Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Mου ετυχε και εμενα αυτο και η ''εταιρια'' που στελνει τα μηνυματα ειναι η amaze.

Δεν εκανα απολυτως πουθενα εγγραφη. Απλα μου ηρθε ενα pin (δεν εδωσα σημασια) και μετα απο λιγη ωρα μου εστειλαν ''η εγγραφη ολοκληρωθηκε''. Πηρα απευθειας την vodafone να κανει φραγη 5ψηφιων. Ζητησα εξηγησεις αλλα κλασσικα ελεγαν τα γνωστα ''βαλατε καπου τον αριθμο σας '' κλπ... Μου ειπαν να μην ανησυχω γιατι πλεον με τη φραγη ειμαι καλυμμενος και οτι δεν ξερουν ποσα εχω χρεωθει καθως πρεπει να βγει ο αναλυτικος λογαριασμος (ειμαι με συνδεση). Μεχρι να τα εξηγησω ολα αυτα ειχε ερθει και αλλο μηνυμα. Τα 2 πρωτα ηταν απ το 19377 ενω το 3ο απο το 19366.

Τι αλλο να κανω παιδια? Εννοειται οτι θα κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλα περαν αυτου... Να στειλω mail στην amaze να τους κραξω?:mad:

Ή να περιμενω να βγει ο λογαριασμος να δω αν εγινε χρεωση?

 

Φίλε έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και έλαβα απάντηση από Wind πως "εμείς δεν κάναμε κάτι παράνομο" και από την εταιρία/απατεωνιά πως "ο κάτοχος του αριθμού ΧΧΧΧ έβαλε το κινητό το του σε site για να λάβει μέρος σε παιχνίδι κλπ. Λίγες μέρες πριν από τις επιστολές και με 2-3 τηλέφωνα σε αυτούς, μου έστειλαν μια 10αρα κάρτα με 16ψηφιο κωδικό. Δηλαδή μου έστειλαν την κάρτα αλλά ταυτόχρονα λένε πως εγώ -και καλά- έβαλα το κινητό μου σε site για να παίξω... Ρε η απατεωνιά τους δεν έχει όρια. Ούτε ΕΕΤΤ φοβούνται ούτε τπτ. Άσε που απάντησαν μετά το περιθώριο που τους είχε δώσει η ΕΕΤΤ... ενώ η Wind αμέσως.

 

Έκανα ένα μικρό λάθος και θέλω να είμαι δίκαιος: οι απατεώνες απάντησαν 3 μέρες πριν λήξει η προθεσμία της ΕΕΤΤ.

Edited by mclound
Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα συνέβη το ίδιο την Παρασκευή το βράδυ χωρίς φυσικά να έχω γραφτεί κάπου, άσε που ήμουν σε σημείο που δεν είχα πρόσβαση στο internet, στην αρχή αγνόησα τα μηνύματα αλλά εφόσον μου ήρθα 2 χρεώσημα έκανα διαγραφή. Ο Σάββατο μίλησα με τον πάροχο (Vodafone) και μου επιβεβαίωσαν ότι έχω χρεωθεί κάπου στα 6 ευρώ.

Σήμερα το πρωί μίλησα με την ameza στο 211188177 με μία αγενέστατη και επιθετική υπάλληλο που δεν με άφηνε να μιλήσω, μου έλεγε ότι έχω κάνει την εγγραφή και έχω βάλει και τον κωδικό ενεργοποίησης, στο τέλος μου είπε ότι εκεί είναι γραμμή για να διαγράφεσαι από την υπηρεσία και αν έχω παράπονο να στείλω email στο psms@amaze.gr για να μου πουν και από ποια IP έγινε η εγγραφή μου. Στο τέλος τις είπα ότι χρεώνουν παράνομα και δεν μπορεί να λένε ψέματα χιλιάδες άτομα στο internet και μου απάντησε ότι στο internet γράφει ο καθένας ότι θέλει !!!

