Jump to content

Υπερβολικός Λογαριασμός Internet On The Go!


john90
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα, είμαι συνδρομητής φοιτητικού πακέτου cosmote on the go, εδω και 2 χρόνια. Πάντα πλήρωνα σταθερό λογαριασμό 22 ευρώ, όσο είναι το πάγιο, αφού δεν κάνω κάποια τρελή χρήση. Σήμερα όμως ήρθε λογαριασμός Μάϊος-Ιούνιος στα 150 ευρώ!!!! Παίζει κάτι τέτοιο; Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και ισχυρίζονται πως και έχω ξεπεράσει τα 5 GB και έκανα μεγάλη χρήση. Τι μπορώ να κάνω, πέρα από το να ζητήσω αναλυτικό λογαριασμό και να συμπληρώσω αίτηση αμφισβήτησης του λογαριασμού; δεν υπάρχει περίπτωση να έχω κάνει τέτοια χρέωση!!
Samsung Galaxy S4 Mini GT-I9195 White Frost 4.2.2
Link to comment
Share on other sites

Σε παρεμφερή περίπτωση με την δικιά που μου έτυχε και με χρέωσαν 500€ για τον πρώτο μήνα όταν τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα αναλυτικό λογαριασμό για να δω τις χρεώσεις η απάντηση τους ήταν, τα εκαψες θα τα πληρώσεις.

Δυστυχώς δεν έβγαλα άκρη μαζί τους και ήρθε και 2ος παρόμοιος λογαριασμός σύνολο 1000€. Ύστερα από αρκετό βρισίδι και απειλές ότι θα πάμε δικαστικος την λύση μου την έδωσε ένας υπάλληλος του Γερμανού μιας και όλα τα ετοιματα που έκανα εγώ σκοντάφτει. Ευτυχώς όλα διορθώθηκαν αλλά πήρε 6 μήνες η όλη ιστορία.

HTC Touch • HTC Touch Pro • HTC Desire • HTC Sensation XE • Sony Xperia Z1 • LG G4 • Xiaomi Mi A1 • Xiaomi Mi A2
Link to comment
Share on other sites

@john90

Κοίτα την ανάλυση όταν θα σου έρθει;;; Είδες τον μετρητή και δεν ξεπέρασες τον όγκο;;; Αν έχει καταγραφεί λίγα μπορείς να κάνεις, ίσως μια πίστωση από μέρους της η COSMOTE.

 

PS: Στη WIND με 24,90€ έχεις 30GB και μπαινει φραγη μετα απλώς δες το σήμα στις περιοχές που κινείσαι. Έχει βελτιώσει αρκετά το 3G ης

WIND... Αν έχεις κλείσει χρόνο, και δεν βγάλεις άκρη με COSMOTE πήγαινε WIND και πλήρωνε λίγο λίγο το ποσό στη COSMOTE όποτε έχεις...

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites