Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στο http://www.17track.net/en/ που ακριβως βαζω το tracking number?

 

ακριβώς στη μέση εκεί που λεει "click here to track worldwide postal carrier shipment"

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παιδια το minideals στο site λέει επισκευή στην Ελλάδα για ορισμένες μάρκες, ξέρει κανείς τίποτα?
Όταν λες για συγκεκριμένες μάρκες εννοείς αυτό το Brands που έχει κάτω κάτω? Αυτό το έχει σε όλες τις σελίδες του minideal, δες πχ εδώ:

http://www.minideal.net/tablet-pc.html

Επομένως δεν αναφέρεται στο Repair in Greece, το οποίο το λέει σαν τίτλο αλλά δεν έχει καμία άλλη πληροφορία για το τι εννοεί και σε τι αναφέρεται. Ποιος ξέρει, ίσως το συμπληρώσουν τις επόμενες ημέρες...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος κινητου απο το εν λογω καταστημα.. Ξερουμε αν είναι αξιόπιστο? Το εχει 25 δολλαρια κατω απο την αμέσως φθηνότερη τιμη. Να το παρω ή θα φαω το κεφαλι μου? Τι λετε?
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.. Ξερουμε κατι οσον αφορα το fastcardtech? Ειναι αξιοπιστο? Σκέφτομαι να αγορασω μια συσκευή.. Να το εμπιστευτω ή να κοιτάξω αλλου?
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος κινητου απο το εν λογω καταστημα.. Ξερουμε αν είναι αξιόπιστο? Το εχει 25 δολλαρια κατω απο την αμέσως φθηνότερη τιμη. Να το παρω ή θα φαω το κεφαλι μου? Τι λετε?

 

Παλιότερα υπήρχαν κάποιοι που είχαν αγοράσει και από αυτούς, αλλά γενικά οι κριτικές δεν ήταν και τόσο καλές. Θα σου πρότεινα να τους αποφύγεις.

 

Παναγιώτης

Xiaomi Redmi Note 3 Pro <- LG G2 (D802) <- Xiaomi Mi2s
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος κινητου απο το εν λογω καταστημα.. Ξερουμε αν είναι αξιόπιστο? Το εχει 25 δολλαρια κατω απο την αμέσως φθηνότερη τιμη. Να το παρω ή θα φαω το κεφαλι μου? Τι λετε?

 

Αξιόπιστο είναι, αλλά πολλές φορές οι περιγραφές και τα δεδομένα των τηλεφώνων είναι λάθος.

Εάν γνωρίζεις το τηλέφωνο και είναι σωστή η περιγραφή του, μπορείς να το πάρεις.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

ποια γνωστα κινεζικα στελνουν με SG post ??

το tinydeal τι λεει? πως στελνει?

 

Το tinydeal νομίζω πως δεν δίνει επιλογή, να διαλέξεις με ποιο ταχυδρομείο θες να κάνει την αποστολή. Πρόσφατα κάτι ρολόγια για τα οποία πλήρωσα για tracking number μου τα έστειλε με NL και ήταν επιλογή του καταστήματος.

Στο gearbest έχει επιλογή για SG με μια μικρή επιβάρυνση και επίσης το vickmall στέλνει με SG ενώ με NL μόνο αν το ζητήσεις.

Link to comment
Share on other sites

έχω κάνει το ίδιο Post και στο θέμα με τις εγγυήσεις.... δεν ξέρω που ταιριάζει καλύτερα...

 

Γεια σας, έχω ψηθεί να πάρω το xiaomi mi note πάρα πολύ, αν και κάτοχος nexus6... χρειάζομαι το dual sim, οπωσδήποτε... έχω καταλήξει στα 2 πιο αξιόπιστα καταστήματα, σύμφωνα πάντα με τις γνώμες των παιδιών στο forum, ibuygou.com και honorbuy.com. Και τα 2 έχουν αποθήκες σε Ευρώπη με παρόμοιο συνολικό κόστος (minote+μεταφορικά). Απλά κολλάω στο θέμα service.... Το μεν honorbuy, με το οποίο επικοινώνησα με mail, μου απάντησαν ΑΜΕΣΑ (καλό αυτό) το εξής:

 

Dear customer,

Thanks for your message.

If the phone has problems in normal use in 1-7 days,customers can send it back to EU warehouse.

We only support warranty in China,if customers need to send back to EU warehouse,our EU warehouse also need to send it back to China.

But customer need to pay the extra shipping cost.

