Jump to content

Samsung Galaxy S II (Μέρος ΙΙ)


saliez
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ισως με backup απο titanium το phone.apk (δεν το εχω δοκιμασει, το λεω με επιφυλαξη...)
To Phone.apk όχι, ίσως όμως να λειτουργήσει με το contacts.apk
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 15,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To Phone.apk όχι, ίσως όμως να λειτουργήσει με το contacts.apk

 

Όταν ψάχνεις τις εφαρμογές μέσα στο titanium θα βρεις το: Επαφές 1.0 :)

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα πολλα και καλα σε ολους ηθελα να ρωτησω αν ξερει καπιος..... ειχα τον μαμα browser και τον οπερα κατα λαθος εβαλα προεπιλογη τον οπερα και τωρα δεν με ρωταει οταν θελω να ανοιξω μια σελιδα με πιον απο τους 2 θελω να την ανοιξω ξερει κανεις πως καταργω την προεπιλογη αυτη???:blink:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια χρονια πολλα. Βασικα.δεν ξερω αν ειμαι στο σωστο φορουμ αλλα θελω μια μικρη βοηθεια απο οποιον γνωριζει.. Επειδη εχω καταχωρησει την καρτα μου στο μαρκετ και κανω αγορες πως γινεται να διαγραψω την καταχωρησει της καρτας κ να επιλεγω εγω ποια καρτα θα χρησιμοπιω εκεινη την στιγμη? Γιατι τωρα εχει κλειδωσει και κανω αγορες μονο με αυτη..
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα πολλα και καλα σε ολους ηθελα να ρωτησω αν ξερει καπιος..... ειχα τον μαμα browser και τον οπερα κατα λαθος εβαλα προεπιλογη τον οπερα και τωρα δεν με ρωταει οταν θελω να ανοιξω μια σελιδα με πιον απο τους 2 θελω να την ανοιξω ξερει κανεις πως καταργω την προεπιλογη αυτη???:blink:

Τον τρόπο επαναφοράς στον λέει μόλις τσεκάρεις το κουτάκι! Βγαίνει απο κάτω και στο εξηγεί...

 

Πάς settings, applications, manage applications. Βρίσκεις την εφαρμογή που θέλεις (τον Opera δηλαδή), μπαίνεις μέσα του, και πατάς "Clear defaults".

Αυτός ο τρόπος ισχύει και για οποιδήποτε άλλο πρόγραμμα...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια χρονια πολλα. Βασικα.δεν ξερω αν ειμαι στο σωστο φορουμ αλλα θελω μια μικρη βοηθεια απο οποιον γνωριζει.. Επειδη εχω καταχωρησει την καρτα μου στο μαρκετ και κανω αγορες πως γινεται να διαγραψω την καταχωρησει της καρτας κ να επιλεγω εγω ποια καρτα θα χρησιμοπιω εκεινη την στιγμη? Γιατι τωρα εχει κλειδωσει και κανω αγορες μονο με αυτη..

 

http://checkout.google.com/

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά και από μένα.

 

Λοιπόν παιδιά μόλις πριν από λίγο και ενώ σέρφαρα με το κινητό, ΞΑΦΝΙΚΑ η οθόνη έγινε μπλέ !!!!! Και για να γίνω πιο κατανοητός λες και είχα κολλήσει από πάνω ένα μπλέ φίλτρο, ενώ από κάτω φαινόντουσαν τα πάντα κανονικά. Επίσης αυτό το μπλέ ''φίλτρο'' ήταν ιδιαίτερα φωτεινό. Έγινε εντελώς ξαφνικά χωρίς να πειράξω κάτι. Πατώντας το home button ή πηγαίνοντας στις διάφορες εφαρμογές λειτουργούσε κανονικά αλλά πάντα με αυτό το μπλέ φωτεινό ''φίλτρο'' !!!!!:blink::blink::blink::blink:

Τελικά επειδή δεν έφευγε με τίποτα, απενεργοποίησα κανονικά το τηλέφωνο και μετά από 2 με 3 λεπτά περίπου το ξαναάνοιξα και όλα είναι κανονικά, ούτε μπλέ φίλτρα ούτε τίποτα.

Απλά το ανέφερα για να το έχετε υπόψη σας και αν τυχόν έχει συμβεί σε κάποιον ή έχει κάποιος κάτι υπόψη του ας απαντήσει.

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά και από μένα.

