Jump to content

Nokia 8


Pavletos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κάτι που δεν ξέρω αν το έχει κανένας σας υπόψιν του. Κατά τη φόρτιση, έχουμε τη δυνατότητα να βάλουμε το ρολόι να εμφανίζεται στην οθόνη. Δυστυχώς όμως δίνει πολύ λίγες πληροφορίες, π.χ. δε δίνει notifications που πιθανόν να έρθουν. Ανακάλυψα ότι αυτό διορθώνεται. Δοκίμασα να δω αν δουλεύει κάποια από τις εφαρμογές για τη λειτουργία daydream που υπήρχε στη Lollipop και στη Marshmallow, και όντως δουλεύει.

Έβαλα λοιπόν το clock plus, που δίνει και περισσότερες επιλογές για τύπο ρολογιού κλπ, αλλά υποστηρίζει και φουλ notifications, από οποιαδήποτε εφαρμογή θες.

https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mpelant.deskclock

 

Μακάρι να έμπαινε και στη glance screen αυτό το ρολόι. Θα ήταν η τέλεια always-on display. ;)

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Κάτι που δεν ξέρω αν το έχει κανένας σας υπόψιν του. Κατά τη φόρτιση, έχουμε τη δυνατότητα να βάλουμε το ρολόι να εμφανίζεται στην οθόνη. Δυστυχώς όμως δίνει πολύ λίγες πληροφορίες, π.χ. δε δίνει notifications που πιθανόν να έρθουν. Ανακάλυψα ότι αυτό διορθώνεται. Δοκίμασα να δω αν δουλεύει κάποια από τις εφαρμογές για τη λειτουργία daydream που υπήρχε στη Lollipop και στη Marshmallow, και όντως δουλεύει.

Έβαλα λοιπόν το clock plus, που δίνει και περισσότερες επιλογές για τύπο ρολογιού κλπ, αλλά υποστηρίζει και φουλ notifications, από οποιαδήποτε εφαρμογή θες.

https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mpelant.deskclock

 

Μακάρι να έμπαινε και στη glance screen αυτό το ρολόι. Θα ήταν η τέλεια always-on display. ;)

Μην βάζετε τέτοιες εφαρμογές για τέτοιου είδους χαρακτηριστικά, τζάμπα χώρος, τζάμπα μνήμη, τζάμπα bloatware.

Γι'αυτό υπάρχουν εταιρίες όπως Samsung/Huawei

Αν θέλεις DropBox Account με πρόσθετα 250MB κάνε κλικ εδώ http://db.tt/W0JQVsoS
Link to comment
Share on other sites

Μην βάζετε τέτοιες εφαρμογές για τέτοιου είδους χαρακτηριστικά, τζάμπα χώρος, τζάμπα μνήμη, τζάμπα bloatware.

Γι'αυτό υπάρχουν εταιρίες όπως Samsung/Huawei

Αν είχε σωστή glance screen η Nokia, δε θα υπήρχε ανάγκη για τέτοιες εφαρμογές. :rolleyes:

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα !

 

παρακαλώ τα φώτα σας,

 

Έπειτα απο την τελευταια εμπειρία με το G4 το οποίο παρέδωσε πνέυμα 20 μέρες μετά την

λήξη της εγγύησης ψήνομαι για το nokia 8 καθώς πιστέυω πως στα χρήματα του δείχνει καλή επιλογη.

κάνοντας μια αναζήτηση κατάλαβα(αν δεν κάνω λαθος) πως dual sim ειναι παραεισαγωγής και πως μόνο τα μονόκαρτα

καλύπτονται απο εγγυηση.

Η αγορά μαλλόν θα γίνει απο skroutzομαγαζο( μου αρέσει πολύ το χρώμα cooper) οπότε θα ήθελα την βοήθεια σας τι πρέπει να προσέξω κατα την αγορά τι παίζει με εγγυηση και πιθανόν κάποιο καταστημα

το οποίο γνωρίζετε.

 

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα !

 

παρακαλώ τα φώτα σας,

 

Έπειτα απο την τελευταια εμπειρία με το G4 το οποίο παρέδωσε πνέυμα 20 μέρες μετά την

λήξη της εγγύησης ψήνομαι για το nokia 8 καθώς πιστέυω πως στα χρήματα του δείχνει καλή επιλογη.

κάνοντας μια αναζήτηση κατάλαβα(αν δεν κάνω λαθος) πως dual sim ειναι παραεισαγωγής και πως μόνο τα μονόκαρτα

καλύπτονται απο εγγυηση.

Η αγορά μαλλόν θα γίνει απο skroutzομαγαζο( μου αρέσει πολύ το χρώμα cooper) οπότε θα ήθελα την βοήθεια σας τι πρέπει να προσέξω κατα την αγορά τι παίζει με εγγυηση και πιθανόν κάποιο καταστημα

το οποίο γνωρίζετε.

 

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Παίδες λίγο να διευκρινίσω από εμπειρία μερικά πράγματα και ταυτόχρονα απαντάω και στην απορία του φίλτατου.

 

1)Οι εγγυήσεις τουλάχιστον της Nokia πλέον αλλά και των λοιπόν συσκευών φαντάζομαι δεν καλύπτουν σύμφωνα με την χώρα προορισμού πώλησης της συσκευής αλλά την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή (π.χ. Ευρώπη).

2)Από το ίδιο το you.gr που αγόρασα αρχικά το Nokia 8 4/64 στο 3μηνο τα έπαιξε και δεν κάλυπταν καμία εγγύηση και με έστειλαν άμεσα στο service της HMD global, TS Solution.

3)Στα καπάκια αγόρασα από skroutz πολύ φθηνότερα το μοντέλο με τα 6/128. Όταν το ενεργοποίησα στην εγγύηση ανέγραφε null και 2 ημέρες μετά ενεργοποιήθηκε κανονικά κι έγραφε GR.

4)Σε ερώτησή μου για την διαφορά της εγγύησης μου ανέφεραν ότι δεν υπήρχε απολύτως καμία.

5)Το μοντέλο 6/128 σημειώνω ότι επίσημα δεν ήρθε ποτέ στην χώρα μας, όπως και τα dual μοντέλα που προαναφέρθηκαν.

6)Ο τύπος από το σκρουτζομάγαζο μου ανέφερε ότι από την αποθήκη της Γερμανίας που αγοράζει σαν αγοραστής στην Ελλάδα προηγείται το you.gr οπότε κι έχουν τις ίδιες συσκευές.

 

Από την εμπειρία μου τα παραπάνω, όποιος έχει απορίες ή θέλει διευκρίνιση ας με ρωτήσει ελεύθερα.

Edited by fantomXxXx

..τα σκεπάσματα είναι κρύα

κοιταζόμαστε βουβά

ό,τι απέμεινε απ' την ευτυχία

ξεψυχάει στα σκοτεινά..

Link to comment
Share on other sites

Δηλ οτι ΝΟΚΙΑ αγοραζουμε ειτε απο ελληνικο καταστημα με "υποστηριξη" ειτε παραεισαγωγη σε περιπτωση προβληματος παμε στη TS SOLUTION η οποια ειναι η πρωην Αρβατο, η οποια 1500% οταν τους πας κατι μετα τον ελεγχο η πρωτη ατακα ειναι: "δεν το καλυπτει η εγγυηση γιατι εχει παρει υγρασια, ή εχει στραβωσει η πλακετα :wacko: ή το τηλέφωνο βγαίνει εκτός εγγύησης γιατι λειεπει από το εσωτερικό του τηλεφώνου εξάρτημα :wacko: ή το πας για αλλο προβλημα και σου κοβουν την εγγυηση γιατι μπορει να εχει μια γρατζουνια πισω....ή απαντουν με ατακα: εσεις το χαλασατε δεν ειναι αναγνωρισμενο προβλημα αυτο :wacko: " και αλλα ωραια που εχω διαβασει....??? ΩΩΩΩΧ, ελπιζω πως οχι....διαφορετικα την πατησαμε.... Edited by spinemm

