Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το καλύτερο θα ήταν να σε ειδοποιούν αν θέλεις να χρεωθεις για χρηση ιντερνετ οπως κάνει η cosmote αν δεν κάνω λάθος.

Αυτό είναι ό,τι πιο σωστό και πιο τίμιο.

Κακά τα ψέματα: Mπορεί να έχει πολλά καλά η wind αλλά η πολιτική που ακολουθεί στο συγκεκριμένο θέμα είναι εκ του πονηρού.

Είναι γεγονός οτι τουλάχιστον το 90%απο τις ενεργοποιήσεις daily internet γίνονται κατά λάθος.

Ωστόσο, ενώ γνωρίζουν το πρόβλημα δεν το διορθώνουν για εισπρακτικούς λόγους.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Να μοιραστώ τι μου συνέβη πριν μερικές μέρες που είναι κάπως παρήγορο σχετικά με το θέμα της χρέωσης ακόμη και σε είσοδο εντός πακέτου ίντερνετ την τελευταία ημέρα.ίσως να συνέβη τυχαία, ίσως και όχι, πάντως με γλύτωσε από μπελάδες παράπονα και πεταμένο ευρώ.

 

Την προηγούμενη εβδομάδα ξεχάστηκα και από αφηρημαδα μπήκα με το Q μου στο ίντερνετ ενώ το πακέτο μου είχε λήξει την προηγούμενη ημέρα. Άνοιξα κανα 2 σελίδες και μισό λεπτό μετά μου έρχεται η φώτιση ότι έκανα κοτσάνα, ενστικτωδως κλείνω τα δεδομένα και "κλαίω" το ένα ευρώ που πήγε χαμένο για 5 δευτερόλεπτα. Μετά λέω ότι έγινε έγινε το ίντερνετ το πληρώσαμε έστω και χρυσό για σήμερα, δε βαριέσαι δε ξαναμπαίνω να ενεργοποιήσω ένα πακέτο ?

Ανοίγω λοιπόν πάλι τα δεδομένα και μπαίνω στην εφαρμογή myq και ενεργοποιώ ίντερνετ με 2 ευρώ. Τα 2 ευρώ αφαιρέθηκαν αμέσως, αλλά 10 μέρες πέρασαν και δε μου ήρθε ποτέ μήνυμα για χρέωση 1 ευρώ εκτός πακέτου, αφού μπήκα 2 φορές χωρίς να έχω πακέτο και μετά ενεργοποίησα!

Ίσως λοιπόν δείχνει μια ανοχή κι ακόμη κι αν δεν έχεις πληρώσει για δεδομένα έχεις την ευκαιρία να μπεις να βάλεις ίντερνετ και να χρεωθείς μόνο για το πακέτο!

Link to comment
Share on other sites

Να μοιραστώ τι μου συνέβη πριν μερικές μέρες που είναι κάπως παρήγορο σχετικά με το θέμα της χρέωσης ακόμη και σε είσοδο εντός πακέτου ίντερνετ την τελευταία ημέρα.ίσως να συνέβη τυχαία, ίσως και όχι, πάντως με γλύτωσε από μπελάδες παράπονα και πεταμένο ευρώ.

 

Την προηγούμενη εβδομάδα ξεχάστηκα και από αφηρημαδα μπήκα με το Q μου στο ίντερνετ ενώ το πακέτο μου είχε λήξει την προηγούμενη ημέρα. Άνοιξα κανα 2 σελίδες και μισό λεπτό μετά μου έρχεται η φώτιση ότι έκανα κοτσάνα, ενστικτωδως κλείνω τα δεδομένα και "κλαίω" το ένα ευρώ που πήγε χαμένο για 5 δευτερόλεπτα. Μετά λέω ότι έγινε έγινε το ίντερνετ το πληρώσαμε έστω και χρυσό για σήμερα, δε βαριέσαι δε ξαναμπαίνω να ενεργοποιήσω ένα πακέτο ?

Ανοίγω λοιπόν πάλι τα δεδομένα και μπαίνω στην εφαρμογή myq και ενεργοποιώ ίντερνετ με 2 ευρώ. Τα 2 ευρώ αφαιρέθηκαν αμέσως, αλλά 10 μέρες πέρασαν και δε μου ήρθε ποτέ μήνυμα για χρέωση 1 ευρώ εκτός πακέτου, αφού μπήκα 2 φορές χωρίς να έχω πακέτο και μετά ενεργοποίησα!

