Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

 

για πες μας λεπτομερειες...

 

ποιας υπηρεσιας;

 

μπορουμε να απενεργοποιησουμε την παροχη (και χρεωση Data) εκτος πακετων;

Link to comment
Share on other sites

στο 1231 κόβουν τα δεδομένα,οπότε δεν μπορεις να μπεις καθολου ιντερνετ είτε με πακέτο είτε χωρίς πακέτο.
Link to comment
Share on other sites

Μαντέψτε τι μήνυμα μου ήρθε;;;

 

Χθες χρεωθήκατε (...) 1€ για χρήση στο κινητό mobile internet daily :mad::mad:

 

Είναι ξεφτίλες τελικά και δεν πρόκειται για λάθος αλλά εσκεμμένη και επαναλαμβανόμενη ψεύτικη χρέωση με σκοπό την εξαπάτηση του πελάτη.

 

Την πρώτη φορά με χρεώνουν σε Nokia 100 mobile internet daily 1€ (δεν έχει καν δεδομένα) και τώρα σε ψεύτικο APN!!!!!!:X

Είναι αίσχος για την εταιρεία Wind

 

Ολοκληρο το 24ωρο δεν μπηκες εχθες; Γιατι αν μπηκες εστω και λιγο, και παλι εξυπακουεται δεν δικαιολογειται η χρεωση, αλλα αυτο που εκανες με το ψευτικο apn δεν θα σε εσωζε απο την σημερινη χρεωση αλλα απο την αυριανη.

 

...

Συμπέρασμα: Από τη μία φταίμε στις περισσότερες φορές και από την άλλη το σύστημά τους ενεργοποιείται αυτόματα μόλις δει ανοικτά τα data, ανεξάρτητα αν κάνεις χρήση ή όχι. Πρέπει, λοιπόν, να παίρνουμε τα μέτρα μας όσο πιο ασφαλέστερα μπορούμε αφού η Wind δεν αλλάζει την πολιτική και το σύστημά της, τουλάχιστον, στο συγκεκριμένο θέμα.

 

Καλα και χρυσα ολα αυτα που λες αλλα δεν εχουν καμια σχεση με τα παραπονα που διατυπωνονται εδω μεσα. Δεν μιλαμε για ανοιχτα data εδω. Εκει, λογικο ειναι να χρεωνεσαι.

 

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

 

Η διακοπη της υπηρεσεις σημαινει αυτοματα διακοπη του internet, ακομα και για τα πακετα. Συνεπως ειναι αδυνατον να γινει κατι τετοιο. Αυτο που πρεπει να γινει ειναι να διορθωσει το προβλημα η wind.

Link to comment
Share on other sites

στο 1231 κόβουν τα δεδομένα,οπότε δεν μπορεις να μπεις καθολου ιντερνετ είτε με πακέτο είτε χωρίς πακέτο.

 

μου φανηκε πολυ "καλο" για να ισχυει... :(

Link to comment
Share on other sites

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

 

Δεν θέλω διακοπή των δεδομένων γιατί τα χρησιμοποιώ, απλά εάν διάβαζες το προηγούμενο ποστ μου θα καταλάβεις ότι το έκανα σαν πείραμα γιατί κάθε μήνα αγοράζω δεδομένα και πάντα, μα πάντα μου μένει το 80% π.χ χθες είχα υπόλοιπο 360mb από τα 400mb που είχα αγοράσει.

 

Ολοκληρο το 24ωρο δεν μπηκες εχθες; Γιατι αν μπηκες εστω και λιγο, και παλι εξυπακουεται δεν δικαιολογειται η χρεωση, αλλα αυτο που εκανες με το ψευτικο apn δεν θα σε εσωζε απο την σημερινη χρεωση αλλα απο την αυριανη.

Για χθες είχα 360mb υπόλοιπο που ίσχυαν μέχρι τα μεσάνυχτα, στις 18:02 λαμβάνω μήνυμα ότι σήμερα το βράδυ (17/02) μου λήγουν τα δεδομένα και έτσι αποφάσισα να κάνω αυτό το πείραμα. Από εκείνη την στιγμή κλείνω data + φτιάχνω και ενεργοποιώ ψεύτικο APN.

Τους πήρα τηλέφωνο και τα άκουσαν λίγο, βέβαια όχι ο υπάλληλος που δεν φταίει σε τίποτα, και ζήτησα αναλυτική χρέωση δεδομένων για καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί είναι εξαπάτηση αυτό και δεν είναι για το ευρώ η δουλειά αλλά για την κοροϊδία

Link to comment
Share on other sites

Για χθες είχα 360mb υπόλοιπο που ίσχυαν μέχρι τα μεσάνυχτα, στις 18:02 λαμβάνω μήνυμα ότι σήμερα το βράδυ (17/02) μου λήγουν τα δεδομένα και έτσι αποφάσισα να κάνω αυτό το πείραμα. Από εκείνη την στιγμή κλείνω data + φτιάχνω και ενεργοποιώ ψεύτικο APN.

