαν την τιμή εισαγωγής.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι πρώτα αυτό το thread εδώ ως αρχή και μετά να είμαστε πολύ πιο υποψιασμένοι αφού έχουμε ενημερωθεί και διαδώσει αυτά στον ευρύτερο κύκλο γνωστών και φίλων.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 239
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πάντως επειδή γράφτηκαν οδηγοί φλασαρίσματος εδώ μην νομίζετε πως από ΄δω αντλούν τις πληροφορίες,ειδικά για τα Samsung υπάρχει η πληρότητα του samfirmware + το "μαγαζάκι" που όλοι επισκεπτόμαστε και "αγοράζουμε" τα πάντα τζάμπα αλλά δεν μπορούμε να πούμε ούτε το όνομα του(μου φαίνεται αρκετά γελοίο αυτό αφού είναι ελεύθερα προσβάσιμο ως web τοποθεσία ανεξάρτητα των νομικών ζητημάτων που μπορεί να εγείρει η αναφορά σε αυτό) και "άλλα μαγαζάκια"....;)

Ολο αυτό σε τελική ανάλυση οφείλεται στην ιδιαιτερότητα μας να θέλουμε τα ελληνικά στην συσκευή αλλά την θέλουμε και πιο φθηνή...ε δεν γίνεται αυτό χωρίς τίμημα αφού οι εδώ αντιπροσωπείες κοιτάνε να βγάλουν τα σπασμένα της χρονιάς με κοστολόγηση 40% πάνω από το κέρδος που θα είχαν αν έβαζαν την τιμή εισαγωγής.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι πρώτα αυτό το thread εδώ ως αρχή και μετά να είμαστε πολύ πιο υποψιασμένοι αφού έχουμε ενημερωθεί και διαδώσει αυτά στον ευρύτερο κύκλο γνωστών και φίλων.

 

Ακριβως, δεν γινεται να τα εχουμε ολα δικα μας, γιαυτο οποιος θελει καινουργια ρομ+ελληνικα+χαμηλη τιμη μπορει καλλιστα να προτιμησει τα εν λογω καταστηματα με τη διαφορα οτι θα τον ενημερωσουν πως το κινητο εχει ανοιχτει ή ειναι μεταχειρισμενο και εχει επηρρεαστει το λογισμικο του.

 

Σε ολα τα υπολοιπα που λες συμφωνω απολυτως. Εννοειται πως υπαρχουν ατελειωτες πηγες για να μπορεσει καποιος να μαθει να φλασαρει, χωρις να αποκλειεται οτι μπορει να μπηκε και εδω.

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα, δεν έχει απολύτως καμία σημασία από πού έμαθαν να φλασάρουν.

 

Αλλά από τη στιγμή που το κάνουν, όπως είπε και ο Παναγιώτης οφείλουν να ενημερώνουν τον αγοραστή. Αν δεν το κάνουν είναι απατεώνες. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.

- Alex
Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπάρχει μαγαζί που πουλάει ελληνικής αντιπροσωπείας σε παρόμοιες τιμές με τα παραεισαγωγής.
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η "κουτοπονηριά" που μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί είναι καταδικαστέα.

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.

Contact: a.pap@doeyetea.eu

Αλέξανδρος - [School of Tourism & Hospitality – STEAN College] - [Web Designer]

[Root στο Galaxy S II] - [Ορολογία του Android]

Link to comment
Share on other sites

Οταν διαμαρτυρηθηκα μου ειπαν οτι ειναι τακτικη του καταστηματος να ανοιγει τις συσκευασιες και να ελεγχει εαν ειναι ολα μεσα!!!!!!!!

 

Καλά, το θράσος μερικών δεν έχει όρια. Όχι μονό το ομολογούν αλλά αισθάνονται τόσο ασφαλείς ώστε να διακηρύττουν ότι είναι και "πολιτική" του καταστήματος. Τι να πούμε πλέον μετά από αυτό. Σαν να λέμε ότι θα αγοράζουμε από το super market ανοιγμένη συσκευασία με ψωμάκια επειδή θα είναι "τακτική" του καταστήματος να τσεκάρει αν μέσα έχει όντως 10. Ε μα, έλεος.

