Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άρα στη Wind, κατά τη χρήση data, υπάρχει η δυνατότητα (με κάποιο τρόπο) να γίνεται γνωστός ο αριθμός της sim με την οποία σερφάρεις;

 

Αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες κινητής ή μόνο στη Wind;

 

Το "'αρα" απο που προκύπτει;:blink:

Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω ερώτηση κάνει. Νομίζω πως δεν έχουμε ακόμη αρκετά στοιχεία για να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα με ασφάλεια.
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή αυτά που βρήκα στα Popup παράθυρα στο περιηγητή μου (Firefox, σε λειτουργικό windows και συνδεδεμένος μέσω WiFi σε mobile broadband, νομίζω πως πρέπει να παραθέσω κάποια πράγματα που βρήκα μετά από ψάξιμο, μήπως έχει κανένας να προσθέσει κάτι.

 

Μου έκανε εντύπωση πως στην address του popup, βρήκα το όνομα της Wind, αλλά και το τηλέφωνο που χρησιμοποιώ μόνο για σύνδεση στο internet (το λεγόμενο msisdn, από τα αρχικά Mobile Subscriber Integrated Services Digital Network Number). Ο όρος μάλιστα που βρήκα, πάλι στο address ήταν "msisdn-forward". Έψαξα να βρω τι σημαίνει αυτό. Δυσκολεύτηκα, αλλά βρήκα ένα άρθρο του 2012, το οποίο αναφέρεται στο σύστημα πληρωμών μέσω κινητού στην Τουρκία.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, περιγράφονται 3 τρόποι εγκεκριμένων συναλλαγών:

1) Με λέξη "κλειδί" σε SMS, όπου ο πελάτης αποστέλει sms με τη λέξη "κλειδί" για τη συναλλαγή και δέχεται επιβεβαίωση της συναλλαγής μέσω sms

2) Διαδικτυακά, όπου ο πελάτης συμπληρώνει στην ιστοσελίδα τον αριθμό τηλεφώνου του, ώστε στη συνέχεια να λάβει στο κινητό του sms για το αν δέχεται τη συναλλαγή

3) Msisdn-forwarding. Πρόκειται για μία σχετικά νέα μέθοδο συναλλαγών, όπου ο πάροχος broadband ανιχνεύει αυτόματα το τηλέφωνο του πελάτη και τον χρεώνει, χωρίς να απαιτείται επιβεβαίωση με sms, το λεγόμενο "one-click-purchase".

 

Στο ερώτημα αν έχει γίνει στο παρελθόν αυτό, ναι, έχει παρατηρηθεί και στην Ευρώπη (Μ.Βρετανία) αλλά και σε άλλες χώρες, π.χ. Ν.Αφρική. Οι ανυποψίαστοι πελάτες χρεώνονται για sms από συνδρομητικές υπηρεσίες, χωρίς να έχουν συμμετάσχει ή να έχουν δώσει ηθελημένα τα στοιχεία τους και χωρίς να έχουν λάβει κάποιο sms για το αν αποδέχονται ή όχι τη συνδρομητική υπηρεσία.

 

Τα παραπάνω είναι γεγονότα. Να γράψω τώρα και το δικό μου σχόλιο εδώ. Προφανώς ούτε sms έστειλα, ούτε συμπλήρωσα κάπου το τηλέφωνο (εδώ καν δεν το θυμόμουν μέχρι πριν 3 ημέρες). Η Wind σε ερώτηση που έκανα στο inbox στο facebook, ακόμα να απαντήσει επίσημα. Για το υποκατάστημα που επισκέφθηκα, ας μην το σχολιάσω, το μόνο χρήσιμο που έκαναν ήταν η φραγή προς 5ψηφια.

 

Περιμένω ένα μέιλ από εξωτερικό, από ειδικό σε θέματα ασφάλειας τηλεπικοινωνιών, μήπως έχω κάνει κάπου λάθος, γιατί δεν έχω καμία σχέση με το χώρο.

 

Από Δευτέρα, αφού πρώτα επικοινωνήσω εκ νέου με Wind, ενημερώνω ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή.

