Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δοκιμάστε να επικοινωνήσετε με THL, λέγοντας τα παράπονα για το -ακόμα μια φορά- απαράδεκτο to2c, και παριστάνοντας ότι είσαστε ένας αφοσιωμένος πελάτης με πολλά thl. Μάλλον είναι πιο πιθανό να σας εξυπηρετήσει έτσι.

Η αποστολή δέματος ως 1,5 κιλά εντός Ελλάδος, κοστίζει μόνο 1,5€, οπότε μάλλον αξίζει η προσπάθεια.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δοκιμάστε να επικοινωνήσετε με THL, λέγοντας τα παράπονα για το -ακόμα μια φορά- απαράδεκτο to2c, και παριστάνοντας ότι είσαστε ένας αφοσιωμένος πελάτης με πολλά thl. Μάλλον είναι πιο πιθανό να σας εξυπηρετήσει έτσι.

Η αποστολή δέματος ως 1,5 κιλά εντός Ελλάδος, κοστίζει μόνο 1,5€, οπότε μάλλον αξίζει η προσπάθεια.

Συγγνώμη που ρωτάω αλλά μάλλον έχω χάσει επεισόδια. Υπάρχει παράρτημα της thl στην Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

Καπου εδώ φαίνεται να τελειώνει η δικη μου περιπέτεια με την επιστροφή λογο βλαβης του THL T100s στο To2c. (

)

Το κινητο αγοραστικε περσι και παρουσίασε προβλημα μετα από οκτω μηνες χρήσης ηταν εντος εγγύησης και θα είναι για λιγες ακομα μερες.

Μετα από συνεννόηση με το κατάστημα εστειλα μονο την συσκευή στης 8 Μαρτίου ( χωρις συσκευασία και παρελκόμενα) και τελικα μου ηρθε πισω μολις χτες 29 Μαιου δηλαδη σχεδον μετα από τρεις μηνες ( 2 μηνες και 20 μερες για την ακρίβεια)

Γιατι εκανε όμως τοσο πολύ καιρο;

Το κινητο εφτασε στην περιοχη τους στις 27/3 και χρειάστηκαν άλλες εικοσι μερες μεχρι να αποφασίσουν απο το to2c να πανε να το παραλάβουν.

Σαν να μην εφτανε αυτό επεμεναν πως δεν εβλεπαν καποιο προβλημα στην συσκευη .

Η επιμονή τους οτι το κινητό δεν εχει θεμα με εφερε να τους ζητω βίντεο που να αποδεικνύει την καλη λειτουργία της συσκευής μου.

Τελικα μου εστειλαν ενα βιντεακι δείχνοντας μου το imei για να πειστώ πως πρόκειται για το δικό μου κινητό.

Το κινητό εδειχνε να δουλεύει μια χαρα και μου πρότειναν να το στειλουν πισω αλλάζοντας μονο την μπαταρία και το πισω καπακι .

Εκει καπου με μπέρδεψε η κατάσταση γιατι το κινητο δεν μπορει να διορθώθηκε απλως επειδή εκανε ενα ταξιδι, για αυτο και τους ζητησα εκ νεου βιντεο αλλα αυτη την φορα να το ζορίσουν παίζοντας καποιο παιχνιδι πιστεύοντας πως με αυτο τον τροπο θα τους εμφάνιζε το προβλημα.

Προς τιμήν τους το εκαναν και αυτο , και μου έστειλαν ξανα βιντεο που αποδείκνυε οτι η συσκευή λειτουργεί σωστα,

Μην έχοντας αλλη επιλογη (αφου δεν τους εμφάνιζε προβλημα) ζητησα να το στείλουν πισω αποδεχόμενος απλως την νεα μπαταρια.

Εκει που περίμενα να μου στειλουν tracking number σε νεο mail με πληροφόρησαν πως τελικα τους βγηκε η βλαβη που τους περιγράφω και πως θα στείλουν το κινητο στο εργοστάσιο για επισκευή.

Τελικως το κινητο όπως αναφερω στην αρχη το παρέλαβα χτες με αλλαγμένη οθονη και δουλευει χωρις να παρουσιάζει κολλήματα.