Έστειλα email γράφοντας το ιστορικό και απαιτώντας την επιστροφή των χρημάτων, έκανα και κοινοποίηση την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Σε αναμονή….

Link to comment
Share on other sites

http://www.zougla.gr/greece/article/paremvasi-apo-ton-sinigoro-tou-katanaloti-gia-tis-xreosis-minimaton-apo-5psifia-noumera-sta-kinita-tilefona

 

Παιδες συνεχιστε τις καταγγελιες μπας και παρουν μπρος και κανουν κατι επιτελους.

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα συνέβη το ίδιο την Παρασκευή το βράδυ χωρίς φυσικά να έχω γραφτεί κάπου, άσε που ήμουν σε σημείο που δεν είχα πρόσβαση στο internet, στην αρχή αγνόησα τα μηνύματα αλλά εφόσον μου ήρθα 2 χρεώσημα έκανα διαγραφή. Ο Σάββατο μίλησα με τον πάροχο (Vodafone) και μου επιβεβαίωσαν ότι έχω χρεωθεί κάπου στα 6 ευρώ.

Σήμερα το πρωί μίλησα με την ameza στο 211188177 με μία αγενέστατη και επιθετική υπάλληλο που δεν με άφηνε να μιλήσω, μου έλεγε ότι έχω κάνει την εγγραφή και έχω βάλει και τον κωδικό ενεργοποίησης, στο τέλος μου είπε ότι εκεί είναι γραμμή για να διαγράφεσαι από την υπηρεσία και αν έχω παράπονο να στείλω email στο psms@amaze.gr για να μου πουν και από ποια IP έγινε η εγγραφή μου. Στο τέλος τις είπα ότι χρεώνουν παράνομα και δεν μπορεί να λένε ψέματα χιλιάδες άτομα στο internet και μου απάντησε ότι στο internet γράφει ο καθένας ότι θέλει !!!

Έστειλα email γράφοντας το ιστορικό και απαιτώντας την επιστροφή των χρημάτων, έκανα και κοινοποίηση την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Σε αναμονή….

 

Αρα πρεπει να τους στειλω και STOP για να σταματησουν?

 

Κανονικα πρεπει να μαζευτουμε ολοι, να δωσουμε απο 100 ευρω σε 1 δικηγορικο γραφειο και να τους κανουμε να τρεχουν.

Τους απατεωνες....

 

 

Update: Μολις πριν λιγο μου ηρθε μηνυμα απο τη vodafone oτι ειμαι εγγεγραμμενος σε υπηρεσιες που εχουν χρεωση και αν θελω να σταματησει να στειλω STOP σε ολα τα πενταψηφια που μου στελνουν. Αυτο ερχεται σε αντιθεση με αυτα που μου ελεγε εχθες ο υπαλληλος. Οτι δηλαδη απ την στιγμη που ενεργοποιειται η φραγη δεν μπορουν να συνεχισουν να με χρεωνουν. Σημερα οι ιδιοι παλι ( vodafone) μου στελνουν οτι ειμαι γραμμενος. Δεν ξερουν τι τους γινεται κ αυτοι....

Τι παιζει ρε παιδια? Να στειλω STOP ή να το αφησω? Φοβαμαι κιολας μηπως με το STOP συνεχισουν να χρεωνουν ή χρεωσουν για την ληξη της υπηρεσιας.

Kαι πως γινεται να με χρεωνουν απ τη στιγμη που δεν μου εχει ξαναερθει κανενα μηνυμα τους?

Edited by karn
Link to comment
Share on other sites

Αρα πρεπει να τους στειλω και STOP για να σταματησουν?

 

Κανονικα πρεπει να μαζευτουμε ολοι, να δωσουμε απο 100 ευρω σε 1 δικηγορικο γραφειο και να τους κανουμε να τρεχουν.

Τους απατεωνες....