Proud Owner of:PS1,GB,NES,GbASP,Sega Saturn,Sega DC,PS2,Xbox,Wii,XBOX360(phat),PSP(J)v1.50,(2x)PSP(E),PS3, PSP-Go,(2X)ΧΒΟΧ360SLIM,PS Vita,PS4 Batman Collectors Edition,Wii U,X-ONE,N3DS,X-ONE S,mini NES,Switch,mini PS1,Switch PIKACHU Edition,PS4 Days of Play,XBOX ONE Gears of War 4 Limited Edition 2TB,Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition 1TB,XBOX Series S, Series X

Link to comment
Share on other sites

Παίδες λίγο να διευκρινίσω από εμπειρία μερικά πράγματα και ταυτόχρονα απαντάω και στην απορία του φίλτατου.

 

1)Οι εγγυήσεις τουλάχιστον της Nokia πλέον αλλά και των λοιπόν συσκευών φαντάζομαι δεν καλύπτουν σύμφωνα με την χώρα προορισμού πώλησης της συσκευής αλλά την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή (π.χ. Ευρώπη).

2)Από το ίδιο το you.gr που αγόρασα αρχικά το Nokia 8 4/64 στο 3μηνο τα έπαιξε και δεν κάλυπταν καμία εγγύηση και με έστειλαν άμεσα στο service της HMD global, TS Solution.

3)Στα καπάκια αγόρασα από skroutz πολύ φθηνότερα το μοντέλο με τα 6/128. Όταν το ενεργοποίησα στην εγγύηση ανέγραφε null και 2 ημέρες μετά ενεργοποιήθηκε κανονικά κι έγραφε GR.

4)Σε ερώτησή μου για την διαφορά της εγγύησης μου ανέφεραν ότι δεν υπήρχε απολύτως καμία.

5)Το μοντέλο 6/128 σημειώνω ότι επίσημα δεν ήρθε ποτέ στην χώρα μας, όπως και τα dual μοντέλα που προαναφέρθηκαν.

6)Ο τύπος από το σκρουτζομάγαζο μου ανέφερε ότι από την αποθήκη της Γερμανίας που αγοράζει σαν αγοραστής στην Ελλάδα προηγείται το you.gr οπότε κι έχουν τις ίδιες συσκευές.

 

Από την εμπειρία μου τα παραπάνω, όποιος έχει απορίες ή θέλει διευκρίνιση ας με ρωτήσει ελεύθερα.

 

Για το (4) εχω να ρωτήσω. Ποιον ακριβώς ρώτησες και σου είπε για τη εγγύηση;

Και γενικά μια ερώτηση σχετικά με την μη ύπαρξη της Nokia στην Ελλάδα (τουλάχιστο όχι όπως υπήρχε παλιότερα, επί Alpha Copy κλπ): εν ολίγοις ακόμα και για συσκευή που δεν προορίζεται για την αγορά της Ελλάδας (π.χ. δίκαρτο Nokia 8 ή το μοντέλο με 6GB RAM + 128 GB αποθηκευτικό που πήρες εσύ), η TS Solutions έχει υποχρέωση να παρέχει εγγύηση, ή τη εγγύηση σου την υλοποιεί το κατάστημα απ' το οποίο αγοράζεις;

 

Δηλ οτι ΝΟΚΙΑ αγοραζουμε ειτε απο ελληνικο καταστημα με "υποστηριξη" ειτε παραεισαγωγη σε περιπτωση προβληματος παμε στη TS SOLUTION η οποια ειναι η πρωην Αρβατο, η οποια 1500% οταν τους πας κατι μετα τον ελεγχο η πρωτη ατακα ειναι: "δεν το καλυπτει η εγγυηση γιατι εχει παρει υγρασια, ή εχει στραβωσει η πλακετα :wacko: ή το τηλέφωνο βγαίνει εκτός εγγύησης γιατι λειεπει από το εσωτερικό του τηλεφώνου εξάρτημα :wacko: ή το πας για αλλο προβλημα και σου κοβουν την εγγυηση γιατι μπορει να εχει μια γρατζουνια πισω....ή απαντουν με ατακα: εσεις το χαλασατε δεν ειναι αναγνωρισμενο προβλημα αυτο :wacko: " και αλλα ωραια που εχω διαβασει....??? ΩΩΩΩΧ, ελπιζω πως οχι....διαφορετικα την πατησαμε....

