Jump to content

ΑΕΙ-ΤΕΙ:Τέλος οι εισακτέοι με βαθμό κάτω απ'τη βάση


Dimitris79
 Κοινοποίηση

Συμφωνειτε με τον "αποκλεισμο" οσων δεν πιανουν τη βαση?  

188 members have voted

  1. 1. Συμφωνειτε με τον "αποκλεισμο" οσων δεν πιανουν τη βαση?

    • Ναι,καιρος ηταν...
      130
    • Οχι,κι αυτοι εχουν δικαιωμα στις σπουδες...
      45
    • Μου ειναι αδιαφορο...
      13


Recommended Posts

Ισως πρέπει να δείτε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ όπως το εννούν τα περισσότερα παιδιά εδώ

 

Μπορεί το Υπουργείο να λέει θα στείλω στο ΤΕΙ Χανίων 150 άτομα αλλά δε χωράνε ούτε τα 100 εδώ...

http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση!

 

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 216
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν μου λες εσύ θέλεις να έχεις για γιατρό σου τον τελευταίο ή τον πρώτο σε ένα διαγωνισμό? Θέλεις στα σχολέια να υπάρχουν οι πρώτοι ή τελευταίοι απο τον ΑΣΕπ? Θέλεις να έχεις πάντα το καλύτερο και έτσι πρέπει να είναι,ζούμε σε ένα ανταγωνιστικό κόσμο,δεν χαρίζουμε κάστανα στην εκπέδευση και στην κοινωνία!Δώξα το θεό δουλείές υπάρχουν και για άτομα που δεν τα πέρνουν τα γράμματα..

 

Το παράδειγμα είναι ατυχές. Οι εισαγωγικές εξετάσεις δεν καθορίζουν το ποιός θα γίνει γιατρός ή καθηγητής, παρά μόνο το σε ποιόν θα δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσει.

 

Το αν κάποιος θα γίνει γιατρός ή καθηγητής θα εξαρτηθεί από την πορεία του στο πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο είναι αυτό που είναι αρμόδιο να τον κρίνει και να τον αξιολογήσει και όχι οι εισαγωγικές σε αυτό εξετάσεις.

 

Σε αντιστροφή του ανωτέρω παραδείγματος, είμαι σίγουρος ότι δεν θα θέλατε να σας εγχειρίσει ένας γιατρός που, ας υποθέσουμε, μπήκε από τους πρώτους στη σχολή του, αλλά πήρε το πτυχίο με το ζόρι μετά από μια εικοσαετία (έχουν γίνει και τέτοια είτε το πιστεύετε είτε οχι).

 

Και η διαπίστωση αυτή μας φέρνει κατ' ανάγκη στο συμπέρασμα ότι πολλές φορές το εξεταζόμενο αντικείμενο δεν έχει απαραιτήτως απόλυτη συνάφεια με το αντικείμενο σπουδών: γιατί θα πρέπει εκείνος που θέλει να γίνει επιπλοποιός ή κοινωνικός λειτουργός ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο, να ξέρει απέξω και ανακατωτά π.χ. οργανική χημεία, πυρηνική φυσική, διαφορικούς λογισμούς κ.λπ.; Και έστω ότι τα έμαθε κουτσά στραβά για να πάει να δώσει εξετάσεις. Και έστω ότι κόβεται, παίρνει π.χ. ένα ωραιότατο 9. Είναι λόγος αυτός για να αποκλειστεί από τις σπουδές; Ή μήπως είναι καλύτεροι οι παπαγάλοι που τα μαθαίνουν απέξω και δεν καταλαβαίνουν τίποτα;

 

Η ουσία είναι ότι θα πρέπει να μην είμαστε ρατσιστές, και επίσης να μάθουμε να μην κηλιδώνουμε τους άλλους ανθρώπους στο τσάκα τσάκα επειδή μας βολεύει ή επειδή τονώνει τον εγωισμό μας. Το ότι έφτασαν να πάρουν απολυτήριο σημαίνει ότι αξίζουν. Όπως ξέρετε το Λύκειο στη χώρα μας δεν είναι υποχρεωτικό, θα μπορούσαν να είχαν αρκεστεί στο απολυτήριο του γυμνασίου.

 

Η πρόταση έχει ως εξής: Το έθνος μας δεν έχει την πολυτέλεια να πετάει στο καλάθι τον αχρήστων κανένα. Δεν έχει την πολυτέλεια να στέλνει τα κεφάλαιά μας στο εξωτερικό και να επιβαρύνει φτωχές οικογένειες με τα έξοδα των διδάκτρων ελληνικών και ξένων κέντρων. Κανένας δεν είναι άχρηστος και κανένας δεν περισσεύει.

 

Ας αφήσουν λοιπόν τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ να κάνουν τη δουλεία τους με τους φοιτητές που έχουν στη διάθεσή τους. Και αν κρίνουν ότι είναι ακατάλληλοι απλά ας μην τους απονείμουν πτυχίο.

 

Ας δείξουν επιτέλους λίγη υπευθυνότητα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω διαβάσει δις την άποψη "να αυξηθούν οι θέσεις στις καλές σχολές". Εγώ θα έλεγα να αυξομειώνονται οι θέσεις στις σχολές ανάλογα με τη ζήτηση στην αγορά εργασίας. Διότι καλές σχολές μπορεί να θεωρούνται και η Νομική, η Ιατρική κλπ, οι οποίες εν τέλει βγάζουν... ανεργους.

