Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τους ρωτησα πως γινεται η χρεωση αν δηλαδη οποιοσδηποτε ξερει τον αριθμο μου τον καταχωρει και με χρεωνει? μου λεει οχι ερχεται πρωτα το pin και μετα χρεωνεσαι αρα πρεπει να εχει καποιος προσβαση στο κινητο μου και να στειλει το sms. τωρα αν εννοουσε οτι το βαζω σε καποια φορμα δε καταλαβα αλλα αν γινεται ετσι ακομα μεγαλυτερη απατη. εχουν το μαχαιρι και το καρπούζι.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η απάτη είναι αυτό ακριβώς, ότι σε γράφουν χωρίς να κάνεις τίποτα, ενώ θεωρητικά πρέπει να γίνουν ενέργειες από μέρους σου (Καταχώρηση pin σε κάποια φόρμα).

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα εμαιλ μήπως και γίνει τίποτα αν δεν με αποζημιωσουν θα το τραβηξω όσο παει.

Θα γίνει. Απάντησε επίμονα σε όλες τις απαντήσεις τους. Σε μένα τα έβαλαν πίσω ξανα

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Έστειλα εμαιλ μήπως και γίνει τίποτα αν δεν με αποζημιωσουν θα το τραβηξω όσο παει.

Κάνε και καταγγελία ενημέρωσε τους με mail ότι έκανες καταγγελία έτσι θα θορυβηθουν περισσότερο γιατί τα πρόστιμα είναι μεγάλα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα STOP στο 1213 και έγινε άμεσα η φραγή.

Αυτό ήταν όλο; Τόσο δύσκολο ήταν να ενημερώνουν τον κόσμο να το κάνει από την αρχή αυτό για να αποφευχθούν όλα αυτά τα φαινόμενα;

Δε λέω να ήταν προεπιλεγμένη η φραγή, σε μια νέα σύνδεση εννοείται ότι θα πρέπει να δουλεύουν τα πάντα. Αλλά θα μπορούσαν να το γράφουν στο manual το πως απενεργοποιούνται αυτές οι υπηρεσίες, όπως και κάθε υπηρεσία που μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητες χρεώσεις, δυο γραμμές υπόθεση είναι !

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

σε μενα δεν απαντησαν στο mail απο πεμπτη. εντωμεταξυ σημερα ηρθαν sms και σε γνωστους μου με vodafone αλλα μονο ο κωδικος pin με αποστολεα freesms απο μια εταιρια veoo.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έπεσα και εγώ θύμα, εχθές το απόγευμα είχα κάπου 11.50 στη κάρτα F2G, το βράδυ ξαφνικά είδα πήγε 8 χωρίς να κάνω κάποια χρήση που να είναι χρεωσιμη αφού κλήσεις και Internet έχω υπόλοιπο, SMS μόνο δεν είχα αλλά ούτε έστειλα σε όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας.

 

Πήρα τηλέφωνο wind μου είπαν θα με καλέσουν σήμερα (έως τώρα τίποτα)

 

Και σήμερα νωρίς μεσημέρι ειδα πήγε στα 2.5 ευρω με έκπληξη μου το υπόλοιπο και είδα και 5 SMS στο κινητό μου τα 3 από αριθμό 54444 και 2 από 54578.

 

Έστειλα email σε wind για άμεση επιστροφή του ποσού αλλιώς θα προχωρήσω σε καταγγελία συνήγορο καταναλωτή και δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος.

 

Stop ήδη έστειλα μέσω SMS για φραγή των 5ψηφιων αλλά τι να το κάνω τώρα αφού τα λεφτά τα έφαγαν.

 

Sent from my V1821A using Tapatalk

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κ εγώ έπεσα θύμα αυτών των μνμτων!!

3 μνμτα 6.25 €!!. Μετά από το mail διαμαρτυρίας ν που έστειλα, μου τα επέστρεψαν!!! Από ότι κατάλαβα είναι ότι αρπαξουν!!!

IPhone pro max /note 10 plus ,ipad pro 11 & MacBook pro :love:
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κ εγώ έπεσα θύμα αυτών των μνμτων!!

3 μνμτα 6.25 €!!. Μετά από το mail διαμαρτυρίας ν που έστειλα, μου τα επέστρεψαν!!! Από ότι κατάλαβα είναι ότι αρπαξουν!!!

 

Ακριβώς , γι'αυτό χρειάζονται και καταγγελίες.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Είχα πέσει παλιά θύμα. Έβλεπε η κόρη μου κάτι στο ίντερνετ από το κινητό, κάτι αποδέχτηκε και άρχισαν οι χρεώσεις.