Γι' αυτό ο γενικός κανόνας είναι να πάρεις συσκευή που έχει περπατήσει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα στην αγορά, ώστε να μην πέσεις σε ελαττωματική παρτίδα, σε γνωστό τεχνικό πρόβλημα (π.χ. bootloop του LG G4 κλπ), και να προσέχεις το κινητό σε ένα εύλογο βαθμό, ώστε να μη χρειαστεί να έρθεις σε επαφή με με την TS Solutions.

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Δηλ οτι ΝΟΚΙΑ αγοραζουμε ειτε απο ελληνικο καταστημα με "υποστηριξη" ειτε παραεισαγωγη σε περιπτωση προβληματος παμε στη TS SOLUTION η οποια ειναι η πρωην Αρβατο, η οποια 1500% οταν τους πας κατι μετα τον ελεγχο η πρωτη ατακα ειναι: "δεν το καλυπτει η εγγυηση γιατι εχει παρει υγρασια, ή εχει στραβωσει η πλακετα :wacko: ή το τηλέφωνο βγαίνει εκτός εγγύησης γιατι λειεπει από το εσωτερικό του τηλεφώνου εξάρτημα :wacko: ή το πας για αλλο προβλημα και σου κοβουν την εγγυηση γιατι μπορει να εχει μια γρατζουνια πισω....ή απαντουν με ατακα: εσεις το χαλασατε δεν ειναι αναγνωρισμενο προβλημα αυτο :wacko: " και αλλα ωραια που εχω διαβασει....??? ΩΩΩΩΧ, ελπιζω πως οχι....διαφορετικα την πατησαμε....

 

Ακριβώς. Το you.gr με έστειλε εκεί χωρίς 2η κουβέντα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για το (4) εχω να ρωτήσω. Ποιον ακριβώς ρώτησες και σου είπε για τη εγγύηση;

Και γενικά μια ερώτηση σχετικά με την μη ύπαρξη της Nokia στην Ελλάδα (τουλάχιστο όχι όπως υπήρχε παλιότερα, επί Alpha Copy κλπ): εν ολίγοις ακόμα και για συσκευή που δεν προορίζεται για την αγορά της Ελλάδας (π.χ. δίκαρτο Nokia 8 ή το μοντέλο με 6GB RAM + 128 GB αποθηκευτικό που πήρες εσύ), η TS Solutions έχει υποχρέωση να παρέχει εγγύηση, ή τη εγγύηση σου την υλοποιεί το κατάστημα απ' το οποίο αγοράζεις;

 

 

Γι' αυτό ο γενικός κανόνας είναι να πάρεις συσκευή που έχει περπατήσει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα στην αγορά, ώστε να μην πέσεις σε ελαττωματική παρτίδα, σε γνωστό τεχνικό πρόβλημα (π.χ. bootloop του LG G4 κλπ), και να προσέχεις το κινητό σε ένα εύλογο βαθμό, ώστε να μη χρειαστεί να έρθεις σε επαφή με με την TS Solutions.

 

Για την εγγύηση ρώτησα στο μαγαζί που έκανα την αγορά και στην ηλεκτρονική υποστήριξη της hmd global και είδαν και οι 2 την εγγύηση που βλέπεις και από το ίδιο το κινητό όταν το ενεργοποιήσεις στην εφαρμογή "υποστήριξη". Την εγγύηση σου την παρέχει ο κατασκευαστής κι όχι ο πωλητής, οπότε δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό κάποιων ότι κάποια συσκευή είναι "παραεισαγωγής και θα έχω πρόβλημα". Αφού όπως και να έχει η TS Solutions θα σε εξυπηρετήσει και στις 2 περιπτώσεις.