 

Δεύτερον, δεν θεωρώ οτι το να αποτύχεις στις πανελλήνιες σημαίνει οτι δεν αξίζεις ανωτέρας μόρφωσης. Δυστυχώς στην Ελλάδα οι πανελλήνιες είναι σχεδόν "μονόδρομος" αν θέλει κάποιος να αποκτήσει πτυχιο...

 

Προσωπικά θα προτιμούσα να μπαίνουν όσοι μπαίνουν, αλλά να καταργηθεί ο θεσμός του αιώνιου φοιτητή με την αποπομπή κάποιων φοιτητών που δεν πληρούν κάποια ελαχιστα κριτήρια. Στο Πανεπιστήμιο Κύπρου π.χ. αν αποτύχει κάποιος νομίζω 2 φορές στο ίδιο μάθημα, αποπέμπεται. Έτσι, παύει και η ασυδοσία των καθηγητών που "κόβουν" απλά για να κόψουν, αλλά και οι φοιτητές υποχρεώνονται να το σκεφτούν δις προτού αγνοήσουν κάποιο μάθημα...

 

I love Cyprous :w00t:

http://www.egs-avatars.com/e_gs_images/divers/gifs_jeux/image01.gif
Link to comment
Share on other sites

Αγαπηέ μου : hostis

Το παραδειγμα μου είναι επιτυχές και στοχατικό,αν έπερνες λίγο παραπάνω χρόνο να το διαβάσεις θα καταλάβαινες πως δεν μιλάω για αυτά που εσύ σχολιάζεις.Αν και συμφωνω σε αρκετα από αυτά. :w00t:.Για την ακρίβεια κάθε είδους εξετάσεις στα δημόσια σχολεία είναι κατ' επέκταση και διαγωνισμός. Δεν είδα ποτέ μου καμία φτωχή οικογένεια να στέλνει το παιδί της στην Αγγλία!!!

Το έθνος μια χαρά βαδίζει και δεν κινδυνεύει από τίποτα,εκτός από τους υπονομευτές του..! :shifty:

http://www.egs-avatars.com/e_gs_images/divers/gifs_jeux/image01.gif
Link to comment
Share on other sites

με καλυψες φιλε hostis.Αν υπαρχει η θεληση και η επιθυμια για σπουδες τοτε πρεπει να δωσουμε ευκαιρια σε καποιον να παρει καποιο πτυχιο.Απλα εγω πιστευω οτι καλυτερα να μπει αυτος που μπορει να μπει αν μπορει να αντιμετωπισει τον ανταγωνισμο και απλα μπορεις απλα να του πεις οτι αν δεν περασεις ενα μαθημα σε τρεις φορες τοτε σε διωχνω.Αλλα διαφωνω στο να διωχνεις εναν φοιτητη εξορισμου επειδη μικρο βαθμο.Δεν σημαινει οτι δεν μπορουσε να παει καλυτερα.Αυτο πιστευω γενικως.Αλλα αν και εφοσον ισχυσει αυτο το πλαφον μην διαμαρτυρθει μετα κανενας αν θα αυξηθει η ιδιωτικη μεταλυκειακη εκπαιδευση και ο αριθμος των φοιτητων εξωτερικου.

χρηστης:9210i,3650,GD87,8310,3510i,

P800

παλαιοτερα : 768,V50,Τ28S,T68,7650

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος σας ειπε πως οσοι περνανε στις σχολες εχουν ορεξη για διαβασμα & ενδιαφερον για το αντικειμενο των σπουδων τους?Ποσοι ειναι αυτοι που πανε εκει που περασαν & οχι εκει που ειχαν πρωτη,δευτερη,αντε πεμπτη επιλογη?Δυστυχως γι'αυτο φταινε οι μικροαστικες αντιληψεις της κοινωνιας μας...τον Ελληνα γονιο δεν τον πειραζει το παιδι του να περασει με 5 ή με 18,φτανει "να μπει καπου"...ουτε τον ενδιαφερει να εχει αντικρυσμα το πτυχιο του,φτανει "να εχει ενα χαρτι"... :rolleyes:

 

Ετσι εξηγειται & το κλιμα αδιαφοριας που πεικρατει στα ελληνικα Παν/μια,οχι μονο στα τμηματα κατω απ'τη βαση,αλλα & σε "σοβαρες" σχολες... :worry:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου λες εσύ θέλεις να έχεις για γιατρό σου τον τελευταίο ή τον πρώτο σε ένα διαγωνισμό? Θέλεις στα σχολέια να υπάρχουν οι πρώτοι ή τελευταίοι απο τον ΑΣΕπ? Θέλεις να έχεις πάντα το καλύτερο και έτσι πρέπει να είναι,ζούμε σε ένα ανταγωνιστικό κόσμο,δεν χαρίζουμε κάστανα στην εκπέδευση και στην κοινωνία!Δώξα το θεό δουλείές υπάρχουν και για άτομα που δεν τα πέρνουν τα γράμματα..

ΤΟ πάράδειγμα και εγω νομίζω είναι πολύ ατυχές..! :) Φυσικά και θέλω τον καλύτερο για γιατρο, φυσικά και θέλω τον καλύτερο σε ενα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!

 

Σκέψου το εξης παράδειγμα:

Το ΥΠΕΠΘ διοργανώνει διαγωνισμό για την κάλυψη 10.000 κενων θέσεων Νηπιαγωγών. Προαπαιτούμενο για να λάβει κανείς μέρος στον διαγωνσιμό είναι φυσικά το πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος. Και να που στο διαγωνισμό εμφανίζονται... 9.000 άτομα! Ποιος ο λόγος να μη προσλάβει το κράτος έναν Νηπιαγωγό του οποίου το πτυχίο αναγνωρίζει κανονικά επειδή στον διαγωσινισμό έγραψε ας πουμε 9,5; Να αφήσουμε τη θέση κενη; Η μηπως να του πούμε: "Φίλε, ναι το πτυχίο σου το αναγνωρίζω, αλλα επειδή δεν μου γραψες 10 δεν σε θέλω. Αδιαφορώ για το τι έκανες 4 χρόνια στο Πανεπιστήμιο..."