Μάκης
Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να ποουμε και τα καλά, πήρα το SGS πέρσι αρχές Ιουλίου από το play247, δεν ήθελαν με κανένα με κανένα τρόπο να αποσφραγίσω τη συσκευή πριν το αγοράσω, ούτε όταν τους είπα ότι δεν θα το πάρω. μου υποσχέθηκαν όμως ότι όταν το πληρώσω και υπήρχε κάποιο πρόβλημα ή φαινόταν πειραγμένο θα μου το άλλαζαν επί τόπου

Φυσικά ήταν κομπλέ όλα, ελληνικά πληκτρολόγια δεν υπήρχαν, μάλιστα έκανα και μια μέρα να βρώ πως αλλάζει γλώσσα, γιατί και το πρώτο μου Android ήταν και είχε μία περίεργη γλώσσα μάλλον σκανδιναυική

Edited by argam
Link to comment
Share on other sites

Πάντως και στο ΠΛΑΙΣΙΟ που έχω αγοράσει κατά καιρούς κινητά ήταν ανοιγμένα και μου είπαν αυτό ακριβώς που αναφέρεται παραπάνω "ότι είναι τακτική του καταστήματος για να διαπιστωθεί ότι όλα είναι μέσα...".

Τάσος

 

Be strong where you are weak and weak, where you are strong.. :rocket:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και στο ΠΛΑΙΣΙΟ που έχω αγοράσει κατά καιρούς κινητά ήταν ανοιγμένα και μου είπαν αυτό ακριβώς που αναφέρεται παραπάνω "ότι είναι τακτική του καταστήματος για να διαπιστωθεί ότι όλα είναι μέσα...".

 

Πιστεύω όμως ότι το Πλαίσιο δεν πουλάει μεταχειρισμένες συσκευές για καινουργιες....

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα φιλε μου οσον αφορα το play247.gr απο τοτε που μου ειπαν το ιδιο για το touch pro 2 ,Περασε εναμιση χρονος μπορει να αλλαξαν τακτικη που δεν το νομιζω.το τι κανουν σημερα δεν το γνωριζω γιατι δεν ξαναπαιρνω τιποτα απο εκει,.απλα πιστευω οτι καποια προιοντα τα ανοιγουν για να τα δειγματισουν ή να το βαλουν βιτρίνα και μετα τα στελνουν σε πωληση και που?μα φυσικα στις παραγγελίες μεσω ιντερνετ.δεν νομιζω οτι κανουν το ιδιο εαν πας απο εκει.Τωρα οσον αφορα το πλαισιο,εχω δει οτι ακομη και η τελευταια συσκευη τους να ειναι στο σταντ σου λενε οτι πωλειται και μαλιστα σαν καινουργια!ακομη και εαν εχει καιρο στον χωρο της εκθεσης χωρις μειωση τιμης.αυτο μου εχει τυχει σε αγορα κινητου.σε καποια τηλεοραση που πηρα μου την εδωσαν φτηνοτερα αυτην που ηταν στην εκθεση και καποια αλλη φορα που παρηγγειλα παλι μια lcd tv και ενω ειπα δεν θελω να ειναι ανοικτη μου εσταλη ανοικτη αλλα με την υποσχεση οτι δεν την ειχαν στην εκθεση.Και ποιος τους πιστευει?απλα εαν πληρωνεις με πιστωτικη και εισαι απο μακρια αντε να βρεις ακρη!να επιστρεψεις και να παρεις τα λεφτα σου πισω και λοιπα και λοιπα .

 

Παιδιά εγω πήρα το galaxy s απο το play247 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το πήρα λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, η παραγγελία εκτελέστηκε άμεσα (στάλθηκε σε 24 ώρες) και ήρθε με σφραγίδα απέξω,ζελατίνα και όλα κομπλέ (η συσκευασία ήταν σίγουρα ανέγγιχτη)! Και μάλιστα ήταν Ελληνικής αντιπροσωπείας (Ι9000ΧWJM2 firmware) παρότι το περίμενα εξωτερικού.

Πρώτη παραγγελιά είχα κάνει στο ebw τότε αλλά με πήραν τηλέφωνο ότι δεν είχαν σε στοκ και μπορούσαν να μου στείλουν ενα της Vodafone που είχαν (ειδάλλως φυσικά μου πρότειναν να περιμένω να λίγες μέρες να ξαναφέρουν). Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία (το ήθελα για δώρο Χριστουγέννων στον εαυτό μου:p και φυσικά δεν ήθελα να είναι vodafone) και την έκανα απο το παραπάνω μαγαζί...

 

Ίσως να ήμουν τυχερός αλλά ήθελα να πω και την δικιά μου εμπειρία (λόγω του ότι αναφέρθηκε και το play247) ... Το ότι κάποια παιδιά παίρνουν ανοιχτές συσκευασίες (για όποιο λόγο και να γίνεται αυτό) είναι ανεπίτρεπτο και φυσικά συνιστά κοροϊδία απέναντι στον πελάτη!!!