..τα σκεπάσματα είναι κρύα

κοιταζόμαστε βουβά

ό,τι απέμεινε απ' την ευτυχία

ξεψυχάει στα σκοτεινά..

Link to comment
Share on other sites

Για την εγγύηση ρώτησα στο μαγαζί που έκανα την αγορά και στην ηλεκτρονική υποστήριξη της hmd global και είδαν και οι 2 την εγγύηση που βλέπεις και από το ίδιο το κινητό όταν το ενεργοποιήσεις στην εφαρμογή "υποστήριξη". Την εγγύηση σου την παρέχει ο κατασκευαστής κι όχι ο πωλητής, οπότε δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό κάποιων ότι κάποια συσκευή είναι "παραεισαγωγής και θα έχω πρόβλημα". Αφού όπως και να έχει η TS Solutions θα σε εξυπηρετήσει και στις 2 περιπτώσεις.

 

Δηλαδή δεν έχει να κάνει με το ποιες συσκευές έχουν έρθει επίσημα στην Ελλάδα; Για όλα τα μοντέλα η TS Solutions υποχρεούται να σου παρέχει δωρεάν σέρβις για τις περιπτώσεις που προβλέπεται αυτό;

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Το you.gr με έστειλε εκεί χωρίς 2η κουβέντα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Για την εγγύηση ρώτησα στο μαγαζί που έκανα την αγορά και στην ηλεκτρονική υποστήριξη της hmd global και είδαν και οι 2 την εγγύηση που βλέπεις και από το ίδιο το κινητό όταν το ενεργοποιήσεις στην εφαρμογή "υποστήριξη". Την εγγύηση σου την παρέχει ο κατασκευαστής κι όχι ο πωλητής, οπότε δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό κάποιων ότι κάποια συσκευή είναι "παραεισαγωγής και θα έχω πρόβλημα". Αφού όπως και να έχει η TS Solutions θα σε εξυπηρετήσει και στις 2 περιπτώσεις.

 

Επειδή εγω εξέφρασα προβληματισμό για τα παραεισαγωγης, δε ξερω βέβαια αν αναφέρεσαι σε μένα, αλλα θα σου πω το δικό μου σκεπτικό. Παλαιότερα, υπήρχε σοβαρό θέμα με συσκευές που ήταν παραεισαγωγης, όχι από άποψη σέρβις, αλλα ποιότητα κατασκευής hardware. Μάλιστα,σε πολλές περιπτώσεις, υπήρξαν και θέματα στο software.

 

To service, όπως και να 'χει, κάποιος θα στο παρασχει. Ειτε η εταιρία, είτε το κατάστημα, είτε οποιοσδήποτε. Μιλάμε όμως για την ποιότητα κατασκευής και hard και software.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Κατοχος και εγω απο σήμερα ενός Νοκια 8 σε χρώμα copper.

οι πρώτες εντυπώσεις αρκετά καλες..Το τηλέφωνο είναι γρήγορο πολυ στιβαρό με πολυ καλό ηχείο.Με την κάμερα του μπορώ να πώ πως δεν τρελαθηκα ιδιαίτερα σε βραδυνή λήψη αλλα δεν είναι και κακή, προερχόμενος απο g4.

φυσικά η απουσία notification led με ενοχλεί αρκετά,ισως μεχρι να το συνηθησω.

θα επανέλθω με περισσοτερα..

προς το παρόν σειρά έχει η αγορά θήκης και προστασία οθόνης καθώς γλιστραει πολυ.

όποιος έχει κάποιο tip απο εμπειρία περιμένω να με διαφωτίσει.:p:p

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Κατοχος και εγω απο σήμερα ενός Νοκια 8 σε χρώμα copper.