Ίσως λοιπόν δείχνει μια ανοχή κι ακόμη κι αν δεν έχεις πληρώσει για δεδομένα έχεις την ευκαιρία να μπεις να βάλεις ίντερνετ και να χρεωθείς μόνο για το πακέτο!

 

Αυτό θα ήταν το καλύτερο, να υπάρχει δηλαδή μια ανοχή για τις περιπτώσεις που κατα λάθος ανοίγεις ιντερνετ και σου καταναλώνει μερικά MB.

 

Ελπίζω οι εταιρίες να το υιοθετήσουν πραγματικά και να μην χρεώνουν 1ευρώ την ημέρα εαν η κατανάλωση που εχει γινει δεν δικαιολογεί την πλοήγηση ή αποστολή email, αρχείου κτλ .

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Στην wind ισχύει αυτο.

Λόγο του ότι η χρέωση έρχεται την επόμενη μέρα

Αν μπεις κατα λάθος και μετα αγοράσεις πακέτο βλέπει οτι είχες πακέτο και δεν σε χρεώνει

Μου εχει συμβεί και εμένα

Link to comment
Share on other sites

Στην wind ισχύει αυτο.

Λόγο του ότι η χρέωση έρχεται την επόμενη μέρα

Αν μπεις κατα λάθος και μετα αγοράσεις πακέτο βλέπει οτι είχες πακέτο και δεν σε χρεώνει

Μου εχει συμβεί και εμένα

 

Πολύ καλό αυτό, δεν το ήξερα, συνήθως κάνω ανανέωση των όποιων πακέτων μια μέρα πριν την ημερομηνία λήξης.

Link to comment
Share on other sites

Στην wind ισχύει αυτο.

Λόγο του ότι η χρέωση έρχεται την επόμενη μέρα

Αν μπεις κατα λάθος και μετα αγοράσεις πακέτο βλέπει οτι είχες πακέτο και δεν σε χρεώνει

Μου εχει συμβεί και εμένα

 

Καλή φάση τότε. Φτάνει να συνειδητοποιήσεις εγκαίρως το λάθος σου ;)

Link to comment
Share on other sites

Με το samsung galaxy sduos καθώς και με το galaxy core, είχα και εγώ αρκετές φορές τέτοιες χρεώσεις χωρίς να ανοίγω δεδομένα. Το πρόβλημα το έλυνα αλλάζοντας τα APN, αλλά δυστυχώς δε θυμόμουν πάντα να το κάνω αυτό και έτσι αραιά και που, έχανα ευρουλάκια. Το πρόβλημα λύθηκε εντελώς όταν αντικαταστάθηκαν τα κινητά (με asus και coolpad, δεν παίζει ρόλο αυτό) και έκτοτε δεν ξαναείδα τη συγκεκριμένη χρέωση. Την είδα πριν τρεις μέρες όμως στο sduos που έβαλα μέσα ένα whats up, πάντα με κλειστά δεδομένα και το κινητό συνδεδεμένο σε wifi. Στη συνέχεια, άλλαξα πάλι το APN και έστρωσε.

Προφανώς λοιπόν, κάτι άλλο γίνεται καθώς το συγκεκριμένο κινητό με κλειστά δεδομένα, συνδεδεμένο σε wifi και χωρίς να γράφουν καμία κατανάλωση οι μετρητές του, χρεώνει daily internet και σε wind και σε cosmote. Το ίδιο έγινε και στο core, που το δοκίμασα χθες. Με vodafone δε δοκίμασα κανένα ακόμη, αλλά δε νομίζω να αλλάξει κάτι.