Μάλιστα αυτή την φορα ηταν πιο σωστα τοποθετημένη και δεν ειχε αυτό το ανοιγμα όμως ειχα δειξει στην πρακατω φωτο όταν το ειχα παραλαβει.

http://i402.photobucket.com/albums/pp110/cinemusic/My%20phone%20screenshots/20140703_200212_zps59d6b3c3.jpg

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=378508&page=62

Συμπέρασμα.

Το to2c με κάλυψε μεν αλλα με ταλαιπώρησε κιολας.

Μεγαλες καθυστερήσεις και πολλα mails ( που όμως παντα μου απαντούσαν πολλες φορες και εντος της ημερας) μεχρι να γινουν τα αυτονόητα που μεν τελικα εγιναν αλλα δεν ηταν κατασταση αυτή που θα ηθελα να ξ αναβιώσω.

Να συμπληρώσω πως είναι η δευτερη φορα που στελνω πισω κινητο στο to2c αλλα την πρωτη ηταν υπο την απειλεί του paypal και ετσι η διαδικασια τελειωσε γρηγορα με την επιστροφή των χρημάτων μου.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που ρωτάω αλλά μάλλον έχω χάσει επεισόδια. Υπάρχει παράρτημα της thl στην Ελλάδα;

Παριστάνοντας κάποιος ότι έχει πολλά (π.χ. στην επιχείρησή του), θα πρέπει και να τα στείλει ο ίδιος όλα, οπότε θα πρέπει να του σταλούν από τους ιδιοκτήτες τους.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση... Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω απο εξωτερικο και βρισκομαι στο σημειο που δηλωνω με ποιο τροπο θελω να μου ερθει το πακετο και να γραψω καποια σχολια... Θελω να γλυτωσω οπωσδηποτε το τελωνειο οποτε θα ηταν καλυτερο να βαλω ems,dhl ή το κλασσικο Free Shipping Service που εχει ως επιλογη? Επισης υπαρχει καποια συμβουλη οσο εχει να κανει με τα σχολια? Να αναφερω δηλαδη να γραψουν κατι πανω στο κουτι για να τι γλυτωσω? ευχαριστω πολυ

 

Πάντα με Free Shipping (regular post) διότι οι άλλες επιλογές θα έχουν ως αποτέλεσμα να σταματήσει η συσκευή στο τελωνείο!

ftinokinito.gr
Link to comment
Share on other sites

Μηνυμάτων συνέχεια. Οι άνθρωποι στο after sales είναι απαράδεκτοι. Μιλάνε λες και τους τα χρωστάμε τα λεφτά που τους δίνουμε.

Στήνουν ένα μαγαζί και προσβλέπουν ΜΟΝΟ σε κέρδος. Η λέξη "ρίσκο" (που έχει κάθε επιχείριση - και σιγά το ρίσκο έτσι; Πόσα τηλέφωνα χαλάνε πια και είναι Πέραν Επισκευής άλλωστε;), δεν υπάρχει στο δικό τους λεξιλόγιο. Η λέξη αντικατάσταση επίσης.

Μου ζητάνε να τους καταλάβω και να δεχτώ να στείλω το κινητό και δεύτερη φορά για επισκευή (λες και θα το φτιάξουν).

Και η πλάκα είναι ότι δεν ζήτησα να μου προσφέρουν κινητό της ίδιας αξίας, αλλά κατώτερης!!!

 

Τους μιλάς και σφυρίζουν κλέφτικα.

 

24 Μαΐου δικιά τους απάντηση:

 

Hi Customer

Thanks for your email. Sorry for there may be some misunderstanding

I mean you can send the old phone back for repairing , at the meanwhile , you can choose a new phone ,we will also sold it at the discount price we promised

Is it Ok for you ?

We will urge the factory speed up this time . after you send it back ,please inform us . Is it Ok for you ?

Waiting for your confirmation. We will be in touch until your problem be solved

Best regards

Wendy

 

Απαντώ στις 26 Μαΐου:

Dear Wendy,

 

I feel that you are not taking the matter seriously.

First of all, the discount you are offering is a joke!

I told you that you should cinsider your offer as "replacement" not as "compensation discount".

This is the difference between yours and miy point of view.

 

Second, let's say I agree to return again, do you GUARANTEE that the phone will come back repaired.