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έλαβα δύο sms από 5ψηφιο. Τα διέγραψα χωρίς να τα διαβάσω. Το αποτέλεσμα.... μείον 6€ από την κάρτα.
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή αυτά που βρήκα στα Popup παράθυρα στο περιηγητή μου (Firefox, σε λειτουργικό windows και συνδεδεμένος μέσω WiFi σε mobile broadband, νομίζω πως πρέπει να παραθέσω κάποια πράγματα που βρήκα μετά από ψάξιμο, μήπως έχει κανένας να προσθέσει κάτι.

 

Μου έκανε εντύπωση πως στην address του popup, βρήκα το όνομα της Wind, αλλά και το τηλέφωνο που χρησιμοποιώ μόνο για σύνδεση στο internet (το λεγόμενο msisdn, από τα αρχικά Mobile Subscriber Integrated Services Digital Network Number). Ο όρος μάλιστα που βρήκα, πάλι στο address ήταν "msisdn-forward". Έψαξα να βρω τι σημαίνει αυτό. Δυσκολεύτηκα, αλλά βρήκα ένα άρθρο του 2012, το οποίο αναφέρεται στο σύστημα πληρωμών μέσω κινητού στην Τουρκία.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, περιγράφονται 3 τρόποι εγκεκριμένων συναλλαγών:

1) Με λέξη "κλειδί" σε SMS, όπου ο πελάτης αποστέλει sms με τη λέξη "κλειδί" για τη συναλλαγή και δέχεται επιβεβαίωση της συναλλαγής μέσω sms

2) Διαδικτυακά, όπου ο πελάτης συμπληρώνει στην ιστοσελίδα τον αριθμό τηλεφώνου του, ώστε στη συνέχεια να λάβει στο κινητό του sms για το αν δέχεται τη συναλλαγή

3) Msisdn-forwarding. Πρόκειται για μία σχετικά νέα μέθοδο συναλλαγών, όπου ο πάροχος broadband ανιχνεύει αυτόματα το τηλέφωνο του πελάτη και τον χρεώνει, χωρίς να απαιτείται επιβεβαίωση με sms, το λεγόμενο "one-click-purchase".

 

Στο ερώτημα αν έχει γίνει στο παρελθόν αυτό, ναι, έχει παρατηρηθεί και στην Ευρώπη (Μ.Βρετανία) αλλά και σε άλλες χώρες, π.χ. Ν.Αφρική. Οι ανυποψίαστοι πελάτες χρεώνονται για sms από συνδρομητικές υπηρεσίες, χωρίς να έχουν συμμετάσχει ή να έχουν δώσει ηθελημένα τα στοιχεία τους και χωρίς να έχουν λάβει κάποιο sms για το αν αποδέχονται ή όχι τη συνδρομητική υπηρεσία.

 

Τα παραπάνω είναι γεγονότα. Να γράψω τώρα και το δικό μου σχόλιο εδώ. Προφανώς ούτε sms έστειλα, ούτε συμπλήρωσα κάπου το τηλέφωνο (εδώ καν δεν το θυμόμουν μέχρι πριν 3 ημέρες). Η Wind σε ερώτηση που έκανα στο inbox στο facebook, ακόμα να απαντήσει επίσημα. Για το υποκατάστημα που επισκέφθηκα, ας μην το σχολιάσω, το μόνο χρήσιμο που έκαναν ήταν η φραγή προς 5ψηφια.

 

Περιμένω ένα μέιλ από εξωτερικό, από ειδικό σε θέματα ασφάλειας τηλεπικοινωνιών, μήπως έχω κάνει κάπου λάθος, γιατί δεν έχω καμία σχέση με το χώρο.

 

Από Δευτέρα, αφού πρώτα επικοινωνήσω εκ νέου με Wind, ενημερώνω ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή.

 

Μπράβο για το ψάξιμο και για τις κινήσεις σου.

Πιστεύω είναι ότι αρπάξουν και φυσικά με τίς ευλογίες του εκάστοτε παροχου.

Περιμένουμε να δούμε και στο mail τι θα σου απαντήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα και εγώ μηνύματα από 5ψηφιο χωρίς να κάνω κάτι.

