Altec Telecoms: i-Call Easy Box

MsK

MsK's Avatar: Samsung SGH-i450
Site Founder
Περιοχή: Hopscotch
Μηνύματα: 8.928
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Το «i-Call Easy Box» παρουσίασε και προσφέρει από σήμερα στην ελληνική αγορά η Altec Telecoms, ένα «προϊόν» που σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση προσφέρει με 15,99 ευρώ το μήνα απεριόριστες σε διάρκεια εθνικές (προς σταθερά) και διεθνείς κλήσεις (προς την πλειονότητα των χωρών του κόσμου) μέσω τεχνολογίας VoIP. Το πακέτο της προσφοράς περιλαμβάνει «εξοπλισμό αιχμής για Wi-Fi σύνδεση και ασύρματο τηλέφωνο (τεχνολογίας DECT)». Το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε πάροχο υπηρεσιών Internet, ενώ η εταιρεία διευκρινίζει ότι η υπηρεσία i-Call λειτουργεί ακόμη και όταν ο υπολογιστής είναι κλειστός.

Στην ανακοίνωση της Altec Telecoms αναφέρεται επίσης ότι το πακέτο παρέχει έναν αριθμό «i-CallIn», ο οποίος «ακολουθεί παντού» τον κάτοχό του, δύο επιπλέον δωρεάν αριθμοί «i-CallIn», καθώς και η ψηφιακή υπηρεσία αυτόματου τηλεφωνητή «i-CallVoicemail». Όπως αναφέρθηκε ήδη, το «i-Call Easy Box» παρέχει απεριόριστες σε διάρκεια εθνικές κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα, απεριόριστες σε διάρκεια κλήσεις προς αρκετές χώρες του εξωτερικού, καθώς και σύμφωνα με την ανακοίνωση «ανταγωνιστικές χρεώσεις» για τις κλήσεις προς κινητά.

Σχόλια

AGNOSTOS

AGNOSTOS's Avatar: Apple iPhone
3G Member
Περιοχή: ATHENS
Μηνύματα: 1.386
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Εχει ελάχιστη διαρκεια παραμονης το πακετο??? Σε περιπτωση διακοπης ο εξοπλισμός επιστρεφεται η ?????

spartak

no avatar
3G Member
Περιοχή: ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!
Μηνύματα: 1.747
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Παράθεση από AGNOSTOS >
Εχει ελάχιστη διαρκεια παραμονης το πακετο??? Σε περιπτωση διακοπης ο εξοπλισμός επιστρεφεται η ?????
Ο εξοπλισμός είναι, όπως στη hol χρησιδάνειο, άρα επιστρέφεται με τη λήξη της συνδρομής

minas6600

minas6600's Avatar: Apple iPhone 4
GSM Phase 1 Member
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 143
Εγγραφή: Μάρ. 2004
Παράθεση από MsK >
Το «i-Call Easy Box» παρουσίασε και προσφέρει από σήμερα στην ελληνική αγορά η Altec Telecoms, ένα «προϊόν» που σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση προσφέρει με 15,99 ευρώ το μήνα απεριόριστες σε διάρκεια εθνικές (προς σταθερά) και διεθνείς κλήσεις (προς την πλειονότητα των χωρών του κόσμου) μέσω τεχνολογίας VoIP. Το πακέτο της προσφοράς περιλαμβάνει «εξοπλισμό αιχμής για Wi-Fi σύνδεση και ασύρματο τηλέφωνο (τεχνολογίας DECT)». Το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε πάροχο υπηρεσιών Internet, ενώ η εταιρεία διευκρινίζει ότι η υπηρεσία i-Call λειτουργεί ακόμη και όταν ο υπολογιστής είναι κλειστός.

Στην ανακοίνωση της Altec Telecoms αναφέρεται επίσης ότι το πακέτο παρέχει έναν αριθμό «i-CallIn», ο οποίος «ακολουθεί παντού» τον κάτοχό του, δύο επιπλέον δωρεάν αριθμοί «i-CallIn», καθώς και η ψηφιακή υπηρεσία αυτόματου τηλεφωνητή «i-CallVoicemail». Όπως αναφέρθηκε ήδη, το «i-Call Easy Box» παρέχει απεριόριστες σε διάρκεια εθνικές κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα, απεριόριστες σε διάρκεια κλήσεις προς αρκετές χώρες του εξωτερικού, καθώς και σύμφωνα με την ανακοίνωση «ανταγωνιστικές χρεώσεις» για τις κλήσεις προς κινητά.
Μουφα ειναι!Μονο προς ΟΤΕ και ΑΛΤΕΚ ... Και διεθνεις κλησεις εχουν την Κυπρο στην ζωνη 2 ... ελεος!Απατεωνες...

