Jump to content

Προσοχή: Απάτη - παραπλάνηση TELEDOME


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kαλημέρα σε όλους,

ανοίγω το συγκεκριμένο post για καταγγελία. Και κυρίως για να το δούν όσοι σκέπτονται να συναλλαχθούν με την παραπάνω εταιρία. Παράλληλα είδα ότι οι καταγγελίες για την TELEDOME στο forum μας είναι πολλές και έχουν συνήθως την ίδια αφετηρία: Την έλλειψη έγκαιρης, ξεκάθαρης και σαφούς ενημέρωσης περί αλλαγής χρεώσεων, όσον αφορά εμένα στο πρόγραμμα “Unlimited 2” (αν και το ίδιο βλέπω πως έκαναν και στο “Unlimited 1" και σε άλλα προγράμματά τους).

Λοιπόν:

περίπου 1 χρόνο πρίν συνδέθηκα με αυτους στο “Unlimited 2”, δηλ. να πραγματοποιώ με 19 ευρώ+ΦΠΑ άπειρες κλήσεις πρός σταθερά σε όλη την επικράτεια. Ενώ λοιπόν πλήρωνα περίπου 24 Ευρώ/ μήνα, μου ήρθε προχθές λογαριασμός 130 Ευρώ!! :!: :!: :!: Όταν τους πήρα για εξηγήσεις μου κάποιος υπάλληλός μου πε πως ο τρόπος χρέωσης άλλαξε (!!!) και μου υπέδειξε, με μικρά γράμματα, λίγο πιο πάνω από την ταχυδρομική επιταγή σε κάποιο προηγούμενο λογαριασμό και σε τέτοιο σημείο ώστε να μην γίνει αντιληπτό παρά μόνο αν έδιδε κάποιος ιδιαίτερη προσοχή πως ανέγραφε ότι οι υπεραστικοί προορισμοί άλλαξαν χρέωση, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΦΥΛΛΑΔΙΟ, ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ, Η’ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ για την αλλαγή της χρέωσης. Παρ'όλα αυτά όταν συνδέθηκα μαζί τους, μου τηλεφωνούσαν συνεχώς για την πορεία της αίτησής μου και την προεπιλογή φορέα.

Όμως αν γνώριζα την αύξηση του τιμολογίου θα έκανα άμεση αίτηση διακοπής. Η εντιμότητα στις συναλλαγές επιβάλλει σαφείς κανόνες, σαφείς όρους τους οποίους πρέπει να γνωρίζουν και να αποδέχονται και οι δυο πλευρές. Αντίθετα εδώ παραπλανήθηκα μην γνωρίζοντας την αλλαγή και έπεσα θύμα απατηλής συμπεριφοράς. :worry:

:!:

Η συμπεριφορά τους αυτή προφανώς δεν θα έγινε μόνο σε μένα αλλά και σε άλλους συνδρομητές που έπεσαν θύματα της TELEDOME AEBE. Και επειδή είμαι και δικηγόρος και γνωρίζω καλά από την καθημερινή πρακτική τις συμπεριφορές αυτών των εταιριών θα μπορέσω να τους αντιμετωπίσω (καταγγελία στον αρμόδιο φορέα, εξώδικη ειδοποίηση στην εταιρία τους και κατάθεση του αναλογούντος ποσού της συμβασής μου στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, δηλ. 25 Ευρώ).

Όμως ο απλός πολίτης δύσκολα θα αμυνθεί, σκεπτόμενος ορθά το δικαστικό κόστος και την αμοιβή του δικηγόρου του. Και εκεί στηρίζονται για να κάνουν τέτοια αθέμιτα παιγνίδια.

Σημασία λοιπόν έχει η πρόληψη παρά η μετέπειτα άμυνα σε τέτοιες τακτικές.

Κάντε γνωστό σε όποιους έχουν αυτή την εταιρία και σε όσους σκέπτονται να συνδεθουν με αυτούς την πρακτική τους. Νομίζω πως η ίδια η αγορά πρέπει να τους "ξεβράζει" και να τους απομονώνει.

 

Σχειτκά links για την εταιρία http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=159821&highlight=TELEDOME

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=170826&highlight=TELEDOME

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=165022&highlight=TELEDOME

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=158667&highlight=TELEDOME

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=63753

:mad: :mad: :mad: :mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φιλε χθες το βραδυ επεσε το ματι μου στο λογαριασμο της teledome (unlimited 2 εχω) και ειδα τις χρεωσεις στα υπεραστικα τηλεφωνιματα !

10 Ευρω μου χρεωσαν τον τελευταιο μηνα !

 

Ηδη ειμαι στη διαδικασια αλλαγης εταιριας .