1η κίνηση πήρα εξυπηρέτηση πελατών οι απαντήσεις γελοίες μόνο ένα ποιήμα για την φραγή 5 ψήφιων ενώ ρωτούσα με ποιο δικαίωμα παράνομα κράτησαν λεφτά χωρίς την έγκριση μου.Αποτέλεσμα να ζητάω τον προϊστάμενο του τμήματος και να αρνείται να μου το δώσει.Τελικά αφού της εξήγησα ότι δεν παίζω και εγγράφως θα ζητήσω εξηγήσεις με κάλεσε η προϊστάμενος.Αφού μου ζήτησε συγνώμη για την συμπεριφορά της υπαλλήλου μου είπε ότι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι φραγή σε πενταψήφια και ότι η τακτική της κράτησης από τα πενταψήφια είναι νόμιμη. Οταν της ανέφερα ότι το τι είναι νόμιμο ή όχι δεν θα το κρίνει αυτή και ότι δεν αποδέχομαι την χρέωση αμέσως βρήκε λύση στο να γίνει αίτημα στην wind για επιστροφή των χρημάτων πίσω μου ανέφερε όμως ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει δεκτό.Της εξήγησα ότι αυτά τα οποία λέμε θα τα στείλω έγγρφως στην wind και θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω.

2η κίνηση έστειλα εγγράφως το περιεχόμενο της συνομιλίας και ζήτησα άμεσα την επιστροφή των χρημάτων

3η κίνηση απεστειλα στη wind αίτημα για αποστολή αναλυτικού λογαριασμού για εκεινη την ημέρα που θα αναγράφεται το πόσο χρέωσης και την ονομασία της εταιρίας που έλαβε τα χρήματα

Περιμένω την απάντηση αλλιώς καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος

Edited by babisa
Link to comment
Share on other sites

Εγω τους εστειλα και δευτερο μηνυμα στη φορμα επικοινωνιας τους αλλα ακομη καμια απαντηση. Δευτερα θα τους στειλω και τριτο και λεω να κανω και εγω μια κοινοποιηση στην ΕΕΤΤ. Δεν ξερω αν θα καταφερω να μου επιστραφει το ποσο αλλα ελπιζω!
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μετά την συνομιλία μου με την προϊσταμένη του τμήματος μου έκανε αίτηση για επιστροφή χρημάτων και μου απέστειλαν μήνυμα με αριθμό καταχώρησης αιτήματος άμεσα.Αυτό έγινε 19-10-2016 θα περιμένω 10 εργάσιμες μέρες και αν δεν έχω απάντηση επί του αιτήματος θα πάρω τηλέφωνο πάλι αν δω ότι με κοροϊδεύουν καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή με τον αναλυτικό λογαριασμό στην διεύθυνση ηλεκτρονικου εγκλήματος
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και απογοητεύτηκα.

 

Μου είπαν να προσέχω σε τι εφαρμογές δίνω δικαιώματα. Τους είπα πως μπήκα από windows 7. Σημειωτέον, έχω καιρό να εγκαταστήσω νέο πρόγραμμα.

 

Σε ερώτηση πως γίνεται να εμφανίζεται το τηλεφωνικό νούμερο χρήσης ίντερνετ σε address popup παραθύρου, μου είπαν πως ο υπολογιστής ειναι μολυσμένος, αν και τον χρησιμοποιώ χρόνια και τον έχω χιλιοτσεκάρει με πολλά πασίγνωστα αντι-virus, anti-malware, wot, firewall κλπ κλπ ("τα τσάμπα δεν κάνουν καλή δουλειά").

 

Και ωραία, ας υποθέσουμε πως είναι μολυσμένος. Το "msisdn-forward" τι είναι; Δεν μου απάντησαν, ίσως δεν το γνωρίζουν.

 

Η συμβουλή τους ήταν η γνωστή, φραγή στα 5ψήφια.

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Η φραγή στα 5 ψηφια αφορά την αποστολή ή την λήψη των sms; Γίνετε δηλαδή φραγή και στο 12410 που αφορά τα πακέτα της q ;
Link to comment
Share on other sites

Η φραγή στα 5 ψηφια αφορά την αποστολή ή την λήψη των sms; Γίνετε δηλαδή φραγή και στο 12410 που αφορά τα πακέτα της q ;

 

Ακριβώς: Αυτό είναι το μειονέκτημα γενικής φραγής σε 5ψήφια.

 

Και να προσθέσω στο προηγούμενο post μου:

Εκεί "πατάνε" οι 5ψήφιες υπηρεσίες (απτο εξωτερικό) και οι εταιρείες κινητής (πχ Wind) με το αζημείωτο€.