maternus

maternus's Avatar: ETEN X500
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Πάτρα
Μηνύματα: 256
Εγγραφή: Απρ. 2007
Παράθεση από minas6600 >
Μουφα ειναι!Μονο προς ΟΤΕ και ΑΛΤΕΚ ... Και διεθνεις κλησεις εχουν την Κυπρο στην ζωνη 2 ... ελεος!Απατεωνες...
Καμία μούφα αν σκεφτείς πως ακόμη οι πιο πολλοί έχουν ΟΤΕ... Στην ουσία κλήσεις προς tellas, forthnet και vivodi είναι εκτός προγράμματος... Oι οι διεθνείς προορισμοί είναι οι πιο σημαντικοί.

"Άγιος Mαρίνος, Αμερικάνικη Σαμόα, Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Γκουάμ, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιρλανδία, Ισπανία, Iσραήλ, Iσραήλ κινητό, Iταλία, Καναδάς, Κίνα, Κίνα κινητό, Λουξεμβούργο, Mαλαισία, Μονακό, Νέα Ζηλανδία, Nορβηγία, Νότια Kορέα, Ολλανδία, Oυγγαρία, Παρθένοι Νήσοι Αμερικής, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη, Σιγκαπούρη κινητό, Σουηδία, Ταϊβάν, Τσεχία, Χιλή, Χονγκ Κονγκ, Χονγκ Κονγκ κινητό"

Ένα μεγάλο μπράβο στην altec!!
Για ότι γνωρίζω απαντάω.. Για τα υπόλοιπα... ας απαντήσουν οι ειδικοί (αν υπάρχουν)....
Τελευταία τροποποίηση από maternus: 5 Σεπ. 2007, 14:40.

makis_thess

makis_thess's Avatar: Neo N003
3G Member
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μηνύματα: 1.527
Εγγραφή: Μάρ. 2004
Σημερα με πηραν τηλέφωνο απο την Altec Telecoms και μου ειπαν οτι ''κερδισα'' μια προσφορα !
τους στέλνω σε τραπεζικό λογαριασμό 15,99€ (εθνικη-ευροβανκ)
και μου στέλνουν εξοπλισμό (ασύρματο τηλέφωνο και WiFi VoIP ADSL Router) οπου αυτά τα λευτα ειναι η προπληρωμή του πρώτου μήνα και ο δεύτερος μήνας ΔΩΡΕΑΝ, μετα μπορώ να το κόψω !!!
καλο ακουγετε για Δωρεάν ...δοκιμή... με απεριόριστες εθνικές κλήσεις

εδιτ: (εχει κυπρο) αλλο οχι κυπρο κινητό !
ΖΩΝΗ Ι
Άγιος Mαρίνος, Αμερικάνικη Σαμόα, Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Γκουάμ, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιρλανδία, Ισπανία, Iσραήλ, Iσραήλ κινητό, Iταλία, Καναδάς, Κίνα, Κίνα κινητό, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Mαλαισία, Μονακό, Νέα Ζηλανδία, Nορβηγία, Νότια Kορέα, Ολλανδία, Oυγγαρία, Παρθένοι Νήσοι Αμερικής, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη, Σιγκαπούρη κινητό, Σουηδία, Ταϊβάν, Τσεχία, Χιλή, Χονγκ Κονγκ, Χονγκ Κονγκ κινητό.
Τελευταία τροποποίηση από makis_thess: 10 Σεπ. 2007, 22:10.

greatst

greatst's Avatar: Apple iPhone 5
HSCSD Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 667
Εγγραφή: Μάι. 2006
Παράθεση από makis_thess >
Σημερα με πηραν τηλέφωνο απο την Altec Telecoms και μου ειπαν οτι ''κερδισα'' μια προσφορα !
τους στέλνω σε τραπεζικό λογαριασμό 15,99€ (εθνικη-ευροβανκ)
και μου στέλνουν εξοπλισμό (ασύρματο τηλέφωνο και WiFi VoIP ADSL Router) οπου αυτά τα λευτα ειναι η προπληρωμή του πρώτου μήνα και ο δεύτερος μήνας ΔΩΡΕΑΝ, μετα μπορώ να το κόψω !!!
καλο ακουγετε για Δωρεάν ...δοκιμή... με απεριόριστες εθνικές κλήσεις