Τους πήρα τηλέφωνο και τα άκουσαν λίγο, βέβαια όχι ο υπάλληλος που δεν φταίει σε τίποτα, και ζήτησα αναλυτική χρέωση δεδομένων για καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί είναι εξαπάτηση αυτό και δεν είναι για το ευρώ η δουλειά αλλά για την κοροϊδία

 

Με το παραπανω ηθελα να πω οτι απο τη στιγμη που χρησιμοποιησες χθες τα data, παρολο που ησουν εντος πακετου και δεν επρεπε να χρεωθεις, ειτε εφτιαχνες μετα το ψευτικο apn ειτε οχι, το προβληματικο συστημα τους σε χρεωσε γιατι εκανες χρηση χθες, ασχετα με το οτι ησουν εντος πακετου. Το ψευτικο apn που δημιουργησες θα επαιζε καποιο ρολο αν δεν εκανες καθολου χρηση στις 17/2, δηλαδη να μην ανοιγες καθολου τα data.

 

Εξυπακουεται οτι δεν θα λαβεις καμια αναλυτικη χρεωση δεδομενων. :p

 

Μια υποθεση που κανω ειναι μηπως το προβλημα στο συστημα τους ειναι οτι τα ΜΒ εχουν ημερομηνια ληξης τις 23:59 ενω το συστημα τους χρεωνει αν κανεις χρηση μετα απο τριαντα 24ωρα απο την ημερα/ωρα ενεργοποιησης του πακετου; Για παραδειγμα αν ενεργοποιησες το πακετο στις 18/1 και ωρα 17:00 τοτε κανονικα τα MBs θα σου κρατησαν μεχρι τις 17/2 και ώρα 23:59. Μηπως ομως το προβλημα βρισκεται στο οτι χρεωνει (απο λαθος) αν κανεις χρηση απο τις 17:00 έως τις 23:59 της 17/2;

 

Αν εχεις κρατησει την ειδοποιηση (sms) της ενεργοποιησης του πακετου του προηγουμενου μηνα, για δες τι ωρα το ενεργοποιησες. (Αν και δεν πιστευω, απλα μια υποθεση κανω)

Link to comment
Share on other sites

Μια υποθεση που κανω ειναι μηπως το προβλημα στο συστημα τους ειναι οτι τα ΜΒ εχουν ημερομηνια ληξης τις 23:59 ενω το συστημα τους χρεωνει αν κανεις χρηση μετα απο τριαντα 24ωρα απο την ημερα/ωρα ενεργοποιησης του πακετου; Για παραδειγμα αν ενεργοποιησες το πακετο στις 18/1 και ωρα 17:00 τοτε κανονικα τα MBs θα σου κρατησαν μεχρι τις 17/2 και ώρα 23:59. Μηπως ομως το προβλημα βρισκεται στο οτι χρεωνει (απο λαθος) αν κανεις χρηση απο τις 17:00 έως τις 23:59 της 17/2;

 

Αν εχεις κρατησει την ειδοποιηση (sms) της ενεργοποιησης του πακετου του προηγουμενου μηνα, για δες τι ωρα το ενεργοποιησες. (Αν και δεν πιστευω, απλα μια υποθεση κανω)

 

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά αφού μου ήρθε μήνυμα στις 17/02 και ώρα 18:02 ότι σήμερα το βράδυ λήγουν τα δεδομένα και δεδομένα δεν χρησιμοποίησα μετά τις 15:00 που ήμουν σπίτι αλλά μόνο Wifi.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, εδω και 20 μερες εχω κανει αιτηση για αλλαγη απο καρτοκινητη Cosmote σε Q και ακομα δεν εχει γινει. Επικοινωνησα επανηλημενα με Q και μου λεν οτι εχει κολλησει το συστημα. Εχετε υποψιν σας αν αργει τοσο πολυ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, εδω και 20 μερες εχω κανει αιτηση για αλλαγη απο καρτοκινητη Cosmote σε Q και ακομα δεν εχει γινει. Επικοινωνησα επανηλημενα με Q και μου λεν οτι εχει κολλησει το συστημα. Εχετε υποψιν σας αν αργει τοσο πολυ;

 

Το ίδιο συμβαίνει και με την Vodafone όσον αφορά τις φορητότητες σε καρτοκινητό. Καρτέλ και εδώ....

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

12/1 έκανα online αίτηση για μεταφορά απο Vodafone σε Q, 16/1 παρέλαβα την SIM και 23-24/1 ενεργοποιήθηκε η σύνδεση. Ούτε δύο εβδομάδες.
Link to comment
Share on other sites

 

Καλα και χρυσα ολα αυτα που λες αλλα δεν εχουν καμια σχεση με τα παραπονα που διατυπωνονται εδω μεσα. Δεν μιλαμε για ανοιχτα data εδω. Εκει, λογικο ειναι να χρεωνεσαι.

 

 

Τα "καλά και χρυσά" τα έγραψα για να επιχειρηματολογήσω στο ότι φταίμε και εμείς, στις περισσότερες φορές, στο θέμα της χρέωσης, στη γενική κουβέντα που γίνεται και, όσοι θέλουν κατάλαβαν, τι λέω. Πολύ περισσότερο αφού και εσύ παραδέχεσαι ότι δεν γνωρίζουμε τον τρόπο που λειτουργεί η πολιτική και το σύστημά τους, όπως είχα γράψει στο συγκεκριμένο post.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Δεν έχω κλείσει ούτε 1 μήνα στην Q, και διαβάζω ότι πολλοί γκρινιάζουν για τη χρέωση data.

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι για να μην υπάρχει χρέωση 1 ευρώ, πρέπει να είναι κλειστά τα data και η περιαγωγή δεδομένων, δλδ 2 πράγματα.

 

Εσείς που είχατε πρόβλημα, το είχατε δοκιμάσει αυτό;;

OnePlus 6, A6000
Link to comment
Share on other sites

Έπαθα κι εγώ το ίδιο, έστειλα email στην εταιρία για να μου επιστρέψουν το 1Ε στην κάρτα γιατί είχα πολλά mb δεδομένων ακόμα διαθέσιμα και μέσα στην ίδια ημέρα μου επιστράφηκε το 1Ε. Στείλε απ'ευθείας email στην εταιρία και άσε το facebook.:)

 

εμενα με email με ειχαν κλασμενο μια βδομαδα,με το που το εκανα θεμα στο facebook με πηραν αμεσως και ειχε επιστραφει πριν με παρουν.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλημέρα,

 

Δεν έχω κλείσει ούτε 1 μήνα στην Q, και διαβάζω ότι πολλοί γκρινιάζουν για τη χρέωση data.

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι για να μην υπάρχει χρέωση 1 ευρώ, πρέπει να είναι κλειστά τα data και η περιαγωγή δεδομένων, δλδ 2 πράγματα.

 

Εσείς που είχατε πρόβλημα, το είχατε δοκιμάσει αυτό;;

 

σιγα μη φορμαρουμε και το τηλεφωνο οποτε τελειωνει ο μηνας επειδη εχουν ενα τρυπιο συστημα που μαντεψε ποιος κερδιζει απο αυτο.Αν κλεισεις τα data δεν εχεις ιντερνετ και τελος.Απο ποτε το roaming θεωρειται data?Μην ψαρωνεις με τις δικαιολογιες τους.

 

εγω λεω να οργανωθουμε και να τους κανουμε καποια ομαδικη καταγγελια,σκεφτειτε ποσα λεφτα τρωνε καθε μερα απο τους χιλιαδες συνδρομητες τους.Μιλαμε για τρελη κομπινα..

Edited by azuli
Link to comment
Share on other sites

Η Q βρίσκεται σε roaming στο δίκτυο της WIND .

Οπότε το κλείσιμο του roaming εξασφαλίζει ότι δεν θα χρεωθούμε.

Link to comment
Share on other sites

Η Q βρίσκεται σε roaming στο δίκτυο της WIND .

Οπότε το κλείσιμο του roaming εξασφαλίζει ότι δεν θα χρεωθούμε.

 

δεν ειναι λυση αυτη.Δηλαδη θα πρεπει να βρισκουμε εμεις μη πρακτικες λυσεις για το δικο τους προβλημα?

 

Το συστημα αυτο το εχουν επιτηδες ετσι.Απο που κι ως που μου ενεργοποιουν το προγραμμα του 1ε/μερα αυτοματα χωρις να το ζητησω??

Link to comment
Share on other sites

Τα "καλά και χρυσά" τα έγραψα για να επιχειρηματολογήσω στο ότι φταίμε και εμείς, στις περισσότερες φορές, στο θέμα της χρέωσης, στη γενική κουβέντα που γίνεται και, όσοι θέλουν κατάλαβαν, τι λέω. Πολύ περισσότερο αφού και εσύ παραδέχεσαι ότι δεν γνωρίζουμε τον τρόπο που λειτουργεί η πολιτική και το σύστημά τους, όπως είχα γράψει στο συγκεκριμένο post.