Όπως και στο ότι ο κόσμος δεν ασχολείται παρά αν του συμβεί (πχ εγώ δεν έχω λόγο, δε μου έχει συμβεί ποτέ), ο καθένας στη χώρα μας ασχολείται μόνο με την πάρτη του (δε πα να πνιγεί ο άλλος, "αυτός θα φταίει που του συνέβει" απλοποιώντας/γενικεύοντας),

Αααα και απλά: Δεν έχει τις γνώσεις να το ψάξει όπως εσύ. Είναι πανάσχετοι με θέματα κινητής. Που λέει ο λόγος ούτε να ενεργοποιούν πακέτα δεν ξέρουν!!

 

Όπως και στη λειτουργία και γνώσεις (και γιατί άλλωστε "έχει καμια προαγωγή € το θέμα??") των κρατικών υπαλλήλων και πολιτικών που νομοθετούν.

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της ΔΗΕ μου θυμίζει το ρητό "ο ασφαλέστερος τρόπος περιήγησης στο ιντερνετ, είναι να μην έχεις internet"

 

Ακόμα περιμένω το mail, αλλά ψάχνοντας, βρήκα πολλά. Δεν θέλω να τα γράψω χωρίς να τα έχω διπλοτσεκάρει, για να μην αφήσω τυχόν υπόνοιες.

 

Hint: Το "msisdn-forward" ζει και βασιλεύει, και μάλλον έτσι την "πατάνε" οι περισσότεροι. Και θα την πατήσουν και άλλοι στο μέλλον.

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της ΔΗΕ μου θυμίζει το ρητό "ο ασφαλέστερος τρόπος περιήγησης στο ιντερνετ, είναι να μην έχεις internet"

 

Ακόμα περιμένω το mail, αλλά ψάχνοντας, βρήκα πολλά. Δεν θέλω να τα γράψω χωρίς να τα έχω διπλοτσεκάρει, για να μην αφήσω τυχόν υπόνοιες.

 

Hint: Το "msisdn-forward" ζει και βασιλεύει, και μάλλον έτσι την "πατάνε" οι περισσότεροι. Και θα την πατήσουν και άλλοι στο μέλλον.

 

Κράτα μας ενήμερους.

 

Έτσι δημιουργείται η ευαισθητοποίηση σε θέματα που οι άλλοι ούτε καν είχαν υποψιαστεί

 

Από απλό κόσμο με γνώσεις και κέφι.

Ίσως και από "κέφι ν'αλλάξουν τον κόσμο".

Κυρ Παντελή, ακούς;

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς: Αυτό είναι το μειονέκτημα γενικής φραγής σε 5ψήφια.

.

Είχα την ίδια απορία και πήρα να το διευκρινίσω, αλλά μάλλον (ευτυχώς) δεν ισχύει αυτό φίλε μου.

Σύμφωνα με την υπάλληλο στην εξυπηρέτηση πελατών, η φραγή γίνεται μόνο στα πενταψήφια που ξεκινούν απο 54 & 19, τα οποία έχουν δυνατότητα χρέωσης κατά τη λήψη.

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω πως στην περίπτωσή μου, η περιήγηση έγινε με Mobile Broadband, από επιτραπέζιο υπολογιστή συνδεδεμένο μέσω MiFi, σε περιβάλλον windows και σε περιηγητή Mozila Firefox.

 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι πως στο address bar του popup (ουσιαστικά popad) παραθύρου, βρήκα κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία:

• τον όρο "msisdn-forward"

• το όνομα της wind

• το site funvid.mobi

Στη συνέχεια, δεύτερο popup, όπου στo address bar μέσα σε όλα τα άλλα έγραφε:

• "subscribe...complete"

• msisdn=69...(αριθμό του τηλεφώνου που χρησιμοποιώ μόνο για internet)

Μπαίνοντας στο web interface του MiFi (router), βρήκα τα παρακάτω μηνύματα:

 

Το πρώτο μήνυμα από το 54970:

EYXAPIΣTOYME ΓIA THN EΓΓPAΦH ΣAΣ ΣTO FUNVID AΠEPIOPIΣTO ΠEPIEXOMENO. XP.2.07/MNM,3MNM/EBΔ . ΔIAΓPAΦH ME STOP ΣTO 19015 THΛ:2117800019 VEOO