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Με το samsung galaxy sduos καθώς και με το galaxy core, είχα και εγώ αρκετές φορές τέτοιες χρεώσεις χωρίς να ανοίγω δεδομένα. Το πρόβλημα το έλυνα αλλάζοντας τα APN, αλλά δυστυχώς δε θυμόμουν πάντα να το κάνω αυτό και έτσι αραιά και που, έχανα ευρουλάκια. Το πρόβλημα λύθηκε εντελώς όταν αντικαταστάθηκαν τα κινητά (με asus και coolpad, δεν παίζει ρόλο αυτό) και έκτοτε δεν ξαναείδα τη συγκεκριμένη χρέωση. Την είδα πριν τρεις μέρες όμως στο sduos που έβαλα μέσα ένα whats up, πάντα με κλειστά δεδομένα και το κινητό συνδεδεμένο σε wifi. Στη συνέχεια, άλλαξα πάλι το APN και έστρωσε.

Προφανώς λοιπόν, κάτι άλλο γίνεται καθώς το συγκεκριμένο κινητό με κλειστά δεδομένα, συνδεδεμένο σε wifi και χωρίς να γράφουν καμία κατανάλωση οι μετρητές του, χρεώνει daily internet και σε wind και σε cosmote. Το ίδιο έγινε και στο core, που το δοκίμασα χθες. Με vodafone δε δοκίμασα κανένα ακόμη, αλλά δε νομίζω να αλλάξει κάτι.

 

Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως είναι θέμα συσκευής τις περισσότερες φορές. Δεν νομίζω να είναι "κλεψιά" της WIND ή του κάθε δικτύου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παλι λέω οτι είναι "κλεψιά" της wind.

Και να το δικαιολογησω:

Δεύτερα 12 το βράδυ έληγε το πακέτο 1500' & 1.5gb που έχω σε 2 νούμερα, βρισκόμουν σπίτι κι είχα σκοπό λίγο αργότερα ή το επόμενο πρωι να βάλω μονάδες μέσω internet και να τα ενεργοποιησω παλι. 0:03 σκάει ταυτόχρονα μήνυμα και στα δυο κινητά (το ενα ecoo e04 plus και το άλλο lenovo s650) οτι "το υπολοιπο είναι κάτω απο 50 λεπτα" και "το υπολοιπο είναι κάτω απο 1 ευρώ" αντίστοιχα. Διάβασα τα μηνύματα 0:05 και τραβηξα αμέσως screenshots τόσο τα μηνύματα με την ωρα αποστολής, όσο και των ρυθμίσεων μου με τα δεδομένα κινητής κλειστά και το ανοιχτό και συνδεδεμένο wifi. 0:18 είχα ηδη κάνει ανανέωση κι ενεργοποίηση των πακέτων και στα δυο. 0:25 τους έστειλα και ξεχεστικα μηνυματα με τη φορμα επικοινωνίας και στο fb. Το πρωι έσκασε και μήνυμα ταυτόχρονα και στα δυο οτι "χτες χρεωθηκατε 1 ευρώ για χρηση mobile internet" (χτες;; μα χτες είχα ενεργοποιημένο πακέτο! Οι βλακες χρεώνουν και για προηγούμενη μέρα κιόλας! Και ποια προηγούμενη μερα, αφού ως 23:59:59 έχω πακέτο! 0:00 είναι αλλη μέρα μάγκες της wind! Που βέβαια ουτε αυτό σας δικαιολογεί, ώστε μέχρι 0:03 να έχω ηδη χρεωθεί κινηση δεδομένων,με τη σχετική ρύθμιση κλειστή, το wifi του σπιτιού ανοιχτό και συνδεδεμένο.. Και το οτι ήμουν σπίτι απο ώρες πριν φαίνεται κι απο τις κυψέλες!). Μπηκα στο online chat οπου ταυτόχρονα, για κάθε νουμερο, μιλουσα με μια Giota και μια Eleni. Οι απαράδεκτες μου έλεγαν οτι απο 23:15 της τελευταιας μερας πρεπει να ελέγχω γιατί τελειώνουν τα πακέτα, χωρίς συγκεκριμένη ώρα. Φυσικά τις διαψεύδει τόσο η εφαρμογή όσο και το. Μyf2g site που έχω τσεκαρει και στα δυο "τελειώνουν" με το που παει 12 το βράδυ ακριβως. Ζήτησα να μου δώσουν και λινκ οπου υπάρχει σχετική ενημέρωση απο τη wind σχετικα με αυτο το απαράδεκτα γενικολογο σενάριο...μαντεψτε, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο..."σας το λέω εγώ, αρα είναι επίσημη ενημέρωση". Ουτε δέχονταν να καταχωρησουν παράπονο μου και να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος υπεύθυνος. Οποτε τις ενημερωσα οτι το email που θα μου έρθει με τις συνομιλίες θα χρησιμοποιηθεί τόσο για ενημέρωση της wind για το επίπεδο εξυπηρέτησης, όσο και προς ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτη, για να εξεταστεί και κατά πόσον είναι νόμιμο να με χρεώνουν χωρίς προηγουμένως να ερωτηθω. Οντως τα έστειλα κι αυτα, ενω στο μεταξύ είχα μιλήσει και με το 8005000200 με μια κοπελα που καταχώρησε τα παράπονα. Μέσα σε 2-3 ώρες μου ήρθε πίσω το 1 ευρώ και στα δύο νούμερα!! Εχουμε τα νουμερα 6 μηνες, στο ενα απο τα δύο νούμερα έγινε δεύτερο συνεχόμενο μήνα (παλι μου το είχαν επιστρέψει τον προηγούμενο μήνα), στο δεύτερο έγινε πρωτη φορά. Το κανουν κι οπου πιασει!! Ο αδερφός μου πχ του χει γίνει 2-3 φορες και δεν ασχολήθηκε, πόσοι ακόμα;! Αλλά εγώ τους ειπα, αν μου γινει κι επομενη φορα θα τους πάω ΕΕΤΤ και Συνήγορο του Καταναλωτή, έστω για 1 ευρώ!