 

 

Update: Μολις πριν λιγο μου ηρθε μηνυμα απο τη vodafone oτι ειμαι εγγεγραμμενος σε υπηρεσιες που εχουν χρεωση και αν θελω να σταματησει να στειλω STOP σε ολα τα πενταψηφια που μου στελνουν. Αυτο ερχεται σε αντιθεση με αυτα που μου ελεγε εχθες ο υπαλληλος. Οτι δηλαδη απ την στιγμη που ενεργοποιειται η φραγη δεν μπορουν να συνεχισουν να με χρεωνουν. Σημερα οι ιδιοι παλι ( vodafone) μου στελνουν οτι ειμαι γραμμενος. Δεν ξερουν τι τους γινεται κ αυτοι....

Τι παιζει ρε παιδια? Να στειλω STOP ή να το αφησω? Φοβαμαι κιολας μηπως με το STOP συνεχισουν να χρεωνουν ή χρεωσουν για την ληξη της υπηρεσιας.

Kαι πως γινεται να με χρεωνουν απ τη στιγμη που δεν μου εχει ξαναερθει κανενα μηνυμα τους?

Πρέπει να απαιτήσεις να σου βάλουν φραγή και επίσης αν σου έρθουν ξανά μηνύματα να ζητήσεις εννοείται πίστωση! Εμένα στη WIND από τότε που ζήτησα φραγή δεν μου έχει ξανάρθει τίποτα πάντος.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Αρα πρεπει να τους στειλω και STOP για να σταματησουν?

 

Κανονικα πρεπει να μαζευτουμε ολοι, να δωσουμε απο 100 ευρω σε 1 δικηγορικο γραφειο και να τους κανουμε να τρεχουν.

Τους απατεωνες....

 

 

Update: Μολις πριν λιγο μου ηρθε μηνυμα απο τη vodafone oτι ειμαι εγγεγραμμενος σε υπηρεσιες που εχουν χρεωση και αν θελω να σταματησει να στειλω STOP σε ολα τα πενταψηφια που μου στελνουν. Αυτο ερχεται σε αντιθεση με αυτα που μου ελεγε εχθες ο υπαλληλος. Οτι δηλαδη απ την στιγμη που ενεργοποιειται η φραγη δεν μπορουν να συνεχισουν να με χρεωνουν. Σημερα οι ιδιοι παλι ( vodafone) μου στελνουν οτι ειμαι γραμμενος. Δεν ξερουν τι τους γινεται κ αυτοι....

Τι παιζει ρε παιδια? Να στειλω STOP ή να το αφησω? Φοβαμαι κιολας μηπως με το STOP συνεχισουν να χρεωνουν ή χρεωσουν για την ληξη της υπηρεσιας.

Kαι πως γινεται να με χρεωνουν απ τη στιγμη που δεν μου εχει ξαναερθει κανενα μηνυμα τους?

 

Για να δεις ποια sms έχουν χρέωση (ως εισερχόμενα ή εξερχόμενα), δες εδώ:

 

https://www.wind.gr/files/1/wind_v2/kiniti/pdfs/applications/June2016/Pricelist_27.7.2016.pdf

 

Wind_5_4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για να δεις ποια sms έχουν χρέωση (ως εισερχόμενα ή εξερχόμενα), δες εδώ:

 

https://www.wind.gr/files/1/wind_v2/kiniti/pdfs/applications/June2016/Pricelist_27.7.2016.pdf

 

 

 

Σε ευχαριστω πολυ!

Εγω βρισκομαι στην περιπτωση του 19366. Που λεει οτι χρεωνομαι καθε εισερχομενο με 2.08.

Και η απορια που εχω ειναι η εξης.

Εκανα φραγη και δεν εχω λαβει καποιο αλλο μηνυμα απο αυτους.

Η vodafone ομως μου στελνει μηνυμα οτι ειμαι εγγεγραμμενος σε μια Υπηρεσια Πολυμεσικης Πληροφορησης και πως πρεπει να κανω διαγραφη στελνοντας τους μηνυμα.