Το χειρότερο ήταν με ένα κινητό samsung παλιό με Java. Είχε μέσα παιχνίδια. Μετά 2-3 πίστες ήθελε να στείλει sms για να στείλει με sms τον κωδικό για να συνεχίσει.

Με το STOP και μετά με φραγή 5ψήφιων ησύχασα

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς , γι'αυτό χρειάζονται και καταγγελίες.

 

χρειαζονται αλλα τωρα που το ψαχνω δε

το λες και ευκολο. στην ΕΕΤΤ λενε οτι πρωτα πρεπει να τα βρεις μαζι τους και μετα απο 20μερες να προχωρησεις σε καταγγελια. θα μου πεις καντην τωρα οκ αλλα δε θα ασχοληθουν. επισης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σου ζητανε να επικοινωνησεις με τον υπευθυνο προστασιας δεδομενων κ μετα καταγγελια αλλιως την βαζουν στο αρχειο. μονο στη γενικη γραμματεια καταναλωτη ειναι ευκολο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

την πεμπτη τους έστειλα εμαίλ και απάντηση δέν πήρα ακόμα.θα το τραβήξω παραπέρα και ας γελοιοποιθώ για 6 ευρώ.

 

Πιθανολογώ ότι θα σου απαντήσουν αύριο.

Σε μενα η αρχική απάντηση ήρθε την μεθεπόμενη εργάσιμη μέρα από την αποστολή του αρχικού Mail. Οι άλλες απαντήσεις ερχόντουσαν την επόμενη εργάσιμη από το δικό μου mail

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

φιλος μου με ρωταγε αν υπαρχει αυτοματοποιημενος τροπος για εμπλοκη χρεωσιμων πενταψιων στην voda οπως υπαρχει σε wind cosmo. ειναι καποιος που γνωριζει διοτι εγω ξερω μονο την απευθειας κληση στη εξυπηρετηση.

 

Sent from my V10 4G using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς για φραγή, ναι αλλά μόνο μέσα από την εφαρμογή my Vodafone. Στις ρυθμίσεις.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Ναι υπάρχει , από το App Myvodafone. Αλλά όχι από το App MyCu.
Link to comment
Share on other sites

Παίδες μια ερώτηση. Είχε έρθει τις προάλλες το γνωστό μήνυμα από dimoco για εγγραφη σε υπηρεσία της. Δεν υπήρχε υπόλοιπο στην κάρτα οπότε δεν έγινε κάποια χρέωση. Βασικά έκτοτε ακόμα και με ανανέωση κάρτας δεν υπάρχει ποτέ επαρκές υπόλοιπο να γίνει χρέωση γιατί μπαίνει αυτόματα πακέτο οπότε δεν γνωρίζω αν χρεώνομαι ή όχι από τη dimoco.

Χωρίς να κάνω κάποια άλλη ενέργεια, να πάρω δηλαδή τηλέφωνο στην εταιρία ή να στείλω SMS stop κλπ, έκανα φραγή 5ψηφιων. Είμαι τώρα καλλυμενος τώρα από μελλοντικές χρεώσεις ή χρειάζεται να κάνω και κάποια άλλη ενέργεια?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

το βρηκαμε, ευχαριστουμε παιδια....

 

δεν ηξερα καν οτι υπηρχε η ρυθμιση αυτη στο apk της voda

 

Sent from my V10 4G using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

χρειαζονται αλλα τωρα που το ψαχνω δε

το λες και ευκολο. στην ΕΕΤΤ λενε οτι πρωτα πρεπει να τα βρεις μαζι τους και μετα απο 20μερες να προχωρησεις σε καταγγελια. θα μου πεις καντην τωρα οκ αλλα δε θα ασχοληθουν. επισης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σου ζητανε να επικοινωνησεις με τον υπευθυνο προστασιας δεδομενων κ μετα καταγγελια αλλιως την βαζουν στο αρχειο. μονο στη γενικη γραμματεια καταναλωτη ειναι ευκολο.

 

Έκανα την καταγγελία στην ΕΕΤΤ, 3 μέρες μετά τη χρέωση των €6.24. Αυτές τις 3 μέρες, από τη χρέωση μέχρι την καταγγελία, είχα επικοινωνία με τη Dimoco μέσω e-mail, στην οποία επικοινωνία δεν δέχονταν να μου επιστρέψουν τα λεφτά.

2 μέρες μετά την καταγγελία μου, έλαβα e-mail από την ΕΕΤΤ, ότι έστειλαν την καταγγελία σε WIND και DIMOCO και ότι αυτοί οφείλουν να μου απαντήσουν εντός προκαθορισμένου χρόνου (4 εβδομάδες).

Τα λεφτά επιστράφηκαν εντός 3 εβδομάδων από την καταγγελία.