Edited by Coolgreek
Βασίλης!
Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα καλά πρέπει να λέγονται εγώ το πήρα από το mobilehellas. Φυσικά κλειστό κ ελληνικής αντιπροσωπείας νέας παραλαβής. Βέβαια αντί για τρεις μέρες έκανε σχεδόν δύο εβδομάδες αλλά η τιμή ίδια με τα παραεισαγωγής.
Link to comment
Share on other sites

@extacy αν μπορείς γράψε το όνομα και εκείνου του μαγαζιού να το έχουμε στα υπ'όψη.

 

Λοιπον το μαγαζι που αναφερομαι ειναι το

http://www.kinitomania.com/

 

εψαχνα να αγορασω το Galaxy S και βρηκα μαγαζι που το ειχε κανενα 50αρικο φθηνοτερα απο τα μεγαλα καταστηματα.... παω απο εκει και του λεω ψαχνω αυτο το κινητο... το εχουμε μου λεει με την 2.3 πανω... μα πως του λεω αφου δεν εχει κυκλοφορησει καν...και με μια φυσικοτητα μου λεει ε ενταξει το ανοιξαμε και του περασαμε μια εδκοση απο ιντερνετ.... εντωμεταξυ το κουτι κομπλε κλειστο με ταινιεσ κλπ... 100 ευρω του λεω κατω γιατι το ανοιξατε του λεω και ειναι μεταχειρισμενο αλλα δεν ηθελε

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα

τωρα ειδα το παρον θρεντ και επειδη ημουν κατα καποιο τροπο το "κερεασακι" στη τουρτα για να ανοιξει το θρεντ,μιας και αγορασα το κινητο απο το e-click.gr θα ηθελα να πω για την επικοινωνια που ειχα με το καταστημα...

 

Με λιγα λογια η απαντηση απο το καταστημα ειναι οτι αναφερεται στο σαιτ η προελευση των τηλεφωνικων συσκευων

http://www.e-click.gr/index.php?target=categories&category_id=157

 

Το προβλημα ειναι οτι οταν μπεις απο ψαχτηρι - skroutz , google κλπ πας κατευθειαν στην σελιδα που σε ενδιαφερει οπου δεν αναφερεται κατι σχετικο... πχ http://www.e-click.gr/index.php?target=products&product_id=43482

 

Ενω ο υπευθυνος απαντησε αμεσα, με ετοιμοτητα και ανεση ως προς την θεση του καταστηματος " εμεις το αναφερουμε στη σελιδα με κοκκινα γραμματα " οταν τον ρωτησα πως θα μπορω να εχω την επισημη αναβαθμιση, μου ειπε οτι δεν καταλαβαινει και οτι θα επρεπε να παω απο εκει για να το δει ο τεχνικος και οτι θα εκαναν οτι μπορουσαν για να με εξυπηρετησουν...

 

Αυτα..

Link to comment
Share on other sites

την πολιτικη του καταστηματος και τις αρχες, δεν μπορει να στις τονιζει σε καθε προϊον που χαζευεις να αγορασεις...Ασχετα αν ειναι μακακες η οχι, εγω προσωπικα σε καθε καταστημα που μπαινω να παραγγειλω περνα μια βολτα απο τις πληροφοριες, πληρωμων -αποστολων-εγγυησεων κλπ κλπ....κ μετα, αποφασιζω να αγορασω η οχι...καλο το 50ρικο να το γλυτωσεις, αμα ομως ειναι να το φας αργοτερα απο πισω και να χτυπας το κεφαλι σου, να το βρασω...
Link to comment
Share on other sites

αν και γενικα δεν εχω παρει θεση κατα του καταστηματος, μαλιστα εχω αναφερει οτι τους θεωρω ενταξει ατομα αυτο που αναφερεις για μενα ειναι λιγο κουλο.Μεσα στις τοσες χιλιαδες προιοντα που εχει θεωρω οτι επιβαλεται να αναφερει την εγγυηση και οτι ακριβως αναφερει στην ΜΟΝΟ στην αρχικη σελιδα των κινητων ανα εταιρεια πχ Samsung...

 

Δεν θεωρω οτι σαν καταναλωτης πρεπει να μπαινω στην διαδικασια να ψαχνω να βρω τα αυτονοητα και οτι ντε και καλα πρεπει να ειμαι καχυποπτος και "υποψιασμενος" και να ψαχνω να βρω πως ΔΕΝ θα μου την φερουν...Αλλα ζω στη Ελλαδα και ολα τα αλλα ειναι περιττα....