I feel that you do not read what I say. The phone went to the factory once and wasn't repaired permanently.

I feel there is something wrong with it that will not be repaired.

I believe the factory should replace the phone. You should not try to make an agreement with me.

What you should do is offer me for free a new phone (normally at the same value but I agree to receive a lower value phone, one of the 2 I have chosen) and then ask from the factory to compensate you. This is what I would agree to be done.

I do not care about the last part. But, customers cannot wait for months and months having already paid agood amaount of money and finally without having a functioning device.

This is unacceptable.

I understand that you are trying to minimize the loss in your company. I work in customers' service in my job too and I know how it is, but when a customer has a problem, we compensate him fully.

What you are trying to do is "zero loss - zero risk" business which does not exist.

 

Be logical and try to be really customer oriented. Not only sales oriented.

 

Waiting for your actions and logical proposals.

Best regards.

 

Μου απαντούν στις 30 Μαΐου:

 

Hi Customer

Thanks for your email and kind understanding . I myself is just a employee and you can see I have tried many times to apply the better solution for you

Could you please help consider my advise .

for the old device , please send it back for repairing , we will fix it for you and then send it back to you at our cost

For the new phone ,we will apply the cost price and also send a free case for you . Is it Ok for you ?

Waiting for your confirmation . Any problem ,you can also call me

Best regards

Wendy

 

30 Μαΐου εγώ

 

Dear Wendy,

 

I fully understand your personal situation and thank you for your great effort to give a solution.

I am pleased about that but now it seems those solutions are not enough for my case.

Please forward my problem to your supervisor or generally to higher level.

I need a better solution than what you propose. I do not want to buy a new phone practically for 320 euros!

 

Στις 2 Ιουνίου, λένε τα δικά τους. Για την πρότασή μου καμία αναφορά:

 

Hi Customer

Thanks for your email and kind understanding . My manager agree to pay the round freight for you send it back for repairing this time

And once you want to place new order in the further , please tell us ,we will be pleased to apply the discount from she to you

Sorry for we earn less from per phone and tablet , hope you can understand

Best regards

Wendy

 

Και στο καπάκι, εγώ τους λέω:

 

Dear Wendy,

 

First of all, I would like to underline again that you CANNOT do business only with earnings. Trade means that you might lose sometimes something.

This is a world wide global rule, no matter if you choose to earn few or many on your sales.

So, sorry about this, but I do not care if you earn few or many per phone or tablet. I cannot show any understanding about that. I do not ask you for free phones or tablets. However, I DEMAND not to be fooled and give money without items that work in my hands.

Second, I will agree to send it back to you again with your expense, only if you give me an acceptable plan of what happens just in case that the phone returns from its service without having been fixed. What happens then? Will you tell to send it back again for the third time, because you want only to sell and earn money instead of replacing faulty items, or at least giving a REALLY good offer? Or, will you tell me that my phone will be out of warranty when it returns on ... September!!!!???

 

As for the "discount" and if understood well, you do not lose any money. You just offer something with less profit for you.

THIS is how you try to stay in the market? Without any real after sales service in difficult cases? Still trying to make money out of it?

 

I really need honest answers.

 

Απαράδεκτοι και ανύπαρκτοι.

Θα επιμείνω και θα δημοσιεύω, έως ότου καταλάβουν ότι δεν κάνει έτσι ο κόσμος δουλειές για πολύ καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Πάτε να βάλετε μυαλό στους Κινέζους ? Πάντως καλά κάνετε και γράφετε τις εμπειρίες σας για να συμβουλεύουμε φίλους και γνωστούς να μην αγοράζουν ποτέ από την Κίνα.
Link to comment
Share on other sites

Πάτε να βάλετε μυαλό στους Κινέζους ? Πάντως καλά κάνετε και γράφετε τις εμπειρίες σας για να συμβουλεύουμε φίλους και γνωστούς να μην αγοράζουν ποτέ από την Κίνα.

 

Κι όμως υπάρχουν site που ανταποκρίνονται πολύ καλύτερα.

 

Δεν λέω ότι δεν θα ξαναπάρω από Κίνα, αλλά πάντοτε με προσοχή.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως υπάρχουν site που ανταποκρίνονται πολύ καλύτερα.