 

Και το παρακάτω μήνυμα 3 φορές (από το 19015):

KATEBAΣTE TO ΤΩPA!! FUNVID.MOBI@

 

H veoo είναι μία εταιρία παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω κινητού. Μέσα στα άλλα, στην ιστοσελίδα της, διαφημίζει και πληρωμές μέσω κινητού. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το gif στην κορυφή της ιστοσελίδας, όπου απεικονίζει τη διαδικασία πληρωμής υπηρεσιών (mobile payments): καταχωρείς το κινητό και σου έρχεται sms με ένα pin το οποίο καταχωρείς για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Αμ δε...

 

Επαναλαμβάνω, σε επικοινωνία μου, στην γραμμή εξυπηρέτησης 2117800019 , η υπάλληλος αφού ζήτησε το νούμερο που καταχωρήθηκε, ισχυρίστηκε πως εμφανίστηκαν δύο παράθυρα, ένα με τους όρους συμμετοχής και ένα δεύτερο, όπου εγώ αποδέχτηκα την εγγραφή μου στην υπηρεσία. (σχόλιο: φυσικά εμφανίστηκαν παράθυρα αλλά ούτε όροι συμμετοχής εμφανίστηκαν, ούτε εγώ αποδέχτηκα τίποτα). Την ρώτησα πόσο χρεώθηκα (η εταιρία κινητής τηλεφωνίας δεν ξέρει, πρέπει να κλείσει ο μηνιαίος λογαριασμός για να μου πει) και μου απάντησε περίπου 6 ευρώ.

 

Τι είναι το msisdn-forward;

 

msisdn είναι ο αριθμός τηλεφώνου της κάρτας sim.

 

msisdn forward: Διαφημίζονται και ως single click payments. Αντιγράφω από txtNation.com "Είναι μία υπηρεσία που επιτρέπει στο χρήστη, κατά την περιήγησή του σε συγκεκριμένα site για κινητά (τα sites που τελειώνουν σε .mobi), να πληρώνει με ένα "κλικ". Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας δίνει το τηλέφωνο του πελάτη (msisdn) μέσω των headers των συγκεκριμένων ιστοσελίδων, χωρίς να χρειάζεται να δώσει κάποια άλλη πληροφορία, παρέχοντας έτσι γρήγορη και αδιάλειπτη εμπειρία συναλλαγών. Μόλις το νούμερο ανιχνευθεί και ο χρήστης κλικάρει πως αποδέχεται να πληρώσει, αποστέλλεται ένα γραπτό μήνυμα, ως απόδειξη της συναλλαγής".

 

Την εταιρία txtNation την αναφέρω τυχαία. Υπάρχουν και άλλες εταιρίες παροχής ηλεκτρονικών πληρωμών. Το ενδιαφέρον στην περίπτωσή της, είναι πως έχει και χάρτη με τις χώρες που καλύπτει το MSISDN forwarding. Σας αφήνω να μαντέψετε αν έχει τις 3 εγχώριες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Τον ίδιο χάρτη βρήκα και σε άλλη εταιρία παροχής ηλεκτρονικών πληρωμών, με έδρα την Ελβετία.

 

Σε προηγούμενο post, ανέφερα πως το φαινόμενο της ακούσιας εγγραφής σε συνδρομητικές υπηρεσίες δεν είναι τωρινό, και φυσικά ούτε ελληνικό "προνόμιο". Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που ανακάλυψα είναι σε βελγικό φόρουμ, πριν από ένα περίπου χρόνο (στο Βέλγιο επιτρέπεται το msisdn forwarding).

Ένα θύμα των συνδρομητικών μηνυμάτων, έστειλε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας μήνυμα στο twitter, ρωτώντας τι θα γίνει με τα ήδη χρεωμένα μηνύματα. Η απάντηση της εταιρίας ήταν "θα πρέπει να ακυρώσουν τις χρεώσεις, εφόσον δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία εγγραφής στις υπηρεσίες".

 

Το τελευταίο νομίζω πως είναι πολύ σημαντικό. Σύμφωνα με την απόφαση 578/29 (Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης) της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΑΡΘΡΟ 8 - Υπηρεσίες μέσω Σύντομων Μηνυμάτων με Συνδρομή) :

 

"...Εφόσον, ο Τελικός Χρήστης επιλέξει: ...