 

Λοιπόν παιδιά μόλις πριν από λίγο και ενώ σέρφαρα με το κινητό, ΞΑΦΝΙΚΑ η οθόνη έγινε μπλέ !!!!! Και για να γίνω πιο κατανοητός λες και είχα κολλήσει από πάνω ένα μπλέ φίλτρο, ενώ από κάτω φαινόντουσαν τα πάντα κανονικά. Επίσης αυτό το μπλέ ''φίλτρο'' ήταν ιδιαίτερα φωτεινό. Έγινε εντελώς ξαφνικά χωρίς να πειράξω κάτι. Πατώντας το home button ή πηγαίνοντας στις διάφορες εφαρμογές λειτουργούσε κανονικά αλλά πάντα με αυτό το μπλέ φωτεινό ''φίλτρο'' !!!!!:blink::blink::blink::blink:

Τελικά επειδή δεν έφευγε με τίποτα, απενεργοποίησα κανονικά το τηλέφωνο και μετά από 2 με 3 λεπτά περίπου το ξαναάνοιξα και όλα είναι κανονικά, ούτε μπλέ φίλτρα ούτε τίποτα.

Απλά το ανέφερα για να το έχετε υπόψη σας και αν τυχόν έχει συμβεί σε κάποιον ή έχει κάποιος κάτι υπόψη του ας απαντήσει.

Ευχαριστώ πολύ

 

και εγω το παθαινα αυτο με την προηγουμενη εκδοση του λεομαρ!

ποια ρομ εχεις στο κινητο σου?

Link to comment
Share on other sites

και εγω το παθαινα αυτο με την προηγουμενη εκδοση του λεομαρ!

ποια ρομ εχεις στο κινητο σου?

 

Φίλε μου δεν έχω πειράξει καθόλου το κινητό. Το έχω όπως το αγόρασα... Απλά το έχω φορτώσει με διάφορες εφαρμογές που χρησιμοποιώ από το market και το έχω κάνει μόνο μία αναβάθμιση από τη 2.3.3 στη 2.3.4.

 

Ειλικρινά σας διαβάζω από τότε που το πήρα (13-10-11) αλλά δεν μπορώ να καταλάβω και πολλά (root, kernel, custom rom, κλπ). Εντάξει κάποιους όρους τους έχω πιάσει αλλά μέχρι εκεί. Φοβάμαι γενικά να το πειράξω μόνος μου. Το ξέρω ότι χάνω αρκετά έτσι από το κινητό αλλά κολώνω (συγνώμη για τη λέξη). Μάλλον θέλω ιδιαίτερο φροντιστήριο :O :O :( :( :wacko: :blink: :blink:

 

Τα στοιχεία του κινητού πάντως είναι μετά και την αναβάθμιση:

PDA: I9100XWKI4

PHONE: I9100XXKI1

CSC: I9100XEUKH2

Έκδοση Kernel: 2.6.35.7-I9100XWKI4-CL575468root@DELL143#2

 

Επειδή το πήρα από EasyBuyWorld (απόλυτα ικανοποιημένος), από ποια χώρα είναι; Φαίνεται αυτό κάπου;

 

Σε ευχαριστώ πολύ και καλή χρονιά

Link to comment
Share on other sites

Μια φορα ειχε συμβει και σε μενα αυτο με το "μπλε φιλτρο" οταν ημουν με παλιοτερη εκδοση της Leomar. Αλλα για να το αναφερει και ο φιλος παιζει να ειναι κανενα glitch της base rom. Βεβαια θα το ειχε αναφερει κι αλλος, οποτε...

Stormrain@insomnia.gr

 

Πέτρος

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν χρονιά πολλά σε όλους και ιδιαίτερα στους Χρίστους/Χριστίνες/Χρύσες κτλ.

 

Για αρχή αυτό με το μωβ πολύ περίεργο.. :S δεν έχω διαβάσει να έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα (με ροζ ναι! μήπως έχεις πολύ παλιά έκδοση και έχεις το κλασικό πρόβλημα με τις ροζίλες?) Για το noise reduction και τις θήκες γνωστό το θέμα. Πολλές θήκες κρύβουν το 2ο μικρόφωνο και έχεις το αποτέλεσμα που ανέφερες. Λύσεις 2. Παίρνεις μια σωστή θήκη (samsung? η κάποια επώνυμη που δεν κρύβει το mic) ή βάζεις το mod που σου απενεργοποιεί μόνιμα το noise reduction. Για τα stick σου, υπάρχει τρόπος για να διαβάσεις και το Ntfs αλλά για να μην παιδεύεσαι κάντο απλά φορμάτ σε FAT32 στον Η/Υ σου και θα είσαι οκ. (υπόψιν σε FAT32 μπορείς να γράψεις αρχεία μέχρι 4GB)

 

σε περιπτωση που εισαι root βαζεις το noise reduction, στην αντιθετη τι κανεις? υπαρχει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Στις 18 Σεπτεμβρίου 2011 αγόρασα από το «Πλαίσιο» ένα Samsung Galaxy SII. Λόγω φόρτου εργασίας, το χρησιμοποίησα μετά από 2 εβδομάδες, αφού έκανα την αναβάθμιση λογισμικού που ήταν διαθέσιμη (σε Android 2.3.4). Τότε διαπίστωσα ότι το κινητό είχε πρόβλημα με τις κλήσεις. Συγκεκριμένα:

