Jump to content

Polls @ myphone.gr: Αφήνετε ανεξόφλητους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας;


Nagata
 Κοινοποίηση

Αφήνετε ανεξόφλητους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας;  

444 members have voted

  1. 1. Αφήνετε ανεξόφλητους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας;

    • Φροντίζω να πληρώνω εγκαίρως κάθε λογαριασμό μου
      282
    • Ορισμένες φορές καθυστερώ την εξόφληση λογαριασμού, πληρώνω με καθυστέρηση
      127
    • Μου συμβαίνει συχνά να παραμελώ τις υποχρεώσεις μου, οφείλω αρκετά χρήματα
      14
    • Δεν ξέρω / δεν απαντώ
      21


Recommended Posts

Η αλήθεια είναι πως η οικονομική κρίση έχει δραματικές επιπτώσεις και επηρεάζει πολύ τα ελληνικά νοικοκυριά, τα οποία μεταξύ άλλων αποδεικνύεται ότι αδυνατούν να πληρώσουν ακόμη και τους λογαριασμούς του τηλεφώνου τους. Βάσει πρόσφατων στατιστικών δεδομένων, έχει υπολογιστεί πως τα χρέη προς τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ανέρχονται στα 130 εκατομμύρια ευρώ. Πέρα από τους ανεξόφλητους λογαριασμούς, συχνό φαινόμενο των τελευταίων μηνών είναι η διακοπή συνδέσεων που ζητάνε δεκάδες-χιλιάδες πολίτες.

 

Πιο αναλυτικά, τα χρέη από τους συνδρομητές έφτασαν το 2011 στο 4% του συνολικού τζίρου τους, ενώ παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στην σταθερή τηλεφωνία. Συγκριτικά με την περσινή χρονιά, σημειώθηκε άνοδος της τάξεως του 25% για το σύνολο συνδρομητών που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αναπεξέλθουν στις χρηματικές τους υποχρεώσεις έναντι των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

 

Πώς σκοπεύουν οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να αντιμετωπίσουν όλη αυτή την νέα κατάσταση; Με την δημιουρία ενός «Τειρεσία», στον οποίο θα καταγράφονται τα ονόματα και τα πλήρη προσωπικά στοιχεία του κάθε κακοπληρωτή συνδρομητή. Βέβαια, υπάρχουν ορισμένα νομικά εμπόδια για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, δηλαδή ένας ελεγκτικός μηχανισμός που θα επιβλέπει εάν οι συνδρομητές είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους, αλλά ευελπιστούν όλες οι εταιρίες ότι θα δοθεί σύντομα λύση. Δεν αποκλείεται η περίπτωση, να εφαρμοστεί κάτι ανάλογο και για τις εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας, καθώς αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, όσον αφορά το ζήτημα των πληρωμών.

 

Εσείς φροντίζετε να πληρώνετε εγκαίρως τους λογαριασμούς σας ή αντιμετωπίζετε οικονομικά προβλήματα που σας αναγκάζουν να καθυστερείτε τις πληρωμές σας;

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 114
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εδώ και χρόνια, από φοιτητής ακόμη δεν έχω καθυστερήσει ποτέ λογαριασμό. Βέβαια αν δεν θα είχα τη δυνατότητα να πληρώσω νομίζω θα το γύριζα σε κάρτα.

Αλλά αν συνεχίσουν να απαξιώνουν τους υπάρχοντες συνδρομητές και δίνουν βάση στους νέους, μάλλον θα αρχίσω να καθυστερώ.