εδιτ: (εχει κυπρο) αλλο οχι κυπρο κινητό !
ΖΩΝΗ Ι
Άγιος Mαρίνος, Αμερικάνικη Σαμόα, Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Γκουάμ, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιρλανδία, Ισπανία, Iσραήλ, Iσραήλ κινητό, Iταλία, Καναδάς, Κίνα, Κίνα κινητό, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Mαλαισία, Μονακό, Νέα Ζηλανδία, Nορβηγία, Νότια Kορέα, Ολλανδία, Oυγγαρία, Παρθένοι Νήσοι Αμερικής, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη, Σιγκαπούρη κινητό, Σουηδία, Ταϊβάν, Τσεχία, Χιλή, Χονγκ Κονγκ, Χονγκ Κονγκ κινητό.
σίγουρα μπορείς μετά να το κόψεις?
Δήλωση αποποίησης ευθύνης:
Όλες οι πληροφορίες ή/και απόψεις της παρούσας δημοσίευσης παρέχονται χωρίς καμιά εγγύηση (άμεση, έμμεση ή εξυπονοούμενη) ως προς την πληρότητα ή την ορθότητα τους. Με κάθε επιφύλαξη.

makis_thess

makis_thess's Avatar: Neo N003
3G Member
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μηνύματα: 1.527
Εγγραφή: Μάρ. 2004
Παράθεση από greatst >
σίγουρα μπορείς μετά να το κόψεις?
το θεμα ειναι οτι μου το ειπε προφορικά (οτι μπορω να φυγω χωρίς να πληρώσω ) αρα ΜΟΝΟ στην πράξη θα το μάθω !!


Εδιτ: παντως στην σελιδα τους λεει: εδω
-O εξοπλισμός ADSL VoIP Wireless Router δίνεται υπό μορφή χρησιδανείου.
-Η ασύρματη τηλεφωνική συσκευή παραχωρείται δωρεάν για 12 μήνες στον χρήστη. Μετά το πέρας των 12 μηνών περνάει στην κυριότητα του.

EDIT 2 : Δεν θα πληρώσω τίποτα αλλα θα ''επιστρέψω'' τον εξοπλισμό !!!
Τελευταία τροποποίηση από makis_thess: 11 Σεπ. 2007, 14:15.

mak_27

mak_27's Avatar: Apple iPhone 4S
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Μαρούσι
Μηνύματα: 161
Εγγραφή: Μάι. 2007
Η εμπειρια μου παντως απο την Altec ειναι απο τις χειροτερες και δεν θελω να την ξαναπατησω απο εταιρεια που το μονο που επιδιωκει ειναι να σε κανει συνδρομητη της και μετα δεν σου δινει καμια σημασια. Χαρακτηριστικο ειναι οτι ειχα κανει συνδεση για adsl και σταθερη τηλεφωνια και οποτε ειχα προβλημα και τους επαιρνα τηλ. στο cc τους ποτε δεν μπορουσαν να μου δωσουν λυση και η μονιμη απαντηση τους ηταν οτι εφταιγε ο οτε. Η ποιοτητα ηχου στην σταθερη ηταν χαλια. Ο συνομιλητης ακουγοταν απο το υπερπεραν αλλα εφταιγε ο οτε και το εδιναν βλαβη στον οτε. Επερνα τηλ. εγω στον οτε και εκεινοι δεν ειχαν ειδοποιηθει για την βλαβη ποτε απο την altec. Στο internet ειχα την μιση ταχυτητα απο την ονομαστικη ενω θα επρεπε να εχω απωλειες ταχυτητας περιπου στο 20 με 25 τοις εκατο της ονομαστικης ταχυτητας μου (τωρα με συνδεση απο οτενετ εχω ακριβως την ονομαστικη ταχυτητα της συνδεσης μου στην ιδια γραμμη που με την altec ειχα την μιση). Παλι εφταιγε ο οτε και παλι το εδιναν βλαβη στον οτε. Δεν γινοταν τιποτα και οταν επερνα στον οτε δεν ξεραν τιποτα. Οταν τελικα εκανα αιτηση για να διακοψω την συνδεση, τοτε μου διεκοψαν την συνδεση adsl ενα μηνα νωριτερα απο την ημερομηνια που θα επρεπε να το διακοψουν ενω εγω τους ειχα πληρωσει κανονικοτατα για τον μηνα εκεινο. Ποτε, παρολες τις διαμαρτυριες μου και τα e-mail που εστειλα δεν μου επεστρεψαν χρηματα. Αντ' αυτου μου δεν διεκοπταν και συνεχιζαν να στελνουν λογαριασμο για την συνδεση της σταθερης τηλεφωνιας επι 4 μηνες μετα απο την αιτηση διακοπης ενω το συμβολαιο ελεγε 2 μηνες μετα την αιτηση διακοπης επερχεται η διακοπη παροχης υπηρεσιων.
Απο τοτε ολες μου οι συνδεσεις (σταθερο, adsl και κινητο τωρα πλεον) ειναι στον οτε που ναι μεν ειναι αργοκινητος αλλα οι υπηρεσιες του ειναι εγγυημενες.
Αν δεν με πιστευεται οτι η altec ειναι απο τις πιο αεριτζιδικες εταιρειες που υπαρχουν στην Ελλαδα καντε μια βολτα απο το κεντρικο τους κτηριο πισω απο το Υγεια στο Μαρουσι και δειτε που σε στελνουν οταν θες να πληρωσεις εναν λογαριασμο εκει. Αν εχετε ακομα περισσοτερη ορεξη να πατε και πιο κατω στο τηλεφωνικο τους κεντρο λιγο πιο κατω διπλα απο τα γραφεια της εφημεριδας 'Θεμα' οπου με εστειλαν για να τους ξαναδωσω στοιχεια που δηθεν ειχαν χασει οταν ειχα κανει την αρχικη μου αιτηση για συνδεση.
Συγνωμη για την εκταση του post αυτου αλλα που να εγραφα ολες τις λεπτομερειες. Θα γεμιζα σελιδες!!!
ΥΓ: Μου εμεινε και κατι θετικο απο την altec. Ενα παρα πολυ καλο adsl modem που το χρησιμοποιω ακομα σημερα, παρολο που εχω παρει αλλο modem απο οτενετ, που ηταν και ενας σημαντικος λογος να επιλεξω την συνδεση adsl της altec.
Τελευταία τροποποίηση από mak_27: 11 Σεπ. 2007, 22:27.