Κατά τη διάρκεια της κλήσης (εισερχόμενης ή εξερχόμενης) διέκοπτε την κλήση (σε περίπου ένα (1) λεπτό από την έναρξή της) και έχανε τελείως το σήμα του πάροχου (Vodafone) κινητής τηλεφωνίας. Εμφανιζόταν δε το μήνυμα της Vodafone “Welcome to Vodafone” και το μήνυμα ότι η λειτουργία πτήσης είναι ενεργοποιημένη (ενώ δεν ήταν). Αυτό γινόταν χρησιμοποιώντας όλες τις επιλογές GSM, wcdma και auto GSM-wcdma. Άλλαξα κάρτα SIM, ελπίζοντας ότι θα δοθεί λύση, αλλά μάταια. Άλλαξα τη SIM σε COSMOTE αλλά πάλι τα ίδια. Μάλιστα όταν φαινόταν να επανέρχεται το σήμα και προσπαθώντας να κάνω μια κλήση μου έβγαζε «η κλήση σας δεν είναι δυνατό να σταλεί». Έχοντας αποκλείσει περίπτωση βλάβης της SIM και του δικτύου κινητής τηλεφωνίας επικοινώνησα με την Samsung Electronics Hellas, που μου πρότειναν να στείλω το κινητό στο εξουσιοδοτημένο service, εταιρεία Smartec, για έλεγχο, όπως και έκανα.

Στο service η βλάβη όντως επιβεβαιώθηκε, όπως φαίνεται και από δελτίο τεχνικού ελέγχου, που συνόδευε τη συσκευή. Αναφέρεται δηλ. «επιβεβαιωμένη βλάβη: poor reception or connection”. Αφού έγινε η επισκευή (αλλαγή κεραίας), στις 8/11 παρέλαβα το κινητό, υποτίθεται επισκευασμένο αλλά δυστυχώς το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Μάλιστα προστέθηκαν ακόμα δύο προβλήματα:

1. Κατά την κλήση ενός αριθμού η κλήση δεν γινόταν και εμφανιζόταν το μήνυμα «Ραδιόφωνο ανενεργό» και η ένδειξη ότι δεν υπάρχει σήματος. Αν, αμέσως μετά, προσπαθούσα να επαναλάβω την κλήση εμφανιζόταν το μήνυμα «Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας δεν είναι διαθέσιμο»

2. Όταν υπήρχαν εισερχόμενες κλήσεις το κινητό δεν τις εμφάνιζε παρά σαν αναπάντητες (και την ειδοποίηση ότι υπάρχει αναπάντητη κλήση), σ’ αυτόν δε που καλούσε έδειχνε ότι το κινητό ήταν κατειλημμένο ή εκτός δικτύου.

Επικοινώνησα πάλι με την Samsung Electronics Hellas και η συσκευή πήρε πάλι το δρόμο για το service της Smartec 14/11. Παράλληλα έστειλα, στις 16/11, e-mail στην Samsung ζητώντας να γίνει αντικατάσταση του κινητού, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του. Η απάντηση που έλαβα ήταν «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό».

Από αυτή τη στιγμή αρχίζει μια πραγματική ταλαιπωρία και κοροϊδία εκ μέρους της Samsung. Όταν καλούσα το service της Smartec και ρωτούσα για την πορεία της επισκευής αλλά και τη δυνατότητα αντικατάστασης της συσκευής η απάντηση ήταν ότι το κινητό βρίσκεται στον τεχνικό έλεγχο, περιμένουν δε απάντηση της Samsung ως προς την αντικατάσταση. Όταν επικοινωνούσα με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Samsung έπαιρνα την απάντηση ότι το αίτημα μου (αλλά και του service) για αντικατάσταση έχει προωθηθεί στα κεντρικά και πρέπει να περιμένω. Περίμενα, χωρίς καμία ειδοποίηση από την Samsung, ώσπου αποφάσισα να ξαναστείλω mail για να μάθω τι συμβαίνει. Παίρνω τότε την απάντηση «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε πως η συσκευή σας μετά από τεχνικό έλεγχο επιδιορθώθηκε και δεν παρουσιάζει καμία απολύτως δυσλειτουργία. Η συσκευή έφυγε από το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο στις 1/12/2011».

Παρέλαβα το κινητό στις 6/12 «επισκευασμένο». Στο δελτίο τεχνικού ελέγχου η βλάβη όντως επιβεβαιώθηκε (ξανά) από τον τεχνικό του service. Αναφέρεται δηλ. «επιβεβαιωμένη βλάβη: poor reception or connection” και σαν επισκευή αναφερόταν ότι αλλάχτηκε το πίσω καπάκι. Απορώ αν ελέγχτηκε καθόλου την 1η φορά στο service. Δυστυχώς όμως το κινητό «τηλέφωνο» (!!!) όχι μόνο δεν επισκευάστηκε αλλά παρουσίαζε και άλλα προβλήματα που δεν είχε όταν (για 2η φορά) το έστειλα στο service της Smartec.

