Cosmote: Εξυπηρέτηση Πελατών Καρτοκινητής με χρέωση

MsK

MsK's Avatar: Samsung SGH-i450
Site Founder
Περιοχή: Hopscotch
Μηνύματα: 8.931
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Από τις 9 Αυγούστου του τρέχοντος έτους οι κλήσεις προς τον τετραψήφιο αριθμό 1313, που αντιστοιχεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καρτοκινητής τηλεφωνίας της Cosmote, θα χρεώνονται με 0,10 ευρώ ανά κλήση. Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 18%. Η ανωτέρω χρέωση θα ισχύσει για όλα τα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας της Cosmote (What's Up? και Cosmoκάρτα). Μέχρι τις 9 Αυγούστου οι κλήσεις προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καρτοκινητής τηλεφωνίας του δικτύου που «πάει μπροστά» θα συνεχίσουν να γίνονται δωρεάν.

Σημειώνεται, ότι οι κλήσεις προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της TIM (693 5601260) για τους κατόχους Free2Go, χρεώνονται με 0,0085 ευρώ / δευτερόλεπτο - σύμφωνα τουλάχιστον με τη σχετική ιστοσελίδα της TIM -, ενώ για τους κατόχους for all κοστίζουν 0,0055 ευρώ / δευτερόλεπτο. Οι χρήστες Vodafone a la Carte και Vodafone CU χρεώνονται 10 ευρωλεπτά για κάθε κλήση προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καρτοκινητής τηλεφωνίας της εταιρίας στο 1251. Τέλος, οι κάτοχοι QCard 1 της Q-Telecom χρεώνονται 0,0048 ευρώ / δευτερόλεπτο για κλήσεις προς το 1222 (υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών).

Σχόλια

Panagioths

Panagioths's Avatar: Apple iPhone 4S
HSDPA Member
Περιοχή: Αθήνα - Καλαμάτα
Μηνύματα: 3.099
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Αυτα ειναι!!!! Παμε μπροστα με την οπισθεν! Ωραια η Κοσμοτε! Αντε και εις ανωτερα με 90-11-1313 (ροζ κατακοκκινο)!
Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"
Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Sovjohn

Sovjohn's Avatar: Sony Ericsson Xperia X8
GPRS Member
Περιοχή: Piraeus, Greece
Μηνύματα: 490
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Κακό,

αλλά αναπόφευκτο...Όλες οι μεγάλες εταιρίες είχαν χρέωση, και στο εξωτερικό αυτό προτιμάται (flat rate charge), τουλάχιστον χαίρομαι γιατί ειναι flat rate και όχι /δευτερόλεπτο!

Ελπίζω βέβαια τώρα που θα γίνει paid να προσλάβουν *3 υπαλλήλους και να μην ξαναυπάρξει αναμονή μισάωρων ή "Όλες μας οι γραμμές ειναι κατελειμμένες"...
Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.
Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

gmmour

gmmour's Avatar: Apple iPhone 4
3G Member
Περιοχή: Αθήνα, κέντρο
Μηνύματα: 1.961
Εγγραφή: Οκτ. 2003
Όπως έχει αναφερθεί και από κάποιον φίλο στο ίδιο thread στην ενότητα Cosmote, σύμφωνα με τον νόμο, κάθε εταιρεία υποχρεούται να παρέχει ΔΩΡΕΑΝ αριθμό αναγγελίας βλαβών και υποβολής παραπώνων κάτι που δεν έχει πλέον ούτε η Cosmote ούτε η Vodafone!

Πρέπει λοιπόν σιγά σιγά να απευθυνόμαστε προς την ΕΕΤΤ...

kostas_pav

kostas_pav's Avatar: Nokia Lumia 1020
3G Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 1.953
Εγγραφή: Ιαν. 2004
Κακό αυτό που έκανε η Cosmote ! !



Αν ισχύει αυτό που λέει ο gmmour τότε ας απευθηνθεί κάποιος άνω των 18! Αν εγώ στείλω καταγγελία δε θα με πάρουν στα σοβαρά...
Nokia 3330, 3510i, 3650, N70, N80IE, N97, N900, 207, Samsung Galaxy S II, Galaxy S III
Currently: >>Nokia Lumia 1020<<

eLeKtriK EyE

eLeKtriK EyE's Avatar: Zopo ZP998
Super Moderator
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 7.218
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Πλάκα κάνετε έτσι; Σας πείραξε η χρέωση των 34 δραχμών ανά κλήση και δε σας πειράζει που εδώ και 6 χρόνια περιμένεις κατά μέσο όρο μισή ώρα για να εξυπηρετηθείς; Ας το χρεώσουν όσο θέλουν αλλά τουλάχιστον να προσλάβουν υπαλλήλους και να το σηκώνουν αμέσως!