Paixthsss

no avatar
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 287
Εγγραφή: Ιαν. 2007
Παράθεση από maternus >
Καμία μούφα αν σκεφτείς πως ακόμη οι πιο πολλοί έχουν ΟΤΕ... Στην ουσία κλήσεις προς tellas, forthnet και vivodi είναι εκτός προγράμματος... Oι οι διεθνείς προορισμοί είναι οι πιο σημαντικοί.

"Άγιος Mαρίνος, Αμερικάνικη Σαμόα, Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Γκουάμ, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιρλανδία, Ισπανία, Iσραήλ, Iσραήλ κινητό, Iταλία, Καναδάς, Κίνα, Κίνα κινητό, Λουξεμβούργο, Mαλαισία, Μονακό, Νέα Ζηλανδία, Nορβηγία, Νότια Kορέα, Ολλανδία, Oυγγαρία, Παρθένοι Νήσοι Αμερικής, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη, Σιγκαπούρη κινητό, Σουηδία, Ταϊβάν, Τσεχία, Χιλή, Χονγκ Κονγκ, Χονγκ Κονγκ κινητό"

Ένα μεγάλο μπράβο στην altec!!
Οι πιο πολοί έχουν ΟΤΕ αλλά όχι όλοι. Άν μιλάς με Αθήνα η πιθανότητα να έχει κάποιος άλλη εταιρία είναι πλέον πολύ μεγάλη ιδίως αν έχεις να κάνεις με χρήστη internet. Πίστευα ότι αυτό που δεν κατάφερε η Altec να κάνει με τις κανονικές της γραμμές με προεπιλογή θα το έκανε τουλάχιστο με το Voip. Διαψεύστηκα τελικά ούτε με Voip δεν έκαναν κλήσεις πρός όλα τα Ελληνικά σταθερά δίκτυα. Αν σκεφτείς κι όλας ότι σου δίνει μικρή ταχύτητα για internet και μαζί με πάγιο ΟΤΕ πάει κάνα 30 αρι το μήνα για 1 MB δεν θα το συνιστούσα...