 

Να ξεκαθαρίσω κάτι: Και εγω πιστεύω πως οι Ελληνικές Σχολές δεν έχουν πραγματικά ελευθερες θέσεις. Ναι, είναι πολυ άσχημο να μπαίνουν άτομα με τόσο χαμηλούς βαθμούς που φαναιρώνουν μονο αδιαφορία. Κανεις δεν είναι ανικανος να γράψει 10 στις Πανελληνιες όπως έχουν τώρα. Μόνο αδιάφορος είναι. Ο τρόπος όμως του "πλαφόν" είναι καταφορα άδικος. Ας μειωθούν άμεσα οι εισακτέοι. Ας κλείσουν κάποια τμήματα. Αυτες είναι ευθείες λύσεις. Οχι παρανοϊκα μέτρα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα διαφωνω με την ολη φιλοσοφια της αλλαγης...Δεν κατανοω την νοοτροπια του "ποναει κεφαλι,κοβει κεφαλι"!Αντι δηλαδη να προσπαθησει το κρατος ,σκεπτομενο με κινητρο την κοινωνικη προνοια ,να μειωσει τον αριθμο των ατομων που παιρνουν κατω απο τη βαση (με επιπλεον φροντιστηριακα μαθηματα, καλυτερους καθηγητες και βιβλια που να προσδιδουν ενδιαφερον για τα μαθηματα,κτλ) φροντιζει να τους αποκλειει απο περαιτερω γνωσεις;! :confused: :scared:

Κατα δευτερον ,βρισκω πρακτικα ανωφελο το συστημα οπως αναφερεται,απο την αποψη οτι δεν βρισκω ουσιαστικη διαφορα μεταξυ ενος ατομου που παιρνει 8-9 και ενος αλλου που γραφει 11.Ο δευτερος δηλαδη ειναι επιμελης μαθητης ή εχει τις βασεις για να ανταπεξελθει σε πανεπιστημιακου επιπεδου γνωσεις;!

Τελος, εγω δεν εχω γνωρισει κανεναν που να εχει πρωτη ή δευτερη επιλογη στο μηχανογραφικο του το τμημα "Ζωικης παραγωγης" ή "Δασοκομιας" (τυχαια παραδειγματα) Σχεδον ολοι οσοι δηλωνουν αυτες τις σχολες το κανουν ως λυση αναγκης σε περιπτωση που δεν περασουν καπου που πραγματικα θελουν! Το "αν δεν περναει-τις θελει κανεις,ας κλεισουν" δεν το θεωρω επιχειρημα με ρεαλιστικη βαση,καθως μπορει να μην τις προτιμαει κανεις ,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχουν και κοινωνικη χρησιμοτητα!

Υ.Γ: Το οτι αυτη η ρυθμιση συνεβη τωρα που επικειται και η αναγνωριση των ιδιωτικων κολλεγιων ως ισαξια των δημοσιων πανεπιστημιων να το εκλαβω ως συμπτωση; :whistle: :rolleyes:

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Για τα κολλεγια δεν γινεται να μην αναγνωριστουνε επαγγελματικα.Το επιβαλλει η Ε.Ε. και η Ελλαδα εχει ηδη παραπεφτει στο Ευρωπαικο Δικαστηριο.

Και ναι τα επαγγελματικα δικαιωμα ειναι ισα αφου τα πτυχια τα δινουν Δημοσια Ευρωπαικα Πανεπιστημια.

Απλα τωρα αν δεν εχεις τον μεσο ορο που θελουν και αν δεν θες να ξαναδωσεις πανελληνιες η πρεπει να πας σε κολεγιο η να φυγεις για εξωτερικο.

Δεν νομιζω οτι ειναι λυση παντως αυτη που προτεινει το υπουργειο γιατι αφορα μεγαλη μεριδα υποψηφιων φοιτητων που μπορει να γραψουν κατω απο την βαση και που θεωρουσαν δεδομενο οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να μπουν εστω σε καποια απο τις τελευταιες επιλογες τους.

χρηστης:9210i,3650,GD87,8310,3510i,

P800

παλαιοτερα : 768,V50,Τ28S,T68,7650

Link to comment
Share on other sites

na rotiso kati? an den kano lathos to kratos kathe xrono den epidotei ta panepistimia me ena xrhmatiko poso pu tha einai gia tis pliromes ton kathigiton k alla tetia OTAN TA ATOMA EIMAI 100! otan ta atoma omos pu tha eisaxthun tha einai 30?-20? tote ola ta ypoloipa xrhmata logika tha paramenun sta panepistimia k stus kathigites... keros na plutisun k aftoi dld :O
Link to comment
Share on other sites

Εχμ,

 

όλα αυτά που αναφέρετε είναι σωστά...Βέβαια, υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος : Με το διαβλητό και δημοσιουπαλληλικό σύστημα εξετάσεων, ποιος εγγυάται ότι ο μαθητής πραγματικά παίρνει το βαθμό που του αξίζει? Εάν κάποιος μαθητής πάθει ότι έπαθα εγώ (ακολουθεί εξιστόρηση), τι θα πρέπει να κάνει? Το σύστημα μπορεί να τον κατατάσσει στους "βασίτες", αλλά ανήκει πραγματικά και αμετάκλητα εκεί? Είναι 100% δική του ευθύνη για τον βαθμό που τυχόν πάρει σε κάποιο μάθημα?

