ΟΤΕ: 24ωρη λειτουργία για το ADSL helpdesk

MsK

MsK's Avatar: Samsung SGH-i450
Site Founder
Περιοχή: Hopscotch
Μηνύματα: 8.931
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
ΟΤΕΟ ΟΤΕ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού «1242», που χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα που σχετίζονται με την ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο. Το «1242» είναι το εξειδικευμένο κέντρο για παροχή βοήθειας σε θέματα ADSL σε πελάτες του ΟΤΕ. Με αστική χρέωση από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν πραγματοποιείται η κλήση, το προσωπικό του Helpdesk είναι στη διάθεση των πελατών του ΟΤΕ για βοήθεια σε θέματα όπως:
  • Παραμετροποίηση ενσύρματων και ασύρματων modems και routers.
  • Έλεγχος της καλής λειτουργίας των modems και routers.
  • Έλεγχος συνδεσμολογίας εξοπλισμού και οδηγίες εγκατάστασης.
Τέλος, διευκρινίζεται ότι εξακολουθεί να λειτουργεί σε 24ωρη βάση το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο Διαδίκτυο, όπως:
  • Έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης).
  • Ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (email clients) και περιήγησης στο Internet (web browsers).

Σχόλια

hellsangel81

hellsangel81's Avatar: BlackBerry Bold 9700
3G Member
Περιοχή: Βούλα, Αθήνα
Μηνύματα: 1.991
Εγγραφή: Μάρ. 2009
πολύ καλή κίνηση από τον ΟΤΕ! θα κερδίσει πολυ κόσμο. είναι εκνευριστικό να θες να μπεις στο νετ και να μην μπορείς. Πόσο μάλλον όταν δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα λόγω κλειστού τμήματος εξυπηρέτησης.

Didimos

Didimos's Avatar: Google Nexus 7
HSCSD Member
Περιοχή: Δράμα-Καβάλα
Μηνύματα: 745
Εγγραφή: Νοέ. 2003
Θα τους πάρω 5 το πρωί να δούμε αν θα το σηκώσει κανείς !
Didimos GR

chocbhed_6630

chocbhed_6630's Avatar: Nokia Lumia 1520
EDGE Member
Περιοχή: far west
Μηνύματα: 1.094
Εγγραφή: Ιαν. 2005
καλη κινηση ελπιζω να ειναι ομως ολο το 24ωρο και ολη τη βδομαδα και να μην ισχυσει το 08.00-20.00 και σαββατοκυριακο κλειστα οπως ισχυει για αλλες υπηρεσιες.....
Nokia lumia 1020 - Cyan firm. 8.1 dev. preview Update1
Nokia lumia 1520 -Cyan firm. 8.1 dev. preview Update 1

WormeR

no avatar
GPRS Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 294
Εγγραφή: Μάρ. 2008
ωραία κίνηση αλλά συγγνώμη ρε παιδιά... έχει καταφέρει κανείς να πιάσει έστω γραμμή στο 1242?
Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?

bored01

bored01's Avatar: Apple iPhone 5
HSDPA Member
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 4.463
Εγγραφή: Φεβ. 2005
Eλπίζω κάποια στιγμή να γίνει 24ωρο και το 134.

Ειλικρινά όμως δεν καταλαβαίνω γιατι να υπάρχουν 4 διαφορετικά τηλέφωνα εξυπηρέτησης. 134 για πωλήσεις, υπηρεσίες, χρεώσεις και λογαριασμούς, 121 για αναφορά βλαβών τηλεφώνου και internet, 1242 για θέματα ενεργοποίησης, εγκατάστασης και λειτουργίας εξοπλισμού και το τμήμα της Otenet (8011135555) για τεχνικά θέματα internet και conn-x tv. Επί της ουσίας το 1242 κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά με το 8011135555 και κανένα από αυτά δεν κρατάει ticket βλάβης, πρέπει να πάρεις στο 121.

Δεν μπορεί να υπάρχει ένα νούμερο (έστω και με διαφορετικά τμήματα) ή έστω δύο (ένα για εξυπηρέτηση, π.χ 134, και ένα για τεχνική υποστήριξη όπως και σε όλους τους παρόχους?

ppkmoby

ppkmoby's Avatar: Nokia Lumia 710
GPRS Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 375
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Παράθεση από WormeR >
ωραία κίνηση αλλά συγγνώμη ρε παιδιά... έχει καταφέρει κανείς να πιάσει έστω γραμμή στο 1242?
Πιανεις ανα κανεις λιγο υπομονη, ετσι κι αλλιως η χρεωση ειναι μικρη και τωρα πια 24ωρη η εξυπηρετηση.
Το βασικο προβλημα στον ΟΤΕ ειναι οι πεπαλαιωμενες γραμμες και σουπερ αναγκαια η αναβαθμιση των κομβων και η προσθεση (επιτελους) minidslams οπου χρειαζεται, και χρειαζεται σε πολλα πολλα μερη...

