Vodafone: Πληροφορίες Καταλόγου μέσω Newsphone Hellas

MsK

MsK's Avatar: Samsung SGH-i450
Site Founder
Περιοχή: Hopscotch
Μηνύματα: 8.928
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Με σημερινό της δελτίο τύπου η Newsphone Hellas ανακοίνωσε ότι από το Σάββατο της 1ης Απριλίου του 2006 «εξυπηρετεί» τη συντριπτική πλειοψηφία των τηλεφωνικών κλήσεων (περίπου 90%) για την παροχή πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου των πελατών της ελληνικής Vodafone μέσω του αριθμού 11833. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, η χρονική διάρκεια του έργου έχει ορισθεί σε 24 μήνες με τη δυνατότητα ανανέωσης για τουλάχιστον έναν επιπλέον χρόνο.

Στο δελτίο τύπου της Newsphone Hellas αναφέρει ότι «αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για την παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικού καταλόγους στους συνδρομητές των εταιριών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας» έχοντας ως βάση «την πολύτιμη εμπειρία της από την υπηρεσία παροχής Πληροφοριών Τηλεφωνικού Καταλόγου Ελλάδος», τις οποίες προσφέρει από τον Αύγουστο του 2005 μέσω του δικού της πολυδιαφημισμένου «αριθμού».

Σχόλια

Panagioths

Panagioths's Avatar: Apple iPhone 4S
HSDPA Member
Περιοχή: Αθήνα - Καλαμάτα
Μηνύματα: 3.108
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Δηλαδή όταν καλούμε απο κινητό βόνταφον το 11833 η κληση μας προωθείται στο 11880 ή υπάρχει ειδικό τμήμα του 11880 που παριστάνει το 11833;
Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"
Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

petran

petran's Avatar: LG E960 Nexus 4
Honored Member
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 1.441
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Μη συγχέεις μια εταιρία με μια υπηρεσία της... Το 11880 είναι μια απλά υπηρεσία της εν λόγω εταιρίας και δε σχετίζεται με το 11833.

Nokia Series 60 forum moderator (Ret.)
Τελευταία τροποποίηση από petran: 19 Μάι. 2006, 15:11.

con

con's Avatar: Ericsson T39m
GPRS Member
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 497
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Όπως και να είναι εγώ θα συνιστούσα να αποφεύγει κανείς τη newsphone, μια και είναι γνωστές οι πρακτικές της. Δεν είναι τυχαίο οτι στο δελτίο τύπου δεν αναφέρει τη χρέωση...
Καλύτερα 11888 για σταθερά και 6944 401833 για κινητά!
Τελευταία τροποποίηση από con: 19 Μάι. 2006, 14:59.

petran

petran's Avatar: LG E960 Nexus 4
Honored Member
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 1.441
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Εφόσον καλείς την υπηρεσία καταλόγου Vodafone στα γνωστά της νούμερα, η χρέωση δε μπορεί να είναι διαφορετική για όσες κλήσεις εξυπηρετηθούν από τη Newsphone, μην ανησυχείς...
Μάλιστα νομίζω πως ούτε καν θα καταλάβεις ποιός σε εξυπηρέτησε!

Nokia Series 60 forum moderator (Ret.)

hellenicsun

no avatar
Banned
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 47
Εγγραφή: Οκτ. 2003
Γνωστός μου που εργάζεται στη Newsphone,μου έχει πει πώς όλες οι κλήσεις που πραγματοποιούνται απο κινητό Vodafone και αφορούν υπηρεσίες/πληροφορίες καταλόγου προωθούνται στη Newsphone και αν θυμάμαι καλά,η χρέωση είναι σχετικά υψηλότερη απ'ότι αν η κλήση προωθούνταν στην ίδια τη Vodafone.Μάλιστα μου έχει πει για διάφορα κολπάκια με τα οποία κρατάνε τον πελάτη όσο δυνατόν περισσότερο στη γραμμή παρ'ότι τα συστήματα εύρεσης πληροφοριών είναι απολύτως αυτοματοποιημένα και η πληροφορία που ζητάει ο εκάστοτε πελάτης βρίσκεται πανέυκολα (εφόσον υπάρχει στη βάση δεδομένων).