We do n ot have service centre in EU.

Have a nice day

 

Άρα σε περίπτωση προβλήματος το κινητό πάει κίνα και εγώ πληρώνω μεταφορικά.... Το δε ibuygou λέει στο site ότι συνεργάζεται με unofficial xiaomi service point σε Τσεχία και Πολωνία... κάπως καλύτερα ... αλλά από επικοινωνία... τίποτα..το on-line chat είναι συνεχώς offline και στο mail που έστειλα για διευκρινήσεις, ούτε φωνή ούτε ακρόαση 3 μέρες τώρα.....

 

μήπως ξέρει κάτι περί xiaomi-ibuygou-europe_service κανείς?

 

Οι έχοντες μεγαλύτερη εμπειρία σε αγορές κινέζικων τηλεφώνων τί λέτε, από ποιο κατάστημα προβώ σε αγορά??

 

Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

έχω κάνει το ίδιο Post και στο θέμα με τις εγγυήσεις.... δεν ξέρω που ταιριάζει καλύτερα...

 

Γεια σας, έχω ψηθεί να πάρω το xiaomi mi note πάρα πολύ, αν και κάτοχος nexus6... χρειάζομαι το dual sim, οπωσδήποτε... έχω καταλήξει στα 2 πιο αξιόπιστα καταστήματα, σύμφωνα πάντα με τις γνώμες των παιδιών στο forum, ibuygou.com και honorbuy.com. Και τα 2 έχουν αποθήκες σε Ευρώπη με παρόμοιο συνολικό κόστος (minote+μεταφορικά). Απλά κολλάω στο θέμα service.... Το μεν honorbuy, με το οποίο επικοινώνησα με mail, μου απάντησαν ΑΜΕΣΑ (καλό αυτό) το εξής:

 

Dear customer,

Thanks for your message.

If the phone has problems in normal use in 1-7 days,customers can send it back to EU warehouse.

We only support warranty in China,if customers need to send back to EU warehouse,our EU warehouse also need to send it back to China.

But customer need to pay the extra shipping cost.

We do n ot have service centre in EU.

Have a nice day

 

Άρα σε περίπτωση προβλήματος το κινητό πάει κίνα και εγώ πληρώνω μεταφορικά.... Το δε ibuygou λέει στο site ότι συνεργάζεται με unofficial xiaomi service point σε Τσεχία και Πολωνία... κάπως καλύτερα ... αλλά από επικοινωνία... τίποτα..το on-line chat είναι συνεχώς offline και στο mail που έστειλα για διευκρινήσεις, ούτε φωνή ούτε ακρόαση 3 μέρες τώρα.....

 

μήπως ξέρει κάτι περί xiaomi-ibuygou-europe_service κανείς?

 

Οι έχοντες μεγαλύτερη εμπειρία σε αγορές κινέζικων τηλεφώνων τί λέτε, από ποιο κατάστημα προβώ σε αγορά??

 

Σας ευχαριστώ!

Ρώτα και στο Vickmall που είναι πολύ πιο αξιόπιστο από αυτό που λες.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα κινητό μετά απο επισκευή, αγορασμένο το περασμένο Μαιο απο vickmall. Δεν είναι δικό μου, οπότε θα το αφήσω να το δουλέψει η κάτοχος λίγες μέρες και θα ενημερώσω και στο σχετικό θέμα για τις εγγυήσεις.

Εγινε επισκευή μικροφώνου και εξωτερικού ηχείου. Φαντάζομαι πως έγινε αντικατάσταση τους.

Το κινητό ήρθε σαν καινούργιο, τόσο ώστε να πιστεύω ότι μου στείλαν άλλο. Θα το διαπιστώσω τις επόμενες μέρες, γιατί η κάτοχος δεν μπορεί να έρθει ακόμα απο το σπίτι μου.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις ηρθε σαν καινουριο ωστε να πιστεψεις οτι εστειλαν αλλο?Σου ειχαν πει οτι θα σου στειλουν αλλη συσκευη 8-9 μηνες μετα την αγορα?Γιατι κανενα καταστημα δεν το κανει αυτο μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα.Ολα επισκευη προσφερουν.

Σε τι κατασταση το εστειλες και πως ηρθε ακριβως?Αν εννοεις καποιες ζελατινες,ολα τα καταστηματα σχεδον (τα αξιοπιστα τουλαχιστον) τις βαζουν οταν στο στελνουν μετα απο σερβις.