 

Δεν λέω ότι δεν θα ξαναπάρω από Κίνα, αλλά πάντοτε με προσοχή.

 

Παιδιά υπάρχουν Κινέζοι και Κινέζοι..;)

Εχω αγοράσει κινητό από ETOTALK και Bluetooth από άλλο Κινέζο ( Aliexpress ) και ήταν απαράδεκτοι σε after sales και αντιμετώπιση και έχω αγοράσει κινητό από vickmall και σε κάποιο μικροπρόβλημα μου απάνταγαν πάντα, γρήγορα και υπεύθυνα. ΑΨΟΓΟΙ!!

Επίσης εδώ και 1 μήνα αγόρασα wifi camera , πρήζω τον Κινέζο για 10 μέρες με συνεχείς ερωτήσεις ( έχει δυσκολία το σετάρισμα της κάμερας )και μου απαντάει αμέσως και με επαγγελματισμό:)

XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Μηνυμάτων συνέχεια. Οι άνθρωποι στο after sales είναι απαράδεκτοι. Μιλάνε λες και τους τα χρωστάμε τα λεφτά που τους δίνουμε.

Στήνουν ένα μαγαζί και προσβλέπουν ΜΟΝΟ σε κέρδος. Η λέξη "ρίσκο" (που έχει κάθε επιχείριση - και σιγά το ρίσκο έτσι; Πόσα τηλέφωνα χαλάνε πια και είναι Πέραν Επισκευής άλλωστε;), δεν υπάρχει στο δικό τους λεξιλόγιο. Η λέξη αντικατάσταση επίσης.

Μου ζητάνε να τους καταλάβω και να δεχτώ να στείλω το κινητό και δεύτερη φορά για επισκευή (λες και θα το φτιάξουν).

Και η πλάκα είναι ότι δεν ζήτησα να μου προσφέρουν κινητό της ίδιας αξίας, αλλά κατώτερης!!!

 

Τους μιλάς και σφυρίζουν κλέφτικα.

 

24 Μαΐου δικιά τους απάντηση:

 

Hi Customer

Thanks for your email. Sorry for there may be some misunderstanding

I mean you can send the old phone back for repairing , at the meanwhile , you can choose a new phone ,we will also sold it at the discount price we promised

Is it Ok for you ?

We will urge the factory speed up this time . after you send it back ,please inform us . Is it Ok for you ?

Waiting for your confirmation. We will be in touch until your problem be solved

Best regards

Wendy

 

Απαντώ στις 26 Μαΐου:

Dear Wendy,

 

I feel that you are not taking the matter seriously.

First of all, the discount you are offering is a joke!

I told you that you should cinsider your offer as "replacement" not as "compensation discount".

This is the difference between yours and miy point of view.

 

Second, let's say I agree to return again, do you GUARANTEE that the phone will come back repaired.

I feel that you do not read what I say. The phone went to the factory once and wasn't repaired permanently.

I feel there is something wrong with it that will not be repaired.

I believe the factory should replace the phone. You should not try to make an agreement with me.

What you should do is offer me for free a new phone (normally at the same value but I agree to receive a lower value phone, one of the 2 I have chosen) and then ask from the factory to compensate you. This is what I would agree to be done.

I do not care about the last part. But, customers cannot wait for months and months having already paid agood amaount of money and finally without having a functioning device.

This is unacceptable.

I understand that you are trying to minimize the loss in your company. I work in customers' service in my job too and I know how it is, but when a customer has a problem, we compensate him fully.

What you are trying to do is "zero loss - zero risk" business which does not exist.

 

Be logical and try to be really customer oriented. Not only sales oriented.

 

Waiting for your actions and logical proposals.

Best regards.

 

Μου απαντούν στις 30 Μαΐου:

 

Hi Customer

Thanks for your email and kind understanding . I myself is just a employee and you can see I have tried many times to apply the better solution for you

Could you please help consider my advise .

for the old device , please send it back for repairing , we will fix it for you and then send it back to you at our cost

For the new phone ,we will apply the cost price and also send a free case for you . Is it Ok for you ?

Waiting for your confirmation . Any problem ,you can also call me

Best regards

Wendy

 

30 Μαΐου εγώ

 

Dear Wendy,

 

I fully understand your personal situation and thank you for your great effort to give a solution.

