Jump to content

ZTE Blade / Orange San Francisco (μέρος Ι)


nikatapi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τότε μάλλον τελικά θέλει να το κάνεις root... δικό μου λάθος, αλλά δεν είχα χρησιμοποιήσει αυτό τον τρόπο εγώ.

 

Αν τελικά δεν τα καταφέρεις, έχω κρατήσει κι εγώ backup με το romdump, οπότε μπορώ να σου τα δώσω εγώ τα boot.img και recovery.img, από "παρθένα" συσκευή φυσικά.

μολις τελειωσε η μπαταρια, οποτε θα περιμενω να φορτισει μια κλειστο και μετα θα το κανω. αν σου ειναι ευκολο, αφου κανω το πατς για τα 512ΜΒ, να μου στειλεις πμ για το τι διαφορετικο θα κανω οταν περασω ξανα το μπακ απ του clock. Το dump δηλαδη πως θα το χρησιμοποιησω. Καποια βηματα στον οδηγο του naki13 λογικα θα αλλαζουν

 

@stinger δεν ξερω φιλε μου. ετσι μου ειπαν χθες επειδη ειναι καινουργια συσκευη. Μολις την πηρα απο την αντικατασταση μετα απο 25 μερες

Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Γιατί παιδεύεστε να το κάνετε dump ρε παιδιά αφού υπάρχει έτοιμο?

 

http://hotfile.com/dl/92562155/7e093d8/WIND_P729BV1.0.0B02_update_signed.zip.html

 

δεν έχει το recovery partition αυτό, έχει system και boot... είναι λεπτομέρεια βέβαια, αλλά αν το επιστρέψεις στην wind θα πάει με το μαμίσιο system android, αλλά με το CWM μέσα... Σιγά μην το δούνε βέβαια... μάλλον είμαι "ψείρας" :)

 

μολις τελειωσε η μπαταρια, οποτε θα περιμενω να φορτισει μια κλειστο και μετα θα το κανω. αν σου ειναι ευκολο, αφου κανω το πατς για τα 512ΜΒ, να μου στειλεις πμ για το τι διαφορετικο θα κανω οταν περασω ξανα το μπακ απ του clock. Το dump δηλαδη πως θα το χρησιμοποιησω. Καποια βηματα στον οδηγο του naki13 λογικα θα αλλαζουν

 

δεν αλλάζει τίποτα στον οδηγό... κατέβασε αυτό το zip που σου δίνει ο stinger και χρησιμοποίησε αυτό για να κάνεις restore στην stock... Ο λόγος που θα χρησιμοποιήσεις αυτό το zip είναι γιατί (όπως είπα και παραπάνω):

Τώρα το system πως να το κάνω zip ώστε να δουλεύει με το CWM δεν έχω καταφέρει, και δυστυχώς στο modaco δεν απαντάνε αυτοί που ξέρουν... (λες και είναι καμιά γνώση που δεν πρέπει να μεταδοθεί). Οπότε, για να πάρεις και το zip σαν τελευταίο βήμα κάνεις backup με το CWM...

 

Το μόνο δηλαδή που θα σου προσφέρει το romdump είναι το recovery partition (να σβήσεις δηλαδή το CWM). Αλλά ακόμα και αυτό είναι για όσους θέλουν να είναι "ψείρες" (σαν εμένα ίσως). Υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιήσεις και το tar.qz αρχείο του romdump, αλλά δεν θέλω να σου τον πω :( γιατί πρέπει να κάνεις push αρχεία στο κινητό (αφού φυσικά αποσυμπιέσεις το system) με adb και αν γίνει κάτι λάθος θα το κάνεις τούβλο το κινητό, ενώ με το CWM είναι πολύ δύσκολο να το χαλάσεις. Είμαι σίγουρος πως αν κάνεις την διαδικασία μία φορά θα σου λυθούν αρκετές απορίες. Και αν έχεις ξεχάσει να πάρεις κάποιο backup μην ανησυχείς, έχουμε backup απ'όλα για να μοιράσουμε αν χρειαστεί.