Link to comment
Share on other sites

εχω καθυστερησει αρκετες φορες αλλα αυτο δεν σημαινει κατι!οι λογαριασμοι πληρωνονται στην τελικη!αλλωστε αν σου κανουν φραγη πληρωνεις τελη επανασυνδεσης!οποτε ειναι σα να πληρωνεις τοκους!απλα.
Link to comment
Share on other sites

Σχεδον παντα καθυστερω να πληρωσω , συνηθως πληρωνω καθε 2μηνο , δηλαδη με το που βγει και ο τριτος λογαριασμος και υπαρχει ο κινδυνος της φραγης , αν και καποιες φορες δεν την προλαβα και μου το κοψανε και πηγα την ιδια μερα και πληρωσα τους εκκρεμεις λογαριασμους .
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως ποτέ δεν είμαι μέσα στο χρονικό πλαίσιο :P Με τα φροντιστήρια κλπ δε προλαβαίνω καν, οπότε όταν βλέπω μήνυμα από το 1393 πηγαίνω κατευθείαν :P
Link to comment
Share on other sites

Παλαιότερα είχα την εξόφληση να γίνεται αυτόματα μέσω της πιστωτικής. Τώρα που από αντίδραση έκοψα τις κάρτες το πληρώνω εγώ. Συνήθως εμπρόθεσμα αλλά έχει τύχει κάποιες φορές να το καθυστερήσω και να βγει 2ος λογαριασμός. Και τότε όμως όταν είδα μήνυμα από το 1393 για επερχόμενη φραγή το εξόφλησα. Μόνο μια φορά ξεχάστηκα και μου το έκοψαν, πήγα αμέσως στο κατάστημα και το πλήρωσα.
Link to comment
Share on other sites

Είμαι ξεχασιάρης κάθε 2 ή 3 μήνες πληρώνω, πότε δεν έχει έρθει ο λογαριασμός πότε βαριέμαι να πάω να βρω κατάστημα (είναι και ολόκληρο ταξίδι αν δε ζεις κοντά σε πόλη ή κομόπόλη) το κακό είναι ότι δε μπορείς να πας και να δόσεις έναντι μια προκαταβολή και να τραβάνε από εκεί, όχι μέσο τραπεζικού λογαριασμού ΔEN θα το κάνω ποτέ δε τους εχω εμπιστοσύνη θα αρχίσουν της "λάθος" χρεώσεις.

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται απο πόσο και αν πέσουν πολλά μαζί τοτε το τηλέφωνο μένει στο τέλος .. Και είναι κομμένα όλα τώρα
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι και αυτο,ειναι σημειο των καιρων.Αν δεν εχει καποιος να παρει ψωμι,το καταλαβαινω και το σεβομαι,αλλα αμα δεν μπορει να πληρωσει κινητο,απλως να μην εχει κινητο.

Δε μπορει να ριχνουμε την αξιοπρεπεια μας,για ενα ειδος πολυτελειας.Ο καθενας,απλωνει τα ποδια του,οσο φτανει η κουβερτα του,και οχι πιο περα,διοτι θα βγουν απ εξω.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς πια το κινητό δεν θεωρείται είδος πολυτελείας, αλλά ανάγκης για τους περισσότερους! Και αφού το χρειαζόμαστε το ρημάδι θα πληρώσουμε, τι να κάνουμε; Απλά φροντίζουμε να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα και κάποιο πρόγραμμα που να σηκώνει η τσέπη μας!
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ οτι είναι άσχημο για την εταιρία να μην της πληρώνεις λογαριασμούς, αλλά δεν γίνεται και επίτηδες αυτό. Προφανώς για να μην πληρώσει κάποιος το λογαριασμό του κάτι του έτυχε. Η δημιουργία Τειρεσία για τους κακοπληρωτές με βγάζει έξω από τα ρούχα μου! :mad:

 

 

Πως θα φαινόταν στην κάθε εταιρία αν ο καθένας μας την έκραζε σε κάθε γνωστό του, φίλο του, σε όλα τα forum στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό;

 

Νομίζω ότι δεν θα της άρεσε...

Link to comment
Share on other sites

εγω θελω να μας βαλουν ολους στον «Τειρεσία» τους, να κανουν μετα συνδεσεις ο ενας στον αλλο :lol:

μηπως (λεω μηπως) να σταματουσαν το καρτελ; Θα τους ερθει boomerang στο τελος... Ακους ΕΕΤΤ; Και για σενα ισχυει...