β) μία υπηρεσία με συνδρομή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, είτε πρέπει να λάβει άμεσα ένα σύντομο μήνυμα με κωδικό, τον οποίο και θα πρέπει να εισάγει στην ιστοσελίδα, είτε ένα σύντομο μήνυμα στο οποίο θα πρέπει να απαντήσει στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή στην υπηρεσία. Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το σύντομο μήνυμα θα πρέπει να του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, να τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. για το γεγονός ότι η ΥΠΠ χρεώνεται ανά εβδομάδα) και την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Η εγγραφή στην υπηρεσία με συνδρομή θα ολοκληρωθεί, μόνο εφόσον, ο Τελικός Χρήστης εισάγει τον κωδικό στην σχετική ιστοσελίδα ή αποστείλει μήνυμα επιβεβαίωσης στον σχετικό σύντομο κωδικό, για να παράσχει τη συγκατάθεσή του για την εγγραφή του στην υπηρεσία με συνδρομή. Σε περίπτωση που με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του χρήστη (MSISDN) στον Πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται ατελές ενημερωτικό μήνυμα και θα ζητείται η ρητή συγκατάθεσή του. Η συγκατάθεση του χρήστη θα παρέχεται με σύντομο μήνυμα. Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία, ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται με πρόσθετη χρέωση..."

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα f2g που δε με βλέπω να χρησιμοποιώ ξανά. Εδώ μέσα 0,45€. Είπα να κάνω μια δοκιμή.

Έβαλα την κάρτα σε ένα mi-fi, και συνδέθηκα με ένα λάπτοπ.

 

Άνοιξα τη σελίδα funvid.mobi όπου όντως στην μπάρα διευθύνσεων είχε το msisdn ακολουθούμενο από τον αριθμό μου.

IMG_20161029_175838.jpg

 

Στη συνέχεια πάτησα να δω ένα βίντεο, και με έβγαλε σε σελίδα που ζητούσε επιβεβαίωση για εγγραφή.

IMG_20161029_175239159.jpg

 

Επέλεξα να προχωρήσω στην εγγραφή, και πήγα να δω κάποιο βίντεο, και μου έβγαλε το παρακάτω :

Screenshot_20161029_181531.png

Λογικό υποθέτω καθώς δεν έχω υπόλοιπο να τραβήξει.

 

Πάντως ζήτησε επιβεβαίωση. Δεν ξέρω αν κάνει το ίδιο αν ανοίξει σαν pop up παράθυρο. Ίσως έχουν κάνει κάποια κομπίνα που με κάποιο κλικ το παίρνει για αποδοχή.

 

Όταν είμαι στον υπολογιστή, δεν την έχω πατήσει ποτέ καθώς κάνω το εξής. Με το που δω popup πατάω alt+F4 να κλείσει. Αν το έχει ανοίξει στο παρασκήνιο, το φέρνω μπροστά με alt+tab και μετά το κλείνω.

 

Sent from my XT1562

 

 

Edit: Μόλις είδα στο web interface του mi-fi, και ήρθε το sms για την εγγραφή. 2,07€ το ένα χ 3 φορές/εβδομάδα. Διαγραφή με stop στο 19015.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

1) Είναι νόμιμο ο πάροχος να δίνει μέσω headers τον αριθμό κινητού σε τρίτους;

2) Η ΕΕΤΤ γράφει για αποδοχή συνδρομητικής υπηρεσίας, είτε με Pin είτε απαντώντας με sms. Εδώ δεν έχει γίνει τίποτα από τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Προφορικά ή τηλεφωνικα δεν κάνουμε τίποτα.Πρέπει να ζητήσουμε εγγράφως την αναλυτική χρέωση και μετά να την αμφισβητήσουμε με καταγγελία στον πάροχο και στον συνήγορο του καταναλωτή.Αν φυσικά θεωρήσουμε ότι πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη μήνυση στην διώξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (όχι προφορική καταγγελία)
Link to comment
Share on other sites

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

1) Είναι νόμιμο ο πάροχος να δίνει μέσω headers τον αριθμό κινητού σε τρίτους;

2) Η ΕΕΤΤ γράφει για αποδοχή συνδρομητικής υπηρεσίας, είτε με Pin είτε απαντώντας με sms. Εδώ δεν έχει γίνει τίποτα από τα δύο.