 

Ετσι και αλλιως το μονο που με χαλαει στην ολη υποθεση ειναι οτι δεν μπορω να κανω μεσω kies την επισημη αναβαθμιση και αυτο θα επρεπε να το αναφερουν...Για να καταλαβεις το κινητο θα το αγοραζα ακομα και αν μου ελεγαν οτι ξερεις εχουμε κανει αυτο και αυτο και πραγματικα θα τους εκτιμουσα ακομα περισσοτερο, γιατι στην τελικη πραγματι το κινητο ειναι αψογο και γρηγορο και ειμαι πολυ ικανοποιημενος.Απλα δεν μπορω αυτην την κουτοπονηρια...Τωρα θα πρεπει ή να τους το παω οταν και οποτε με το καλο βγει η αναβαθμιση, η να την κανω μονος μου πραγμα που μου φαινεται πολυ δυσκολο προς το παρον...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το θέμα δεν ειναι η προέλευση του κινητού. Το θέμα ειναι ότι η συσκευή σου αν δεν κάνω λάθος είχε την leaked 2.3.3 jvk, firmware το οποιο δεν εχει βγει σε καμία χώρα. Αυτό σημαίνει ότι το κινητό εχει ανοιχτει από κάποιον...
οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια... ;)
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το θέμα δεν ειναι η προέλευση του κινητού. Το θέμα ειναι ότι η συσκευή σου αν δεν κάνω λάθος είχε την leaked 2.3.3 jvk, firmware το οποιο δεν εχει βγει σε καμία χώρα. Αυτό σημαίνει ότι το κινητό εχει ανοιχτει από κάποιον...

 

Aκριβώς. Δεν είναι εκεί το θέμα. Από τη στιγμή που λένε μάλιστα στη σελίδα τους ότι κάνουν εισαγωγή γερμανικών κινητών, ακόμα κι εσύ να μην το δεις (που αν και λίγο εκνευριστικό δεν είναι παράνομο), είναι καλυμένοι, το ίδιο κι εσύ αν όχι με Ελληνική εγγύηση, με Ευρωπαϊκή, και αν είναι καλοί επαγγελματίες και έχουν και καλές τιμές με γειά τους με χαρά τους.

Αλλά το να πουλάνε μεταχειρισμένα κινητά σαν καινούρια, ή απλά να ανοίγουν το κινητό για να σου βάλουν ανεπίσημο ανέκδοτο firmware με το οποίο ούτε αναβάθμιση μπορείς να κάνεις, ούτε και εγγύηση έχεις από καμία αντιπροσωπεία της Samsung, χωρίς να σου λένε πουθενά ότι το κάνανε, αυτό είναι απατεωνιά και κουτοπονηριά του χειρίστου είδους, και τελειώς άλλη περίπτωση.

 

Μην μπερδεύουμε το θέμα. Και gup_, πουθενά στη σελίδα τους δε λέει κάτι τέτοιο, και αυτός σου λέει αρλούμπες, και το πρόβλημα δεν είναι αυτό που αναφέρεις. Αν είχες 2.2.1 επίσημη αγγλική ή γερμανική όπως λένε στο site, ναι. Αλλά δεν έχεις. Μη σας πιάνουν και κορόιδα....

Edited by Tyxerakias
- Alex
Link to comment
Share on other sites

Tyxerakias kai suspect συμφωνω με αυτα που λετε απολυτως.Η διευκρινιση που εκανα ηταν για τον patrik οπου διαφωνω με το σκεπτικο οτι θα πρεπει να το ψαξω απο χιλιες πλευρες....και δεν μιλαω μονο για το συγκεκριμενο καταστημα αλλα για ολων των ειδων τα καστηματα που ακολουθουν τετοιες τακτικες...
Link to comment
Share on other sites

Βασικά θα βγώ λίγο offtopic αλλά το θέμα με τις εγγυήσεις και τα δικαιώματα του καταναλωτή,όπως και κάλο άλλο δικαίωμα του νεοέλληνα το έχουν όλοι χ:X:X:X νο.Το να συνδιασείς το απροσώπο στοιχείο ενός internet μαγαζιού με την λαμογιά που χαρακτηρίζει τον σύγχρονο ¨Ελληνα και το αποτέλεσμα είναι αυτά τα κρούσματα..Αυτό που όντως θα πρότεινα όμως είναι πριν αναμεταδίδουμε κάτι που δεν γνωρίζουμε αν ισχύει και να το μετατρέπουμε γενικό κανόνα,να διαβάζουμε την νομοθεσία.Και αυτό το λέω για 2 λόγους.