Η ερωτηση μου ειναι. Εφοσον ΔΕΝ μου ερχεται μηνυμα απο την ΥΠΠ (που ειναι και λογικο φανταζομαι αφου εκανα φραγη -αν και δεν ξερω αν η φραγη αφορα εισερχομενα ή εξερχομενα ή και τα δυο) υπαρχει περιπτωση να εξακολουθουν αυτοι να χρεωνουν τον λογαριασμο μου? Δηλαδη να στελνουν μηνυμα που δεν τα παιρνω λογω φραγης ΑΛΛΑ χρεωνονται κανονικα μιας και τα στελνουν?

 

Εκανα ακριβως την ιδια ερωτηση στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση της vodafone και ΔΕΝ μου απαντουσαν καν αλλα σωνει και καλα μου ελεγαν να στειλω STOP στο 19366. Κατι που προφανως τους ξεκαθαρισα οτι δεν προκειται να κανω γιατι δεν γραφτηκα πουθενα.

Που ξερω εγω αν στειλω STOP οτι αυτοι δεν θα με ''κλειδωσουν'' οτι οντως ειχε σταλει μηνυμα σε αυτους απ το κινητο μου.

 

Οποτε αν ξερει καποιος παρακαλω κατι σχετικα με το υπογραμμισμενο ας μου πει.

Γιατι αν μετα τη φραγη εξακολουθει να υπαρχει χρεωση θα λαβω αλλα μετρα...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί μίλησα με την ameza στο 211188177 με μία αγενέστατη και επιθετική υπάλληλο που δεν με άφηνε να μιλήσω, μου έλεγε ότι έχω κάνει την εγγραφή και έχω βάλει και τον κωδικό ενεργοποίησης, στο τέλος μου είπε ότι εκεί είναι γραμμή για να διαγράφεσαι από την υπηρεσία και αν έχω παράπονο να στείλω email στο psms@amaze.gr για να μου πουν και από ποια IP έγινε η εγγραφή μου. Στο τέλος τις είπα ότι χρεώνουν παράνομα και δεν μπορεί να λένε ψέματα χιλιάδες άτομα στο internet και μου απάντησε ότι στο internet γράφει ο καθένας ότι θέλει !!!

Έστειλα email γράφοντας το ιστορικό και απαιτώντας την επιστροφή των χρημάτων, έκανα και κοινοποίηση την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Σε αναμονή….

 

Προσέχετε από που στέλνετε το e-mail που ζητάτε επιστροφή €.

 

ΑΝ είναι από το ίδιο router που πριν 1 μέρα κλπ "διαπίστωσαν" την εγγραφή σας,

πολύ πιθανό να σας πουν "σωστά" από ποιά ip "έγινε η (υποτιθέμενη) εγγραφή σας"....

 

Και ο νοών νοείτω.

Δε "πάιζονται" με τπτ.....Ούτε με καταγγελίες ΕΕΤΤ δεν "ιδρώνουν": Πάνω από 5ετιά να επιβληθεί ποινή.

Link to comment
Share on other sites

Προσέχετε από που στέλνετε το e-mail που ζητάτε επιστροφή €.

 

ΑΝ είναι από το ίδιο router που πριν 1 μέρα κλπ "διαπίστωσαν" την εγγραφή σας,

πολύ πιθανό να σας πουν "σωστά" από ποιά ip "έγινε η (υποτιθέμενη) εγγραφή σας"....

 

Και ο νοών νοείτω.

Δε "πάιζονται" με τπτ.....Ούτε με καταγγελίες ΕΕΤΤ δεν "ιδρώνουν": Πάνω από 5ετιά να επιβληθεί ποινή.

Δεν είναι η μόνη περίπτωση όμως :p:p:lol::lol::lol:

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Προσέχετε από που στέλνετε το e-mail που ζητάτε επιστροφή €.

 

ΑΝ είναι από το ίδιο router που πριν 1 μέρα κλπ "διαπίστωσαν" την εγγραφή σας,

πολύ πιθανό να σας πουν "σωστά" από ποιά ip "έγινε η (υποτιθέμενη) εγγραφή σας"....

 

Και ο νοών νοείτω.