 

 

:offtopic:

στο 1260 ποιούν την νήσσαν και φυσικά κάλυψαν τόσο τους πατρινούς που δεν αναγνώριζαν την απόδειξη όσο και τον πυργαίο που επικαλέστηκε διαδικασία DOA.

 

όταν τους είπα ότι σε άλλα καταστήματα ανά την Ελλάδα έγιναν αλλαγές επι τόπου μου είπε ο υπάλληλος πως κακώς έγιναν γιατί παραβίασαν διαδικασίες.

 

Προσωπική εμπειρία: πάω στο κατάστημα wind με τη συσκευή DOA, ΕΛΕΓΧΕΙ ο υπάλληλος την βλάβη και την πιστοποιεί, και μου λέει πως θα το αφήσω και μετά από λίγες μέρες θα πάρουν απάντηση για αντικατάσταση, και όλα καλά... τυπικό το θέμα δηλαδή.

Του απαντάω πως έχω την εντύπωση πως η αντικατάσταση γίνεται άμεσα αν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή στο κατάστημα, και εφόσον είναι και το κατάστημα αγοράς (υπάρχουν καταστήματα wind αλλά και ιδιωτών της wind).

Μου απαντάει: δεν νομίζω γιατί πάντα έτσι κάναμε σε όλες τις DOA συσκευές.

Και του ζητάω αν μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε. Πέρνει λοιπόν τηλέφωνο στα κεντρικά, ρωτάει, και όταν κλείνει το τηλέφωνο μου ζητάει ευγενικά συγνώμη γιατί δεν το ήξερε και ο ίδιος πως πλέον η αντικατάσταση είναι άμεση ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η ΒΛΑΒΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ και δεν είναι κάτι που θέλει τεχνικό για να πιστοποιηθεί.

Τελικά, έψαξε να βρει συσκευή αλλά είχαν βγει τα λαμόγια στην αγορά και τα είχαν πάρει όλα:) . Πήγα την επόμενη και πήρα μία συσκευή, χωρίς τσακωμούς και χωρίς νεύρα...

 

Τώρα, στην περίπτωση του φίλου παραπάνω, σίγουρα ο πωλητής θα μπορούσε να πιστοποιήσει την βλάβη, αφού πολύ απλά δεν άνοιγε το κινητό. Αλλά ίσως και αυτός να μην ήταν ενήμερος για το ποια είναι η πολιτική της wind στις DOA.

Σημειώνω πως δεν υποστηρίζω την wind, ούτε καν σύνδεση δεν έχω σε αυτούς... και η μόνη συναλλαγή που είχα και έχω ήταν λόγο του blade

Edited by kogos

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

@kogos

 

Ευχαριστούμε για τα 3-4 τελευταία πολύ κατατοπιστικά και ενημερωτικά posts!!! :D :cool:

 

Εμένα θα με ενδιέφερε ένα λινκ με το recovery partition, απλά για να υπάρχει, είτε από δω είτε μεσώ Π.Μ. :ninja:

Xiaomi Mi 5s Plus - MI Globe 9.6.13 - TWRP 3.2.3

Onda v975m v3 - 4.4.2 (Rozak's 2.0.1 - 4GB) - TWRP Recovery by SciBee

Galaxy S4 - LineageOS 16.0

Link to comment
Share on other sites

Mε ένα πρόχειρο ψάξιμο βλέπω πως μάλλον android και sip voip δεν είναι και πολύ συμβατά. Έχει κανείς εμπειρία με κάποιον κλώνο της betamax να δουλευει σε android; Γιατί αλλιώς ξενέρωσα... Στο ταπεινό nokia e51 μια χαρά δούλευε το sip.