Συγκεκριμένα:

1. Μετά την ενεργοποίηση του κινητού και ενώ τελείωνε η διαδικασία του αρχικού «σεταρίσματος» εμφανίστηκε το μήνυμα λάθους “The application Setup Wizard (process com.android.setup wizard) has stopped unexpectedly”. Κάνω «επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων» και πάλι τα ίδια. Την τρίτη φορά με λυπήθηκε και δεν το ξανάκανε. Όταν όμως το δοκίμασα αργότερα ξανά τα ίδια.

2. Όταν πατούσες το πλήκτρο τερματισμού κλήσης (μερικές φορές με χρήση του ηχείου, άλλες όχι) κολλούσε και έγραφε: «τερματίζεται η κλήση» και χρειαζόταν επανεκκίνηση.

3. Όταν πήγαινα να ανοίξω τις επαφές έβγαζε: «Η δραστηριότητα android.process.acore δεν ανταποκρίνεται» με επιλογές: «αναγκαστικό κλείσιμο» ή «περιμένετε».

Και το σπουδαιότερο:

Το πρόβλημα με τις κλήσεις εξακολουθούσε. Όταν δοκίμασα να κάνω μια κλήση, για 1η φορά από την παραλαβή του, και πάλι, ώ του θαύματος, έκλεισε η γραμμή και η ένδειξη ότι δεν υπάρχει σήμα εμφανίστηκε πάνω αριστερά στην οθόνη.

Νέα επικοινωνία με Samsung Electronics Hellas. Και νέα τυποποιημένη απάντηση: «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό». Για το αίτημα της αντικατάστασης ούτε κουβέντα.

Στις 8/12 απόγευμα είχα τηλεφωνική κλήση από την Εξυπηρέτηση πελατών Samsung Electronics Hellas (αφού τους ενημέρωσα ότι θα προσφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή)!!!. Το αίτημα έχει προωθηθεί στα κεντρικά και μου ζητάνε να ξανά (ξανά ξανά) στείλω το κινητό στο service γιατί τους κάνει εντύπωση το γεγονός ότι στον τεχνικό έλεγχο η συσκευή δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα !!! Λες και η συσκευή επηρεάζεται από το κλίμα της Μυτιλήνης !!! Σε ερώτησή μου αν μπορεί να με βεβαιώσει η Samsung Electronics Hellas ότι θα γίνει αντικατάσταση μου απάντησε ότι μάλλον όχι και θα γίνει πιθανά αλλαγή κεντρικής πλακέτας.

Για το θέμα επικοινώνησα και με το κατάστημα «Πλαίσιο» για να ρωτήσω σχετικά με τις δικές τους ενέργειες ως προμηθευτές της συσκευής. Εκεί με ενημέρωσαν ότι: «θα έρθουμε σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία του κινητού σας τηλεφώνου και θα σας καλέσουμε για να σας ενημερώσουμε μόλις λάβουμε την απάντηση τους σχετικά με την συσκευή σας».

Σε ερώτησή μου αν το Πλαίσιο, σαν πωλητής του προϊόντος, αναλαμβάνει την αντικατάσταση της συσκευής μου απάντησαν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα σε διάστημα επτά (7) ημερών από την αγορά. Μετά από το διάστημα αυτό η όλη διαδικασία (service & αντικατάσταση) είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Samsung Electronics Hellas.

Ακλούθησαν κι άλλα mail επικοινωνίας με την Samsung Electronics Hellas.

Στο 1ο η απάντηση ήταν η γνωστή: «Το αίτημα σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα της Samsung Electronics Hellas. Σας διαβεβαιώνουμε πως καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας».

Νέο mail που τους ενημερώνω ότι «Θέλω να ελπίζω ότι λέγοντας «καλύτερη εξυπηρέτηση» δεν εννοείτε την αλλαγή της κεντρικής πλακέτας της συσκευής παρά μόνο την αντικατάστασή της με μια καινούργια. Η αλλαγή της κεντρικής πλακέτας θα αποτελούσε όντως μια καλή λύση στην περίπτωση που γινόταν τη δεύτερη φορά που το κινητό πήγε στο service (όταν διαπιστώθηκε ότι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα που παρουσίαζε εξ’ αρχής, παρά την αλλαγή της κεραίας) αλλά και αν το κινητό δεν παρουσίαζε και άλλα προβλήματα (εκτός της αδυναμίας κλήσεων), που εμφανίστηκαν μετά τις δύο «επισκευές» του». Και η απάντση της Samsung Electronics Hellas: «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πως σε περίπτωση αλλαγής πλακέτας γίνεται πάντα αντικατάσταση με καινούρια επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε κάθε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να απευθυνόσαστε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Samsung».

Η καταγγελία μου βρίσκεται στην Γ.Γ Καταναλωτή και στον συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω !!!!