Panagioths

Panagioths's Avatar: Apple iPhone 4S
HSDPA Member
Περιοχή: Αθήνα - Καλαμάτα
Μηνύματα: 3.108
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Ναι αλλα στην υπηρεσια καταλογου δεν σκιζονται οι εταιριες κινητης για το ποια θα ξεπεταξει τον πελατη πιο γρηγορα και μαλιστα παιρνουν/δινουν και σχετικα βραβεια καθε χρονο; Πως γινεται να παιξει τετοια καθηστερηση (για χρεωση) σους πελατες μεσω Βονταφον;
Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"
Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

hellenicsun

no avatar
Banned
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 47
Εγγραφή: Οκτ. 2003
Παράθεση από Panagioths
Ναι αλλα στην υπηρεσια καταλογου δεν σκιζονται οι εταιριες κινητης για το ποια θα ξεπεταξει τον πελατη πιο γρηγορα και μαλιστα παιρνουν/δινουν και σχετικα βραβεια καθε χρονο; Πως γινεται να παιξει τετοια καθηστερηση (για χρεωση) σους πελατες μεσω Βονταφον;
Μη με ρωτάς.Αυτό που μου είπε το παιδί σας μεταφέρω.. .Πάντως το να καθυστερήσεις τον πελάτη μερικά δευτερόλεπτα (για τέτοιο χρόνο μιλάμε) αποφέρει περισσότερα έσοδα,δε γίνεται αντιληπτό σαν καθυστέρηση και φυσικά υπάρχει η δυνατότητα του να απαντηθούν αρκετές κλήσεις..Λογικό δεν είναι;

Saxtus

Saxtus's Avatar: Samsung GT-I9300 Galaxy S3
GSM Phase 2 Member
Περιοχή: Πατήσια, Αθήνα
Μηνύματα: 228
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Παράθεση από MsK
Με σημερινό της δελτίο τύπου η Newsphone Hellas ανακοίνωσε ότι από το Σάββατο της 1ης Απριλίου του 2006 {...}
Τι θα γίνει επιτέλους με αυτά τα μεταχρονολογημένα δελτία τύπου της Vodafone;

Παράθεση από hellenicsun
{...}Μάλιστα μου έχει πει για διάφορα κολπάκια με τα οποία κρατάνε τον πελάτη όσο δυνατόν περισσότερο στη γραμμή παρ'ότι τα συστήματα εύρεσης πληροφοριών είναι απολύτως αυτοματοποιημένα και η πληροφορία που ζητάει ο εκάστοτε πελάτης βρίσκεται πανέυκολα (εφόσον υπάρχει στη βάση δεδομένων).
Καθαρά πρακτικές 090 δηλαδή.
Αν ισχύει αυτό, έλεος! Κύλισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι (ποιος είναι ο τέντζερης και ποιος το καπάκι, βρείτε τα μόνοι σας -- μα καλά, για κλείσιμο πάνε;)
Τελευταία τροποποίηση από Saxtus: 19 Μάι. 2006, 15:59.

hellenicsun

no avatar
Banned
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 47
Εγγραφή: Οκτ. 2003
Παράθεση από Saxtus
Καθαρά πρακτικές 090 δηλαδή.
Αν ισχύει αυτό, έλεος!
Γιατί όχι;Η Newsphone δε διαχειρίζεται τις κλήσεις;Πάντως δεν υπάρχουν οι χρεώσεις των 090..

con

con's Avatar: Ericsson T39m
GPRS Member
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 497
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Παράθεση από hellenicsun
Γιατί όχι;Η Newsphone δε διαχειρίζεται τις κλήσεις;Πάντως δεν υπάρχουν οι χρεώσεις των 090..
Δε χρειάζεται να είναι χρέωση 090 για να είναι κοροϊδία! Αρκεί να κοστίζει τα διπλά όπως το συνηθίζει η newsphone. Παράδειγμα το διπλό κόστος για κλήση στο 11880 της newsphone σε σχέση με το 11888 του ΟΤΕ... Δικαίωμά της είναι να χρεώνει όσο θέλει. Δικαίωμά μας να πληροφορούμε τον κόσμο οτι αισχροκερδεί!
Τελευταία τροποποίηση από con: 19 Μάι. 2006, 18:39.

21century

21century's Avatar: Nokia 6233
Banned
Περιοχή: Αθήνα-Νεα Σμυρνη
Μηνύματα: 4.044
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Aυτο το τελευταιο μου αρεσε πολυ για οσους νομιζουν οτι διπλοχρεωνοντας θα βγουν λαδι και δεν θα τους παρει χαμπαρι ο κοσμος...

petran

petran's Avatar: LG E960 Nexus 4
Honored Member
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 1.441
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Νομίζω πως αγχώνεστε άδικα...

Μια υπηρεσία της Vodafone -και της κάθε Vodafone- έχει συγκεκριμένη χρέωση: αυτή που αναφέρεται και στο site φαντάζομαι. Το γεγονός ότι μπορεί να εξυπηρετείται από υπαλλήλους των τηλεφωνικών κέντρων της σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, ή από υπαλλήλους άλλης συμβεβλημένης γι αυτό το σκοπό εταιρίας, δε θα πρέπει να αλλάξει τη χρέωση του πελάτη για όσες κλήσεις "μεταφέρονται" εκεί και μάλιστα εν αγνοία του! Αυτό μπορούμε να το ελέγξουμε εύκολα και στο λογαριασμό μας, άλλωστε.