Paixthsss

no avatar
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 287
Εγγραφή: Ιαν. 2007
Παράθεση από mak_27 >
Η εμπειρια μου παντως απο την Altec ειναι απο τις χειροτερες και δεν θελω να την ξαναπατησω απο εταιρεια που το μονο που επιδιωκει ειναι να σε κανει συνδρομητη της και μετα δεν σου δινει καμια σημασια. Χαρακτηριστικο ειναι οτι ειχα κανει συνδεση για adsl και σταθερη τηλεφωνια και οποτε ειχα προβλημα και τους επαιρνα τηλ. στο cc τους ποτε δεν μπορουσαν να μου δωσουν λυση και η μονιμη απαντηση τους ηταν οτι εφταιγε ο οτε. Η ποιοτητα ηχου στην σταθερη ηταν χαλια. Ο συνομιλητης ακουγοταν απο το υπερπεραν αλλα εφταιγε ο οτε και το εδιναν βλαβη στον οτε. Επερνα τηλ. εγω στον οτε και εκεινοι δεν ειχαν ειδοποιηθει για την βλαβη ποτε απο την altec. Στο internet ειχα την μιση ταχυτητα απο την ονομαστικη ενω θα επρεπε να εχω απωλειες ταχυτητας περιπου στο 20 με 25 τοις εκατο της ονομαστικης ταχυτητας μου (τωρα με συνδεση απο οτενετ εχω ακριβως την ονομαστικη ταχυτητα της συνδεσης μου στην ιδια γραμμη που με την altec ειχα την μιση). Παλι εφταιγε ο οτε και παλι το εδιναν βλαβη στον οτε. Δεν γινοταν τιποτα και οταν επερνα στον οτε δεν ξεραν τιποτα. Οταν τελικα εκανα αιτηση για να διακοψω την συνδεση, τοτε μου διεκοψαν την συνδεση adsl ενα μηνα νωριτερα απο την ημερομηνια που θα επρεπε να το διακοψουν ενω εγω τους ειχα πληρωσει κανονικοτατα για τον μηνα εκεινο. Ποτε, παρολες τις διαμαρτυριες μου και τα e-mail που εστειλα δεν μου επεστρεψαν χρηματα. Αντ' αυτου μου δεν διεκοπταν και συνεχιζαν να στελνουν λογαριασμο για την συνδεση της σταθερης τηλεφωνιας επι 4 μηνες μετα απο την αιτηση διακοπης ενω το συμβολαιο ελεγε 2 μηνες μετα την αιτηση διακοπης επερχεται η διακοπη παροχης υπηρεσιων.
Απο τοτε ολες μου οι συνδεσεις (σταθερο, adsl και κινητο τωρα πλεον) ειναι στον οτε που ναι μεν ειναι αργοκινητος αλλα οι υπηρεσιες του ειναι εγγυημενες.
Αν δεν με πιστευεται οτι η altec ειναι απο τις πιο αεριτζιδικες εταιρειες που υπαρχουν στην Ελλαδα καντε μια βολτα απο το κεντρικο τους κτηριο πισω απο το Υγεια στο Μαρουσι και δειτε που σε στελνουν οταν θες να πληρωσεις εναν λογαριασμο εκει. Αν εχετε ακομα περισσοτερη ορεξη να πατε και πιο κατω στο τηλεφωνικο τους κεντρο λιγο πιο κατω διπλα απο τα γραφεια της εφημεριδας 'Θεμα' οπου με εστειλαν για να τους ξαναδωσω στοιχεια που δηθεν ειχαν χασει οταν ειχα κανει την αρχικη μου αιτηση για συνδεση.
Συγνωμη για την εκταση του post αυτου αλλα που να εγραφα ολες τις λεπτομερειες. Θα γεμιζα σελιδες!!!
ΥΓ: Μου εμεινε και κατι θετικο απο την altec. Ενα παρα πολυ καλο adsl modem που το χρησιμοποιω ακομα σημερα, παρολο που εχω παρει αλλο modem απο οτενετ, που ηταν και ενας σημαντικος λογος να επιλεξω την συνδεση adsl της altec.
Κάποιες ερωτησούλες. Ο συγχρονισμός του Modem ήταν στη σωστή ταχύτητα? Εάν σου έλεγαν ότι για την ποιότητα της φωνής ευθυνόταν ο ΟΤΕ γιατί δε δοκίμαζες να καλέσεις μέσω ΟΤΕ (1777- αριθμός κλήσης)? Το είχες το πρόβλημα στις εισερχόμενες? Αν Όχι τότε είναι φως φανάρι ποιος φταίει. Αν υπάρχει βλάβη ΟΤΕ ενώ πληρώνεις εσύ πάγιο στον ΟΤΕ επικοινωνείς εσύ με το 134 και μαθαίνεις. Εγώ έχω χρησιμοποιήσει Altec τηλεφωνία δεν υπήρχε πρόβλημα στο service απλά δε με συνέφερε...

Dromeas

Dromeas's Avatar: ZTE Blade
Honored Member
Περιοχή: N 37°58.53' | E 023°44.13' ...και αν με βρείς, σφύρα μου!!!
Μηνύματα: 1.124
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Η εμπειρία μου από την Altec είναι η έξεις:

Με προεπιλογή φορέα, είναι χαλια μαύρα , μια άκουγα και ακουγόμουν σχετικά καλά, μια άκουγα και ακουγόμουν με παράσιτα, οποτε giok και πήγα στη Tellas και βρήκα την υγεία μου.

