Jump to content

Αναζήτηση δώρων: Ιδέες/Προτάσεις


AngeloDion
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

΄Το άλλο σάββατο έχω πάρτυ, με κάλεσε μια κοπέλα δεν είναι η δικιά μου αλλα δεν την έχω στα τέτοια μου γιαυτό και θέλω να της κάνω ένα κανονικό δώρο. αλλα το θέμα είναι πως είμαι άσχετος και άφραγκος!! έχω 20 ευρώ και κάτι! (αλλά αμα μαρέσει κάποια ιδέα δεν θα σκεφτώ λεφτά). μπορείτε να μου προτείνεται μερικά δώρα?

 

Υ.Γ δεν βρήκα άλλο γενικό ανάλογο θέμα άρα μπορούμε να κάνουμε προτάσεις δωρων εδώ!:D

Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 416
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

και εγω αυτο θα σου λεγα...

θα βρεις και για την τσεπη σου δωρο και ομορφο πολυ..

με συνοδεια απο μια καρτουλα θα ειναι οτι πρεπει...

α,και αν της γραψεις και δυο λογακια θα το εκτιμησει...

εστω μονο ενα χρονια πολλα...

:D

Link to comment
Share on other sites

α,και αν της γραψεις και δυο λογακια θα το εκτιμησει...

εστω μονο ενα χρονια πολλα...

:D

Άμα είναι καλή φίλη δεν φτάνουν 2 λέξεις ;). Γύρω στην σελίδα βγαίνει συνήθως... Αλλά και πάλι... αφού ενδιφέρεσαι, βρες κάτι να γράψεις ακόμα και αν δεν την ξέρεις καλά.

Link to comment
Share on other sites

Βρες κάτι όμορφο και γλυκό από Ρεζέρβα... Όλος ο κόσμος αυτό κάνει :p.

 

Να της πάρω ρεζέρβα?:X

Κάρτα σαν συνοδεία! έχω μια τέλια που την φυλάω αλλα δεν την δίνω έτσι απλά!! εγινε ενθύμιο πλέον! την πήρα το καλοκαίρι που ήρθα Αθήνα απο την Ερμού! αρά θα αγοράσω άλλη. Είχε ένα τελιο κατάστημα στο μοναστηράκι που είχε έτσι τέλια κουλάτα δώρα! φανέλες φλυτζάνια τασάκια φουσκωτ΄ς καράκλες, κουμπαράδες, όλα τέλια με φάτσες αστείων ζώων και πήρα της πρώην μου ένα γάτο που η ουρά του γίνεται κλιπ για σημει΄ωσες και μάλλον της είχε αρέσει πολύ. Αλλά δεν έχει ετσι καταστήματα εδώ!

Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat:
Link to comment
Share on other sites

Βρες κάτι όμορφο και γλυκό από Ρεζέρβα... Όλος ο κόσμος αυτό κάνει :p.