οι πρώτες εντυπώσεις αρκετά καλες..Το τηλέφωνο είναι γρήγορο πολυ στιβαρό με πολυ καλό ηχείο.Με την κάμερα του μπορώ να πώ πως δεν τρελαθηκα ιδιαίτερα σε βραδυνή λήψη αλλα δεν είναι και κακή, προερχόμενος απο g4.

φυσικά η απουσία notification led με ενοχλεί αρκετά,ισως μεχρι να το συνηθησω.

θα επανέλθω με περισσοτερα..

προς το παρόν σειρά έχει η αγορά θήκης και προστασία οθόνης καθώς γλιστραει πολυ.

όποιος έχει κάποιο tip απο εμπειρία περιμένω να με διαφωτίσει.:p:p

 

Περιμένουμε update στην Glance Screen η οποία θα ανάβει κάθε φορά που έρχεται notification.

 

Καλορίζικο φίλε, το καλύτερο vfm της αγοράς.

Αν θέλεις DropBox Account με πρόσθετα 250MB κάνε κλικ εδώ http://db.tt/W0JQVsoS
Link to comment
Share on other sites

Ένα περίεργο θεματάκι παρατηρώ εδώ και 3-4 μέρες. Ελαφρά κοκκινίλα σε γκρι ή γαλάζιο φόντο, σε συγκεκριμένες περιοχές της οθόνης, πολύ συγκεκριμένες αχνές γραμμές. Θυμίζει image retention. Να αρχίσω να ανησυχώ ή είναι φυσιολογικό. Ομολογώ ότι το συγκεκριμένο διάστημα που το παρατηρώ, κάνω εντατική χρήση του κινητού, μην πω το λιώνω κιόλας. Μετά από λίγα λεπτά με κλειστή οθόνη, επανέρχονται όλα στο κανονικό. Δε συμβαίνει συνεχώς, και δε φαίνεται έντονα, πρέπει να πλησιάσεις πολύ κοντά για να το παρατηρήσεις. Συμβαίνει μόνο όταν κάνω έντονη χρήση της οθόνης για πολλή ώρα.

Παίζει θέμα ή είναι φυσιολογική συμπεριφορά για αυτού του τύπου την οθόνη; :what:

Όπως και να 'χει το παρακολουθώ.

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ένα περίεργο θεματάκι παρατηρώ εδώ και 3-4 μέρες. Ελαφρά κοκκινίλα σε γκρι ή γαλάζιο φόντο, σε συγκεκριμένες περιοχές της οθόνης, πολύ συγκεκριμένες αχνές γραμμές. Θυμίζει image retention. Να αρχίσω να ανησυχώ ή είναι φυσιολογικό. Ομολογώ ότι το συγκεκριμένο διάστημα που το παρατηρώ, κάνω εντατική χρήση του κινητού, μην πω το λιώνω κιόλας. Μετά από λίγα λεπτά με κλειστή οθόνη, επανέρχονται όλα στο κανονικό. Δε συμβαίνει συνεχώς, και δε φαίνεται έντονα, πρέπει να πλησιάσεις πολύ κοντά για να το παρατηρήσεις. Συμβαίνει μόνο όταν κάνω έντονη χρήση της οθόνης για πολλή ώρα.

Παίζει θέμα ή είναι φυσιολογική συμπεριφορά για αυτού του τύπου την οθόνη; :what:

Όπως και να 'χει το παρακολουθώ.

 

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Άρα; Θέμα της συσκευής μου ή κάτι συνηθισμένο; Εσύ τι συμπεραίνεις;

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξαφνικά σήμερα έχω θέμα με το Viber. Μου έρχονται μηνύματα και ούτε χτυπάει αλλά ούτε και βγάζει έστω την κουκίδα πάνω ότι έχω μήνυμα. Και μόλις το ανοίξω βλέπω ότι έχω μήνυμα.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξαφνικά σήμερα έχω θέμα με το Viber. Μου έρχονται μηνύματα και ούτε χτυπάει αλλά ούτε και βγάζει έστω την κουκίδα πάνω ότι έχω μήνυμα. Και μόλις το ανοίξω βλέπω ότι έχω μήνυμα.