Με i-call είμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος, με το Nokia E70 συνδέομαι με Wi-Fi και δουλεύει άψογα, και ομολογουμένως πολύ καλύτερα απ΄όσο περίμενα, με το Linksys SPA941 έχοντας επιλέξει τον G711 a-law codec, είναι απλά κορυφή, λες και μιλάω από ISDN.

mak_27

mak_27's Avatar: Apple iPhone 4S
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Μαρούσι
Μηνύματα: 161
Εγγραφή: Μάι. 2007
Παράθεση από Paixthsss >
Κάποιες ερωτησούλες. Ο συγχρονισμός του Modem ήταν στη σωστή ταχύτητα? Εάν σου έλεγαν ότι για την ποιότητα της φωνής ευθυνόταν ο ΟΤΕ γιατί δε δοκίμαζες να καλέσεις μέσω ΟΤΕ (1777- αριθμός κλήσης)? Το είχες το πρόβλημα στις εισερχόμενες? Αν Όχι τότε είναι φως φανάρι ποιος φταίει. Αν υπάρχει βλάβη ΟΤΕ ενώ πληρώνεις εσύ πάγιο στον ΟΤΕ επικοινωνείς εσύ με το 134 και μαθαίνεις. Εγώ έχω χρησιμοποιήσει Altec τηλεφωνία δεν υπήρχε πρόβλημα στο service απλά δε με συνέφερε...
Ο συγχρονισμος του modem ηταν στην σωστη ταχυτητα και το ειχαμε τσεκαρει με το cc της altec. Εξαλλου στην ιδια γραμμη και με το ιδιο modem εχω 100% αποδοση απο τοτε που εβαλα conn-x.
Οσο για την τηλεφωνια προβλημα υπηρχε και με τις εισερχομενες αλλα και με τις εξερχομενες κλησεις. Το προβλημα δεν ηταν να καλεσω εγω τον οτε αλλα η altec απο την στιγμη που αυτη μου παρειχε τηλεποικοινωνιακες υπηρεσιες και την πληρωνα γι αυτο. Και εαν εφταιγε ο οτε τοτε ηταν δικη της ευθυνη να κανει κατι γι αυτο για να μην χασει πελατη της, οπως και εγινε. Αντιθετα εστελνε λογαριασμο καθε μηνα χωρις να ασχολειται με τυχον προβληματα που αντιμετωπιζε πελατης της. Εξαλλου οποτε μιλησα με τον οτε εστειλαν τεχνικο και πιο πριν ειχε γινει απο το κεντρο του οτε καθαρισμος γραμμης. Παρολαυτα η ποιοτητα δεν βελτιωθηκε. Μολις ξαναγυρισα στον οτε η ποιοτητα επανηλθε στα φυσιολογικα επιπεδα που ηταν και πριν την altec.
Ασε που στον οτε, οποτε τους πηρα τηλεφωνο, ποτε δεν ειχαν ενημερωθει απο την altec για βλαβη και ουσιαστικα δηλωνα την βλαβη εγω. Εαν αυτο λεγεται customer care τοτε...
Τελευταία τροποποίηση από mak_27: 14 Σεπ. 2007, 23:45.

Paixthsss

no avatar
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 287
Εγγραφή: Ιαν. 2007
Φίλε αν υπήρχε πρόβλημα στις εισερχόμενες κλήσεις δεν είχε καμιά σχέση η Altec με τη γραμμή. Η Altec δε σου παρέχει γραμμή, παρέχει δρομολόγηση κλήσης από το δίκτυό της. Είναι σαν να χρησιμοποιείς κάρτα στην ουσία, απλά καλείς αυτόματα την Altec να καλέσει το νούμερο που θες κάπως έτσι. Δεν έχει καμία ευθύνη ούτε για προβλήματα στις εισερχόμενες, για κανένα πρόβλημα να μην έχεις γραμμή η να κοπεί το τηλέφωνο, κτλ. Στην περίπτωση που πληρώνεις πάγιο στον ΟΤΕ δεν έχει καμία ευθύνη για τεχνικά προβλήματα πάνω στη γραμμή. Έχει ευθύνη μόνο όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα εισερχόμενης με εξερχόμενης κλήσης που δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα στη δική της γραμμή και όχι του ΟΤΕ. Όταν βάζεις μπροστά από τον αριθμό 1777- η κλήση γίνεται και χρεώνεται στον ΟΤΕ. Αν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα (καλύτερα μέσω ΟΤΕ) είναι ευθύνη της Altec ότι δεν είναι καθαρή η γραμμή. Δεν έχει αρμοδιότητα να κάνει τον ΟΤΕ να σου φτιάξει τη γραμμή (αν είναι πρόβλημα ΟΤΕ) διότι σου παρέχει ανάλογες υπηρεσίες όπως το να χρησιμοποιείς κάρτα (δηλαδή μόνο δρομολόγηση της κλήσης και χρέωση από εκείνους) με μοναδική διαφορά ότι γίνεται με λογαριασμό και μέσω υπηρεσίας ΟΤΕ να γίνεται αυτόματα η δρομολόγηση και τίποτα παραπάνω.