WormeR

no avatar
GPRS Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 294
Εγγραφή: Μάρ. 2008
Παράθεση από ppkmoby >
Πιανεις ανα κανεις λιγο υπομονη, ετσι κι αλλιως η χρεωση ειναι μικρη και τωρα πια 24ωρη η εξυπηρετηση.
Το βασικο προβλημα στον ΟΤΕ ειναι οι πεπαλαιωμενες γραμμες και σουπερ αναγκαια η αναβαθμιση των κομβων και η προσθεση (επιτελους) minidslams οπου χρειαζεται, και χρειαζεται σε πολλα πολλα μερη...
εγώ όσες φορές χρειάστηκες να καλέσω το 1242 στα 30 δευτερόλεπτα είχε κλείσει.όσο έκανε δηλαδή το ηχογραφημένο μήνυμα!
Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?

johnthegreek

johnthegreek's Avatar: Samsung SGH-U600
Banned
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 3
Εγγραφή: Απρ. 2008
Πάντως τώρα που δημοσιεύτηκε στο MyPhone όλοι θα παίρνουμε τηλέφωνο το βράδυ .Πάντως πέρα από την πλάκα είναι πολύ καλή κίνηση.Άντε να ακολουθήσουν και οι άλλοι πάροχοι.

PMNEDM

PMNEDM's Avatar: Nokia 8310
3G Member
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 1.927
Εγγραφή: Δεκ. 2003
Παράθεση από MsK >
ΟΤΕΟ ΟΤΕ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού «1242», που χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα που σχετίζονται με την ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο. Το «1242» είναι το εξειδικευμένο κέντρο για παροχή βοήθειας σε θέματα ADSL σε πελάτες του ΟΤΕ. Με αστική χρέωση από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν πραγματοποιείται η κλήση, το προσωπικό του Helpdesk είναι στη διάθεση των πελατών του ΟΤΕ για βοήθεια σε θέματα όπως:
  • Παραμετροποίηση ενσύρματων και ασύρματων modems και routers.
  • Έλεγχος της καλής λειτουργίας των modems και routers.
  • Έλεγχος συνδεσμολογίας εξοπλισμού και οδηγίες εγκατάστασης.
Τέλος, διευκρινίζεται ότι εξακολουθεί να λειτουργεί σε 24ωρη βάση το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο Διαδίκτυο, όπως:
  • Έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης).
  • Ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (email clients) και περιήγησης στο Internet (web browsers).
Απο την 1η Μαϊου ισχυει το παραπανω.

Παράθεση από Didimos >
Θα τους πάρω 5 το πρωί να δούμε αν θα το σηκώσει κανείς !
Θα το σηκωσει. Το βραδυ μαλιστα πληρωνουν ιδιωτικη εταιρια οποτε σιγουρα θα το σηκωσει καποιος. :P

Παράθεση από chocbhed_6630 >
καλη κινηση ελπιζω να ειναι ομως ολο το 24ωρο και ολη τη βδομαδα και να μην ισχυσει το 08.00-20.00 και σαββατοκυριακο κλειστα οπως ισχυει για αλλες υπηρεσιες.....
24ωρες καθε μερα, και Σαβ/κο.

Παράθεση από WormeR >
ωραία κίνηση αλλά συγγνώμη ρε παιδιά... έχει καταφέρει κανείς να πιάσει έστω γραμμή στο 1242?
Για τη Μακεδονια παντως, μπορω μετα βεβαιοτητας να σου πω οτι εκτος απο συγκεκριμενες μερες και ωρες, το 80% του χρονου πιανεις γραμμη σχεδον αμεσα.

Παράθεση από bored01 >
Eλπίζω κάποια στιγμή να γίνει 24ωρο και το 134.

Ειλικρινά όμως δεν καταλαβαίνω γιατι να υπάρχουν 4 διαφορετικά τηλέφωνα εξυπηρέτησης. 134 για πωλήσεις, υπηρεσίες, χρεώσεις και λογαριασμούς, 121 για αναφορά βλαβών τηλεφώνου και internet, 1242 για θέματα ενεργοποίησης, εγκατάστασης και λειτουργίας εξοπλισμού και το τμήμα της Otenet (8011135555) για τεχνικά θέματα internet και conn-x tv. Επί της ουσίας το 1242 κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά με το 8011135555 και κανένα από αυτά δεν κρατάει ticket βλάβης, πρέπει να πάρεις στο 121.