 

Λοιπόν, εγώ έδωσα πανελλήνιες την τρίτη χρονιά του νέου συστήματος, 2002. Είχαν προηγηθεί οι "πρώτη χρονία, ΕΥΚΟΛΑ θέματα, μπείτε όλοι με το shiny new nice σύστημα μας στα παν/μια" και "δεύτερη χρονιά, όχι τόσο γελοία όσο η πρώτη, αλλά πάλι βατά-εύκολα θέματα, μπείτε κι άλλοι να δείτε τι καλό σύστημα κάναμε" 2000 και 2001.

 

Προφανώς στο 2002 θέλανε να ανεβάσουν τις βάσεις ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, γιατί το προσωπικό μου παράδειγμα από αυτές τις πανελλήνιες θα μου κάθεται στο λαιμό για χρόνια ακόμα, σε σημείο απέχθειας για το Ενιαίο Λύκειο.

 

Λοιπόν...Μαθητής του 17 και κάτι στα τετράμηνα (που δεν έχουν σημασία φυσικά), σε τεχνολογική κατεύθυνση, από τα 9 μαθήματα που δίναμε τότε είχα σκοπό να πάρω άριστο βαθμό όσο γίνεται σε 5 ( Προγραμματισμός ΚΑΤ. / Οργάνωση Επιχειρήσεων ΚΑΤ. / Βιολογία Γ.Παιδείας / Ιστορία ΓΠΑΙ. / Έκθεση ΓΠΑΙ. ), μέτριο σε 2 ( Φυσική ΓΠΑΙ. / Μαθηματικά ΓΠΑΙ. ) και βάση (με προσευχές και τάματα) σε άλλα 2 ( Μαθηματικά ΚΑΤ. / Φυσική ΚΑΤ.)

 

Αφού λοιπόν έγραψα εξετάσεις κανονικά, πεπεισμένος ότι είχα πετύχει το στόχο μου, έχοντας τριπλοελέγξει τις απαντήσεις τον θεμάτων με τις δικές μου και βρίσκοντας ομοιότητες στο 80% +, περίμενα τα αποτελέσματα.

 

In short, χωρίς πολλά πολλά, ο Μ.Ο. πανελλήνιας εξέτασής μου ήταν 9.5 (!!!) και πήρα απολυτήριο με 11.4. Γιατί όμως? Αυτή είναι η κρίσιμη ερώτηση....

 

Από τα 5 μαθήματα στα οποία ήθελα να πάρω όσο μεγαλύτερο βαθμό γίνεται (για την φιλοδοξία μου να περάσω σε κάποιο καλό ΤΕΙ), πήρα (περίπου)

Προγραμματισμός ΚΑΤ. = 12.5

Οργάνωση Επιχειρήσεων ΚΑΤ. = 12.2

Βιολογία Γ.Παιδείας = 13.6

Ιστορία ΓΠΑΙ.= 10.6

Έκθεση ΓΠΑΙ.= 11.9

 

 

Δεν αναφέρω καν στα υπόλοιπα τι πήρα (μήπως και θυμάμαι τώρα πια?) αφού στον βασικό μου πυρήνα που ήθελα 17+ για βαθμούς πήρα αυτά, καταλαβαίνετε.

 

ΠΩΣ όμως έγιναν αυτά? Θα σας δώσω ένα τρανταχτό παράδειγμα, της Ιστορίας μου. Επρόκειτο, για όσους ξέρουν, για το παλιό βιβλίο Ιστορίας, έχει αλλάξει τώρα, το 2002 ήταν η τελευταία του χρονιά. Στην εν λόγω Ιστορία, ήμουν μαθητής του 20, έχοντας γράψει όχι κάτω από 18 σε κανένα διαγώνισμα / τεστ / οτιδήποτε σε σχολεία και φροντιστήρια.

 

Στις πανελλήνιες, ήξερα όλα τα θέματα, έδωσα απαντήσεις όσο αναλυτικές γινόταν για να μην μου προσάψουν ελλιπείς απαντήσεις, γέμισα 7 σελίδες αναφοράς, και...Ο αξιότιμος πρώτος βαθμολογητής έβαλε 15. Δεν είναι και άσχημα, εντάξει όχι 19 αλλά...καλά. Το καθίκι δεύτερος βαθμολογητής έβαλε, στο ίδιο γραπτό, 7.3!!! Ο, ως συνήθως ανάμεσα στους 2 πρώτους, τρίτος βαθμολογητής που κλήθηκε να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα, έβαλε 10.6.

 

Αυτό συνέβη σε άλλα 3 μαθήματα, με μικρότερη βαθμολογική διαφοροποίηση, αλλά με τελικό αποτέλεσμα εγώ να παίρνω από 3 βαθμούς με μεγάλη διαφορά μεταξύ τους, τον δεύτερο. Εντάξει, το ότι ο ψηλότερος βαθμός μου ήταν 13.6 σε μάθημα που είχε μικρό βιβλίο και ήξερα απ' έξω και ανακατωτά (Στάνταρ 20 πάντα και παντού), την Βιολογία, ακόμα δεν το έχω καταλάβει...