Δε "πάιζονται" με τπτ.....Ούτε με καταγγελίες ΕΕΤΤ δεν "ιδρώνουν": Πάνω από 5ετιά να επιβληθεί ποινή.

 

Το έστειλα από την δουλεία, έτσι και αλλιώς όταν έγινε η χρέωση ήμουν στον δρόμο σε *3g, και μάλιστα στο μετρό που δεν είχα ιντερνετ.

 

Μέχρι στιγμής δεν έχουν απαντήσει μόνο ή Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προώθησε το μήνυμα στην ΕΕΤΤ.

 

Εχθές είδα και αυτό http://www.lifo.gr/now/greece/161455

Link to comment
Share on other sites

Το έστειλα από την δουλεία, έτσι και αλλιώς όταν έγινε η χρέωση ήμουν στον δρόμο σε *3g, και μάλιστα στο μετρό που δεν είχα ιντερνετ.

 

Μέχρι στιγμής δεν έχουν απαντήσει μόνο ή Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προώθησε το μήνυμα στην ΕΕΤΤ.

 

Εχθές είδα και αυτό http://www.lifo.gr/now/greece/161455

 

Ελάχιστες βλέπω τις καταγγελίες:

 

"Με βάση τα στατιστικά στοιχεία της αρχής μέχρι 15-09-2017 είχαν κατατεθεί 2181 αναφορές στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, αριθμός αυξημένος κατά 55,6% σε σχέση με τις 1402 αναφορές που είχαν κατατεθεί το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016. Το ποσοστό επίλυσης των αναφορών που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή χαρακτηρίζεται εξαιρετικά υψηλό, αφού για το 2016 έφθασε το 93,4%, εκ των οποίων το 85,1% επιλύθηκαν υπέρ καταναλωτή και το 8,3% επιλύθηκαν υπέρ προμηθευτή, ενώ μόλις το 6,6 % δεν επιλύθηκαν."

 

Και πώς να το προχωρήσει η ΕΕΤΤ όταν "διασπείρονται" σε τόσες ΥΠΠ;

Στην τελευταία επιβολή χρηματικής ποινής που έχω υπόψη μου πριν >5 χρόνια, για 1 μόνο εταιρία ΥΠΠ ήταν 163 καταγγελίες που οδήγησαν στη χρηματική ποινή μέσα σε 1 ημερολογιακό έτος:

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/apofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf

5_2010_netsmart.jpg

 

Στο πως ακριβώς €πιτυγχάνουν το στόχο τους κάποιες ΥΠΠ (ίσως κ η συντριπτικότατη πλειοψηφία), να πω ότι τα Χριστούγεννα 2016 μου συνέβει από sim Wind σε mifi συνδεδεμένο με το laptop χωρίς να έχω επισκεφθεί καμιά "περίεργη" σελίδα {το live24.gr για ραδιοφωνικούς σταθμούς} χωρίς να πατήσω κανένα πλήκτρο αποδοχής και μετά στο Ιστορικό επισκέψεων του browser μου είχε μια από τις σελίδες το τηλέφωνο της sim μου.

Άρα ΔΕΝ απαιτείται να γίνεται από smartphone.

Link to comment
Share on other sites

Το έστειλα από την δουλεία, έτσι και αλλιώς όταν έγινε η χρέωση ήμουν στον δρόμο σε *3g, και μάλιστα στο μετρό που δεν είχα ιντερνετ.

 

Μέχρι στιγμής δεν έχουν απαντήσει μόνο ή Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προώθησε το μήνυμα στην ΕΕΤΤ.

 

Εχθές είδα και αυτό http://www.lifo.gr/now/greece/161455

 

Μου απάντησαν και φυσικά λένε ότι ακολούθησα την διαδικασία για να κάνω την εγγραφή, πράγμα που φυσικά δεν έγινε.