 

Επίσης ποια rom ειναι καλύτερο να βάλω; Την jellyfish ή κάποια άλλη;

Κάνεις λάθος... με το fring μπορείς να βαλεις οποιοδήποτε Voip παροχο θέλεις.. ητε έχεις nokia είτε iphone είτε android!..

 

ΕΓΩ έχω το fring με VoipBuster!

OK Τώρα το είδα! Σου εχει απαντήσει και άλλος!

Edited by ZeroCool
OK Τωρα το ειδα! Σου εχει απαντησει και αλλος!
Keep Away from CooliCool
Link to comment
Share on other sites

δοκιμασε κανεις την jellyfish 8 ειναι καλυτερη σε σχεση με την 6 που εχω η δεν αξιζει τον κοπο να κανω παλι wipe;:wacko:
Link to comment
Share on other sites

απο οσο ξερω δεν εχει δωθει απαντηση: ποιος ο λογος να προτιμησω clock απο το rom manager;; Τα κανει ολα αυτοματα
Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή το έψαξα στο site της Netgear συγκεκριμένα και μίλησα μ' έναν τύπο που είναι πολύ καλός με τα router μου έγραψε τα εξής:

 

router only supports two types 802.11g/b, or 802.11n

... 802.11b/g works on my wifi devices.

 

zeta blade -Wi-Fi 802.11 b/g, seems router setup on B&G it should connect.

N router in generally are backward compatible but rate that old 802.11B/G seems difficult times.

As much as you tried, I would get 802.11G access point adding to your network while you can use DGN2000 in full N mode.

 

Καλά εκτός απ' το δικό μου που τα είχε παίξει το Netgear, πιστεύω ότι ρούτερ πιο παλιά ή αυτά που μας δίνουν από εταιρείες όπως εγώ Thompson TG585 v7 δουλεύουν (χωρίς Ν mode).

Με λίγα λόγια μήπως παίρνοντας ένα "σκέτο" ρούτερ σαν access point να το συνδέσουμε με το modem που έχουμε ήδη να κάνει δουλειά. Όπως μου γράφει δλδ το παιδί.

 

υ.γ.: Το λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν έχω και τις φοβερές γνώσεις περί του θέματος.:)

zaf_4 σημαίνει ΖΑΦΕΙΡΑ!

Xiaomi Pocophone F1

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
δοκιμασε κανεις την jellyfish 8 ειναι καλυτερη σε σχεση με την 6 που εχω η δεν αξιζει τον κοπο να κανω παλι wipe;:wacko:

Προσωπικα δεν εχω λογο να αφησω την 6αρα και να παω στην 8....

Link to comment
Share on other sites

πως μπορεί να απομονωθεί η ένταση του ήχου κλησης ,και να μην αλλαζει με το πλαινο πληκτρο (αν θελεις να χαμηλωσεις τον ηχο ενος video ας πουμε απο δίπλα ,και ξεχάσεις να ξαναανεβάσεις τον ήχο . τότε δεν θα ακούς εισερχόμενες κλησεις.)
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν εχω λογο να αφησω την 6αρα και να παω στην 8....

 

εγω παντως μετα απο μια μερα με την rls8 μετα την rls7 δεν ειδα σημαντικες διαφορες. απλα μου φαινεται οτι η οθονη εχει καλυτερη αποκρηση

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
εγω παντως μετα απο μια μερα με την rls8 μετα την rls7 δεν ειδα σημαντικες διαφορες. απλα μου φαινεται οτι η οθονη εχει καλυτερη αποκρηση

Διαβαζω διαφορα προβληματα που δεν τα εχω στην 6 οποτε καθομαι στα αυγα μου

Link to comment
Share on other sites

...

 

 

Προσωπική εμπειρία: πάω στο κατάστημα wind με τη συσκευή DOA, ΕΛΕΓΧΕΙ ο υπάλληλος την βλάβη και την πιστοποιεί, και μου λέει πως θα το αφήσω και μετά από λίγες μέρες θα πάρουν απάντηση για αντικατάσταση, και όλα καλά... τυπικό το θέμα δηλαδή.