Αν μαζευτεί κόσμος πολύς που να τους παει, θα πάψουν αυτήν την άθλια τακτική!

Edited by Ergaleios
Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά βάζω τελευταία στιγμή το log n win με τα mb και καθαρίζω.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά βάζω τελευταία στιγμή το log n win με τα mb και καθαρίζω.

 

Εγώ πάλι σε 5 νούμερα της εικογένειας δεν χρεωθήκαμε σε κανένα το 1€, ποτέ. Τα νούμερα είναι ενεργά πολλά χρόνια τώρα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι χρεώνονται. :!:

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά περίεργο αλλά και εμείς δεν έχουμε λόγο να πούμε ψέματα. Κάνετε χρήση ίντερνετ σε αυτά τα νούμερα;

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά περίεργο αλλά και εμείς δεν έχουμε λόγο να πούμε ψέματα. Κάνετε χρήση ίντερνετ σε αυτά τα νούμερα;

 

Δεν είπα οτι λέτε ψέματα, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι χρεώνονται και κάποιοι όχι. 5 αριθμοί f2g και οι 3 χρησιμοποιούν το internet περιστασιακά εκτός από το δικό μου που σπάνια να μην έχω ενεργό πακέτο, αλλά αυτό το χρονικό διάστημα μέχρι να βάλω πακέτο δεν χρεώνομαι το 1€. Τα κινητά που χρησιμοποιούν ιντερνετ είναι windows phone αν έχει αυτό κάποια σημασία.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Ergaleios. Πολύ καλά ξηγήθηκες.

Κι εγώ όποτε μου τσιμπάνε το ευρουλάκι τους κάνω μανούρα και αρκετές φορές το έχω πάρει πίσω.

Δεν πρόκειται να σταματήσουν όμως γιατί βγάζουν αρκετά χρήματα με αυτό το κολπάκι...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απλα για να υπάρχει κι εδώ μιας που υπάρχει και ξεχωριστό θέμα:

 

Παλι στις 00:03 έσκασε μήνυμα ότι το υπολοιπο μου είναι κάτω απο 0.50 ευρώ (που σημαίνει είχε φύγει 1 ευρώ! Κι όντως το πρωι ήρθε μήνυμα οτι ΧΤΕΣ χρεωθηκα mobile internet), ενω μέχρι τις 23:59:59 είχα ενεργοποιημένο πακέτο 1500' και 1.5Gb internet (με υπολοιπο κάπου στο 1.4), ενω όλη μέρα ήμουν σπίτι, με συνδεδεμένο wifi, τα δεδομένα κινητής κλειστά και απο το μεσημέρι αλλαγμένη και τη διεύθυνση του ΑΡΝ! Άκουσαν άμεσα τα καντήλια τους (μαζί με screenshots) στο fb, στη φόρμα επικοινωνίας του site αλλά και στο 8005000200. Το επόμενο μεσημέρι μου ήρθε φυσικά το ευρώ μαζί με απάντηση τους στο fb οτι:

"Στα πλαίσια εξυπηρέτησης έγινε πίστωση 1€. Στη διάθεσή σου."