 

Πρώτον ΟΛΑ τα μεγάλα καταστήματα που ξέρετε έχουν πολιτικές που παραβιάζουν κατάφορα την Ελληνική νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή.Ειχα τραβήξει δικαστικά το Πλαίσιο συγκεκριμενα προ δεκαετίας περίπου γιατί η "πολιτική του καταστήματος" για το service τους, ζήτημα να είχε ένα όρο που να μην είναι παρανομος και καταχρηστικός.Παράλληλα σε συνδιασμό με το ΚΕΠΚΑ έψαχνα να βρώ και άλλα θύματα αυτής της τότε πολιτικής να το αναβαθμήσουμε σε μαζική αγωγή.Μια χαρά το ζήτημα έληξε εξωδικαστικα και να δείτε πόσο μελιστάλακτοι ήταν.

 

Αυτα που ισχύουν σίγουρα είναι:

  • Το κατάστημα έχει όλη την ευθύνη της Εγγύησης.Αν ο κάτι δεν σου δουλεύει και αρνηθέι να το φτιαξεί ή να το αντικαταστήσει με κάτι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ίδιων χαρακτηριστικών.
  • Αν αρνηθεί ή κωλυσυεργήσει πέραν ενος έυλογου διαστήματος(το διάστημα διαφέρει στο έιδος συσκευής) ή σου ζητήσει να πληρώσεις οτιδήποτε έχεις νομικά το δικαίωμα να ζητήσεις αναστροφή της πώλησης.Σε αυτήν την περίπτωση παίρνεις πίσω τα χρήματα που έδωσες και όχι όσο κάνει τώρα στην αγορά.
  • ΚΡΑΤΑΤΕ πάντα το αρχικο τιμολογιο αγοράς γιατί όταν αντικαθιστάς κάτι σε πολλά μαγαζάκια σου το ζητάνε πισω και καλά ότι χρειάζεται και μετα σου εκδίδουν νέο με την μικρότερη τρέχουσα τιμή για το ανταλλάκτικό.Αν μπλέξεις με δικηγόρους το αρχικό τιμολόγιο είναι χειροβομβίδα για το κατάστημα.
  • Όταν γίνει αντικατάσταση και ΟΧΙ επισκευή η νεα συσκεή καλύπτεται από ολόκληρη νέα εγγύηση.
  • Ότι και να λενε τα καταστήματα ότι και να λενε οι εταιρίες ,όλα τα ηλεκτρονικά προιόντα έχουν 2 χρόνια εγγύηση.Ο μόνος λόγος που περνάει το δικό τους είναι το "δεν βαριέσαι" του καταναλωτή που δεν πατάει πόδι να απαιτήσει τα δικαιώματα του.

 

Είμαι σίγορος στο χρόνο που έχει περάσει θα έχουν αλλάξει ή προστεθεί άρθα στην νομοθεσία.Θα παρακαλούσα αν έχουμε κανένα συμφορουμίτη δικηγόρο να μας διαφωτίσει λίγο ή ακόμα καλύτερα να γίνει ένα sticky από την ομάδα διαχείρησης.Είναι τρομακτικό το πόσο δύσκολη πρόσβαση έχεις σαν πόλιτης στους νόμους του κράτους που οφείλεις να υπακούς.

 

Τέλος μια απορια που δεν το ξέρω νομικά αλλά είαι σίγουρος πως είναι παράνομο και καταχρηστικό είναι αυτό το νέο φρούτο με τα smartphones.Από πότε ρε παιδια το να πειράζω το software να μου χαλάει την εγγύηση Hardware?Δηλαδή αν πάω στο multirama ένα pc με linux και καμμένη οπόνη θα μου πούνε δεν στο αλλάζω;Γιατί το smartphone να έχει άλλη αντιμετώπιση με ένα μικρό pc?Kαι στην τελική έστω πως έχουν δίκιο.Να μου πούνε την τροπολογία που τους νομιμοποιεί για αυτό ,να την διαβάσω να πειστώ.Γιατί είμαι σίγουρος ότι είναι τροπολογία που Σπύρου της Αpple και του Μιχάλη της Ericsson .(Σαν το κλασσικό βιντεάκι του Καλυβάτση με τον Νικο τον Σουγιά)

Edited by minos197
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή αυτό το θέμα για το αν τα galaxy s που πωλούνται από ελληνικά μαγαζιά είναι πραγματικά καινούργια ή μεταχειρισμένα που πωλούνται ψευδώς ως καινούργια, γίνεται συζήτηση για το ποια είναι τα δικαιώματά μας ως αγοραστών έναντι των πωλητών κάθε είδους. Επειδή λοιπόν ο μόνος τρόπος για να προστατευτούμε είναι να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας σύμφωνα με το νόμο έψαξα και παραθέτω παρακάτω τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα που αφορούν την πώληση κινητών πραγμάτων από Έλληνα πωλητή σε Έλληνα αγοραστή. Επειδή όμως οι διατάξεις αυτές βασίζονται σε κοινοτική οδηγία, και συγκεκριμένα στην οδηγία 1999/44/ΕΚ, είναι σχεδόν ταυτόσημες με τις αντίστοιχες διατάξεις των άλλων κρατών - μελών της ευρωπαϊκής ένωσης και εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις αγοράς από άλλη χώρα της Ε.Ε.