Του απαντάω πως έχω την εντύπωση πως η αντικατάσταση γίνεται άμεσα αν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή στο κατάστημα, και εφόσον είναι και το κατάστημα αγοράς (υπάρχουν καταστήματα wind αλλά και ιδιωτών της wind).

Μου απαντάει: δεν νομίζω γιατί πάντα έτσι κάναμε σε όλες τις DOA συσκευές.

Και του ζητάω αν μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε. Πέρνει λοιπόν τηλέφωνο στα κεντρικά, ρωτάει, και όταν κλείνει το τηλέφωνο μου ζητάει ευγενικά συγνώμη γιατί δεν το ήξερε και ο ίδιος πως πλέον η αντικατάσταση είναι άμεση ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η ΒΛΑΒΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ και δεν είναι κάτι που θέλει τεχνικό για να πιστοποιηθεί.

Τελικά, έψαξε να βρει συσκευή αλλά είχαν βγει τα λαμόγια στην αγορά και τα είχαν πάρει όλα:) . Πήγα την επόμενη και πήρα μία συσκευή, χωρίς τσακωμούς και χωρίς νεύρα...

 

Τώρα, στην περίπτωση του φίλου παραπάνω, σίγουρα ο πωλητής θα μπορούσε να πιστοποιήσει την βλάβη, αφού πολύ απλά δεν άνοιγε το κινητό. Αλλά ίσως και αυτός να μην ήταν ενήμερος για το ποια είναι η πολιτική της wind στις DOA.

Σημειώνω πως δεν υποστηρίζω την wind, ούτε καν σύνδεση δεν έχω σε αυτούς... και η μόνη συναλλαγή που είχα και έχω ήταν λόγο του blade

 

ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Τα πράγματα αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν.

Τη βλάβη την πιστοποίησε επι τόπου ο πωλητής δοκιμάζοντας μάλιστα και μπαταρία/φορτιστή από άλλο BLADE που δούλευε. Επειδή όμως όπως εύστοχα παρατήρησες υπάρχουν καταστήματα που ανήκουν στη wind και καταστήματα που ανήκουν σε ιδιώτες (στην προκειμένη περίπτωση Santel) αυτό σημαίνει πως το λάθος μου ήταν που αγόρασα από τον πυργαίο σε πρώτο χρόνο. Τους ξανακάλεσα στο 1260 (στο κατάστημα αγοράς δεν σηκώνουν τηλέφωνο) και πάλι ο τηλεφωνητής κάλυψε τον πωλητή που δεν προχώρησε σε αντικατάσταση γιατί επέμεινε ότι πρέπει να πιστοποιηθεί η βλάβη από τα κεντρικά). Εικάζω λοιπόν πως η μαμά-wind δεν αφήνει περιθώρια άμεσης αντικατάστασης στους ιδιώτες αντιπροσώπους της αλλά μόνο στα 100% δικά της καταστήματα. προφανώς αν δεν αγοράσεις κάτι για να δεις τη διαφορά στην απόδειξη είναι αδύνατον να ξέρεις εκ των προτέρων αν το κατάστημα στο οποίο μπήκες είναι της wind αφού όλα έχουν την ίδια ταμπέλα, την ίδια διαρρύθμιση, τα ίδια προϊόντα και τα ίδια ρούχα στους πωλητές.......

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Τα πράγματα αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν.