Κι η δική μου απάντηση:

"Κάνετε μεγαλο λάθος, δεν είναι πλαίσιο εξυπηρέτησης! Μου χρεωσατε 1 ευρώ για δήθεν χρήση mobile internet, σε ημέρα που είχα ακόμα ενεργοποιημένο πακέτο (με υπόλοιπο 1.4Gb), ενώ βρισκόμουν σπίτι με ανοιχτό και συνδεδεμένο wifi και κλειστά τα mobile data και μάλιστα με αλλαγμένη τη διεύθυνση του APN!!

Αυτό ονομάζεται ΚΛΟΠΗ και απλά μου επιστρέψατε το καταχρασθεν ποσό!

Έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση!"

 

ΥΓ. Τουλαχιστον αυτον τον μήνα το έκαναν στο 1 απο τα 2 νούμερα μονο που το είχαν κανει τον προηγούμενο, μετα παλι απο το σχετικό Κράξιμο. Άντε να δουμε μήπως στον επόμενο σταματήσει και σε αυτό.

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σήμερα πήρα το δώρο Χριστουγεννων απ την Q.ξύπνησα γλυκά απ τον ήχο του μηνύματος του daily Internet. Έχω να μπω 5 μέρες σίγουρα. Έγιναν τα συνήθη προβλεπόμενα και αναμένω. Τα μάζεψαν τα κάλαντα τους απ τους άσχετους πάλι
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήρα το δώρο Χριστουγεννων απ την Q.ξύπνησα γλυκά απ τον ήχο του μηνύματος του daily Internet. Έχω να μπω 5 μέρες σίγουρα. Έγιναν τα συνήθη προβλεπόμενα και αναμένω. Τα μάζεψαν τα κάλαντα τους απ τους άσχετους πάλι

 

χαχαχα

εμενα μου στελνουν 3 μερες συνεχεία ώσπου εκλεισαν τα δεδομενα αυτοι απο wind εαν δεν επιστρεψουν τα χρηματα θα φύγω απο αυτους

 

φυσικα το κανουν κατα διαστήματα αλλα 3 φορες συνεχεία δεν εχει ξαναγινει

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μπήκα κι εγώ στο club όλων αυτών που χρεώνονται χωρίς να κάνουν χρήση ίντερνετ!

Από της 23 Δεκεμβρίου το απόγευμα, (που θα έληγε ένα πακέτο των 3 ευρώ που είχα ενεργοποιήσει),

έχω απενεργοποιήσει τα data της συσκευής μου.

Τράβηξα κι ένα Screenshot να ξέρω που βρίσκομαι...

http://i66.tinypic.com/faziv.jpg

 

Την μεθεπόμενη το πρωί (25/12) παίρνω μήνυμα από την WIND ότι χρεώθηκα ίντερνετ την προηγούμενη μέρα!!!

http://i63.tinypic.com/1zz1caq.jpg

 

Φυσικά, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ελέγξω τις ρυθμίσεις μου.

Απενεργοποιώντας όμως το WiFi, δεν είχα πρόσβαση με καμία εφαρμογή από όσες δοκίμασα.

Έβγαλα κι ένα Screenshot να υπάρχει, από τον μαμίσιο Browser του κινητού μου.

http://i68.tinypic.com/1582vd4.jpg

 

Τσέκαρα και τα δεδομένα τόσο από το μενού του τηλεφώνου, όσο κι από τρίτη εφαρμογή που έχω περάσει για να ελέγχω τα data αναλυτικά...

Πουθενά δε φαίνεται η παραμικρή κίνηση δεδομένων μέσω της WIND... από της 22 του μήνα και μετά, (πολύ πριν λήξει δηλαδή το πακέτο που είχα).