Natalia

Natalia's Avatar: Nokia 6600
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Πύργος
Μηνύματα: 209
Εγγραφή: Δεκ. 2003
Παράθεση:
Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eLeKtriK EyE ( 7 Ιούλ. 2004 , 21:30)

Πλάκα κάνετε έτσι; Σας πείραξε η χρέωση των 34 δραχμών ανά κλήση και δε σας πειράζει που εδώ και 6 χρόνια περιμένεις κατά μέσο όρο μισή ώρα για να εξυπηρετηθείς; Ας το χρεώσουν όσο θέλουν αλλά τουλάχιστον να προσλάβουν υπαλλήλους και να το σηκώνουν αμέσως!
Μπα....για σοβαρούς λόγους, ειδικά οι πελάτες της Vodafone το λένε πολύ σοβαρά.....
Ειδικά με εκέινες τις περίεργες ρυθμίσεις για τα MMS που αλλού έπαιρνες αλλού έπρεπε να πάρεις, σε έβαζαν αναμονή για κανά ......τέταρτο, και τελικά σε .......σουτάριζαν στην ανυπαρξία.......και μάλλον τρέμουν ότι αν αρχίζει η χρέωση με την κλήση......που θα κολλήσουν να την κάνουν....ανάλογα με το χρόνο;
Και χωρίς φυσικά να ....σκοτώνονται να προσλάβουν υπαλλήλους.....και κυρίως υπαλλήλους που να ξέρουν τι τους γίνεται!!!!!!!
I want it ALL and I want it delivered!!!

seventh_heaven

seventh_heaven's Avatar: HTC Desire
Honored Member
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 1.949
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Αναπόφευκτο, αλλά τουλάχιστον έχει σταθερή χρέωση ανά κλήση...
Τελικά, σε συνδυασμό με την καλύτερη στελέχωση του call center, ίσως να έχει πολύ πιο θετικά αποτελέσματα και σαφώς λιγότερη αναμονή από τη σημερινή...
seventh_heaven

poseidon2004

poseidon2004's Avatar: BlackBerry Z10
3G Member
Περιοχή: ..:: Χίος ::..
Μηνύματα: 1.576
Εγγραφή: Φεβ. 2004
Ελπίζω να γίνει και κάτι ανάλογο στις συνδέσεις γιατί σίγουρα κάθε φορά που καλούμε στο cc Χρεωνόμαστε σίγουρα παραπάνω από 10 c

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

swiffer

swiffer's Avatar: Apple iPhone 4
3G Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 1.957
Εγγραφή: Νοέ. 2003
Απιστευτο το οτι ακολουθησε και η Cosmote, με την ιδια ακριβως χρεωση.

Jeanpoul

Jeanpoul's Avatar: Apple iPhone 5s
GSM Phase 1 Member
Περιοχή: Άγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 93
Εγγραφή: Μάρ. 2004
Πολύ αισιόδοξοι είστε!!!Τα ίδια χάλια θα είναι μόνο πού θα σε χρεώνει κιόλας!!!Πάλι καλά που έβαλα σύνδεση...

Jeanpoul

Jeanpoul's Avatar: Apple iPhone 5s
GSM Phase 1 Member
Περιοχή: Άγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 93
Εγγραφή: Μάρ. 2004
Πήγαμε ναυτίλο,βάλε ρε τπ Yahoo messanger είναι

profitis

no avatar
GSM Phase 1 Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 77
Εγγραφή: Δεκ. 2003
Bρε παιδια,εγω πριν ενα χρονο που ειχα παρει την εξυπηρετηση πελατων απο το καρτοκινητο μου και ειχα χρεωθει.....Το τμημα εξυπηρετησης πελατων παντως ειναι τελειως για τα μπαζα.....Εχει τυχει φορα να με εχουνε να περιμενω 10 λεπτα και μια αλλη φορα μου ειχανε κλεισει στα μουτρα...

papdoux

papdoux's Avatar: Sony Xperia Z
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: LTE Residence
Μηνύματα: 250
Εγγραφή: Μάι. 2004
Παράθεση:
Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Jeanpoul ( 7 Ιούλ. 2004 , 23:35)

Πολύ αισιόδοξοι είστε!!!Τα ίδια χάλια θα είναι μόνο πού θα σε χρεώνει κιόλας!!!Πάλι καλά που έβαλα σύνδεση...
Νομιζεις οτι κερδισες κατι? Οι συνδεσεις χρεωνονται....και το CC να γινει πιο σχετικο με το αντικειμενο, παλι για μενα δε δικαιολογειται η χρεωση.

Cyberbob

Cyberbob's Avatar: Apple iPhone 3G
GPRS Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 448
Εγγραφή: Αύγ. 2003
Τώρα καλό είναι αυτό ??? Δεν θα το'λεγα...
Το καλό που τους θέλω να βελτιώσουν κι αυτοί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών γιατί έχει παραγίνει το κακό...

Πάντως μπράβο.. Ανταγωνιστική προσφορά
* Ο χώρος ενοικιάζεται *
Κανόνες Σύνταξης Δημιουργία θεμάτων: Όχι Υποβολή μηνυμάτων: Όχι Σύναψη αρχείων: Όχι
Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι BBCode: Ναι Smilies: Ναι Κώδικας [IMG]: Ναι
Αρχείο Επικοινωνία Όροι Χρήσης