I am pleased about that but now it seems those solutions are not enough for my case.

Please forward my problem to your supervisor or generally to higher level.

I need a better solution than what you propose. I do not want to buy a new phone practically for 320 euros!

 

Στις 2 Ιουνίου, λένε τα δικά τους. Για την πρότασή μου καμία αναφορά:

 

Hi Customer

Thanks for your email and kind understanding . My manager agree to pay the round freight for you send it back for repairing this time

And once you want to place new order in the further , please tell us ,we will be pleased to apply the discount from she to you

Sorry for we earn less from per phone and tablet , hope you can understand

Best regards

Wendy

 

Και στο καπάκι, εγώ τους λέω:

 

Dear Wendy,

 

First of all, I would like to underline again that you CANNOT do business only with earnings. Trade means that you might lose sometimes something.

This is a world wide global rule, no matter if you choose to earn few or many on your sales.

So, sorry about this, but I do not care if you earn few or many per phone or tablet. I cannot show any understanding about that. I do not ask you for free phones or tablets. However, I DEMAND not to be fooled and give money without items that work in my hands.

Second, I will agree to send it back to you again with your expense, only if you give me an acceptable plan of what happens just in case that the phone returns from its service without having been fixed. What happens then? Will you tell to send it back again for the third time, because you want only to sell and earn money instead of replacing faulty items, or at least giving a REALLY good offer? Or, will you tell me that my phone will be out of warranty when it returns on ... September!!!!???

 

As for the "discount" and if understood well, you do not lose any money. You just offer something with less profit for you.

THIS is how you try to stay in the market? Without any real after sales service in difficult cases? Still trying to make money out of it?

 

I really need honest answers.

 

Απαράδεκτοι και ανύπαρκτοι.

Θα επιμείνω και θα δημοσιεύω, έως ότου καταλάβουν ότι δεν κάνει έτσι ο κόσμος δουλειές για πολύ καιρό.

 

Τυχερός είσαι δεύτερη φορά, Εγώ απο το To2c ένα lenovo s820 το έστειλα δύο φορές χωρίς αποτέλεσμα και θέλανε να το ξαναστείλω και τρίτη φορα λές και θα τους κατέβει η φλασιά και θα το φτιάξουν.Τους :cry: και πολύ απλά δεν ξαναπήρα απο αυτούς τίποτα + το ξέσκισμα σε ότι φόρουμ γράφω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για μια ακόμα φορά βάζει τα γυαλιά το vickmall όχι μόνο στους κινέζους ανταγωνιστές της αλλά ακόμα και online καταστήματα της χώρας μας.

 

Αγορά του cubot x9 στις 4/6 ημέρα Τετάρτη από το EU warehouse του vickmall ( βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη) και αποστολή την επομένη .

Μεσολαβη σαββατοκύριακο και Δευτέρα πρωί πρωί 8/6 χτυπάει κουδούνι από το κούριερ των ΕΛΤΑ πόρτα πόρτα ( πρώτο σοκ )

Το κινητό παρατηρώ πως έχει θέμα με την μπαταρία του και ενα θεμα με τρεμουλιασμα στην οθόνη που όπως αποδείχτηκε αργότερα ήταν θέμα της Ρομ

Μεσημέρι Τετάρτης 10/6 επικοινωνώ με Selina στο chat και σε μισή ώρα μετά από διευκρινήσεις, αποστολή φωτογραφιών για να τις δείξω το πρόβλημα αλλά και την κατάσταση του κινητού ( δηλαδή αγρατζουνιστο) μου στέλνει διεύθυνση για να το στείλω όχι πίσω στην ευρωπαϊκή τους αποθήκη αλλά στην Κίνα.

Εκεί υπέθεσα πως θα περιμένω περιπου ένα μήνα να το παραλαβει για να μου στείλει εκ νέου καινούργιο.

Αμ δε...

Μου ζητά μόλις το ταχυδρομισω να δώσω απλώς το tracking number και αυτοί θα μου στείλουν από την ευρωπαϊκή τους αποθήκη καινούργιο.

Την επόμενη ημέρα Πέμπτη το στέλνω πίσω δίνω tracking number και περιμένω να δω ποτέ θα στείλουν νέα συσκευή.