 

Και μετά από την εξιστόρησή μου (Ναι, εγώ σπουδάζω στο εξωτερικό αυτή τη στιγμή), σας ρωτάω: ΠΩΣ να μαζέψει κουράγιο κάποιος για να ξαναπεράσει αυτή την κόλαση που λέγεται "προετοιμασία για Πανελλήνιες"? Για περιπτώσεις σαν τη δική μου, ΠΟΙΟΣ θα σου εγγυηθεί ότι οι εξεταστές της δεύτερης προσπάθειας σου δεν θα είναι όσο στόκοι είναι και της πρώτης? Τα χρόνια που πιθανώς πετιούνται στα σκουπίδια θα στα...αποζημιώσει κανείς?

 

Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα κύριοι. Γιατί ακόμα και αν δεχτώ ότι εγώ είμαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, αν δεν έφευγα εξωτερικό, θα έπρεπε να υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές, αν δεν θέλω να ξαναδώσω. Ιδανικά? Από τις σχολές "χαμηλής ζήτησης" να υπάρχει πιθανότητα μεταπήδησης σε σχολές "υψηλής", είτε με το τέλος του πτυχίου είτε ενδιάμεσα, με αυστηρά κριτήρια, που όμως αν τα πιάσει ο φοιτητής να μπορεί να επιμορφωθεί ποιοτικά...

 

Και, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, αφήστε τα παν/μια να διαλέγουν τους φοιτητές τους, και δώστε πόδι σε όλους τους νοικιασμένους (με το κομμάτι συνήθως) βαθμολογητές που προκειμένου να πάνε να φάνε μια ώρα αρχύτερα καταστρέφουν κόπους και προσπάθειες χιλιάδων...

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Στα λόγια μου έρχεσαι man.

Οι σχολές θα πρέπει να λένε πόσους φοιτητές δε θα δεχτούν κι όχι το Κράτος.

Μ αυτή τη λογική πάλι θα υπάρχει ενα πλαφόν (διαφορετικό καθε χρονιά) και έρχομαι στα λόγια του φίλου που σε προηγούμενο ποστ είχε πει οτι "ποιος καθορίζει αν η βάση θα είναι 10 ,9.3, 12....)

Μ αυτή τη λογική οι σχολές καθορίζουν τη βάση.Ανάλογα με τις δυνατοτητές τους θα δέχονται ενα συγκεριμένο αριθμό φοιτητών (καθε χρόνο μπορει να αλλάζει,παίζει ρόλο και η (υπο)χρηματοδότητη).

http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση!

 

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου το εξης παράδειγμα:

Το ΥΠΕΠΘ διοργανώνει διαγωνισμό για την κάλυψη 10.000 κενων θέσεων Νηπιαγωγών. Προαπαιτούμενο για να λάβει κανείς μέρος στον διαγωνσιμό είναι φυσικά το πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος. Και να που στο διαγωνισμό εμφανίζονται... 9.000 άτομα! Ποιος ο λόγος να μη προσλάβει το κράτος έναν Νηπιαγωγό του οποίου το πτυχίο αναγνωρίζει κανονικά επειδή στον διαγωσινισμό έγραψε ας πουμε 9,5; Να αφήσουμε τη θέση κενη; Η μηπως να του πούμε: "Φίλε, ναι το πτυχίο σου το αναγνωρίζω, αλλα επειδή δεν μου γραψες 10 δεν σε θέλω. Αδιαφορώ για το τι έκανες 4 χρόνια στο Πανεπιστήμιο..."

 

Ατυχές το παράδειγμα. Αναφέρεις ότι η ζήτηση υπεκαλύπτει την προσφορά, άρα είναι δεδομένο ότι η προσφορά θα απορροφηθεί πλήρος σχεδόν άνευ όρων. Δε νομίζω όμως ότι ως κοινωνία έχουμε ανάγκη από φοιτητές που στην ουσία δεν επιθυμούν να είναι ακαδιμαικοί πολίτες. + ότι γενικά παράγουμε περισσότερους (επιτρέψτε μου το αδόκιμο) ημιμαθείς επιστήμονες απ όσους χρειαζόμαστε.

 

Εν τέλη ποτέ δεν κατάλαβα σε τι μας οφελεί να εισάγωνται όλοι, συλλήβδην στην ανώτερη εκπαίδευση.

 

@Tommorow: Απ' όσο θυμάμαι το εξαταστικό σύστημα δεν υφίσταται για να κρίνει ποια αγοράκια θα πάρουν αναβολή στράτευσης. Το δε εκπαιδευτικό σύστημα δεν λειτουργει προκειμένου να δίνει μερικά ακόμα χρόνια ξεγνοιασιας. Νομίζω ακόμα και συνταγματικά οι στόχοι του ορίζονται διαφορετικά.

Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν!
Link to comment
Share on other sites

και εγω που ηθελα να μπω καπου σε μια μετρια βαθμολογικα σχολη δεν εγραψα σε αυτα που επρεπε να γραψω και πηγα χαμηλα.

Τι να λεμε τωρα.Οτι ορισμενοι βαθμοι με εξεπληξαν γιατι ειχα μεσο ορο 16,5 στα τετραμηνα και ειδικα σε καποια μαθηματα ημουν πολυ καλος.Ε τι εγινε?Απλα σε καποια μαθηματα που θα με αναβαζαν πηγα μετρια και πηγα πολυ χαμηλα.

Την πρωτη χρονια που εδωσα πανελληνιες στην τριτη λυκειου δεχτηκα οτι δεν ημουν προετοιμασμενος καλα.

Ομως την δευτερη χροναι πηγαινα καλα και ειχα σιγουρο οτι θα εμπαινα καπου.Ομως τι να κανω.