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ξεχασιάρης κάθε 2 ή 3 μήνες πληρώνω, πότε δεν έχει έρθει ο λογαριασμός πότε βαριέμαι να πάω να βρω κατάστημα (είναι και ολόκληρο ταξίδι αν δε ζεις κοντά σε πόλη ή κομόπόλη) το κακό είναι ότι δε μπορείς να πας και να δόσεις έναντι μια προκαταβολή και να τραβάνε από εκεί, όχι μέσο τραπεζικού λογαριασμού ΔEN θα το κάνω ποτέ δε τους εχω εμπιστοσύνη θα αρχίσουν της "λάθος" χρεώσεις.

 

Κάνεις λάθος μια χαρά μπορείς να δώσεις παραπάνω χρήματα όταν πας να πληρώσεις και αφαιρούνται από εκεί οι επόμενοι λογαριασμοί. Επίσης αν δεν μπορείς να τρέχεις μέχρι το κατάστημα μπορείς να πληρώσεις και μέσω internet (για Cosmote και Vodafone που ξέρω γίνεται από τα sites τους, για Wind δεν ξέρω) με τη χρεωστική κάρτα του λογαριασμού σου (αρκεί να είναι Visa ή Mastercard) ή με πιστωτική. Εγώ έτσι πληρώνω πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Να πω την αλήθεια ε? :p ΟΚ, τους τελευταίους μήνες λόγω ανεργίας χρωστάω και στις 3 εταιρίες (μου έχουν στείλει χαρτί από δικηγορικό γραφείο αλλά δεν δίνω σημασία μιας και το θεωρώ εκφοβισμό). Μετά τις γιορτές θα προσπαθήσω να κάνω διακανονισμό να ξεμπερδέψω.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν θα βγάλουμε άκρη με το θέμα αυτό, πάλι θα ξεδιπλωθεί η πλήρης απουσία συνέπειας πολλών "ελληναράδων" συνδρομητών για τους οποίους "δεν έγινε και τίποτα" άμα καθυστερήσουν 1-2 μήνες να πληρώσουν ένα λογαριασμό γιατί "έχει η εταιρεία" !!!

Σε όλους αυτούς θα κάνω μια ερώτηση: Πώς θα το έβλεπαν αν ο εργοδότης τους, αντί για κάθε μήνα, τους πλήρωνε κάθε δίμηνο, καθώς θα τα πάρουν τα λεφτά τους, δεν θα τα χάσουν, και να τους έδινε και ένα μικρό ποσό, αντίστοιχο του τέλους επανασύνδεσης;

Δυστυχώς κάθε λαός έχει αυτό που του αξίζει. Με τέτοιους συνδρομητές, τέτοια θα κάνουν και οι εταιρείες...

Είναι λυπηρό το έτος 2011 να μην πληρώνουν για υπηρεσίες που τους έχουν παρασχεθεί ήδη, σκαρφιζόμενοι του κόσμου τις δικαιολογίες (ήμουν σε διακοπές, είχα βαρύ πρόγραμμα και άλλα απίθανα, τα οποία φυσικά θα μπορούσε να επικαλεστεί και ο εργοδότης τους και να μην τους πληρώσει στην ώρα τους αλλά εκεί θα κάνουν επανάσταση) όσο και ιδεολογικά ευφυήματα (είναι απαράδεκτες οι τιμές οπότε ας μην πληρώνουμε για χρήση που έχουμε ήδη κάνει) !!!!

Αν δεν τους αρέσουν οι τιμές, ας περιορίσουν τη χρήση! Αν δυσκολεύονται να πληρώσουν, ας γυρίσουν σε κάρτα! Όχι όμως να διατηρούν πανάκριβα συμβόλαια (για να πάρουν...άιφον) και να μην πληρώνουν ή να καθυστερούν τις πληρωμές τους !!! Αυτός που βρέθηκε σε ανάγκη προσπαθεί να πληρώσει, να κατεβάσει πάγιο, να το κάνει κάρτα κτλ. Οτιδήποτε άλλο είναι εκ του πονηρού...