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, πάρα πολλές εταιρίες αναθέτουν μέρος ή και ολόκληρη την εξυπηρέτηση του κοινού σε εταιρίες όπως η Newsphone. Υποθέτω ότι το κόστος δημιουργίας, διαχείρισης και συντήρησης ή επέκτασης ενός κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι μεγαλύτερο από αυτό της ανάθεσης του έργου αυτού σε μια εταιρία που κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά. Πολλές γνωστές εταιρίες και υπηρεσίες, ακόμα και του δημοσίου νομίζω, ακολουθούν παρόμοια πρακτική. Γραμμές επικοινωνίας, τηλεμαραθώνιοι και πολλά άλλα. Και για να πω την αλήθεια, το βρίσκω απόλυτα λογικό επιχειρηματικά.

Nokia Series 60 forum moderator (Ret.)

con

con's Avatar: Ericsson T39m
GPRS Member
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 497
Εγγραφή: Ιούλ. 2003
Ποιος αγχώθηκε? Απλά η newsphone έχει κάκιστο όνομα.
Θα μπορούσε π.χ. η newsphone να δώσει τη δυνατότηα να καλέσεις το 11833 από σταθερό και να έχει ...διπλή χρέωση από αν καλέσεις από κινητό vodafone.
Αν είναι απλό outsourcing τότε η είδηση είναι χαμηλού ενδιαφέροντος και αφορά μόνο σε πρακτικές καθυστέρησης να σου δώσουν την πληροφορία που ζητάς για ευνόητους λόγους.
Τελευταία τροποποίηση από con: 19 Μάι. 2006, 22:32.

hellenicsun

no avatar
Banned
Περιοχή: Άγνωστη
Μηνύματα: 47
Εγγραφή: Οκτ. 2003
Παράθεση από petran
Νομίζω πως αγχώνεστε άδικα...

Μια υπηρεσία της Vodafone -και της κάθε Vodafone- έχει συγκεκριμένη χρέωση: αυτή που αναφέρεται και στο site φαντάζομαι. Το γεγονός ότι μπορεί να εξυπηρετείται από υπαλλήλους των τηλεφωνικών κέντρων της σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, ή από υπαλλήλους άλλης συμβεβλημένης γι αυτό το σκοπό εταιρίας, δε θα πρέπει να αλλάξει τη χρέωση του πελάτη για όσες κλήσεις "μεταφέρονται" εκεί και μάλιστα εν αγνοία του! Αυτό μπορούμε να το ελέγξουμε εύκολα και στο λογαριασμό μας, άλλωστε.

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, πάρα πολλές εταιρίες αναθέτουν μέρος ή και ολόκληρη την εξυπηρέτηση του κοινού σε εταιρίες όπως η Newsphone. Υποθέτω ότι το κόστος δημιουργίας, διαχείρισης και συντήρησης ή επέκτασης ενός κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι μεγαλύτερο από αυτό της ανάθεσης του έργου αυτού σε μια εταιρία που κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά. Πολλές γνωστές εταιρίες και υπηρεσίες, ακόμα και του δημοσίου νομίζω, ακολουθούν παρόμοια πρακτική. Γραμμές επικοινωνίας, τηλεμαραθώνιοι και πολλά άλλα. Και για να πω την αλήθεια, το βρίσκω απόλυτα λογικό επιχειρηματικά.
Η ανάθεση της συγκεκριμένης παροχής υπηρεσιών σε άλλη εταιρία μπορεί μεν να αποτελλεί πολύ καλή επιχειρηματική λύση αλλά σίγουρα η χρέωση είναι υψηλότερη.Αν η κλήση γινόταν απευθείας στη Vodafone το ποσό χρέωσης θα ήταν πολύ μικρότερο.Πρέπει όμως να πληρωθεί και η Newsphone ώς μεσάζων μεταξύ πελάτη και εταιρίας .
Δε νομίζω όμως η χρέωση να διαφέρει απο τους επίσημους τιμοκαταλόγους της Vodafone.Θα ήταν μεγάλο λάθος να αποκρύπτονται οι πραγματικές χρεώσεις .
Να πώ και τη κακία μου;Τόσο εκατομμύρια εισπράτουν καθημερινά,δεν έχουν λεφτά να αναβαθμήσουν το υπάρχον τηλεφωνικό κέντρο ;
Κανόνες Σύνταξης Δημιουργία θεμάτων: Όχι Υποβολή μηνυμάτων: Όχι Σύναψη αρχείων: Όχι
Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι BBCode: Ναι Smilies: Ναι Κώδικας [IMG]: Ναι
Αρχείο Επικοινωνία Όροι Χρήσης