Μετα με πηρε η κατω βολτα και σε συνδυασμο με διαφορες καταστασεις εχασα χρονο επειδη ειχα παψει να εχω εμπιστοσυνη στον εαυτο μου και πιστη.Συνεβησαν και καποια γεγονοτα και εμεινα πισω.Ομως τωρα πιστευω σε μενα και νιωθω ετοιμος για το πτυχιο.

Δεν ειχα το κουραγιο να ξαναδωσω.Διαλεξα να σπουδασω πληροφορικη σε ενα κολεγιο και τωρα ειμαι στο δευτερο ετος και ελπιζω αν ολα πανε καλα τον οκτωβριο να ειμαι τριτοετης.

χρηστης:9210i,3650,GD87,8310,3510i,

P800

παλαιοτερα : 768,V50,Τ28S,T68,7650

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικό είναι παράλληλα με το μέτρο αυτό να μειωθούν οι εισακτέοι στις σχολές με μεγάλη βάση.

Υπάρχουν πανεπιστήμια (με πρώτη την ΑΣΟΕΕ) υποφέρουν από τον μεγάλο αριθμό φοιτητών.

Αν είναι να κόβονται ότι είναι κάτω από 10, αλλά να εξακολουθεί η ΑΣΟΕΕ να πάιρνει 2000+ άτομα το χρόνο είμαι κατά του μέτρου, γιατί και το βασικό μου πρόβλημα ως φοιτητής δε λύνεται, αλλά και πολλές σχολές θα κλείσουν.

Αν όμως συγχρόνως μειωθούν και οι εισακτέοι γενικά τότε ναι είμαι υπέρ.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικό είναι παράλληλα με το μέτρο αυτό να μειωθούν οι εισακτέοι στις σχολές με μεγάλη βάση.

Υπάρχουν πανεπιστήμια (με πρώτη την ΑΣΟΕΕ) υποφέρουν από τον μεγάλο αριθμό φοιτητών.

Συμφωνούμε πολλοί. Βέβαια πριν μπούμε στο πανεπιστήμιο άλλα λέγαμε. :O :p

Χαιρόμασταν όταν ακούγαμε για αύξηση στον αριθμό των εισακτέων. Όμως δυστυχώς αυτό ήταν απλά ένα δημαγωγικό μέτρο για να γίνουμε αρεστοί στον κόσμο και να μας ψηφίσουν.

 

Και κάτι άλλο. Δημήτρη ένας λόγος παραπάνω είναι που σε μας υπάρχουν και εργαστήρια και υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με την κατανομή των εργαστηρίων με τόσο μεγάλο αριθμό φοιτητών.

 

Αφήστε που στην Ιατρική δεν ξέρω αν το μάθατε αλλά έγινε σκάνδαλο με την αναγνώριση ΔΙΚΑΤΣΑ 2000 φοιτητών από ανατολικές χώρες στο άψε-σβήσε με αποτέλεσμα να έχουν κλειστεί όλες οι θέσεις αγροτικών γιατρών για ένα χρόνο! Εκεί (Ιατρική Αθήνας) μπαίνουν 700 άτομα το χρόνο και βγαίνουν 2000 κάθε χρόνο με τις μεταγραφές από εξωτερικό. Βάλτε και τους ανατολικούς ΔΙΚΑΤΣΑΔΕΣ και θα δείτε τι πείνα έχει να πέσει και στους γιατρούς... :O

 

Το μέτρο πάντως για εισαγωγή με τουλάχιστον τη βάση είναι πέρα για πέρα δίκαιο.

Link to comment
Share on other sites

Ατυχές το παράδειγμα. Αναφέρεις ότι η ζήτηση υπεκαλύπτει την προσφορά, άρα είναι δεδομένο ότι η προσφορά θα απορροφηθεί πλήρως σχεδόν άνευ όρων.

 

Μα ακριβώς αυτο συμβαίνει! Η προσφορά θέσεων (αρισθμητικά) σε πανεπιστήμια υπερκαλύπτει σχεδόν πλήρως τη ζήτητση!

Link to comment
Share on other sites

Το μέτρο πάντως για εισαγωγή με τουλάχιστον τη βάση είναι πέρα για πέρα δίκαιο.

Απο ποια σκοπια ειναι δικαιο?Οτι θα υποχρεωθουν αυτοι που θα μεινουν εξω να καταφυγουν σε ιδιωτικα πανεπιστημια και σε σπουδες στο εξωτερικο?Υποτιθεται οτι η κυβερνηση θα επαιρνε μετρα για να μειωσει την φοιτητικη μεταναστευση.Με τετοιες πρωτοβουλιες θα πετυχει το αντιθετο.Να πω και κατι αλλο?Δεν ειναι λογικο οταν υπαρχουν ελευθερες θεσεις να μπορει να μπει οποιος θελει?

Και εγω σου λεω πως θα εχουμε λιγοτερους φοιτητες στην τριτοβαθμια εκπαιδευση και θα εχουμε λιγοτερους επιστημονες.Με το Ενιαιο Λυκειο πολλοι μπαιναν καπου και ηταν ενας στοχος του συστηματος αυτος.Τωρα τα ξηλωνουμε ολα και προκειμενου να πουμε οτι καναμε κατι πειραματιζομστε παλι και το χειροτερο μειωνουμε τον αριθμο των φοιτητων.Ειναι αδικια γιατι και ενας να τελιωσει απο τους 15000 φοιτητες τωρα του στερεις την δυνατοτητα να προσπαθησει.