 

ΥΓ: Δεν έχω πάρει επιδότηση, ούτε καν έκπτωση, για να μπορέσω να διακόψω άμεσα όταν χρειαστεί... Αλλά είπαμε, ο τσάμπα μαγκάκος ελληνάρας τα θέλει όλα δικά του...

Edited by Nosferatu

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

@Nosferatu: ξεχνάς τους ανθρωπους που ειχαν δουλεια (οταν εκαναν το συμβολαιο) και τωρα δεν εχουν... οι οποιοι ΟΥΤΕ να το κοψουν μπορουν, ΟΥΤΕ να κατεβασουν το πάγιο. Δε μπορω να καταλαβω πως τα βλεπεις τα πραγματα, αλλα ΔΕΝ εχουν ολοι λεφτα. Καποιοι εχουν, καποιοι ΕΙΧΑΝ... Η μονιμη αυξηση της ανεργιας το επιβεβαιωνει αυτο που λεω.
Link to comment
Share on other sites

@Nosferatu: ξεχνάς τους ανθρωπους που ειχαν δουλεια (οταν εκαναν το συμβολαιο) και τωρα δεν εχουν... οι οποιοι ΟΥΤΕ να το κοψουν μπορουν, ΟΥΤΕ να κατεβασουν το πάγιο. Δε μπορω να καταλαβω πως τα βλεπεις τα πραγματα, αλλα ΔΕΝ εχουν ολοι λεφτα. Καποιοι εχουν, καποιοι ΕΙΧΑΝ... Η μονιμη αυξηση της ανεργιας το επιβεβαιωνει αυτο που λεω.

 

Πολύ σωστός!

Link to comment
Share on other sites

Τυχαίνει τα τελευταία 2-3 χρόνια να πληρώνω πριν την ημερομηνία έκδοσης, για να μπορώ να κάνω καλύτερα κουμάντα στα χρήματα που έχω διαθέσιμα στο πορτοφόλι μου.

Update: Πριν τα web banking πλήρωνα ανά 2μηνο, γιατί βαριόμουν να τρέχω συνέχεια στα ΕΛΤΑ.

Edited by soublaki-3
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως ποτέ δεν είμαι μέσα στο χρονικό πλαίσιο :P Με τα φροντιστήρια κλπ δε προλαβαίνω καν, οπότε όταν βλέπω μήνυμα από το 1393 πηγαίνω κατευθείαν :P

χαχα κι εγω συνηθως αμεσως μετα το ενημερωτικο μηνυμα πηγαινω και πληρωνω. Αλλα απληρωτο λογαριασμο δεν εχω αφησει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετες φορες καθυστερώ το λογαριασμο του οτε περιπου 15 μερες καποιες φορες που δεν εχω χρηματα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι η οικονομική κρίση Ή οτι πλησιάζει η λήξη της ετήσιας δέσμευσης μου στη Wind, και δεν μου έχουν διακόψει τη σύνδεση παρά το γεγονός οτι για ΠΡΩΤΗ φορά έχω καθυστερήσει την πληρωμή δύο συνεχόμενων λογαριασμών ύψους 65 ευρώ συνολικά. Ισως να οφείλεται σε ένα συνδυασμό και των δύο Ή στο γεγονός οτι έχω "επαγγελματική" σύνδεση με 3 γραμμές συνολικά.

 

Anyway... Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

@Nosferatu: Μας λες δηλαδή να λυπηθούμε τους ίδιους που μόλις τους πεις ότι αλλάζεις εταιρία σου κάνουν 60% έκπτωση στο πάγιο? (δηλαδή τόσο καιρό που τσέπωναν το +60% προφανώς εγώ ήμουν μ@λ...) 'Η που τους υπαλλήλους στα τηλεφωνικά κέντρα, τους ζητάνε να έχουν ανοιχτό το μπουκαλάκι με το νερό για να μην χάνουν χρόνο στο βίδωμα ξεβίδωμα? (έχω δουλέψει σε τηλ.κέντρο και μιλάω) Ή που όταν τους συμφέρει, η συνομιλία μας καταγράφεται ενώ όταν κάνουν κουτσουκέλα έχει καταγραφεί αλλά σε μαλακή "κασσέτα"...