Εγώ πάντως το θέμα των ειδοποιήσεων και το άνοιγμα της οθόνης το έλυσα μ' αυτή την εφαρμογή:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.nullgrad.glimpse

 

Δουλεύει με το FB Messenger που είχα θέμα. Σε μηνύματα και email έχουν δικές τους ρυθμίσεις οι αντίστοιχες εφαρμογές (chomp sms + My Mail) για υποχρεωτικό άνοιγμα της οθόνης όταν έρχεται νέο συμβάν.

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Άρα; Θέμα της συσκευής μου ή κάτι συνηθισμένο; Εσύ τι συμπεραίνεις;

 

Είναι γνωστό φαινόμενο σε αυτού του τύπου τις οθόνες αλλά δε συμβαίνει πάντα. Προφανώς έχει να κάνει με το "ζόρισμα" που του έκανες. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι στις LCD το image retention ή image persistence είναι προσωρινό με το αντίστοιχο burn-in στις OLED να είναι μόνιμο. Υπάρχει μια εφαρμογή που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζει το φαινόμενο, χωρίς όμως να την έχω δοκιμάσει για να εκφέρω ιδία άποψη.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστό φαινόμενο σε αυτού του τύπου τις οθόνες αλλά δε συμβαίνει πάντα. Προφανώς έχει να κάνει με το "ζόρισμα" που του έκανες. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι στις LCD το image retention ή image persistence είναι προσωρινό με το αντίστοιχο burn-in στις OLED να είναι μόνιμο. Υπάρχει μια εφαρμογή που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζει το φαινόμενο, χωρίς όμως να την έχω δοκιμάσει για να εκφέρω ιδία άποψη.

 

Κι εγώ το παρατηρώ την τελευταία βδομάδα που είχα ένα θέμα υγείας που με καθήλωσε στο κρεβάτι κι έτσι χρησιμοποίησα το κινητό και την οθόνη πολύ παραπάνω απ' ό,τι συνήθως, και μάλιστα και με ταυτόχρονη φόρτιση.

Όπως και να 'χει θα το παρακολουθώ, και να έχετε το νου σας και οι υπόλοιποι κάτοχοι, να δούμε μήπως είναι θέμα συσκευής ή απλά θέμα τύπου οθόνης.

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το θέμα των ειδοποιήσεων και το άνοιγμα της οθόνης το έλυσα μ' αυτή την εφαρμογή:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.nullgrad.glimpse

 

Δουλεύει με το FB Messenger που είχα θέμα. Σε μηνύματα και email έχουν δικές τους ρυθμίσεις οι αντίστοιχες εφαρμογές (chomp sms + My Mail) για υποχρεωτικό άνοιγμα της οθόνης όταν έρχεται νέο συμβάν.

 

Ευχαριστώ για τόν κόπο σου. Θα δοκιμάσω και θα επανέλθω.

Link to comment
Share on other sites

Από σήμερα κι εγώ νέος κάτοχος σε Copper.

Μου βγήκε 250€ με τιμολόγιο άνευ ΦΠΑ.

 

Έψαχνα δεύτερη συσκευή με αξιόλογα χαρακτηριστικά και volte/vowifi σε COSMOTE.

Μέχρι τώρα αρκετά ικανοποιημένος σε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, το fm radio το ξεχνάς,είναι θέμα hardware και δεν πρόκειται να το δούμε.

Να ρωτήσω και γω με τη μετάδοση οθόνης τι κάνουμε;;

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλουμε κανονικό fm ράδιο στη καλύτερη περίπτωση, πας μόνο σε Nokia 6.1!

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Με ενοχλεί λιγάκι η έλλειψη fm radio, αλλά έχω σχεδόν πάντα μαζί μου ένα εκ των Sony SBH50/54, που έχουν πάνω οθόνη και ραδιόφωνο.
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...