Ο ΟΤΕ στο παρελθόν κυρίως 2003 - 2005 όταν άρχισε να χάνει λεφτά έκανε πολλά κολπάκια να δημιουργεί προβλήματα που δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να είναι προβλήματα παρόχου με προεπιλογή φορέα όπως πχ να σέρνονται οι συνδέσεις των dial up της ΟΤΕΝΕΤ (την εποχή του dial up και να σέρνεται εννοώ με τα standards της dial up τα τότε) όταν ο συνδρομητής χρησιμοποιούσε προεπιλογή που δεν έχει καμία σχέση η κλήση dial up με την προεπιλογή. Ο συνδρομητής το έλεινε το πρόβλημα είτε με το να χρησιμοποιήσει άλλη σύνδεση internet για να γλιτώσει από τις λαμογιές ΟΤΕ ή αν δε γνώριζε και νόμιζε σαν αδαής ότι έφταιγε η εταιρία που χρησιμοποιούσε ή το ήξερε και για να ηρεμήσει από τα του ΟΤΕ αναγκαζοταν να κόψει την προεπιλογή όπου φυσικά ο ΟΤΕ μετά του έδινε καλή σύνδεση, και διάφορα άλλα.

Γνωρίζω ανθρώπους οι οποίοι ήταν κάθετοι στο ότι ή θα αποδεσμευτούν από τον ΟΤΕ τελείως, ή ποτέ προεπίλογή όσο χρησιμοποιούσαν ADSL ΟΤΕ μην τυχόν και τους κάνει ο ΟΤΕ τίποτα με το internet. Όμως για αποδέσμευση από τον ΟΤΕ βεβαίως και έκαναν. Η αν τον έχεις ανάγκη (για ADSL) δεν τον τσαντίζεις βάζοντας άλλη εταιρία ή φεύγεις τελείως για καλύτερα. Και οι εταιρίες έχουν προβλήματα αλλά και ο άλλος δημιουργει...
Τελευταία τροποποίηση από Paixthsss: 15 Σεπ. 2007, 03:42.

mak_27

mak_27's Avatar: Apple iPhone 4S
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Μαρούσι
Μηνύματα: 161
Εγγραφή: Μάι. 2007
Παράθεση από Paixthsss >
Φίλε αν υπήρχε πρόβλημα στις εισερχόμενες κλήσεις δεν είχε καμιά σχέση η Altec με τη γραμμή. Η Altec δε σου παρέχει γραμμή, παρέχει δρομολόγηση κλήσης από το δίκτυό της. Είναι σαν να χρησιμοποιείς κάρτα στην ουσία, απλά καλείς αυτόματα την Altec να καλέσει το νούμερο που θες κάπως έτσι. Δεν έχει καμία ευθύνη ούτε για προβλήματα στις εισερχόμενες, για κανένα πρόβλημα να μην έχεις γραμμή η να κοπεί το τηλέφωνο, κτλ. Στην περίπτωση που πληρώνεις πάγιο στον ΟΤΕ δεν έχει καμία ευθύνη για τεχνικά προβλήματα πάνω στη γραμμή. Έχει ευθύνη μόνο όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα εισερχόμενης με εξερχόμενης κλήσης που δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα στη δική της γραμμή και όχι του ΟΤΕ. Όταν βάζεις μπροστά από τον αριθμό 1777- η κλήση γίνεται και χρεώνεται στον ΟΤΕ. Αν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα (καλύτερα μέσω ΟΤΕ) είναι ευθύνη της Altec ότι δεν είναι καθαρή η γραμμή. Δεν έχει αρμοδιότητα να κάνει τον ΟΤΕ να σου φτιάξει τη γραμμή (αν είναι πρόβλημα ΟΤΕ) διότι σου παρέχει ανάλογες υπηρεσίες όπως το να χρησιμοποιείς κάρτα (δηλαδή μόνο δρομολόγηση της κλήσης και χρέωση από εκείνους) με μοναδική διαφορά ότι γίνεται με λογαριασμό και μέσω υπηρεσίας ΟΤΕ να γίνεται αυτόματα η δρομολόγηση και τίποτα παραπάνω.