χρηστης:9210i,3650,GD87,8310,3510i,

P800

παλαιοτερα : 768,V50,Τ28S,T68,7650

Link to comment
Share on other sites

Απο ποια σκοπια ειναι δικαιο?Οτι θα υποχρεωθουν αυτοι που θα μεινουν εξω να καταφυγουν σε ιδιωτικα πανεπιστημια και σε σπουδες στο εξωτερικο?Υποτιθεται οτι η κυβερνηση θα επαιρνε μετρα για να μειωσει την φοιτητικη μεταναστευση.Με τετοιες πρωτοβουλιες θα πετυχει το αντιθετο.Να πω και κατι αλλο?Δεν ειναι λογικο οταν υπαρχουν ελευθερες θεσεις να μπορει να μπει οποιος θελει?

Και εγω σου λεω πως θα εχουμε λιγοτερους φοιτητες στην τριτοβαθμια εκπαιδευση και θα εχουμε λιγοτερους επιστημονες.Με το Ενιαιο Λυκειο πολλοι μπαιναν καπου και ηταν ενας στοχος του συστηματος αυτος.Τωρα τα ξηλωνουμε ολα και προκειμενου να πουμε οτι καναμε κατι πειραματιζομστε παλι και το χειροτερο μειωνουμε τον αριθμο των φοιτητων.Ειναι αδικια γιατι και ενας να τελιωσει απο τους 15000 φοιτητες τωρα του στερεις την δυνατοτητα να προσπαθησει.

Κοίτα από την πλευρά που το βλέπεις ίσως έχεις δίκιο. Αντίκειται σε αυτό που λέμε σπουδές σε όλους, ανοιχτό το πανεπιστήμιο σε όλους έστω και με μηδέν βαθμό. Εσύ το παίρνεις από την πλευρά της φοιτητικής μετανάστευσης.

 

Εγώ θα σου πω το άλλο. Αν κάποιος δεν πετύχει 2 και 3 φορές να εισαχθεί σε κάποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ, μήπως σημαίνει κάτι αυτό; Μήπως καλό θα ήταν να σκεφτεί και άλλο δρόμο; Είναι ανάγκη δηλαδή να σπουδάσει με οποιονδήποτε τρόπο;

 

Η φοιτητική μετανάστευση μόνο στην Ελλάδα υπάρχει σε τέτοιο βαθμό κι αυτό γιατί οι ελληνικές οικογένειες έχουν την (κακή) αντίληψη ότι τα παιδιά τους πρέπει σώνει και καλά να σπουδάσουν. Ασχέτως αν μπορούν ή όχι, αν έχουν ή όχι τις δυνατότητες να το πράξουν αυτό.

 

Ως ελάχιστο κριτήριο η βάση (το 10 δηλαδή) δεν είναι δα και κανένα κατόρθωμα. Στο κάτω-κάτω γράψε ένα δεκαράκι και περνάς. Πού το πρόβλημα; :)

Link to comment
Share on other sites

Ligo asxeto alla na rotiso autoi pou einai sta esperina pos eisagontai stis sxoles? Epeidh enas gnostos mou eipe pos perase iatriki me 13.ama einai oloi esperina tha pame.epeidi einai off topic opoios kseri i na grapsi i pm.
Link to comment
Share on other sites

Η δυνατότητα να επιλέγουν τα πανεπιστήμια (Ελλάδος και Κύπρου) τους φοιτητές τους είναι μια διαβλητή πρακτική. Με ποια κριτήρια? Εξετάσεις? Ποιός βαθμολογεί? Συνέντευξή? Ποιός κρίνει? Οπότε πιστεύω οτι το τρέχον σύστημα, παρ' όλες τις ατέλειές του, είναι το δικαιότερο όλων, αν και προσωπικά διαφωνώ με αυτό. Και άρα πιστεύω οτι πρέπει να μπαίνουν οσοι μπαίνουν και όπως μπαίνουν, και, να γίνεται επιλογή του ποιοι θα μείνουν και θα αποφοιτήσουν.

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα από την πλευρά που το βλέπεις ίσως έχεις δίκιο. Αντίκειται σε αυτό που λέμε σπουδές σε όλους, ανοιχτό το πανεπιστήμιο σε όλους έστω και με μηδέν βαθμό. Εσύ το παίρνεις από την πλευρά της φοιτητικής μετανάστευσης.

 

Εγώ θα σου πω το άλλο. Αν κάποιος δεν πετύχει 2 και 3 φορές να εισαχθεί σε κάποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ, μήπως σημαίνει κάτι αυτό; Μήπως καλό θα ήταν να σκεφτεί και άλλο δρόμο; Είναι ανάγκη δηλαδή να σπουδάσει με οποιονδήποτε τρόπο;

 

Η φοιτητική μετανάστευση μόνο στην Ελλάδα υπάρχει σε τέτοιο βαθμό κι αυτό γιατί οι ελληνικές οικογένειες έχουν την (κακή) αντίληψη ότι τα παιδιά τους πρέπει σώνει και καλά να σπουδάσουν. Ασχέτως αν μπορούν ή όχι, αν έχουν ή όχι τις δυνατότητες να το πράξουν αυτό.

 

Ως ελάχιστο κριτήριο η βάση (το 10 δηλαδή) δεν είναι δα και κανένα κατόρθωμα. Στο κάτω-κάτω γράψε ένα δεκαράκι και περνάς. Πού το πρόβλημα; :)

ΝΑΙ μπορει να σημαινει κατι μπορει ομως και τιποτα.

Στην Ελλαδα υπαρχει η διαθεση για σπουδες.

Εσενα μπορει να σου φαινεται ευκολο το 10.Και για μενα θεωρητικα ηταν εφικτο.