Link to comment
Share on other sites

Στις 18 Σεπτεμβρίου 2011 ...

Η καταγγελία μου βρίσκεται στην Γ.Γ Καταναλωτή και στον συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω !!!!

 

Φίλε μου πρώτη φορά διαβάζω για τέτοια ταλαιπωρία από Samsung Hellas σε αυτό τον βαθμό.. πραγματικά σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα. Και επειδή βρισκόμαστε στην Ελλάδα μάλλον θα πρέπει να πας από κοντά και να κάνεις φασαρία, φυσικά δεν νοείται ότι πρέπει να φτάνουμε σε αυτό το σημείο ειδικά για μια συσκευή πολλών ευρώ η αντικατάσταση/επισκευή θα έπρεπε να είναι άμεση.. Τι να πώ..

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είναι να μην σου τύχει η ελαττωματική συσκευή. Αν σου τύχει την έκατσες.

 

Swyped from my Galaxy S2

Link to comment
Share on other sites

Στις 18 Σεπτεμβρίου 2011 αγόρασα από το «Πλαίσιο» ένα Samsung Galaxy SII. Λόγω φόρτου εργασίας, το χρησιμοποίησα μετά από 2 εβδομάδες, αφού έκανα την αναβάθμιση λογισμικού που ήταν διαθέσιμη (σε Android 2.3.4). Τότε διαπίστωσα ότι το κινητό είχε πρόβλημα με τις κλήσεις. Συγκεκριμένα:

Κατά τη διάρκεια της κλήσης (εισερχόμενης ή εξερχόμενης) διέκοπτε την κλήση (σε περίπου ένα (1) λεπτό από την έναρξή της) και έχανε τελείως το σήμα του πάροχου (Vodafone) κινητής τηλεφωνίας. Εμφανιζόταν δε το μήνυμα της Vodafone “Welcome to Vodafone” και το μήνυμα ότι η λειτουργία πτήσης είναι ενεργοποιημένη (ενώ δεν ήταν). Αυτό γινόταν χρησιμοποιώντας όλες τις επιλογές GSM, wcdma και auto GSM-wcdma. Άλλαξα κάρτα SIM, ελπίζοντας ότι θα δοθεί λύση, αλλά μάταια. Άλλαξα τη SIM σε COSMOTE αλλά πάλι τα ίδια. Μάλιστα όταν φαινόταν να επανέρχεται το σήμα και προσπαθώντας να κάνω μια κλήση μου έβγαζε «η κλήση σας δεν είναι δυνατό να σταλεί». Έχοντας αποκλείσει περίπτωση βλάβης της SIM και του δικτύου κινητής τηλεφωνίας επικοινώνησα με την Samsung Electronics Hellas, που μου πρότειναν να στείλω το κινητό στο εξουσιοδοτημένο service, εταιρεία Smartec, για έλεγχο, όπως και έκανα.

Στο service η βλάβη όντως επιβεβαιώθηκε, όπως φαίνεται και από δελτίο τεχνικού ελέγχου, που συνόδευε τη συσκευή. Αναφέρεται δηλ. «επιβεβαιωμένη βλάβη: poor reception or connection”. Αφού έγινε η επισκευή (αλλαγή κεραίας), στις 8/11 παρέλαβα το κινητό, υποτίθεται επισκευασμένο αλλά δυστυχώς το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Μάλιστα προστέθηκαν ακόμα δύο προβλήματα:

1. Κατά την κλήση ενός αριθμού η κλήση δεν γινόταν και εμφανιζόταν το μήνυμα «Ραδιόφωνο ανενεργό» και η ένδειξη ότι δεν υπάρχει σήματος. Αν, αμέσως μετά, προσπαθούσα να επαναλάβω την κλήση εμφανιζόταν το μήνυμα «Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας δεν είναι διαθέσιμο»

2. Όταν υπήρχαν εισερχόμενες κλήσεις το κινητό δεν τις εμφάνιζε παρά σαν αναπάντητες (και την ειδοποίηση ότι υπάρχει αναπάντητη κλήση), σ’ αυτόν δε που καλούσε έδειχνε ότι το κινητό ήταν κατειλημμένο ή εκτός δικτύου.

Επικοινώνησα πάλι με την Samsung Electronics Hellas και η συσκευή πήρε πάλι το δρόμο για το service της Smartec 14/11. Παράλληλα έστειλα, στις 16/11, e-mail στην Samsung ζητώντας να γίνει αντικατάσταση του κινητού, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του. Η απάντηση που έλαβα ήταν «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό».