Δεν μπορεί να υπάρχει ένα νούμερο (έστω και με διαφορετικά τμήματα) ή έστω δύο (ένα για εξυπηρέτηση, π.χ 134, και ένα για τεχνική υποστήριξη όπως και σε όλους τους παρόχους?
Πρωτον, βλαβη μπορεις να δηλωσεις (για dsl προβλημα, προφανως) και στο 1242.

Δευτερον, το 8011135555 σε καμια περιπτωση δεν κανει την ιδια δουλεια με το 1242. Με mail settings, username και Passwords ασχολουνται κατα κυριο λογο. Ενω στο 1242 αποκλειστικα και μονο με routers και θεματα γραμμων. Πανε πες στο 801... οτι δεν συγχρονιζει η γραμμη σου ή οτι θες να συνδεθεις ασυρματα.

Τριτον, απαντας και μονος σου. Αφορουν διαφορετικα πραγματα. Δεν μπορεις να εκπαιδευσεις καποιον να ξερεις και τα παντα για τους λογαριασμους σε και τις πωλησεις του ΟΤΕ, να ελεγχει το μοντεμ σου, κτλ...Διαχωριζεις τις υπηρεσιες, και επομενως και τα τηλεφωνα. Ασε που πχ το 134 ειναι δωρεαν (ωστε να προσελκυει κοσμο να ενημερωνεται για τα προιοντα) ενω τα αλλα εχουν αστικη χρεωση, οποτε υπαρχει και τεχνικο ζητημα.
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

teof95

teof95's Avatar: LG E960 Nexus 4
EDGE Member
Περιοχή: Φεγγάρι
Μηνύματα: 807
Εγγραφή: Ιούλ. 2004
απ οσο ξερω και αλλες εταιριες εχουν 24ωρη εξυπηρετηση. και η forthnet θυμαμαι και η tellas Που εχω τωρα νομιζω ειναι το 8015000365 για adsl αλλα και το 1212. Δεν ξερω για τις αλλες εταιριες. Παντως μια - δυο φορες που τους χρειαστηκα δεν ειχα κανενα προβλημα. απαντησαν αμεσως!
ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!

ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ: 420 x 150 pixels και 16,3 KB.

bored01

bored01's Avatar: Apple iPhone 5
HSDPA Member
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 4.463
Εγγραφή: Φεβ. 2005
Παράθεση από PMNEDM >

Πρωτον, βλαβη μπορεις να δηλωσεις (για dsl προβλημα, προφανως) και στο 1242.

Δευτερον, το 8011135555 σε καμια περιπτωση δεν κανει την ιδια δουλεια με το 1242. Με mail settings, username και Passwords ασχολουνται κατα κυριο λογο. Ενω στο 1242 αποκλειστικα και μονο με routers και θεματα γραμμων. Πανε πες στο 801... οτι δεν συγχρονιζει η γραμμη σου ή οτι θες να συνδεθεις ασυρματα.

Τριτον, απαντας και μονος σου. Αφορουν διαφορετικα πραγματα. Δεν μπορεις να εκπαιδευσεις καποιον να ξερεις και τα παντα για τους λογαριασμους σε και τις πωλησεις του ΟΤΕ, να ελεγχει το μοντεμ σου, κτλ...Διαχωριζεις τις υπηρεσιες, και επομενως και τα τηλεφωνα. Ασε που πχ το 134 ειναι δωρεαν (ωστε να προσελκυει κοσμο να ενημερωνεται για τα προιοντα) ενω τα αλλα εχουν αστικη χρεωση, οποτε υπαρχει και τεχνικο ζητημα.
1. Έχω πάρει στο 8011135555 για θέμα σύνδεσης (συγχρόνιζε αλλά δεν έπαιρνε IP) και με εξυπηρέτησαν κανονικά όπως και για οποιοδήποτε άλλο θέμα σε ότι αφορά το internet.
2.Όταν λέω ένα νούμερο δεν εννοώ και ένα τμήμα. Νομίζεις ότι π.χ όταν καλείς το 13830 της Vodafone, το 13844 της HOL κ.τ.λ υπάρχει ένα τμήμα που απαντά για όλα τα θέματα? Απλώς κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπήρχε ένας αριθμός και ένα τμήμα για πωλήσεις/εξυπηρέτηση κ.τ.λ (ότι κάνει το 134) και ένα τμήμα τεχνικής υποστήριξης, και πίστεψε με είναι πολύ λογικό, ή έστω τρία τμήματα αλλά σίγουρα και τα 3 24ωρα με κοινό αριθμό. Το 121 π.χ δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, δεν χρειαζεται ειδικά εκπαιδευμένος agent για να κρατήσει ένα ΤΤ.