Ομως οπως εξηγησα δεν καταφερα το 10 στις πανελληνιες γιατι υπολογιζα σε καποια μαθηματα που ημουν καλος οτι θα επαιρνα εναν σχετικα καλο βαθμο ενω τελικα πηρα χαμηλα αποτελεσματα και εχασα πολλους ποντους.Δεν ημουν απο τους χειροτερους μαθητες.Ημουν οταν ξαναεκανα την τριτη λυκειου ενας μεσος μαθητης που ειχε τα φοντα να πιασει το 10 σχετικα ανετα.Μπορει και αλλοι οπως ο φιλος που ειπε πως πηρε 10,5 που ηταν καλος ολη την χρονια.Λιγο ακομα δηλαδη και δεν θα επαιρνε το 10.Αυτο θελω να πω.Οτι οσο ευκολο και να φαινεται μπορει να γινει δυσκολο.Η εμπειρια μου αφου εδωσα συνολικα τρεις φορες πανελληνιες δεν μου αποπνεει καμμια εμπιστοσυνη στην αξιολογηση ιδιως στα φιλολογικα μαθηματα.Εγω πονταριζα στα φιλολογικα,στον προγραμματισμο,στην δοικηση και πηγα μετρια και για αυτο πηρα χαμηλο μεσο ορο.Τις αλλες φορες ηταν δικαιοι οι βαθμοι που πηρα στα περισσοτερα μαθηματα.Αλλα δεν μπορει π.χ. στο φροντιστηριο να ξερουν ολοι οτι ειμαι καλος στην εκθεση και μπορω να χτυπησω βαθμο να παιρνω 10 η οταν στην Ιστορια ειμαι μαθητης του 17,5 και απο τους καλυτερους στην ταξη να πιανω 5αρι και νομιζα οτι ειχα παει καλα.Δεν ξερω πως διαολο βγηκε ειδικα αυτος ο βαθμος που ριχνει πολυ τον μεσο ορο.

χρηστης:9210i,3650,GD87,8310,3510i,

P800

παλαιοτερα : 768,V50,Τ28S,T68,7650

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ μπορει να σημαινει κατι μπορει ομως και τιποτα.

Στην Ελλαδα υπαρχει η διαθεση για σπουδες.

Εσενα μπορει να σου φαινεται ευκολο το 10.Και για μενα θεωρητικα ηταν εφικτο.

Ομως οπως εξηγησα δεν καταφερα το 10 στις πανελληνιες γιατι υπολογιζα σε καποια μαθηματα που ημουν καλος οτι θα επαιρνα εναν σχετικα καλο βαθμο ενω τελικα πηρα χαμηλα αποτελεσματα και εχασα πολλους ποντους.Δεν ημουν απο τους χειροτερους μαθητες.Ημουν οταν ξαναεκανα την τριτη λυκειου ενας μεσος μαθητης που ειχε τα φοντα να πιασει το 10 σχετικα ανετα.Μπορει και αλλοι οπως ο φιλος που ειπε πως πηρε 10,5 που ηταν καλος ολη την χρονια.Λιγο ακομα δηλαδη και δεν θα επαιρνε το 10.Αυτο θελω να πω.Οτι οσο ευκολο και να φαινεται μπορει να γινει δυσκολο.Η εμπειρια μου αφου εδωσα συνολικα τρεις φορες πανελληνιες δεν μου αποπνεει καμμια εμπιστοσυνη στην αξιολογηση ιδιως στα φιλολογικα μαθηματα.Εγω πονταριζα στα φιλολογικα,στον προγραμματισμο,στην δοικηση και πηγα μετρια και για αυτο πηρα χαμηλο μεσο ορο.Τις αλλες φορες ηταν δικαιοι οι βαθμοι που πηρα στα περισσοτερα μαθηματα.Αλλα δεν μπορει π.χ. στο φροντιστηριο να ξερουν ολοι οτι ειμαι καλος στην εκθεση και μπορω να χτυπησω βαθμο να παιρνω 10 η οταν στην Ιστορια ειμαι μαθητης του 17,5 και απο τους καλυτερους στην ταξη να πιανω 5αρι και νομιζα οτι ειχα παει καλα.Δεν ξερω πως διαολο βγηκε ειδικα αυτος ο βαθμος που ριχνει πολυ τον μεσο ορο.

Μην παίρνεις προσωπικά φίλε τα όσα λέμε. Δε χρειάζεται να απολογείσαι για τον υποκειμενικό τρόπο που βαθμολογούν τα φιλολογικά μαθήματα και γιατί ίσως δεν έπιασες τη βάση.

 

Εγώ αναφέρομαι γενικά τι είναι καλύτερο για το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Όπως λέμε πάντα εμείς βάζουμε τους κανόνες αλλά εμείς εξαιρούμαστε και από αυτούς. :p

Link to comment
Share on other sites

απλα βαζω το δικο μου παραδειγμα για να πω οτι δεν ειναι ντεφακτο οτι για να παρεις λιγοτερο απο την βαση σημαινει οτι δεν προσπαθησες η οτι δεν πηγαινες καλα ολη την χρονια.

Και ενας αλλος φιλος πριν ειπε οτι ενω ηταν καλος μετα βιας περασε το 10.Αυτα ειναι παραδειγματα οτι το συστημα μπορει να αδικησει και οτι δεν ειναι σιγουρο τιποτα οταν δινεις πανελλαδικες.

χρηστης:9210i,3650,GD87,8310,3510i,

P800

παλαιοτερα : 768,V50,Τ28S,T68,7650

Link to comment
Share on other sites

όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.και επίσης : στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί.ο νοών νοείτω. :X :wacko: :X :cry:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...