Τη βλάβη την πιστοποίησε επι τόπου ο πωλητής δοκιμάζοντας μάλιστα και μπαταρία/φορτιστή από άλλο BLADE που δούλευε. Επειδή όμως όπως εύστοχα παρατήρησες υπάρχουν καταστήματα που ανήκουν στη wind και καταστήματα που ανήκουν σε ιδιώτες (στην προκειμένη περίπτωση Santel) αυτό σημαίνει πως το λάθος μου ήταν που αγόρασα από τον πυργαίο σε πρώτο χρόνο. Τους ξανακάλεσα στο 1260 (στο κατάστημα αγοράς δεν σηκώνουν τηλέφωνο) και πάλι ο τηλεφωνητής κάλυψε τον πωλητή που δεν προχώρησε σε αντικατάσταση γιατί επέμεινε ότι πρέπει να πιστοποιηθεί η βλάβη από τα κεντρικά). Εικάζω λοιπόν πως η μαμά-wind δεν αφήνει περιθώρια άμεσης αντικατάστασης στους ιδιώτες αντιπροσώπους της αλλά μόνο στα 100% δικά της καταστήματα. προφανώς αν δεν αγοράσεις κάτι για να δεις τη διαφορά στην απόδειξη είναι αδύνατον να ξέρεις εκ των προτέρων αν το κατάστημα στο οποίο μπήκες είναι της wind αφού όλα έχουν την ίδια ταμπέλα, την ίδια διαρρύθμιση, τα ίδια προϊόντα και τα ίδια ρούχα στους πωλητές.......

Αν δεν εχει αλλαξει κατι απο τοτε που σταματησα αλλο η διαδικασια service και αλλο το doa. Δεν εχει σημασια αν ειναι franchise ή ιδιοκτητο. Απο την στιγμη που παμε σε doa γινεται αμεση αντικατασταση εφοσον φυσικα υπαρχει συσκευη στο καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα θα με ενδιέφερε ένα λινκ με το recovery partition, απλά για να υπάρχει, είτε από δω είτε μεσώ Π.Μ. :ninja:

 

Εδώ το folder που φτιάχνει αυτόματα το romdum.

Περιλαμβάνει τα αρχεία:

boot.img (boot partition)

recovery.img (recovery partition)

config.gz, system.info.gz, system.tar.gz (system partition)

 

checksum.md5:

93d933feb7e32e213f559669708c854b config.gz

411323c4b6a71fc7f49b220eb448dfd1 system.info.gz

fc8663c1155283108f95ff62aab3a643 boot.img

e310b51ebd4c272e2a90eeb1eeeee2b0 recovery.img

5f6cc2ae0cfa82aae05710fea68ced0e system.tar.gz

 

Εδώ μόνο το stock recovery partition.

 

 

Αφορά TFT έκδοση του blade της wind φυσικά... Αν θες, πάρε και τα λινκς ελεύθερα για την υπογραφή σου, αφού αρκετοί χρησιμοποιούν την υπογραφή σου σαν σημείο αναφοράς για download.

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Μια διαπίστωσή για το χαμηλό σήμα... αλλάζοντας σε GSM απο αυτόματο (3G) τις ρυθμίσεις του δίκτυο τηλεφωνίας.. έχω σήμα Καμπάνα!!
Keep Away from CooliCool
Link to comment
Share on other sites

Εντάξη επειδή τα έχω και τα 2 εδώ υπερβάλλεις...

 

 

 

Έχεις απόλυτο δίκιο και το κακό είναι ότι αυτό δεν είναι μόνο στην wind, ισχύει παντού γύρω μας.. (έχει πάει κανείς ΠΛΑΙΣΙΟ για PC? παπαγαλάκια...)

 

Είχε πάει κανείς στην Αγγλία την δεκαετία του '80, '90, '00 για να ψωνίσει κάτι ηλεκτρονικό? Καλά και να μην πήγατε δεν πειράζει.... Ήρθε η Αγγλία εδώ!

Link to comment
Share on other sites

...... προφανώς αν δεν αγοράσεις κάτι για να δεις τη διαφορά στην απόδειξη είναι αδύνατον να ξέρεις εκ των προτέρων αν το κατάστημα στο οποίο μπήκες είναι της wind αφού όλα έχουν την ίδια ταμπέλα, την ίδια διαρρύθμιση, τα ίδια προϊόντα και τα ίδια ρούχα στους πωλητές.......