Αυτό είναι φυσικό, αφού ήμουν σπίτι αυτές τις μέρες και έχω παντού WiFi ούτως ή άλλως...

http://i66.tinypic.com/5yyof8.jpg

 

Δεν επικοινώνησα όμως με τη WIND, γιατί σκέφτηκα μήπως τέλος πάντων δεν πρόλαβα να απενεργοποιήσω τα data όταν έπρεπε,

(κάπου διάβασα ότι το πακέτο τελειώνει στης 20:00 της ημέρας που είναι να λήξει και όχι στο τέλος της ημέρας :!:)

Άντε λέω, να δω άλλη μια μέρα τι θα γίνει. Ακολούθησε βέβαια πάλι ο σχετικός έλεγχος και προφανώς δεν είχα καμία πρόσβαση στο ίντερνετ

όταν απενεργοποίησα το WiFi της συσκευής...

 

Σήμερα όμως, έλαβα πάλι το σχετικό μήνυμα!!!

http://i65.tinypic.com/1j0ol5.jpg

 

Άντε πάλι ξανά μανά έλεγχος...

Όλα όμως από τη δική μου μεριά φαίνονται σωστά.

Εδώ, η απενεργοποιημένη επιλογή για τα data από το κινητό μου.

http://i65.tinypic.com/f59i02.jpg

Τον διακόπτη τον έκλεισα στης 23 του μήνα και από τότε δεν τον έχω ανοίξει ούτε στιγμή!

Φαίνεται επίσης από τον πίνακα στο κάτω μέρος, ότι η πρόσβαση μέσω δυκτίου της WIND σταμάτησε απότομα εκείνη τη μέρα.

 

Εδώ, το αντίστοιχο Snapshot από την εφαρμογή Internet Speed Meter.

http://i68.tinypic.com/m7e32w.jpg

 

Τέλος, εδώ είναι το νέο μου υπόλοιπο... :down:

http://i63.tinypic.com/2qb9nwg.jpg

 

Τουλάχιστον έχω το νου μου και κρατάω ντοκουμέντα...

Ο μόνος λόγος που δεν επικοινώνησα πιο νωρίς, ήταν γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος πρώτα ότι δεν είναι κάτι από τη δική μου μεριά.

Ανάρτησα εδώ όλες τις λεπτομέρειες να υπάρχουν και προφανώς θα επικοινωνήσω άμεσα με την WIND για τα περαιτέρω...

 

Η συσκευή μου είναι Ulefone Be Touch 2 με Android 5.1 και την πήρα πρόσφατα.

Έχω δύο SIM αλλά η βασική μου είναι αυτή της WIND. Συνήθως την άλλη (vodafone cu) την έχω απενεργοποιημένη.

Τουλάχιστον από με τη vodafone δεν έχω τέτοια προβλήματα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

Κανονίστε εκεί στη WIND να χάνετε πελάτες, έτσι... λόγω του... «συστήματος...»!!!

 

 

E D I T: Το μήνυμα που τους έστειλα πριν από λίγο, μέσω της φόρμας επικοινωνίας στη σελίδα της WIND.

 

Καλησπέρα.

Τις τελευταίες μέρες, παρατηρώ ότι με χρεώνετε για data τα οποία ΔΕΝ έχω χρησιμοποιήσει.

Πιο συγκεκριμένα, είχα ενεργοποιήσει ένα πακέτο των 3 ευρώ, (με data μέσα), το οποίο έληγε στης 23/12/2015.

Την ίδια μέρα το απόγευμα, ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑ τα data στην συσκευή μου και από τότε δεν τα έχω ενεργοποιήσει ούτε για μια στιγμή.

Μάλιστα με συνεχείς ελέγχους, (μετά το μήνυμα που έλαβα χθες το πρωί), ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΗ η πρόσβαση στο ίντερνετ των εφαρμογών μου, όταν απενεργοποιήσω το WiFi...

 

Δείτε τις σχετικές λεπτομέρειες που έχω αναρτήσει και στο myphone, (με φωτογραφίες κλπ.)

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6469444#post6469444

Κάντε κάτι με το σύστημά σας, γιατί κάτι δε γίνεται σωστά.

 

Παρακαλώ να επιστρέψτε τα χρήματα που μου έχουν αφαιρεθεί το συντομότερο.