 

Για τους ίδιους μιλάμε? Δεν συμφωνώ να μην πληρώνονται λογαριασμοί συστηματικά και για λόγους βαρεμάρας, αλλά σε καιρούς οικονομικής κρίσης να είσαι σίγουρος ότι οι ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ που θα λυπηθώ είναι οι πολυεθνικές και οι καθυστερημένοι λογαριασμοί τους. Όταν κόσμος μένει άνεργος, όταν κόσμος δεν έχει να φάει, όταν δεν έχει να πάρει δώρα στα παιδιά του...

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο θα το κάνουν όπως στο εξωτερικό... :(

Κόβεται 1-2 μέρες μετά που λήγει ο λογαριασμός. Το κάνουν όλες οι εταιρίες και έτσι δε μπορείς να κάνεις τίποτα....

Link to comment
Share on other sites

@Nosferatu: ξεχνάς τους ανθρωπους που ειχαν δουλεια (οταν εκαναν το συμβολαιο) και τωρα δεν εχουν... οι οποιοι ΟΥΤΕ να το κοψουν μπορουν, ΟΥΤΕ να κατεβασουν το πάγιο. Δε μπορω να καταλαβω πως τα βλεπεις τα πραγματα, αλλα ΔΕΝ εχουν ολοι λεφτα. Καποιοι εχουν, καποιοι ΕΙΧΑΝ... Η μονιμη αυξηση της ανεργιας το επιβεβαιωνει αυτο που λεω.

 

Δεν νομίζω ότι αν κάποιος είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άνεργος δεν μπορεί να κάνει κάτι η εταιρεία... Και πάλι βέβαια δεν θα έπρεπε να έχει πακέτο 150 ευρώ το μήνα για να πάρει το... άιφον όταν είχε ενδεχομένως μισθό 700 ευρώ αλλά ας το αφήσουμε αυτό...

Βέβαια στη χώρα που ο ελληνάρας νομίζει ότι είναι... μαγκιά να μην πληρώνεις, δεν βγάζουμε άκρη. Η λύση είναι ΆΜΕΣΗ φραγή κλήσεων (ΚΑΙ εισερχόμενων) δυο-τρεις μέρες μετά τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής... Και ας πουλήσει μετά μαγκιά ο ελληνάρας συνδρομητής αν θέλει...

Στην ΑΡΧΙΚΗ μου ερώτηση δεν πήρα απάντηση: Πώς θα το έβλεπαν οι επαναστάτες του γλυκού νερού αν ο εργοδότης τους καθυστερούσε να τους πληρώσει ή τους πλήρωνε κάθε δύο μήνες;;;

Οι συνδρομητές διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των εταιρειών: αν είναι ακριβές οι υπηρεσίες τους (που είναι, δεν διαφωνώ), η λύση είναι να ΜΗΝ τις χρησιμοποιούν μέχρι να πέσουν οι τιμές, όχι να τις χρησιμοποιούν και καφρωδώς να μην τις πληρώνουν!!!

Και ένα τελευταίο: πέρασε από το μυαλό κάποιων ελληναράδων να ΜΗΝ παίρνουν επιδοτήσεις για να πάρουν άιφον 50 ευρώ φτηνότερα στο πάγιο απεριόριστα 150 αλλά να παίρνουν έκπτωση ώστε να μην βρεθούν σε τόσο δύσκολη θέση αν κάτι πάει στραβά;

Με τέτοια μυαλά, καλά κάνουν οι εταιρείες και μας γδέρνουν...

 

 

ΥΓ: Όταν κάποιος δεν έχει να... φάει, ή να κάνει... δώρα στα παιδιά του, το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που θα έχει όρεξη να κάνει είναι να μιλάει με τις ΏΡΕΣ στο κινητό... Αλλά ΔΕΝ είναι οι περισσότεροι σε αυτή την κατηγορία: οι περισσότεροι είναι... τσάμπα μάγκες, που νομίζουν ότι είναι εξυπνότεροι από τους άλλους... Δυστυχώς...

Edited by Nosferatu

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...