Από αυτή τη στιγμή αρχίζει μια πραγματική ταλαιπωρία και κοροϊδία εκ μέρους της Samsung. Όταν καλούσα το service της Smartec και ρωτούσα για την πορεία της επισκευής αλλά και τη δυνατότητα αντικατάστασης της συσκευής η απάντηση ήταν ότι το κινητό βρίσκεται στον τεχνικό έλεγχο, περιμένουν δε απάντηση της Samsung ως προς την αντικατάσταση. Όταν επικοινωνούσα με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Samsung έπαιρνα την απάντηση ότι το αίτημα μου (αλλά και του service) για αντικατάσταση έχει προωθηθεί στα κεντρικά και πρέπει να περιμένω. Περίμενα, χωρίς καμία ειδοποίηση από την Samsung, ώσπου αποφάσισα να ξαναστείλω mail για να μάθω τι συμβαίνει. Παίρνω τότε την απάντηση «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε πως η συσκευή σας μετά από τεχνικό έλεγχο επιδιορθώθηκε και δεν παρουσιάζει καμία απολύτως δυσλειτουργία. Η συσκευή έφυγε από το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο στις 1/12/2011».

Παρέλαβα το κινητό στις 6/12 «επισκευασμένο». Στο δελτίο τεχνικού ελέγχου η βλάβη όντως επιβεβαιώθηκε (ξανά) από τον τεχνικό του service. Αναφέρεται δηλ. «επιβεβαιωμένη βλάβη: poor reception or connection” και σαν επισκευή αναφερόταν ότι αλλάχτηκε το πίσω καπάκι. Απορώ αν ελέγχτηκε καθόλου την 1η φορά στο service. Δυστυχώς όμως το κινητό «τηλέφωνο» (!!!) όχι μόνο δεν επισκευάστηκε αλλά παρουσίαζε και άλλα προβλήματα που δεν είχε όταν (για 2η φορά) το έστειλα στο service της Smartec.

Συγκεκριμένα:

1. Μετά την ενεργοποίηση του κινητού και ενώ τελείωνε η διαδικασία του αρχικού «σεταρίσματος» εμφανίστηκε το μήνυμα λάθους “The application Setup Wizard (process com.android.setup wizard) has stopped unexpectedly”. Κάνω «επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων» και πάλι τα ίδια. Την τρίτη φορά με λυπήθηκε και δεν το ξανάκανε. Όταν όμως το δοκίμασα αργότερα ξανά τα ίδια.

2. Όταν πατούσες το πλήκτρο τερματισμού κλήσης (μερικές φορές με χρήση του ηχείου, άλλες όχι) κολλούσε και έγραφε: «τερματίζεται η κλήση» και χρειαζόταν επανεκκίνηση.

3. Όταν πήγαινα να ανοίξω τις επαφές έβγαζε: «Η δραστηριότητα android.process.acore δεν ανταποκρίνεται» με επιλογές: «αναγκαστικό κλείσιμο» ή «περιμένετε».

Και το σπουδαιότερο:

Το πρόβλημα με τις κλήσεις εξακολουθούσε. Όταν δοκίμασα να κάνω μια κλήση, για 1η φορά από την παραλαβή του, και πάλι, ώ του θαύματος, έκλεισε η γραμμή και η ένδειξη ότι δεν υπάρχει σήμα εμφανίστηκε πάνω αριστερά στην οθόνη.

Νέα επικοινωνία με Samsung Electronics Hellas. Και νέα τυποποιημένη απάντηση: «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό». Για το αίτημα της αντικατάστασης ούτε κουβέντα.

Στις 8/12 απόγευμα είχα τηλεφωνική κλήση από την Εξυπηρέτηση πελατών Samsung Electronics Hellas (αφού τους ενημέρωσα ότι θα προσφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή)!!!. Το αίτημα έχει προωθηθεί στα κεντρικά και μου ζητάνε να ξανά (ξανά ξανά) στείλω το κινητό στο service γιατί τους κάνει εντύπωση το γεγονός ότι στον τεχνικό έλεγχο η συσκευή δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα !!! Λες και η συσκευή επηρεάζεται από το κλίμα της Μυτιλήνης !!! Σε ερώτησή μου αν μπορεί να με βεβαιώσει η Samsung Electronics Hellas ότι θα γίνει αντικατάσταση μου απάντησε ότι μάλλον όχι και θα γίνει πιθανά αλλαγή κεντρικής πλακέτας.

Για το θέμα επικοινώνησα και με το κατάστημα «Πλαίσιο» για να ρωτήσω σχετικά με τις δικές τους ενέργειες ως προμηθευτές της συσκευής. Εκεί με ενημέρωσαν ότι: «θα έρθουμε σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία του κινητού σας τηλεφώνου και θα σας καλέσουμε για να σας ενημερώσουμε μόλις λάβουμε την απάντηση τους σχετικά με την συσκευή σας».

Σε ερώτησή μου αν το Πλαίσιο, σαν πωλητής του προϊόντος, αναλαμβάνει την αντικατάσταση της συσκευής μου απάντησαν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα σε διάστημα επτά (7) ημερών από την αγορά. Μετά από το διάστημα αυτό η όλη διαδικασία (service & αντικατάσταση) είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Samsung Electronics Hellas.