Ο ΟΤΕ στο παρελθόν κυρίως 2003 - 2005 όταν άρχισε να χάνει λεφτά έκανε πολλά κολπάκια να δημιουργεί προβλήματα που δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να είναι προβλήματα παρόχου με προεπιλογή φορέα όπως πχ να σέρνονται οι συνδέσεις των dial up της ΟΤΕΝΕΤ (την εποχή του dial up και να σέρνεται εννοώ με τα standards της dial up τα τότε) όταν ο συνδρομητής χρησιμοποιούσε προεπιλογή που δεν έχει καμία σχέση η κλήση dial up με την προεπιλογή. Ο συνδρομητής το έλεινε το πρόβλημα είτε με το να χρησιμοποιήσει άλλη σύνδεση internet για να γλιτώσει από τις λαμογιές ΟΤΕ ή αν δε γνώριζε και νόμιζε σαν αδαής ότι έφταιγε η εταιρία που χρησιμοποιούσε ή το ήξερε και για να ηρεμήσει από τα του ΟΤΕ αναγκαζοταν να κόψει την προεπιλογή όπου φυσικά ο ΟΤΕ μετά του έδινε καλή σύνδεση, και διάφορα άλλα.

Γνωρίζω ανθρώπους οι οποίοι ήταν κάθετοι στο ότι ή θα αποδεσμευτούν από τον ΟΤΕ τελείως, ή ποτέ προεπίλογή όσο χρησιμοποιούσαν ADSL ΟΤΕ μην τυχόν και τους κάνει ο ΟΤΕ τίποτα με το internet. Όμως για αποδέσμευση από τον ΟΤΕ βεβαίως και έκαναν. Η αν τον έχεις ανάγκη (για ADSL) δεν τον τσαντίζεις βάζοντας άλλη εταιρία ή φεύγεις τελείως για καλύτερα. Και οι εταιρίες έχουν προβλήματα αλλά και ο άλλος δημιουργει...
Πολυ ωραια τα λες εσυ και πιθανοτατα να εχεις δικιο. Γιατι, λοιπον, εαν τα πραγματα ειναι ετσι, η Altec δεν με ενημερωσε ποτε για το γεγονος οτι δεν εχει καμμια ευθυνη για την ποιοτητα της γραμμης παρα μονο με ταλαιπωρουσε ενω δηθεν (και λεω δηθεν γιατι ποτε δεν ελυσε τιποτα και επιπροσθετως δεν εκανε ποτε ουτε μια φορα αναγγελια βλαβης στον οτε, οπως με διαβεβαιωνε) προσπαθουσε να μου λυσει τα προβληματα, χωρις αποτελεσμα.
Και σε ξαναρωταω: γιατι εφοσον τα προβληματα αυτα δημιουργουνταν εσκεμμενα απο τον οτε για να ξαναγυρισουν οι συνδρομητες σε αυτον, δεν εκανε κατι η altec ωστε να προασπισει τα συμφεροντα της και να μην χασει τους πελατες της?
Και ενα τελευταιο ερωτημα (που φυσικα δεν μπορεις να μου απαντησεις, εκτος αν δουλευεις για την altec, αλλα ενισχυει τα επιχειρηματα μου περι μιας τυχοδιωκτικης, ανοργανωτης εταιριας): τους τελευταιους δυο μηνες που ημουνα συνδρομητης στην altec προσπαθουσα απεγνωσμενα, αφηνοντας μυνηματα και ζητωντας επιμονα να μιλησω ή να κλεισω ενα ραντεβου με καποιον υπευθυνο-διευθυντη για να μπορεσω να εκφρασω τα παραπονα μου, ποτε δεν μπορεσα να μιλησω με καποιον περα απο τηλεφωνητες που μετεφεραν αυτα που τους ελεγα σε καποιους υπευθυνους και μου ελεγαν τις απαντησεις αυτων (!!!). Ειδικοτερα οταν τον τελευταιο μηνα ενω τον ειχα προπληρωσει και μου ειχαν κοψει το internet με εγραφαν στα παλια τους τα παπουτσια και οχι μονο δεν εβγαινε κανεις στο τηλεφωνο αλλα δεν μου επιστρεψαν ποτε τα χρηματα μου. Αυτο λεγεται υπευθυνη αντιμετωπιση προς πελατη? Οχι τουλαχιστον σε μια σοβαρη εταιρεια, οπως θελει να παρουσιαζεται.
Κανόνες Σύνταξης Δημιουργία θεμάτων: Όχι Υποβολή μηνυμάτων: Όχι Σύναψη αρχείων: Όχι
Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι BBCode: Ναι Smilies: Ναι Κώδικας [IMG]: Ναι
Αρχείο Επικοινωνία Όροι Χρήσης