Δε θα ήθελα να απενεργοποιήσω εντελώς την δυνατότητα πρόσβασης σε data αλλά εάν νομίζετε ότι αυτό είναι απαραίτητο ώστε να αποφύγω κι άλλες τέτοιες χρεώσεις, παρακαλώ απενεργοποιήστε τα εντελώς...!!!

Edited by corduroy27
Peace... Love... Freedom...
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται τόση ανάλυση και επιχειρηματολογια για ένα γνωστό εδώ και πολύ καιρό πρόβλημα. Σε όλους θα τύχει κάποια στιγμή. Το παίζει ρουλέτα και χρεώνει κόσμο με ανοιχτά η κλειστά κινητά, με πειραγμένες η όχι τις ρυθμίσεις αδιαφορώντας για το αν μπήκες μετά τις 8 το βράδυ της μέρας που έληγε το πακέτο ή όχι. Αν εδώ έχουμε αναφερθεί σε 50 περιπτώσεις που κάποιοι θα βαρέθηκαν να το γράψουν οπότε είναι 150,φαντάσου τι γίνεται πανελλαδικά.

Εγώ σήμερα τους έγραψα 3 γραμμές, τον αριθμό μου και ότι έχω να μπω 5 μέρες στο ίντερνετ και θέλω τα λεφτά μου πίσω. Δε μπορώ να χάνω τα νεύρα μου και να ξεσκιζομαι κάθε φορά να αποδείξω το αυτονόητο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μπήκα κι εγώ στο club όλων αυτών που χρεώνονται χωρίς να κάνουν χρήση ίντερνετ!

Από της 23 Δεκεμβρίου το απόγευμα, (που θα έληγε ένα πακέτο των 3 ευρώ που είχα ενεργοποιήσει),

έχω απενεργοποιήσει τα data της συσκευής μου.

Τράβηξα κι ένα Screenshot να ξέρω που βρίσκομαι...

http://i66.tinypic.com/faziv.jpg

 

Την μεθεπόμενη το πρωί (25/12) παίρνω μήνυμα από την WIND ότι χρεώθηκα ίντερνετ την προηγούμενη μέρα!!!

http://i63.tinypic.com/1zz1caq.jpg

 

Φυσικά, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ελέγξω τις ρυθμίσεις μου.

Απενεργοποιώντας όμως το WiFi, δεν είχα πρόσβαση με καμία εφαρμογή από όσες δοκίμασα.

Έβγαλα κι ένα Screenshot να υπάρχει, από τον μαμίσιο Browser του κινητού μου.

http://i68.tinypic.com/1582vd4.jpg

 

Τσέκαρα και τα δεδομένα τόσο από το μενού του τηλεφώνου, όσο κι από τρίτη εφαρμογή που έχω περάσει για να ελέγχω τα data αναλυτικά...

Πουθενά δε φαίνεται η παραμικρή κίνηση δεδομένων μέσω της WIND... από της 22 του μήνα και μετά, (πολύ πριν λήξει δηλαδή το πακέτο που είχα).

Αυτό είναι φυσικό, αφού ήμουν σπίτι αυτές τις μέρες και έχω παντού WiFi ούτως ή άλλως...

http://i66.tinypic.com/5yyof8.jpg

 

Δεν επικοινώνησα όμως με τη WIND, γιατί σκέφτηκα μήπως τέλος πάντων δεν πρόλαβα να απενεργοποιήσω τα data όταν έπρεπε,

(κάπου διάβασα ότι το πακέτο τελειώνει στης 20:00 της ημέρας που είναι να λήξει και όχι στο τέλος της ημέρας :!:)

Άντε λέω, να δω άλλη μια μέρα τι θα γίνει. Ακολούθησε βέβαια πάλι ο σχετικός έλεγχος και προφανώς δεν είχα καμία πρόσβαση στο ίντερνετ

όταν απενεργοποίησα το WiFi της συσκευής...

 

Σήμερα όμως, έλαβα πάλι το σχετικό μήνυμα!!!

http://i65.tinypic.com/1j0ol5.jpg

 

Άντε πάλι ξανά μανά έλεγχος...

Όλα όμως από τη δική μου μεριά φαίνονται σωστά.