Ακλούθησαν κι άλλα mail επικοινωνίας με την Samsung Electronics Hellas.

Στο 1ο η απάντηση ήταν η γνωστή: «Το αίτημα σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα της Samsung Electronics Hellas. Σας διαβεβαιώνουμε πως καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας».

Νέο mail που τους ενημερώνω ότι «Θέλω να ελπίζω ότι λέγοντας «καλύτερη εξυπηρέτηση» δεν εννοείτε την αλλαγή της κεντρικής πλακέτας της συσκευής παρά μόνο την αντικατάστασή της με μια καινούργια. Η αλλαγή της κεντρικής πλακέτας θα αποτελούσε όντως μια καλή λύση στην περίπτωση που γινόταν τη δεύτερη φορά που το κινητό πήγε στο service (όταν διαπιστώθηκε ότι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα που παρουσίαζε εξ’ αρχής, παρά την αλλαγή της κεραίας) αλλά και αν το κινητό δεν παρουσίαζε και άλλα προβλήματα (εκτός της αδυναμίας κλήσεων), που εμφανίστηκαν μετά τις δύο «επισκευές» του». Και η απάντση της Samsung Electronics Hellas: «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πως σε περίπτωση αλλαγής πλακέτας γίνεται πάντα αντικατάσταση με καινούρια επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε κάθε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να απευθυνόσαστε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Samsung».

Η καταγγελία μου βρίσκεται στην Γ.Γ Καταναλωτή και στον συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω !!!!

 

Μπραβο. Κ πολυ καλα εκανες. Πραγματικα το εχω περασει, με την alpha copy πιο παλια της nokia. Δεν θελω ουτε να θυμαμαι τα νευρα που ειχα. Περιμενουμε νεοτερα..

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρονια πολλα σε όλους, εχω ενα πρόβλημα με το κινητό μου, εχω δοκιμαση 2-3 θήκες και όταν μιλαω ο άλλος που μου απαντά ακούει την φωνή του 2 φορές (αντίλαλο), μόλις την βγάζω την θήκη όλα καλα!!!!! αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι θήκη χρησιμοποιεί η τι έκανε με αυτό το προβλημα. Ευχαριστω!!!
Link to comment
Share on other sites

Απίστευτη ταλαιπωρία φίλε pica, μακάρι να πάνε όλα καλά και να ξεμπερδέψεις με αίσιο τέλος!!

Να ρωτήσω και γω κάτι ρε παιδιά με την ευκαιρία? Έχω βάλει μια 32GB (10 class) κάρτα μνήμης και όλα πάνε ρολόι ως τώρα, απλά το περίεργο είναι πως στις ρυθμίσεις / εφαρμογές/ διαχείριση εφαρμογών/σε κάρτα SD , μου γράφει πως έχω (3.7 GB σε χρήση και 7.8 GB ελεύθερα?!?) Γιατί αυτό? Δεν την αναγνωρίζει την 32αρα?

Στις ρυθμίσεις/ αποθήκευση την βλέπει κανονικά ..., κάρτα SD "Διαθέσιμος χώρος 28.93 GB"

Επίσης στο "Τα αρχεία μου/ external_sd " , παρόλο που έχω κάνει όλες τις εφαρμογές/παιχνίδια μου μεταφορά στην sd, δεν βλέπω στην λίστα φακέλων να έχουν αποθηκευτεί κάπου!! Είμαι σίγουρος πως είναι αποθηκευμένα ακόμα στην μνήμη του τηλεφώνου μιας και στις ρυθμίσεις/ αποθήκευση/συσκευή αποθήκευσης USB μου γράφει Συνολικός χώρος: 11.50 GB και Διαθέσιμος 7.79 GB!! Ποια είναι αυτά τ' αρχεία που καταλαμβάνουν τον χώρο αυτό (?) μιας και όπως είπα και παραπάνω, τα έχω μεταφέρει όλα στην εξωτ. κάρτα, ακόμα και στις ρυθμίσεις των φώτο/βίντεο! (εκτός και αν είναι αρχεία συστήματος, οπότε όλα καλά!)

Καμιά βοήθεια παιδιά? Υπάρχει κανένα πρόγραμμα που να μπορεί να μεταφέρει αυτόματα τις εφαρμογές στην εξωτ. μνήμη?

Ευχαριστώ και καλές γιορτές!!:)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Καλησπέρα και χρονια πολλα σε όλους, εχω ενα πρόβλημα με το κινητό μου, εχω δοκιμαση 2-3 θήκες και όταν μιλαω ο άλλος που μου απαντά ακούει την φωνή του 2 φορές (αντίλαλο), μόλις την βγάζω την θήκη όλα καλα!!!!! αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι θήκη χρησιμοποιεί η τι έκανε με αυτό το προβλημα. Ευχαριστω!!!