Το vickmall εχει αποδειξει οτι ειναι το κορυφαιο καταστημα εδω και πολλους μηνες και με αριστο after sales.

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις ηρθε σαν καινουριο ωστε να πιστεψεις οτι εστειλαν αλλο?Σου ειχαν πει οτι θα σου στειλουν αλλη συσκευη 8-9 μηνες μετα την αγορα?Γιατι κανενα καταστημα δεν το κανει αυτο μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα.Ολα επισκευη προσφερουν.

Σε τι κατασταση το εστειλες και πως ηρθε ακριβως?Αν εννοεις καποιες ζελατινες,ολα τα καταστηματα σχεδον (τα αξιοπιστα τουλαχιστον) τις βαζουν οταν στο στελνουν μετα απο σερβις.

Το vickmall εχει αποδειξει οτι ειναι το κορυφαιο καταστημα εδω και πολλους μηνες και με αριστο after sales.

 

Άρη, μετά το "φέσι" του 2ου πιό "αξιόπιστου ας κρατάμε "μικρό καλάθι" πλέον ... :lol:

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Άρη, μετά το "φέσι" του 2ου πιό "αξιόπιστου ας κρατάμε "μικρό καλάθι" πλέον ... :lol:

 

Για το power bank απο το Gearbest μιλας?

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Για το power bank απο το Gearbest μιλας?

Όχι, γιά το b2cbuying ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα υπήρχαν κάποιοι που είχαν αγοράσει και από αυτούς, αλλά γενικά οι κριτικές δεν ήταν και τόσο καλές. Θα σου πρότεινα να τους αποφύγεις.

 

Παναγιώτης

 

Καλησπέρα. Μόλις χθες παρέλαβα από fastcardtech ενα tablet 150 €, όλα ΟΚ. Το είχανε δηλώσει 60 $ ως τηλέφωνο και το στείλανε με NL, έκανε 1 μήνα (μαζί με καθυστέρηση λόγω Πάσχα) και πριν την παραγγελία και μετά ήταν εξυπηρετικότατοι, απαντάνε σε live chat και tech support με τεχνικούς όρους. Θα ξαναπαραγγείλω από εκεί σήμερα άλλο tablet.

Μόνο μείον ότι χρεώνει 3,5% όταν πληρώνεις με paypal, ενώ σου δίνει με extra χρέωση δυνατότητα για αποζημίωση αν χαθεί το πακέτο και αποζημίωση αν πληρώσεις τελωνείο (αχρείαστα να είναι, εγώ είχα πληρώσει για αποζημίωση αν χαθεί).

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μόλις χθες παρέλαβα από fastcardtech ενα tablet 150 €, όλα ΟΚ. Το είχανε δηλώσει 60 $ ως τηλέφωνο και το στείλανε με NL, έκανε 1 μήνα (μαζί με καθυστέρηση λόγω Πάσχα) και πριν την παραγγελία και μετά ήταν εξυπηρετικότατοι, απαντάνε σε live chat και tech support με τεχνικούς όρους. Θα ξαναπαραγγείλω από εκεί σήμερα άλλο tablet.

Μόνο μείον ότι χρεώνει 3,5% όταν πληρώνεις με paypal, ενώ σου δίνει με extra χρέωση δυνατότητα για αποζημίωση αν χαθεί το πακέτο και αποζημίωση αν πληρώσεις τελωνείο (αχρείαστα να είναι, εγώ είχα πληρώσει για αποζημίωση αν χαθεί).

Δεν χρειάζεται να πληρώνεις επιπλέον γιά το αν χαθεί, εφ'όσον πλήρωσες με paypal και φαίνεται ότι δεν παρέλαβες ούτως ή άλλως θα πάρεις τα χρήματά σου. :)

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις ηρθε σαν καινουριο ωστε να πιστεψεις οτι εστειλαν αλλο?Σου ειχαν πει οτι θα σου στειλουν αλλη συσκευη 8-9 μηνες μετα την αγορα?Γιατι κανενα καταστημα δεν το κανει αυτο μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα.Ολα επισκευη προσφερουν.

Σε τι κατασταση το εστειλες και πως ηρθε ακριβως?Αν εννοεις καποιες ζελατινες,ολα τα καταστηματα σχεδον (τα αξιοπιστα τουλαχιστον) τις βαζουν οταν στο στελνουν μετα απο σερβις.

Το vickmall εχει αποδειξει οτι ειναι το κορυφαιο καταστημα εδω και πολλους μηνες και με αριστο after sales.