Εδώ, η απενεργοποιημένη επιλογή για τα data από το κινητό μου.

http://i65.tinypic.com/f59i02.jpg

Τον διακόπτη τον έκλεισα στης 23 του μήνα και από τότε δεν τον έχω ανοίξει ούτε στιγμή!

Φαίνεται επίσης από τον πίνακα στο κάτω μέρος, ότι η πρόσβαση μέσω δυκτίου της WIND σταμάτησε απότομα εκείνη τη μέρα.

 

Εδώ, το αντίστοιχο Snapshot από την εφαρμογή Internet Speed Meter.

http://i68.tinypic.com/m7e32w.jpg

 

Τέλος, εδώ είναι το νέο μου υπόλοιπο... :down:

http://i63.tinypic.com/2qb9nwg.jpg

 

Τουλάχιστον έχω το νου μου και κρατάω ντοκουμέντα...

Ο μόνος λόγος που δεν επικοινώνησα πιο νωρίς, ήταν γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος πρώτα ότι δεν είναι κάτι από τη δική μου μεριά.

Ανάρτησα εδώ όλες τις λεπτομέρειες να υπάρχουν και προφανώς θα επικοινωνήσω άμεσα με την WIND για τα περαιτέρω...

 

Η συσκευή μου είναι Ulefone Be Touch 2 με Android 5.1 και την πήρα πρόσφατα.

Έχω δύο SIM αλλά η βασική μου είναι αυτή της WIND. Συνήθως την άλλη (vodafone cu) την έχω απενεργοποιημένη.

Τουλάχιστον από με τη vodafone δεν έχω τέτοια προβλήματα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

Κανονίστε εκεί στη WIND να χάνετε πελάτες, έτσι... λόγω του... «συστήματος...»!!!

 

 

E D I T: Το μήνυμα που τους έστειλα πριν από λίγο, μέσω της φόρμας επικοινωνίας στη σελίδα της WIND.

 

Καλησπέρα.

Τις τελευταίες μέρες, παρατηρώ ότι με χρεώνετε για data τα οποία ΔΕΝ έχω χρησιμοποιήσει.

Πιο συγκεκριμένα, είχα ενεργοποιήσει ένα πακέτο των 3 ευρώ, (με data μέσα), το οποίο έληγε στης 23/12/2015.

Την ίδια μέρα το απόγευμα, ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑ τα data στην συσκευή μου και από τότε δεν τα έχω ενεργοποιήσει ούτε για μια στιγμή.

Μάλιστα με συνεχείς ελέγχους, (μετά το μήνυμα που έλαβα χθες το πρωί), ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΗ η πρόσβαση στο ίντερνετ των εφαρμογών μου, όταν απενεργοποιήσω το WiFi...

 

Δείτε τις σχετικές λεπτομέρειες που έχω αναρτήσει και στο myphone, (με φωτογραφίες κλπ.)

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6469444#post6469444

Κάντε κάτι με το σύστημά σας, γιατί κάτι δε γίνεται σωστά.

 

Παρακαλώ να επιστρέψτε τα χρήματα που μου έχουν αφαιρεθεί το συντομότερο.

Δε θα ήθελα να απενεργοποιήσω εντελώς την δυνατότητα πρόσβασης σε data αλλά εάν νομίζετε ότι αυτό είναι απαραίτητο ώστε να αποφύγω κι άλλες τέτοιες χρεώσεις, παρακαλώ απενεργοποιήστε τα εντελώς...!!!

 

 

φιλε εχουμε το ιδιο τηλ λες να εχουμε κανα θεμα με το τηλ ? χτες εμενα εκανε αναβαθμιση

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε τι θα γίνει από 1/1 που τελειώνουν τα πακέτα. Προβλέπεται αύξηση των θυμάτων...
Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος θεωρεί ότι κάτι τέτοιο γίνεται με σκοπό και είναι τακτική της εταιρείας, η μόνη καταγγελία που έχει νόημα είναι αυτή στην εεττ.
Link to comment
Share on other sites

Να δουμε τι θα γίνει από 1/1 που τελειώνουν τα πακέτα. Προβλέπεται αύξηση των θυμάτων...

 

Πως το εννοείς αυτό;Εγώ πχ ενεργοποίησα πακέτο στις 18-12-2015.Θα λήξει στις 1-1-2016?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...