Για IP μου έδωσαν μία της vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Οσοι θελετε να χρησιμοποιήσετε το stop για τη διαγραφη,να ξερετε οτι δεν γίνεται η διαγραφή πάντα στελνοντας stop στον ιδιο αριθμο των εισερχόμενων. Σε πολλες περιπτώσεις απαιτείται αποστολή του stop σε αλλο αριθμό που αναφέρεται στο 1ο μήνυμα. Αν το στείλετε σε άλλον αριθμό μπορεί να χρεωθειτε.
Link to comment
Share on other sites

H vodafone και η cosmote σε δικη μου ερωτηση απαντησαν οτι αν εχεις φραγη 5ψηφιων ΔΕΝ μπορουν να σου ξαναστειλουν και αρα να σε χρεωσουν.

Το αναφερω γιατι ρωτησε καποιο παιδι παραπανω αλλα διευκρινιζω οτι ετσι μου ειπαν.

Δεν το εχω διασταυρωσει προσωπικα δηλαδη.

 

Τελος, ηθελα να ρωτησω: καπου διαβασα οτι αν εχεις android μπορεις να προφυλαχτεις απο τετοιου ειδους σελιδες που ανοιγουν και κλεβουν τον αριθμο σου. Πως γινεται αυτο?

Link to comment
Share on other sites

H vodafone και η cosmote σε δικη μου ερωτηση απαντησαν οτι αν εχεις φραγη 5ψηφιων ΔΕΝ μπορουν να σου ξαναστειλουν και αρα να σε χρεωσουν.

Το αναφερω γιατι ρωτησε καποιο παιδι παραπανω αλλα διευκρινιζω οτι ετσι μου ειπαν.

Δεν το εχω διασταυρωσει προσωπικα δηλαδη.

 

Τελος, ηθελα να ρωτησω: καπου διαβασα οτι αν εχεις android μπορεις να προφυλαχτεις απο τετοιου ειδους σελιδες που ανοιγουν και κλεβουν τον αριθμο σου. Πως γινεται αυτο?

 

Δεν κλεβει κανεις τον αριθμο σου.

Ανοιγουν καταλογο που τους δινει η wind και αρχιζουν να χρεωνουν.

Βγαζουν χρηματα και οι δυο τους.

Και δεν σου φταιει κανενα android σε αυτη τη περιπτωση. Αυτα οποιος τα λεει μαλλον προμοταρει τιποτα χαζοiphone.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε δεν διαβασες τι εγραψα.

Πουθενα δεν ειπα οτι μου φταιει το android.

Ξαναδιαβασε το μηνυμα μου.

Επισης σε ενημερωνω οτι εκτος αυτου που λες, ισχυει και αυτο που λεω.

Συνηθως στο fb πετανε σε καποιες σελιδες μια ειδηση. Αν τυχει και πατησεις να την δεις σου πεταγεται pop up παραθυρο και απο εκει και περα αφου συνδεθεις στο νεο παραθυρο εχουν τον αριθμο σου. Δεν το λεω εγω και καποιοι αλλοι αυτο αλλα ειναι και πορισμα που εβγαλε ο συνηγορος του καταναλωτη.

Link to comment
Share on other sites

Με κώδικα που τρέχει στην ύποπτη ιστοσελίδα μπορούν να βρουν τον αριθμό της κάρτας SIM και στη συνέχεια τον χρεώνουν. Δεν ξέρω αν και πως μπορείς να προφυλαχθεί κανείς από αυτό...
Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Με κώδικα που τρέχει στην ύποπτη ιστοσελίδα μπορούν να βρουν τον αριθμό της κάρτας SIM και στη συνέχεια τον χρεώνουν. Δεν ξέρω αν και πως μπορείς να προφυλαχθεί κανείς από αυτό...