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη τακτική,

όμως από την στιγμή που το έγραφαν στον λογαριασμό (ακόμα και με τα πολύ μικρά γράμματα) πώς μπορεί ο πελάτης να αμυνθεί?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Η Teledome ακολουθεί πρακτικές που δεν αρμόζουν σε σοβαρή εταιρεία, με συχνές τροποποιήσεις των προγραμμάτων της εις βάρος των πελατών της. Δυστυχώς, θεωρώ ότι νομικά έχει το δικαίωμα να αλλάζει όποτε θέλει τους όρους παροχής των υπηρεσιών. Προσωπικά, έφυγα πριν από λίγους μήνες από την Teledome. Ακόμη και για να φύγεις, σε χρεώνουν με τέλος αποσύνδεσης 5 ευρώ +ΦΠΑ, κάτι που ίσως είναι παράνομο. 'Ετσι μου είπαν από την ΕΕΤΤ. Δεν ασχολήθηκα να τους καταγγείλω, αν και τους αξίζει...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοιπόν, σε συνέχεια από 9 Ιουνίου το πρώτο δηλαδή post, διαβάστε και τη συνέχεια: Αν και τους έστειλα ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ τόσο με φάξ όσο και με συστημένη ταχυδρομική επιστολή και απενεργοποίησα την προεπιλογή στον ΟΤΕ, αυτοί συνεχίζουν να στέλνουν λογαριασμούς ρε παιδιά!! Μάλιστα πήρα μια υπάλληλο και μου είπε ότι η αίτηση διακοπής είχε καταχωρηθεί κανονικά!! Μιλάμε για άλθια συμπεριφορά. Οπότε για να είμαι νομικά κατοχυρωμένος αναγκάστηκα και τους έστειλα εξώδικο για να μη με ξαναενοχλήσουν και βέβαια δεν πλήρωσα τους έξτρα λογαριασμούς.

Μεγάλη προσοχή στην TELEDOME και βέβαια και την παραπάνω συνέχεια την κατείγγειλα με e-mail στην ΕΕΤΤ.

Και ότι κι αν κάνουν θα με βρίσκουν μπροστά...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Λοιπόν, σε συνέχεια από 9 Ιουνίου το πρώτο δηλαδή post, διαβάστε και τη συνέχεια: Αν και τους έστειλα ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ τόσο με φάξ όσο και με συστημένη ταχυδρομική επιστολή και απενεργοποίησα την προεπιλογή στον ΟΤΕ, αυτοί συνεχίζουν να στέλνουν λογαριασμούς ρε παιδιά!! Μάλιστα πήρα μια υπάλληλο και μου είπε ότι η αίτηση διακοπής είχε καταχωρηθεί κανονικά!! Μιλάμε για άλθια συμπεριφορά. Οπότε για να είμαι νομικά κατοχυρωμένος αναγκάστηκα και τους έστειλα εξώδικο για να μη με ξαναενοχλήσουν και βέβαια δεν πλήρωσα τους έξτρα λογαριασμούς.

Μεγάλη προσοχή στην TELEDOME και βέβαια και την παραπάνω συνέχεια την κατείγγειλα με e-mail στην ΕΕΤΤ.

Και ότι κι αν κάνουν θα με βρίσκουν μπροστά...

 

...Game over

 

.

Link to comment
Share on other sites

Η Teledome κατεθεσε αιτηση πτωχευσης !!!! Μεγαλη ..."ζημια" !!!!!!!!

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
εγω απλα εχω να πω οτι δεν ειχα κανενα παραπονο με αυτην την εταιρια...2 φορες την ειχα βαλει.ευγενικοι και χωρις περιεργες χρεωσεις αλλα δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προγραμμα οπως αναφερεται απο τους φιλους παραπανω....συνηθως σε αυτα κλεβουν ολες....εγω ειχα πολυ φτηνες χρεωσεις κι εμεινα ευχαριστημενη
Τα λεφτά μιλάνε... λένε αντίο!
Link to comment
Share on other sites

εγω απλα εχω να πω οτι δεν ειχα κανενα παραπονο με αυτην την εταιρια...2 φορες την ειχα βαλει.ευγενικοι και χωρις περιεργες χρεωσεις αλλα δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προγραμμα οπως αναφερεται απο τους φιλους παραπανω....συνηθως σε αυτα κλεβουν ολες....εγω ειχα πολυ φτηνες χρεωσεις κι εμεινα ευχαριστημενη

 

Ευγενικοί και καλοί είναι όλοι όταν είναι να σε κάνουν συνδρομητή ή πελάτη για να σου πάρουν τα χρήματα (μέχρι και σπίτι σου στέλνουν άνθρωπο) επικοινωνίες, ασφαλιστικές, κλπ. Τα προβλήματα ξεκινούν όταν εσυ ζητήσεις αυτά που πλήρωσες να σου τα παρέχουν ή όταν εχεις κάποιο πρόβλημα. Τότε δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα και αν τα σηκώσουν δεν βρίσκεις τον υπεύθυνο ή σού δίνουν άλλο τηλέφωνο που δεν απαντά και τέτοια πιστευω τα ξέρετε και τα έχετε αντιμετωπίσει όλοι :mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...