 

Απευθύνθηκες ήδη εδώ, αρκεί. Δεν ενδείκνυται να επαναλαμβανόμαστε.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

@pica... Φίλε καλό κουράγιο και υπομονή. Δυστυχώς η ελλαδάρα υπάρχει παντού και όχι μόνο στο δημόσιο τομέα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η συμπεριφορά της Samsung. Ελπίζω να βρεις σύντομα άκρη
Link to comment
Share on other sites

παιδευτηκα λίγο άλλα την βρήκα την άκρη..

θέλει να βάλεις κάτι κωδικούς κτλ και γίνεται η δουλεια .

τα βρήκα απο το τοπικ της cosmote .διαφορετικά απο τις ρυθμίσεις του κινητού δεν γίνεται με τίποτα .

τεσπα τέλος καλο ολα καλα .

 

Μπορείς να δώσεις το λινκ από το τόπικ γιατί θέλω να κάνω ακριβώς το ίδιο;

Link to comment
Share on other sites

Πάτα συγχρόνως HOME+POWER. Προσοχή στο συγχρονισμό :)

 

Eυχαριστω:happy:

Link to comment
Share on other sites

καλημερα:)

ενα φιλαρακι θα παρει τωρα το s2 και θελει να του πω πως να κανει την πρωτη φορτιση κτλ.Τα περισσοτερα τα ξερω(4-5 πληρεις φορτισεις-αποφορτισεις κτλ)ομως θελω να ρωτησω κατι.κατα την πρωτη φορτιση πειραζει να ειναι ανοιχτο το κινητο?επισης αν κατα την πρωτη φορτιση το κινητο αποσυνδεθει απο τον φορτιστη για 1-2 λεπτα και μετα ξανασυνδεθει αμεσως θα υπαρχει προβλημα?επισης ειναι καλυτερο να αδειασει πρωτα τελειως η μπαταρια απο την ισχυ που ειχε εργοστασιακα και μετα να παει για φορτιση ή να φορτιστει κατευθειαν μεχρι να γεμισει?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
καλημερα:)

ενα φιλαρακι θα παρει τωρα το s2 και θελει να του πω πως να κανει την πρωτη φορτιση κτλ.Τα περισσοτερα τα ξερω(4-5 πληρεις φορτισεις-αποφορτισεις κτλ)ομως θελω να ρωτησω κατι.κατα την πρωτη φορτιση πειραζει να ειναι ανοιχτο το κινητο?επισης αν κατα την πρωτη φορτιση το κινητο αποσυνδεθει απο τον φορτιστη για 1-2 λεπτα και μετα ξανασυνδεθει αμεσως θα υπαρχει προβλημα?επισης ειναι καλυτερο να αδειασει πρωτα τελειως η μπαταρια απο την ισχυ που ειχε εργοστασιακα και μετα να παει για φορτιση ή να φορτιστει κατευθειαν μεχρι να γεμισει?

 

Δεν ισχύουν εδώ οι λογικές των πολύωρων φορτίσεων / πλήρων αποφορτίσεων. Φορτίζεις τη συσκευή (και ανοιχτή) μέχρι να γεμίσει και μετά "παίζεις" κανονικά. Και ενδείκνυται να μην αφήνουμε την μπαταρία να πέφτει κάτω του 10% όσο αυτό είναι εφικτό.

 

Επίσης να επισημάνω ότι έχουμε ξεχωριστό θέμα όπου συζητάμε τα περί μπαταρίας... http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=308427

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες έπαθε κάτι τραλαλα και ξεκίνησε να κάνει reboot συνέχεια. Σχεδόν μετά από κάθε άνοιγμα εφαρμογής και ειδικά στο market στα updates.

 

Σε κάθε reboot εντωμεταξύ, έχανε και 10% - 20% μπαταρίας.... Δηλαδή έμπαινα στο Market με 60%, έκανε reboot μόνο του και άνοιγε μετά στο 35%.....

 

Λύση? Έβγαλα ΟΛΕΣ τις εφαρμογές από την SD και τις άφησα στο τηλέφωνο (εκτός από μεγάλα παιχνίδια). Έκανα clear battery stats διότι προφανώς κάτι δεν πήγαινε καλά με αυτήν την απότομη πτώση και είναι η τέταρτη μέρα σκισίματος χωρίς reboots....

 

Αποτέλεσμα ? Νομίζω ότι έχει ξαναναφερθεί, αλλά αν έχετε reboots συνχά, βγάλτε εφαρμογές από την SD.... (ευτυχώς το τηλέφωνο έχει πολύ internal χώρο... εγώ είμαι ακόμα στο 1,8GB free για apps)

-----------------------------

LG G4

-----------------------------

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το black list που έχει η μαμά Samsung στο κινητό μας σας δουλεύει σωστά ?

Εμένα δουλεύει μονο όταν το βάλω γενικά σε ολα τα νούμερα .με συγκεκριμένους αριθμούς που θέλω εγω δεν δουλεύει:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S II (Μέρος ΙΙ)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...