Μην φανταστείτε ότι περίμενα πολύ.

Την επομενη μέρα δηλαδή Παρασκευή 12/6'πάλι πρωί πρωί το κούριερ μου παραδίδει εκ νέου ένα καινούργιο cubot.

 

Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι.

Να πω πως σε κανένα σημείο της επικοινωνίας μας δεν πρόλαβα να ζητήσω κάτι .

Όλα έγιναν γρήγορα και άμεσα με δική τους προτροπή

 

Περιττό να πω πως δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω ξανα κινητό απο αλλο store

Edited by telmusic
Link to comment
Share on other sites

Το vickmall έχει δύο αρνητικά μόνο: έλλειψη μεγάλης ποικιλίας και λίγο ακριβότερο από άλλα καταστήματα.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Το vickmall έχει δύο αρνητικά μόνο: έλλειψη μεγάλης ποικιλίας και λίγο ακριβότερο από άλλα καταστήματα.

 

Οχι παντα ακριβοτερο,η εξυπηρετηση μετα την αγορα ειναι εξαιρετικη ομως,ακομα και ελαχιστα πιο ακριβο αξιζει τον κοπο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το συζητάμε καθόλου από τη στιγμή που ο πελάτης έχει τέτοια αντιμετώπιση. Για 10-15 € δεν θα πεθάνουμε.
Link to comment
Share on other sites

Να συνεχίσουμε στο κατάλληλο θέμα; ;)

«Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά»

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

hi i have buy one zopo 3x from to2c My order is 100053170.the phone 8 days have problems to charging ,I sent it back and received on first June from to2c the tracking number for send back my phone is RE479973117GR.the result :you saw the problem of telephone and over 30 days fooling telling lies

9 June

Dear:

My name is Mary from to2c.com,Please don't worry about your phone,we are take the phone to the factory repair it,and if the phone is ok,we will send to you as soon as possible.and we will send the tracking number to you when the package sending.Thank you very much.

16 June

Dear:

I am sorry for this trouble,please be patient,the phone is send to the factory now,Thank you very much.

25 June

Dear:

I am sorry for this trouble,the phone is really send to the factory,hope you can understand,the factory send back to us,but we check it also have the problem,we want make sure the phone is ok,so we are resend to factory check it,Please be patient.Thank you very much.

Please give me a definite answer or return my money because I lost confidence with you.

Thank

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
παιδια θελω να στειλω ενα Lenovo a 806 πισω στο vickmall ξερει καποιος να μου πει με ποια εταιρια ειναι καλυτερα και το κοστος ; επισης συμβουλες για το πως να το πακεταρω; απο εμπειριες ποσο καιρο θα παρει για να επιστρεψει ; το προβλημα ειναι στο Wifi

Xiaomi MI9T pro 128Gb

Xiaomi RN3 pro 32Gb

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς συμφέρει με ΕΛΤΑ (από οικονομικής άποψης).

Για οδηγίες και συμβουλές διάβασε το παρακάτω, τα λένε όλα αναλυτικότατα:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=408645

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μακριά από το efox

Μετά από άπειρες συνενοήσεις έστειλα ένα kingzone N3 για επισκευή κάμερας. Με παιδέψανε για δύο μήνες, η απάντηση τους στα μηνύματα μου ήταν πάντα "περιμένετε για λίγες μέρες" στο τέλος μου πρότειναν να στείλουν ένα άλλο μεταχειρισμένο. Αρνήθηκα κατηγορηματικά ζητώντας το δικό μου επισκευασμένο ή άλλο καινούργιο. Παρόλα αυτά έστειλαν το άλλο το οποίο ασφαλώς είχε άλλο πρόβλημα , δεν φορτώνει μεγάλες εφαρμογές και παιχνίδια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το gearbest παράτησε το φόρουμ;

Στο online chat τους λέω myphone και κάνουν ότι δεν το ξέρουν.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το gearbest παράτησε το φόρουμ;

Στο online chat τους λέω myphone και κάνουν ότι δεν το ξέρουν.

Εχουν να γραψουν πολυ καιρο εδω στο Myphone :mad: Μαλλον δεν θα επιασαν τους ''στοχους'' σε πωλησεις εδω μεσα :lol:

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...