dj_pyrros

dj_pyrros's Avatar: BlackBerry Storm 9500
Mobile Newbie
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 24
Εγγραφή: Σεπ. 2005
Παράθεση από chocbhed_6630 >
καλη κινηση ελπιζω να ειναι ομως ολο το 24ωρο και ολη τη βδομαδα και να μην ισχυσει το 08.00-20.00 και σαββατοκυριακο κλειστα οπως ισχυει για αλλες υπηρεσιες.....
ΚΑΛΑ διαβάζεις τι λέει ο τίτλος ?? η ΑΠΛΑ λες μια ******* και δε γα..ται

PMNEDM

PMNEDM's Avatar: Nokia 8310
3G Member
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 1.927
Εγγραφή: Δεκ. 2003
Παράθεση από bored01 >
1. Έχω πάρει στο 8011135555 για θέμα σύνδεσης (συγχρόνιζε αλλά δεν έπαιρνε IP) και με εξυπηρέτησαν κανονικά όπως και για οποιοδήποτε άλλο θέμα σε ότι αφορά το internet.
Και τι εκαναν; Για ποιο μοντεμ; Θεωρητικα δεν πρεπει και δεν μπορουν να σε εξυπηρετησουν, εκτος (πλεον) αν εχεις φοιτητικο πακετο, ή πιθανως αν εχεις μοντεμ που εδινε μονο η ΟΤΕΝΕΤ και οχι ο ΟΤΕ (πχ καποιο Crypto). Πχ ν δεν συγχρονιζει τι θα κανουν; Ενω στο 1242 εκτος οτι σου λενε τι να κανεις, μπορεις κανονικα να δηλωσεις βλαβη.

Παράθεση από bored01 >
2.Όταν λέω ένα νούμερο δεν εννοώ και ένα τμήμα. Νομίζεις ότι π.χ όταν καλείς το 13830 της Vodafone, το 13844 της HOL κ.τ.λ υπάρχει ένα τμήμα που απαντά για όλα τα θέματα? Απλώς κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπήρχε ένας αριθμός και ένα τμήμα για πωλήσεις/εξυπηρέτηση κ.τ.λ (ότι κάνει το 134) και ένα τμήμα τεχνικής υποστήριξης, και πίστεψε με είναι πολύ λογικό, ή έστω τρία τμήματα αλλά σίγουρα και τα 3 24ωρα με κοινό αριθμό. Το 121 π.χ δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, δεν χρειαζεται ειδικά εκπαιδευμένος agent για να κρατήσει ένα ΤΤ.
Σου εξηγησα τι αλλοι λογοι μπορει να υπαρχουν. Χρεωσεις πχ του καθε αριθμου διαφορετικα. Ή διαφορετικες ωρες λειτουργιας καθε τμηματος. Και το να λειτουργουν ολα ολες τις ωρες δεν ειναι λογικο. Ποιος να παρει τηλ 4 το πρωι να ρωτησει για πακετο connx, και ποιος για να βαλει αναγνωριση κλησης; Ή ποιος να δηλωσει βλαβη τετοια ωρα, οταν δεν θα την δει κανενας απο το ψηφιακο κεντρο πριν τις 7;
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

iznodur

iznodur's Avatar: LG E960 Nexus 4
GPRS Member
Περιοχή: Αθήνα - Χαλκίδα-Χανιά
Μηνύματα: 493
Εγγραφή: Ιούλ. 2007
επειδη γνωρίζω κάποια πράγματα εκ των εσω σας διαβεβαιω πως ναι λειτουργει 24 ωρες επισης καποιες κλησεις μεχρι τις 9 δρομολογολυνται σε ιδιωτική εταιρια αλλα μετα τις 9 αποκλειστικά σε αυτη (ιδια εταιρεία με αυτη που έχει το 80111...)επισης και οι δύο γραμμές είναι αρμόδιες να εξυπηρετουν στα πάντα σαν ενοποιημένες!
ck
Κανόνες Σύνταξης Δημιουργία θεμάτων: Όχι Υποβολή μηνυμάτων: Όχι Σύναψη αρχείων: Όχι
Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι BBCode: Ναι Smilies: Ναι Κώδικας [IMG]: Ναι
Αρχείο Επικοινωνία Όροι Χρήσης