 

Άρθρο 513

Έννοια της πώλησης

 

Με τη σύμβαση της πώλησης ο πωλητής έχει την υποχρέωση να μεταβιβάσει την κυριότητα του πράγματος ή το δικαίωμα, που αποτελούν το αντικείμενο της πώλησης, και να παραδώσει το πράγμα και ο αγοραστής έχει την υποχρέωση να πληρώσει το τίμημα που συμφωνήθηκε.

 

Άρθρο 522

Ο κίνδυνος στην πώληση

 

Αφότου παραδοθεί το πράγμα που πουλήθηκε, τον κίνδυνο για την τυχαία καταστροφή ή τη χειροτέρευσή του φέρει ο αγοραστής.

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

 

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:

 

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

 

2. να μειώσει το τίμημα

 

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

Άρθρο 541

 

Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα.

 

Άρθρο 542

 

Το δικαστήριο μπορεί, μολονότι ο αγοραστής άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης, να επιδικάσει μόνο μείωση του τιμήματος ή να διατάξει αντικατάσταση του πράγματος, αν κρίνει ότι οι περιστάσεις δεν δικαιολογούν την υπαναχώρηση.

 

Άρθρο 543

 

Αν κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή λείπει η συνομολογημένη ιδιότητα του πράγματος, ο αγοραστής δικαιούται, αντί για τα δικαιώματα του άρθρου 540, να απαιτήσει αποζημίωση για μη εκτέλεση της σύμβασης ή, σωρευτικά με τα δικαιώματα αυτά, να απαιτήσει αποζημίωση για τη ζημία που δεν καλύπτεται από την άσκησή τους. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση παροχής ελαττωματικού πράγματος, η οποία οφείλεται σε πταίσμα του πωλητή.

 

Άρθρο 544

 

Ο πωλητής δεν ευθύνεται σε αποζημίωση για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, αν η ιδιότητα αυτή υπήρχε κατά τη σύναψη της σύμβασης, αλλά έπαυσε να υπάρχει χωρίς υπαιτιότητα του πωλητή πριν μεταβεί ο κίνδυνος στον αγοραστή.

 

Άρθρο 546

Δικαιώματα του πωλητή

 

Το δικαίωμα αντικατάστασης του πράγματος κατά το άρθρο 540 το έχει με τους ίδιους όρους και ο πωλητής, εφόσον η άσκησή του δεν είναι ασύμφορη για τον αγοραστή.

 

Άρθρο 547

Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων

Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος, καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο πωλητής επιστρέφει το τίμημα με τόκο, τα έξοδα της πώλησης, καθώς και όσα ο αγοραστής δαπάνησε για το πράγμα. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάστασης του πράγματος.

 

Άρθρο 548

Καταστροφή ή χειροτέρευση του πράγματος

 

Ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να μειώσει το τίμημα και αν ακόμη το πράγμα καταστράφηκε ή χειροτέρεψε εξαιτίας του ελαττώματος.

 

Άρθρο 549

 

Αν το πράγμα εξ ολοκλήρου ή σε μεγάλο μέρος καταστράφηκε ή χάθηκε ή χειροτέρεψε ουσιωδώς από τυχαίο περιστατικό, ο αγοραστής έχει δικαίωμα μόνο σε μείωση του τιμήματος.

 

Το ίδιο ισχύει και αν το πράγμα μεταποιήθηκε ή εκποιήθηκε εξ ολοκλήρου ή σε μεγάλο μέρος από τον αγοραστή.

 

Άρθρο 552

 

Η αντικατάσταση ή υπαναχώρηση για το κύριο πράγμα περιλαμβάνει και το παρεπόμενο, και αν ακόμη ορίστηκε γι` αυτό ιδιαίτερο τίμημα.

 

Άρθρο 554

Παραγραφή

 

Τα Δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

Άρθρο 555

 

Η Παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

 

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η Παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

 

Άρθρο 556

 

Αν συμφωνήθηκε προθεσμία ευθύνης του πωλητή για ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, αυτό σε περίπτωση αμφιβολίας σημαίνει ότι η Παραγραφή για τα ελαττώματα ή τις ελλείψεις που εκδηλώθηκαν μέσα στην προθεσμία αρχίζει από τότε που εκδηλώθηκαν.

