Jump to content

Διαμαρτυρία προς Cosmote


kosmidd
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σας κοινοποιώ την διαμαρτυρία μου προς την COSMOTE

Αγαπητοί,

διαφωνώ με την χρέωση των 271,7219 € για την μετάδοση δεδομένων περιαγωγής του αριθμού 6948****** στον λογαριασμό 00006231690******.

 

Πιο συγκεκριμένα, βάση του περιορισμού "Roaming Data Limit EU62" όπως εσείς ορίζετε και στη σελίδα σας "http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/T37/xml/Business__articleadvanced__articleadvanced_Internet_email_abroad_Bus/section/Mobile_Phone_BP_Thr_N" ο χρήστης ενημερώνεται όταν η χρέωση φτάσει το ποσό των 50,00 € ενώ η σύνδεση διακόπτεται όταν η χρέωση φτάσει τα 62,00 €.

Έλαβα το μήνυμα ενημέρωσης των 50,00 € στις 5 Ιανουαρίου 2012 στις 14:00 περίπου, τελευταία ημέρα της 10ήμερης παραμονής μου στο Μιλάνο λίγες ώρες πριν την πτήση επιστροφής, αλλά ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέστειλα μήνυμα απενεργοποίησης του περιορισμού σας. Η χρέωση των 271,72 € εξάλλου παραμένει υπερβολική ακόμα και χωρίς την ύπαρξη του περιοριστικού μηχανισμού, διότι προφανώς και η κατανάλωση των 50,00 € στις 10 ημέρες παραμονής μου δεν μπορεί να αυξηθεί κατά 220,00 € σε 3-4 ώρες!

 

Ως εκ τούτου,

αρνούμαι να πληρώσω το συγκεκριμένο ποσό,

παραχωρώ δικαίωμα ελέγχου των κλήσεων και μηνυμάτων του αριθμού 6948****** την περίοδο από 23/12/2011 έως και 7/1/2012 σε κάθε αρμόδιο ελεγκτικό όργανο ώστε να διαπιστωθεί ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέστειλα εντολή απενεργοποίησης της υπηρεσίας περιορισμού,

 

και σας καλώ εντός 20 ημερών,

να επανεκδώσετε διορθωμένο τον λογαριασμό, ενημερώνοντας με και πάλι αναλυτικά για τις χρεώσεις που περιλαμβάνει, άλλως θα απευθυνθώ στις υπηρεσίες Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος Καταναλωτή, ΙΝ.ΚΑ., Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., Ε.Ε.Τ.Τ.,

επιφυλάσσομαι δε, κατά παντός νομίμου δικαιώματός μου.

 

Με εκτίμηση,

Κοσμίδης Γιώργος

******, Θεσσαλονίκη

******@live.com

6948 ******

Επισυνάπτεται αντίγραφο του αναλυτικού λογαριασμού.

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κάτι είχες ενεργοποιήσει από μόνος σου πριν φύγεις την υπηρεσία φραγής στο συγκεκριμένο ποσό;;;

Τους είχες πάρει τηλέφωνο να ρωτήσεις πως μπαίνει η φραγή μετά την ενημέρωση χωρίς να κάνεις κάποια παραπάνω ενέργεια;;;

 

Δεν ανοίγει το link... Διάβασες πως μπαίνει σε όλους τους συνδρομητές αυτόματα η φραγή;;; Ή απλά ενημερώνει και αν έχεις επιλέξει εσύ φραγή ή όχι θα κλείσει;;;

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κάτι είχες ενεργοποιήσει από μόνος σου πριν φύγεις την υπηρεσία φραγής στο συγκεκριμένο ποσό;;;

Τους είχες πάρει τηλέφωνο να ρωτήσεις πως μπαίνει η φραγή μετά την ενημέρωση χωρίς να κάνεις κάποια παραπάνω ενέργεια;;;

 

Δεν ανοίγει το link... Διάβασες πως μπαίνει σε όλους τους συνδρομητές αυτόματα η φραγή;;; Ή απλά ενημερώνει και αν έχεις επιλέξει εσύ φραγή ή όχι θα κλείσει;;;

 

Η φραγή μπαίνει αυτόματα με βάση κανονισμό της ΕΕ. Δεν είσαι υποχρεωμένος να ειδοποιήσεις. Επίσης όλες οι χρεώσεις που βάζουν γιατί το κινητό μπήκε κατά λάθος στο ίντερνετ κλπ. είναι παράνομες. Παράνομες ήταν και οι χρεώσεις χιλιάδων Ευρώ που απαιτούσαν παλιά διότι όφειλαν να ενημερώνουν τον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις νέα, ενημέρωνε.

 

Δυστυχώς εγώ είμαι στο σκοτάδι. Οι τύποι απλά δεν νοιάζονται. Αγνοήσανε πάμπολλες προσπάθειες επικοινωνίας και τελικά κόψανε το τηλέφωνο. Ο δικηγόρος με ρώτησε αν θέλω να τους κάνω αγωγή. Βασικά είναι το τηλ του πατέρα μου ο οποίος δεν έχει χρόνο και ασχολείται πολύ περιστασιακά (πήρε άλλο νούμερο και κάνει τη δουλειά του).

Δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3774991#post3774991

 

ΥΓ: Που έστειλες τη διαμαρτυρία; Φάξ;

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις νέα, ενημέρωνε.

 

Δυστυχώς εγώ είμαι στο σκοτάδι. Οι τύποι απλά δεν νοιάζονται. Αγνοήσανε πάμπολλες προσπάθειες επικοινωνίας και τελικά κόψανε το τηλέφωνο. Ο δικηγόρος με ρώτησε αν θέλω να τους κάνω αγωγή. Βασικά είναι το τηλ του πατέρα μου ο οποίος δεν έχει χρόνο και ασχολείται πολύ περιστασιακά (πήρε άλλο νούμερο και κάνει τη δουλειά του).

Δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3774991#post3774991

 

ΥΓ: Που έστειλες τη διαμαρτυρία; Φάξ;

 

Ναι, σε φαξ.

Εμένα είναι επαγγελματικό και την αγωγή την έχω έτοιμη και εύκολη. Μάλιστα αν δεν γίνει κάτι με αυτή τη διαμαρτυρία θα πληρώσω το ποσό και μετά θα το ζητήσω με τόκους πίσω συν δικαστικά έξοδα κτλ.

 

Να σε ρωτήσω κάτι είχες ενεργοποιήσει από μόνος σου πριν φύγεις την υπηρεσία φραγής στο συγκεκριμένο ποσό;;;

Τους είχες πάρει τηλέφωνο να ρωτήσεις πως μπαίνει η φραγή μετά την ενημέρωση χωρίς να κάνεις κάποια παραπάνω ενέργεια;;;

 

Δεν ανοίγει το link... Διάβασες πως μπαίνει σε όλους τους συνδρομητές αυτόματα η φραγή;;; Ή απλά ενημερώνει και αν έχεις επιλέξει εσύ φραγή ή όχι θα κλείσει;;;

 

Συμφωνώ με τον φίλο aegeanblue για την φραγή, το link δεν ανοίγει γιατί κάνει wrap και μπαίνει ένα κενό.

Κάνε click εδώ για να δεις τη σελίδα

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ειχα πάει πάντως μιλάνο με εβγαζε απευθείας σε μια σελίδα και με 5ευρώ τη μέρα είχα απεριόριστο internet!! Μάλιστα όταν ξεπέρναγα τον όγκο δεδομένων συνέχιζε κανονικά και απεριόριστα!!

Μήπως το πακέτο σου ήτανε επαγγελματικό και είχε κάποιους όρους και εξαιρέσεις που έπρεπε να κοιτάξεις πρίν φύγεις? Αν όμως σου ήρθε sms οτι έφτασες τα 60ευρώ τότε λογικά θα διορθώσουν το λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Καλη επιτυχια σου ευχομαι με τους Κοσμοτακιδες , οσο για την αυτοματη φραγη μετα απο καποιο ποσο στα δεδομενα εγω που δεν εχω επαγγελματικο προγραμμα και ειμαι απλως ιδωτης ποτε δεν μου ηρθε μηνυμα παρολο που ειχα ξεπερασει ολες τις φορες το οριο που αναφερεις , οπως και ποτε δεν μου κοψανε τα data

Και το ειχα και παντα απορια και ολο ελεγα θα το ψαξω και ποτε δεν ασχολήθηκα πραγματικα με το θεμα , γιατι σε μια συναδελφο με wind της ερχοταν μηνυμα και επρεπε να στειλει το sms που να αποδεχεται την αρση της φραγης λογο του οτι ειχε φτασει στο οριο... εμενα ποτε δεν ηρθε , εχουμε και οι 2 blackberry , δεν πιστεω να εχει καμια σημασια αυτο απλα το αναφερω.Αν εχεις το χρονο και την διαθεση κρατα μας ενημερους pls .. να δουμε που θα φτασει το θεμα για να εχουμε μια ιδεα..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Σας κοινοποιώ την διαμαρτυρία μου προς την COSMOTE

 

Καλησπέρα. Να σε ρωτήσω κάτι απλό, όταν βγήκες στο εξωτερικό είχες ενεργοποιημένη κάποια υπηρεσία για να χρησιμοποιείς τον δωρεάν όγκο δεδομένων ενώ βρίσκεσαι σε περιαγωγή?

...:::Joe:::...
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Καλησπέρα,

 

μολις έλαβα τον λογαριασμό του κινητού μου, που ανέρχεται στα 225,15 ευρω

εκ των οποίων τα 74,46 είναι χρεωμένα στην μετάδοση δεδομένων.

 

Προφανώς αυτό δημιουργήθηκε απο την τριήμερη παραμονή μου στην Ρώμη.

Δεν έλαβα κανένα σχετικό sms και είχα φροντίσει να κλείσω στο iphone μου

το 3G και το wifi.

 

Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Πώς δημιουργήθηκε αυτός ο όγκος μετάδοσης δεδομένων;

Τι μπορώ να κάνω για αυτό;

 

Αν θέλετε μπορείτε να μου απαντήσετε και στο email: rrevah2@gmail.com

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έπρεπε να ήταν απενεργοποιημένο, ήταν τα δεδομένα. Το 3G είναι τύπος δικτύου και η απενεργοποίησή του δεν σημαίνει τον περιορισμό πρόσβασης στο internet. Άρα...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...