 

Δεν ξέρω αν είναι νόμιμο. Θέλει ψάξιμο. Πιθανόν να είνια κάτι σχετικά εξειδικευμένο που να μην το έχει ψάξει κάποιος στη σχετική νομοθεσία. Ωστόσο πιστεύω πως θέλει ακόμα περισσότερο ψάξιμο από μέρους μας. Τι εννοω; Η δικιά σου η περίπτωση, την οποία κατάφερα να αναπαραγάγω(σχεδόν) με το ίδιο αποτέλεσμα, είναι η χρήση της κάρτας σε mi-fi για δεδομένα. Καλό θα ήταν αν συμβαίνει το ίδιο στην περίπτωση που είναι σε τηλέφωνο, ή ζητάει αποστολή sms. Με τη λογική του ότι στην δικιά μου δοκιμή μου ζητήθηκε να γίνω συνδρομητής, και αφού το αποδέχθηκα μου έστειλε το επιβεβαιωτικό για την εγγραφή sms. Πιθανολογώ, όπως είπα και πιο πριν, αν στην δικιά σου περίπτωση δεν έκανες κάτι αντίστοιχο, να έγινε κάποιου τύπου αποδοχή με κάποιο κλικ, χωρίς να είναι απαραίτητο να το έχει καταλάβει ο χρήστης. Επίσης χρησιμοποιείς μόνο εσύ τον υπολογιστή αυτόν ή υπάρχει πιθανότητα να το έχει κάνει κάποιος άλλος;

 

Πιστεύω πως το ποσοστό των συνδρομητών που πραγματικά θα θέλουν τέτοιες υπηρεσίες είναι πάρα πολύ μικρό. Θα θεωρούσα σωστή κίνηση από την πλευρά των εταιρειών να είχαν εξ'ορισμού "φραγή" σε τέτοια 5ψήφια και να έδιναν την δυνατότητα σε όποιον θέλει να τα ξεκλειδώσει να το κάνει π.χ. με κάποιο sms. Και όχι το αντίθετο(όλα ελεύθερα με τις γνωστές συνέπειες που βλέπουμε).

Link to comment
Share on other sites

Το broadband το χρησιμοποιώ μόνο εγώ, καθώς επίσης και τον υπολογιστή.

 

Πιθανολογώ, πως όπως έγινε σε περιβάλλον windows, κάπως αντίστοιχo θα γίνεται σε περιβάλλον android ή ios. Εντύπωση πάντως μου κάνει, πως η κομπίνα, έχει παρατηρηθεί και σε απλά (όχι smartphone) κινητά.

 

Η μόνη επιλογή που έχεις από την διαδικτυακή πλατφόρμα mywind είναι η παρακάτω:

http://i.imgur.com/nyKO19q.jpg

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω ότι θα κάνει κάποια διαφορά στο συγκεκριμένο θέμα αν επιλέξεις κάτι από αυτά.
Link to comment
Share on other sites

Με τη λογική του ότι στην δικιά μου δοκιμή μου ζητήθηκε να γίνω συνδρομητής, και αφού το αποδέχθηκα μου έστειλε το επιβεβαιωτικό για την εγγραφή sms.

 

Καλό θα ήταν να ξέρουμε και:

α) Αν δεν το αποδεχόσουν;

β) Στις άλλες εταιρείες κινητής;

 

Όποιος έχει κάρτες sim για πέταμα ας "κάνει" τα πειράματα.

 

Υ.Γ.> Λάθος: Όποιος έχει κέφι να πάει δικαστικά τις εταιρείες , ας κάνει τα παραπάνω πειράματα. Ειδικά με το α) , θα βγει κερδισμένος.!

 

Αν μάλιστα το βιντεοσκοπήσει θα έχει λαμβάνειν € και από youtube (Αν τελικά στέλνει sms με το που ανοίγει ως pop up η συγκεκριμένη *.mobi σελίδα)

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο απλό. Και αποκλείεται να στέλνει sms χωρίς να υπάρχει κάποια ένδειξη. Ακόμα και να μην το πάρεις χαμπάρι, αν πας στην εφαρμογή των sms θα πρέπει να υπάρχει κάτι εκεί.