 

Άρθρο 557

 

Ο πωλητής δεν μπορεί να επικαλεστεί την Παραγραφή των προηγούμενων άρθρων, αν απέκρυψε ή αποσιώπησε με δόλο το ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας.

 

Άρθρο 558

 

Ο αγοραστής μπορεί και μετά τη συμπλήρωση του χρόνου της Παραγραφής να ασκήσει με ένσταση τα δικαιώματά του από το ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας, εφόσον ειδοποίησε γι` αυτά τον πωλητή μέσα στο χρόνο της Παραγραφής.

 

Άρθρο 559

Παροχή εγγύησης

 

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

 

Πανευρωπαϊκή Εγγύηση

 

Για όλα τα εμπορεύματα που αγοράζουμε εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ισχύει εγγύηση 2 ετών, ακριβώς όπως αναφέρεται και παραπάνω στο δικό μας δίκαιο. Για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτό το επίσημο φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το θέμα της εγγύησης καλύπτεται στη σελίδα 7.

Edited by Lakerdas
Μάκης
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το δοκίμασα σήμερα και έπαθα την πλάκα μου! Κλειδώνει ακαριαία δορυφόρους! Τους κλειδώνει ακόμη πιο γρήγορα κι από το Ε52 της Νόκια που το είχα ως υποδειγματικό κινητό σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του στο GPS!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρχεία Ευρωπαϊκών firmware για το Galaxy S.

 

Tα παρακάτω αρχεία είναι μεν επίσημα stock firmware της Samsung, αλλά δεν δόθηκαν στην Ελλάδα, και ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ την εγγύηση της Samsung Hellas, αν εγκατασταθούν.

 

Froyo 2.2.1

I9000XWJSD (LUX) (έκδοση 2 Μαΐου - Λουξεμβούργο).

Περιέχει και τα ελληνικά CSC, (COS/EUR), μπορείτε να τα αλλάξετε ελεύθερα ώστε να έχετε τις ελληνικές ρυθμίσεις. (οδηγίες για την αλλαγή υπάρχουν στον οδηγό πιό πάνω). Και έχει ελληνικό πληκτρολόγιο / Swype.

 

Gingerbread 2.3.3

I9000XWJVH (TPH) (έκδοση 4 Μαΐου - Πορτογαλία).

Περιέχει τα ελληνικά CSC, και έχει ελληνικό πληκτρολόγιο και Swype. Η ελληνική JVN έχει το ίδιο csc.

I9000XWJVH (PRO) (έκδοση 4 Μαΐου - Βέλγιο).

Δεν περιέχει τα ελληνικά CSC, αλλά έχει ελληνικό πληκτρολόγιο και Swype.

I9000XWJVI (DBT) (έκδοση 17 Μαΐου - Γερμανία)

Δεν περιέχει τα ελληνικά CSC, αλλά έχει ελληνικό πληκτρολόγιο και Swype. Aυτή ακριβώς η έκδοση δόθηκε επίσημα και στην Ελλάδα στις 30 Αυγούστου (!!!), με το ελληνικό CSC φυσικά (βλ. παραπάνω).

 

Gingerbread 2.3.4

I9000XΧJVQ (XEU) (έκδοση 10 Iουνίου - Aγγλία).

Δεν περιέχει ελληνικά πληκτρολόγια, μόνο ελληνικό μενού. Η ελληνική JVN έχει το ίδιο modem.

I9000XΧJVR (SWC branded) (έκδοση 27 Iουλίου - Ελβετία).

Δεν περιέχει ελληνικά πληκτρολόγια, μόνο ελληνικό μενού.

 

Gingerbread 2.3.5

I9000XΧJVT (XEU) (έκδοση 29 Σεπτεμβρίου - Aγγλία).

Δεν περιέχει ελληνικά πληκτρολόγια, μόνο ελληνικό μενού. Έχει 2 CSC αρχεία διαφορετικού μεγέθους, η μόνη διαφορά είναι ότι το μεγάλο έχει όλα τα video της Samsung, που έρχονται επίσημα. To μικρότερο δεν τα περιέχει.

I9000XWJVU (EUR) (έκδοση 29 Σεπτεμβρίου - αρχικά για Πορτογαλία - debranded)

Περιέχει ελληνικά μενού, πληκτρολόγια και swype.

 

Gingerbread 2.3.6

I9000XWJVW (AUT) (έκδοση 28 Οκτωβρίου - Ελβετία).

Περιέχει ελληνικά μενού, πληκτρολόγια και swype.

I9000XWJVZ (XEO) (έκδοση 25 Nοεμβρίου - Πολωνία).