Δεν μου υποσχέθηκαν αντικατάσταση συσκευής και πολύ πιθανό να έγινε μόνο επισκευή.

Το λέω γιατί δεν μου έχει ξανατυχει, να επιστρέφει το κινητό με την ταινία ασφαλείας που είχε και πριν πάνω στην βίδα αλλα και με ζελατίνα στην οθόνη που έχει χαρτάκι με το logo της jiayu. Τράβηξα λιγο την ζελατίνα και η οθόνη από κάτω είναι πεντακάθαρη.

Link to comment
Share on other sites

Αν υπαρχει μεγαλο στοκ με νεες συσκυες στο εργοστασιο στελνουν καινουργιο κομματι δεν ασχολουνται να το επισκευασουν ,απλα ο φιλος ηταν τυχερος.
Link to comment
Share on other sites

Ρώτα και στο Vickmall που είναι πολύ πιο αξιόπιστο από αυτό που λες.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση...το vickmall δεν το έχει σε EU αποθήκη ρε γμτ... θα αργήσει πολύ να έρθει...και με τον "φόβο" πάντα του χαρατσιού από τελωνείο...

οπότε το δίλημμα (ibuygou-hoborbuy) παραμένει...

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

έχω κάνει το ίδιο Post και στο θέμα με τις εγγυήσεις.... δεν ξέρω που ταιριάζει καλύτερα...

 

Γεια σας, έχω ψηθεί να πάρω το xiaomi mi note πάρα πολύ, αν και κάτοχος nexus6... χρειάζομαι το dual sim, οπωσδήποτε... έχω καταλήξει στα 2 πιο αξιόπιστα καταστήματα, σύμφωνα πάντα με τις γνώμες των παιδιών στο forum, ibuygou.com και honorbuy.com. Και τα 2 έχουν αποθήκες σε Ευρώπη με παρόμοιο συνολικό κόστος (minote+μεταφορικά). Απλά κολλάω στο θέμα service.... Το μεν honorbuy, με το οποίο επικοινώνησα με mail, μου απάντησαν ΑΜΕΣΑ (καλό αυτό) το εξής:

 

Dear customer,

Thanks for your message.

If the phone has problems in normal use in 1-7 days,customers can send it back to EU warehouse.

We only support warranty in China,if customers need to send back to EU warehouse,our EU warehouse also need to send it back to China.

But customer need to pay the extra shipping cost.

We do n ot have service centre in EU.

Have a nice day

 

Άρα σε περίπτωση προβλήματος το κινητό πάει κίνα και εγώ πληρώνω μεταφορικά.... Το δε ibuygou λέει στο site ότι συνεργάζεται με unofficial xiaomi service point σε Τσεχία και Πολωνία... κάπως καλύτερα ... αλλά από επικοινωνία... τίποτα..το on-line chat είναι συνεχώς offline και στο mail που έστειλα για διευκρινήσεις, ούτε φωνή ούτε ακρόαση 3 μέρες τώρα.....

 

μήπως ξέρει κάτι περί xiaomi-ibuygou-europe_service κανείς?

 

Οι έχοντες μεγαλύτερη εμπειρία σε αγορές κινέζικων τηλεφώνων τί λέτε, από ποιο κατάστημα προβώ σε αγορά??

 

Σας ευχαριστώ!

 

 

 

προς ενημέρωση..., μόλις μίλησα/πέτυχα ibuygou σε live chat και η Bella με ενημέρωσε το εξής ως προς το service:

 

if it is man-make problem you can send it to eu service side , if it is a factory issue you need to send it back to us in China, shipping fee is $50~$55. When it is fixed we can send it to you via EU warehouse to avoid customs taxes, but you wiil pay the shipping fee from EU warehouse as it was new device.

 

οπότε σε περίπτωση hardware προβλήματος, δε βλέπω να τη γλιτώνουμε τη Κίνα...

Link to comment
Share on other sites

προς ενημέρωση..., μόλις μίλησα/πέτυχα ibuygou σε live chat και η Bella με ενημέρωσε το εξής ως προς το service:

 

if it is man-make problem you can send it to eu service side , if it is a factory issue you need to send it back to us in China, shipping fee is $50~$55. When it is fixed we can send it to you via EU warehouse to avoid customs taxes, but you wiil pay the shipping fee from EU warehouse as it was new device.

 

οπότε σε περίπτωση hardware προβλήματος, δε βλέπω να τη γλιτώνουμε τη Κίνα...