Επίσης, εμένα δεν μου άνοιξε σε popup η σελίδα αυτή. Την επισκέφθηκα μόνος μου επειδή ήξερα που να πάω(και παρά του ότι βρίσκει τον αριθμό, ζήτησε επιβεβαίωση). Δεν ξέρω σε τι σελίδα θα έπρεπε να μπω για να μου ανοίξει σαν popup.

 

Διάβασα ένα άρθρο, και υποτίθεται πως σε αυτό εδώ το site κάνει κάποιον έλεγχο και σου λέει αν ο πάροχός σου δίνει το νούμερο μέσω http header : https://www.mulliner.org/pc.cgi

 

Το δοκίμασα και με την κάρτα της Wind στο τηλέφωνο, και στο mi-fi και να παίρνω με wi-fi από αυτό και μου βγάζει ότι δεν βλέπει πρόβλημα. Δοκίμασα και με κάρτες από τους άλλους 2 παρόχους και το ίδιο. Δοκίμασα και με firefox εκτός από Chrome, και καμία διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβες τι εννοώ με το "στέλνει sms":

 

1) Ότι με το που πετάγεται popup (αν δεν είναι απενεργοποιημένη αυτή η δυνατότητα)

{Και όπως απέδειξες, πρακτικά με το πείραμά σου, βρίσκει , χωρίς ακόμα να έχουμε καταλάβει τον τρόπο, όπως λες σε http headers τον αριθμό τηλεφώνου mssidn, παρά το ότι το mulliner λέει πως ΟΧΙ}

 

2) Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα λαμβάνεις τα γνωστά sms των 2,07€/sms στη sim με την οποία σερφάρεις (με όποιο {ποιό ; ; } τρόπο [mifi, κινητό κλπ] και όποιο {ποιό ; ; } browser).

 

ΑΝ είναι δυνατόν αυτό με κάποιο τρόπο

ΤΟΤΕ

ελέγχονται οι εταιρείες κινητής (ποιές ? ? ).

 

 

ΓΙΑΤΙ:

Είναι ΟΚ οι *.mobi σελίδες/εταιρειες να έχουν τα "συμφέροντά" τους (και είναι ΜΟΝΟ αυτή; * ),

ΑΛΛΑ:

ΔΕΝ είναι νόμιμος αυτός ο τρόπος χρέωσης σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν.

 

Αφήνω τη γνωστή μου θεωρητικολογία για αργότερα,

ΑΦΟΥ

ελεγχθούν όλα αυτά.

 

Ξαναδείτε, όμως, τη γενικευτική απάντηση της Δίωξης Η.Ε. Κάτι δείχνει. Αυτά για αρχή.......

 

 

Ααααα

και στο φίλο εδώ:

Είχα την ίδια απορία και πήρα να το διευκρινίσω, αλλά μάλλον (ευτυχώς) δεν ισχύει αυτό φίλε μου.

Σύμφωνα με την υπάλληλο στην εξυπηρέτηση πελατών, η φραγή γίνεται μόνο στα πενταψήφια που ξεκινούν απο 54 & 19, τα οποία έχουν δυνατότητα χρέωσης κατά τη λήψη.

 

να πω πως ευχαριστούμε για την πληροφορία (Ας το επιβεβαιώσουν κι άλλοι ότι υπάρχει επιλεκτική δυνατότητα φραγής μόνο σε 54??? και 19???)

και ότι:

54900 για δώρα Spin&Win της Wind,

19098, 19088 για Win club της Wind

19333 ενεργοποίηση/απενεργοποίηση sms facebook

19199 παιχνίδι 1€/sms Wind

.............................

19109 ενεργοποίηση Voda CU Surf&eMail 500

54912 Vodafone πρόσβαση σε υπηρεσίες

54646 Voda CU 1+1

54155 παιχνίδι Cosmote 0,5€/sms

19013 συμμετοχή σε κλήρωση Cosmote

 

Αυτοί οι αριθμοί απενεργοποιούνται και οι δυνατότητές τους.

Αλλά, δεν το ήξερα ότι υπήρχε δυνατότητα επιλεκτικής απόρριψης sms μέσα από την εταιρεία κινητής: Ευχαριστούμε.

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...