Περιέχει ελληνικά μενού, πληκτρολόγια και swype.

I9000XWJW1 (XEN) (έκδοση 13 Δεκεμβρίου - Ολλανδία)

Περιέχει ελληνικά μενού, πληκτρολόγια και swype. Δεν περιέχει ελληνικά APN. 1 αρχείο, συνεπώς αρχίστε από το βήμα 2, χωρίς repartition.

Αν θέλει κάποιος και τα ελληνικά APN, και τη σιγουριά των 3ων αρχείων, μπορούν να βάλουν αυτήν την I9000XWJW1 (ή από εδώ) που έφτιαξε ο Superuser[/member] (ευχαριστούμε :)) η οποία απλά διαφέρει στο ότι περιέχει τo ελληνικό csc (EUR). Το Kies φυσικά δε θα την αναγνωρίζει ως επίσημη μέχρι να δοθεί επίσημα από την Samsung Hellas, που μπορεί και να μη γίνει ποτέ :)

 

 

Gingerbread 2.3.6 "ics value pack"

I9000XXJW4 (XEU) (έκδοση 19 Μαρτίου - Αγγλία).

Δεν περιέχει Ελληνικά πληκτρολόγια.

I9000XWJW5 (TPH / SUN / ΑUT / ΧΕΗ / XEO) (έκδοση 20 Μαρτίου - Πορτογαλία / Ελβετία / Oυγγαρία / Πολωνία)

Τα πάντα στα ελληνικά (μενού + πληκτρολόγια)

I9000XWJW6 (DBT) (έκδοση 13 Aπριλίου - Γερμανία).

Τα πάντα στα ελληνικά (μενού + πληκτρολόγια)

I9000XWJW8 (EUR) (έκδοση 20 Ιουνίου - αρχικά για Vodafone Αυστραλίας, εδώ τελείως sim free με ελληνικές ρυθμίσεις).

Τα πάντα στα ελληνικά (μενού + πληκτρολόγια)

 

I9000XWJWB (NEE) (έκδοση 13 Φεβρουαρίου 2013 - Σουηδία).

 

*!* Σε όλα τα παραπάνω, μπορείτε αν θέλετε να αλλάξετε το csc σε EUR αν υπάρχει (γίνεται σε όλα τα Ι9000ΧWJxx εκτός των JW1 και JW6), για να έχετε τους ελληνικούς παρόχους 3G αυτόματα. Απλά τότε το Kies δε θα το αναγνωρίζει ως επίσημο της τάδε χώρας (μικρό το κακό :)) *!*

 

Πολλοί ρωτάνε τι είναι τα .7z αρχεία. Είναι συμπιεσμένα αρχεία όπως τα .zip ,.rar κτλ, και αποσυμπιέζονται με την εφαρμογή 7zip. Mπορείτε να τη βρείτε εδώ: http://www.7zip.com/util/1/7Zip

Edited by Tyxerakias
- Alex
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί φλάσαρα ένα Galaxy σε ένα υψηλόβαθμο στέλεχος μιας αδιάφορης - για το θέμα - εταιρείας.

Εκεί λοιπόν που του έχω πιάσει κουβέντα, τον ρωτάω αν θα ήταν πιθανό να βρούμε ένα Galaxy S 2 και σε τι τιμή.

Μου απαντάει οτι έχει ένα φίλο που ασχολείται με τέτοια και οτι θα μπορούσα να δώσω το SGS + ένα χρηματικό ποσό και να πάρω το SG2.

Συγκεκριμένα 250 για τον γαλαξία και άλλα 350 για τον διάδοχο.

 

Νομίζω είναι ασφαλές να υποθέσουμε οτι αυτός ο φίλος-γνωστός-οτι να ναι τύπος είναι "middle - man(ενδιάμεσος πωλητής)" σε όλη αυτή την απάτη, τα δίνει στα μαγαζιά και αυτοί με τη σειρά τους τα πουλάνε καινούρια.

 

Υποθετικά: Τι στοιχεία χρειάζομαι για να κυνηγήσω νομικά και αυτόν που συμμετέχει στην απάτη, αλλά και τα μαγαζιά που τους πουλάει;

 

Ευχαριστώ!

Contact: a.pap@doeyetea.eu

Αλέξανδρος - [School of Tourism & Hospitality – STEAN College] - [Web Designer]

[Root στο Galaxy S II] - [Ορολογία του Android]

Link to comment
Share on other sites

Αλεκο μηπως απλα εχει καταστημα που κανει αγορες/πωλησεις νεων και μεταχειρισμενων συσκευων?

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Stormrain@insomnia.gr

 

Πέτρος

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για το Galaxy S
  • This topic was unlocked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...