 

Όχι... http://www.wind.com.gr/TopMenu/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-WIND.aspx

 

Στην επιλογή κατηγορία έχει "Καταστήματα" και "Αντιπρόσωποι"..... έτσι ξέρεις εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Μια διαπίστωσή για το χαμηλό σήμα... αλλάζοντας σε GSM απο αυτόματο (3G) τις ρυθμίσεις του δίκτυο τηλεφωνίας.. έχω σήμα Καμπάνα!!

Αυτο ειναι γνωστο εδω και αιωνες :-)

 

 

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχε πάει κανείς στην Αγγλία την δεκαετία του '80, '90, '00 για να ψωνίσει κάτι ηλεκτρονικό? Καλά και να μην πήγατε δεν πειράζει.... Ήρθε η Αγγλία εδώ!

 

Το εχει ακομα αυτο η Αγγλια πιστεψε με (pcworld κ.λ.π.) αλλα ακομα και ετσι στην Αγγλια δινουν μεγαλη σημασια στον πελατη ωστε να μεινει πραγματικα ικανοποιημενος, εδω κατι τετοιο....χμμμμ....μπαααα!

:ninja:Εχεις αποριες για το ZTE Blade? Δες ΕΔΩ
Link to comment
Share on other sites

Αφορά TFT έκδοση του blade της wind φυσικά... Αν θες, πάρε και τα λινκς ελεύθερα για την υπογραφή σου, αφού αρκετοί χρησιμοποιούν την υπογραφή σου σαν σημείο αναφοράς για download.

 

Σε ευχαριστώ kogos! :happy:

 

Απορία....άμα κάνουμε install το zip με το recovery partition, μέσω cwm, εκτός από το boot και system θα περαστεί και το recovery;;

 

Λογικά όχι ε....; :confused:

Xiaomi Mi 5s Plus - MI Globe 9.6.13 - TWRP 3.2.3

Onda v975m v3 - 4.4.2 (Rozak's 2.0.1 - 4GB) - TWRP Recovery by SciBee

Galaxy S4 - LineageOS 16.0

Link to comment
Share on other sites

Όχι... http://www.wind.com.gr/TopMenu/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-WIND.aspx

 

Στην επιλογή κατηγορία έχει "Καταστήματα" και "Αντιπρόσωποι"..... έτσι ξέρεις εκ των προτέρων...

 

 

δυστυχώς αυτό δεν αρκεί. Αν πας στο νομό ηλείας στις πόλεις Αμαλιάδα και Πύργο σου βγάζει καταστήματα wind που ανήκουν στη Santel.....

Τη λίστα καταστημάτων (οχι απλά αντιπροσώπων) από το site την επικαλέστηκα και εγώ αλλά δε βοήθησε..

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς αυτό δεν αρκεί. Αν πας στο νομό ηλείας στις πόλεις Αμαλιάδα και Πύργο σου βγάζει καταστήματα wind που ανήκουν στη Santel.....

Τη λίστα καταστημάτων (οχι απλά αντιπροσώπων) από το site την επικαλέστηκα και εγώ αλλά δε βοήθησε..

 

Τότε αγαπητέ ένα κατάστημα WIND, είναι κατάστημα WIND.... Santel και λοιπά είναι αδιάφορα έναντι του νόμου σε ότι αφορά τα δικαιώματα του πελάτη... Πρόβλημά τους... Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα bluetooth motorola εδω και 2 χρονια και το δοκιμασα τωρα πρωτη φορα στο blade. Κανει κατι παρασιτα στον αλλον. Εγω ακουω σχετικα καλα. Ειναι θεμα bluetooth;; Διορθωνεται με καμια ρυθμιση ή προγραμμα;

 

επισης το σημα μεσα στο σπιτι ειναι -80 μεχρι -101 dbp. Δεν ειναι λιγο υπερβολικο;;

Edited by dantekavala
Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to ZTE Blade / Orange San Francisco (μέρος Ι)
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...