Μην περιμένεις 20 μέρες. Αν αυτοί δεν σου επιστρέφουν τα λεφτά, ενημέρωσέ τους ότι θα τους καταγγείλεις και προχώρα σε καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που παρακολουθούμε σε αυτή την ιστορία είναι κάποιους επιτήδειους να κλέβουν απροκάλυπτα και όταν τους τσακώσουν την βγάζουν καθαρή απλά επιστρέφοντας τα κλοπιμαία και προχωράνε με όλη τους την άνεση στο επόμενο θύμα.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που παρακολουθούμε σε αυτή την ιστορία είναι κάποιους επιτήδειους να κλέβουν απροκάλυπτα και όταν τους τσακώσουν την βγάζουν καθαρή απλά επιστρέφοντας τα κλοπιμαία και προχωράνε με όλη τους την άνεση στο επόμενο θύμα.

Ακριβώς!!!!φαντάσου πόσα οικονομανε και αυτοί και οι εταιρείες κινητής ΣΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,όλοι μαζί στο κόλπο

Μαφία κανονική

Ήξερα ένα παππου που ο κακομοίρης δεν τολμουσε να βάλει κάρτα και του τα έτρωγαν με το που έμπαιναν

Τι κι αν έτρεχε στα καταστήματα για βοήθεια,τον κορόιδευαν ....

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!!!!φαντάσου πόσα οικονομανε και αυτοί και οι εταιρείες κινητής ΣΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,όλοι μαζί στο κόλπο

Μαφία κανονική

Ήξερα ένα παππου που ο κακομοίρης δεν τολμουσε να βάλει κάρτα και του τα έτρωγαν με το που έμπαιναν

Τι κι αν έτρεχε στα καταστήματα για βοήθεια,τον κορόιδευαν ....

 

Δυστυχώς είναι αρκετοί παππούδες που την πατάνε και κανείς δεν τους βοηθάει Γιατί όπως είπε και ο φίλος παραπάνω είναι όλοι στο κόλπο και έχουν όλοι μερίδιο από την πίτα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

παιδιά η φόρμα καταγγελίας αυτή εδώ είναι;https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

 

Ναι, αυτή είναι η φόρμα καταγγελίας. Διαλέγεις γλώσσα ελληνικά, ή αγγλικά.

 

αν ναί εκεί που λέει επωνυμία εταιρίας βάζουμε την DIMOCO;

 

Τα στοιχεία της Dimoco Greece τα βρίσκεις εδώ.

Η επωνυμία της είναι: DIMOCO Greece ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ.

 

κατα δεύτερο τι βάζουμε εκεί που λέει Υπηρεσία στην οποία υφίσταται το πρόβλημα;

Μπορείς να βάλεις: "Χρέωση από αυθαίρετη εγγραφή σε υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)" ή κάτι άλλο, αν περιγράφει καλύτερα την περίπτωσή σου.

 

στα επισυναπτόμενα έγραφα μπορώ να βάλω με screenshot τα μυνήματα που ήρθαν απο το κινητό;

 

Ναι, μπορείς να επισυνάψεις screenshots από το κινητό σου, τόσο των μηνυμάτων που σου έστειλαν, όσο και από τις κλήσεις σε WIND και DIMOCO που έκανες, ή ακόμα και το μήνυμα που έστειλες για να γίνει φραγή των πενταψήφιων.

 

σορρυ που σας ζάλισα με τις ερωτήσεις αλλά αγανάκτησα και εγώ με ατούς ακομα απαντηση δέν πηρα.εκτος αν θα ηταν καλυτερα να ερθει ο λογαριασμος του κινητου και υστερα να κάνω την καταγγελία.Ευχαριστω εκ το προτερων.

 

Στην καταγγελία ανάφερε ότι επικοινώνησες με Dimoco (με ποιο τρόπο και πότε) και ότι δεν έχεις λάβει απάντηση ακόμα.

Μην περιμένεις να έρθει ο αναλυτικός λογαριασμός εκτός κι αν τον περιμένεις αύριο-μεθαύριο. Εγώ έχω ήδη πάρει τα λεφτά μου πίσω και ενώ έχουν περάσει 4 εβδομάδες από τη μέρα που έκανα αίτηση στη Wind για αναλυτικό λογαριασμό, αυτός δεν έχει έρθει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

@prime κατατοπιστικος και χρησιμες οι συμβουλες

 

Σημερα επικοινωνησα να ρωτησω τι εγινε με το email της πεμπτης που δεν απαντησαν και υστερα απο λιγη αναμονη μου λενε οτι ταχα προσπαθησαν να με καλεσουν και δε με βρηκαν. τωρα περιμενω παλι απαντηση ως παρασκευη. Τι ακριβως να πουμε παντως δεν εχω καταλαβει. Ας δουμε που το πανε.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...