Οπότε θα σου βγεί "ξυνό" γιατί θα πληρώσεις και γιά να πάει και γιά να επιστρέψει .... :p

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Οπότε θα σου βγεί "ξυνό" γιατί θα πληρώσεις και γιά να πάει και γιά να επιστρέψει .... :p

 

 

oooo ναι... έτσι φαίνεται... οπότε μάλλον πάμε για honorbuy...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου υποσχέθηκαν αντικατάσταση συσκευής και πολύ πιθανό να έγινε μόνο επισκευή.

Το λέω γιατί δεν μου έχει ξανατυχει, να επιστρέφει το κινητό με την ταινία ασφαλείας που είχε και πριν πάνω στην βίδα αλλα και με ζελατίνα στην οθόνη που έχει χαρτάκι με το logo της jiayu. Τράβηξα λιγο την ζελατίνα και η οθόνη από κάτω είναι πεντακάθαρη.

 

Τελικά για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις, είναι η ίδια συσκευή. Σήμερα βάλαμε το τηλ σε λειτουργία και όλα είναι όπως πρέπει.

Υπενθυμίζω το κινητό αγοράστηκε τον Μαη του 2014 και επισκευάστηκε χωρίς κόστος.

Μπράβο στο vickmall!!!

Link to comment
Share on other sites

Μετά από προτροπή συνφορουμίτη και συγκεκριμένα του talos_2002 αναφέρω αυτό το περιστατικό αν και περισσότερο έχει να κανει πιστευω με την ίδια την εταιρία κατασκευης του κινητού παρα με τον πωλητή.

Αγόρασα ένα cubot x6 από τo Banggood από το οποίο έχω κάνει πολλές αγορές και είμαι ικανοποιημένος από το after sales service που παρέχουν . Γρήγορα η συσκευή είχε πρόβλημα με το jack του handsfree και μεσα σε ένα τριμηνο περιπου άρχισε να έχει πρόβλημα και με την lcd. Αρχισαν να κάνουν σκιά τα εικονίδια από την αρχική όθόνη και σιγά σιγα να ασπρίζει από το κάτω μέρος προς τα πάνω . Δεν ήταν τόσο έντονο αλλα επειδη η συσκευη έχει ταυτόχρονα και κακο κατά τη γνώμη μου bluetooth με αποτέλεσμα αν συνδέομαι με διακοπες κι επειδη είχε χαλασει και το jack και μαλιστα μεσα σε ένα τρίμηνο αποφάσισα να το στείλω πίσω .

Καποια στιγμή έλαβα αυτό το email.

The manufacturer just inform that, the LED screen inside part is damaged, the damaged due to the physical damages and damages caused by incorrect usage, so they need to charge repair fee of [uS$43.90].

Με λίγα λόγια.. Προκληθηκε η βλάβη στην οθόνη από ακατάλληλη χρήση και ζηταν 43.90 για να το φτιάξουν. Ο κατασκευαστής , όχι το banggood.

Στην ερωτηση μου πως μπορει να προκληθηκε αυτό από ακατάλληλη χρήση …

The manufacturer replied that, the screen get moist, such as water, sweat would caused this problem.

Δηλαδή .. Ο κατασκευαστης απάντησε πως η οθόνη παίρνει υγρασία είτε από νερό , είτε από ιδρώτα.

Μια φωτο απο την αναρτηση που ειχα κανει στο νημα

 

http://www.myphone.gr/forum/attachment.php?attachmentid=50658&d=1412408716

 

Αν κι εσείς θεωρείτε πως κακώς με χρεωσαν ( το έχω πληρώσει το αντίτιμο που μου ζητησαν ) τι μου προτείνετε να κάνω ;

Edited by miltossat
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια. ετοιμαζομαι για αγορα απο κινα (πρωτη φορα) ειμαι λιγο εως πολυ ασχετος (εκτος απο καποιες φτηνες αγορες απο ebay). Θα παρω το lenovo vibe z2 pro κ920 και το βρηκα

εδω http://www.to2c.com/lenovo-k920-vibe-z2-pro-3gb-ram-32gb-rom.html και

εδω http://www.minideal.net/lenovo-vibe-z2-pro-k920-4g-fdd-lte-snapdragon-801-2-5ghz-dual-sim-2560-1440-ram-3gb-16mp.html

Ποιο απο τα δυο θεωρειτε πιο αξιοπιστο;; υπαρχει καποιο καλυτερο καταστημα με παρομια τιμή;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...