 

Λέεεεωωω, μήπως:

 

Με αποκλεισμό ανοίγματος ΟΛΩΝ των pop-ups κατά την περιήγηση με συγκεκριμένο browser;

Θα μπορούσε να αποφευχθεί;

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουσε,αν και πρεπει να ψαχτεις λιγο για τετοιους browser (εγω χρησιμοποιω τον via σε android),το θεμα ομως ειναι οτι δεν εχουν ολοι τη γνωση να προστατευτουν ετσι,και το ζητημα δεν ειναι να τρεχει ο χρηστης. Υπαρχει απατη με καποιον τροπο οπως γραφει και ο συνηγορος του καταναλωτη και πρεπει να ξεσκεπαστει. Αυτο με τον αριθμο κινητου που λετε,πιθανον να τον "τραβαει" ο κωδικας από την αντιστοιχη θεση μνημης της σιμ (Αριθμος msisdn) αλλα οι περισσοτερες εχουν κενο αυτο το πεδιο και για να το γραψεις (ή να το σβήσεις) γινεται μονο με παλαιου τυπου κινητα και οχι smartphone. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ένας νέος τρόπος να σου πέρνουν χρήματα από το κινητό που ονομάζεται "Απευθείας χρέωση" Δεν λαμβάνεις δηλαδή μηνύματα,

Ας δούμε τους όρους χρήσης της σελίδας gamefive http://www.gamifive.gr/platinum/#!/terms/terms

Η χρέωση της συνδρομής είναι:

11. Χρώσεις

H υπηρεσία Gamifive είναι μια συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρεται από την Buongiorno Hellas και στην οποία η εγγραφή γίνεται μέσω της σελίδας http://www.gamifive.gr.

Για συνδρομητές COSMOTE: 2,52€/εβδομάδα με απ’ ευθείας χρέωση στο λογαριασμό του κινητού,

Για συνδρομητές VODAFONE: 3,01€/εβδομάδα με απ’ ευθείας χρέωση στο λογαριασμό του κινητού,

Για συνδρομητές WIND & Q: 2,08€/ληφθέν μήνυμα, έως 12 μηνύματα/μήνα

 

Τι Ακριβώς παίζει εδώ ;

Σε συμφωνία με την vodafone και την cosmote ή προφανώς με κάποια υποχρέωση από σχετικούς νόμους, πέρνουν το νούμερο σου κατευθείαν από το δίκτυο όταν επισκεφτείς την σελίδα τους και συμφωνήσεις με τους όρους. Φυσικά πολλές φορές η σελίδα είναι έτσι κρυμένη ώστε να μην καταλάβεις τί ακριβώς κάνεις.

Αλλά η wind δεν μετέχει σε αυτό το παιχνίδι όπου ούτε καν λαμβάνεις μηνύματα αλλά χρεώνεσαι κανονικά και σε εβδομαδιαία βάση....Εδώ πρέπει να σου έρθουν μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μου απάντησαν και φυσικά λένε ότι ακολούθησα την διαδικασία για να κάνω την εγγραφή, πράγμα που φυσικά δεν έγινε.

Για IP μου έδωσαν μία της vodafone.

 

Σήμερα μου έστειλε η AMEZ την απάντηση που έστειλαν στην EETT. Φυσικά λένε τα ίδια πολύ καλογραμμένα ότι και καλά ενεργοποίηση την συνδρομή και έβαλα τον κωδικό ενεργοποίησης που μου έστειλαν απλός λένε ότι το έκανα εγώ ή κάποιος τρίτος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, έχ€ι παραγίν€ι το κακό νομίζω:

 

Screenshot_2017_10_16_21_43_44.png

 

Τί να σου σου πω "Τζέσικά" μου.....Από το ίδιο κράτος αποκλείεται.

 

Αλλιώς το φανταζόμουν...

Link to comment
Share on other sites

Με συνδρομή είσαι;

 

Τί εννοείς;

Καμία σχέση...Έτσι το έλαβα. Στο ξεκάρφωτο: Βλέπεις να έχει άλλο προηγούμενο sms από 54122 (2,50€ στα εξ€ρχόμενα);

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα ή θα ρωτας... ή θα απαντας.. και τα δυο δεν παιζουν για να γινει διαλογος.

 

Σε ρωταω λοιπον αν εισαι με συνδρομη ή με καρτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...