 

Ισως καπου αλλου. Εδω, τα περισσοτερα παραπονα ειναι με κλειστα data ή με ανοιχτα και ενεργοποιημενο πακετο internet. Συνεπως δεν ισχυουν αυτα που λες, εδω μεσα.

 

Οσο για το πως λειτουργει η πολιτικη τους, το γνωριζουμε παρα πολυ καλα. Το πως λειτουργει το προβληματικο συστημα τους, αυτο δεν το γνωριζουμε και παραπανω εκανα μια υποθεση για το που βρισκεται το λαθος ΤΟΥΣ.

 

Καλημέρα,

 

Δεν έχω κλείσει ούτε 1 μήνα στην Q, και διαβάζω ότι πολλοί γκρινιάζουν για τη χρέωση data.

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι για να μην υπάρχει χρέωση 1 ευρώ, πρέπει να είναι κλειστά τα data και η περιαγωγή δεδομένων, δλδ 2 πράγματα.

 

Εσείς που είχατε πρόβλημα, το είχατε δοκιμάσει αυτό;;

 

Καθε περιοδο που θα μιλας θα φερνουν και καινουρια δικαιολογια για να τα μπαλωσουν. Αυτη την περιοδο μαλλον θα παιζει το "απαιτειται να ειναι κλειστη και η περιαγωγη δεδομενων". Φυσικα και δεν ισχυει κατι τετοιο γιατι αν ισχυε θα επρεπε καθημερινα να χρεωνομαστε ολοι οταν δεν εχουμε πακετο, κατι που δεν συμβαινει.

 

Η περιαγωγη δεδομενων πιανει δουλεια αν εχεις ανοιχτα δεδομενα. Αν τα εχεις κλειστα, τι σοι περιαγωγη θα κανει; ;)

 

Η Q βρίσκεται σε roaming στο δίκτυο της WIND .

Οπότε το κλείσιμο του roaming εξασφαλίζει ότι δεν θα χρεωθούμε.

 

Δεν υπαρχει κατι στη wind που να εξασφαλιζει να μην χρεωθεις.

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

δεν ειναι λυση αυτη.Δηλαδη θα πρεπει να βρισκουμε εμεις μη πρακτικες λυσεις για το δικο τους προβλημα?

 

Το συστημα αυτο το εχουν επιτηδες ετσι.Απο που κι ως που μου ενεργοποιουν το προγραμμα του 1ε/μερα αυτοματα χωρις να το ζητησω??

 

Αυτο υποτιθεται οτι το εχουν κανει για το δικο μας καλο για να μην χρεωνομαστε υπερογκα ποσα εν αγνοια μας. Ετσι με το 1€ "αγοραζεις" 20MB κινηση την ημερα. Φυσικα αυτο δεν θα ηταν κακο εφοσον ειχαμε ανοιχτα data χωρις αγορασμενο πακετο δεδομενων.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

αν οι προθεσεις τους ηταν αγνες θα ειχαν συστημα ενεργοποιησης του πακετου 1ε/ημερα οπως και τα υπολοιπα πακετα τους,δηλαδη ειτε ενεργοποιηση με sms ειτε με το app (αφου μας πουλανε την παπατζα οτι το roaming ειναι κι αυτο data τοτε θα μπορουσε με την λογικη αυτη να δουλεψει το app τους χωρις υπολοιπο mb ,μονο με roaming.Φυσικα αυτο δεν γινεται)

 

κατα τ αλλα μονο αν τους κραξουμε ολοι μαζι στο facebook που σημαινει δημοσιο ανοιχτο ξεμπροστιασμα (και οχι με email και τηλεφωνο,που τα ακουει ενας μονο υπαλληλος τους) θα αλλαξει κατι.

 

Προσωπικα αν βρω μια καρτα που να πλησιαζει λιγο στις χρεωσεις την εκανα.Εχω κουραστει με τα κουτοπονηρα συστηματα τους και το αθλιο 3g τους,που δεν ειναι καν το ιδιο με της wind αλλα χειροτερο λογω μεσολαβησης roaming.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Δεν έχω κλείσει ούτε 1 μήνα στην Q, και διαβάζω ότι πολλοί γκρινιάζουν για τη χρέωση data.

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι για να μην υπάρχει χρέωση 1 ευρώ, πρέπει να είναι κλειστά τα data και η περιαγωγή δεδομένων, δλδ 2 πράγματα.

 

Εσείς που είχατε πρόβλημα, το είχατε δοκιμάσει αυτό;;

Εγώ χρεώθηκα με data κλειστά και απενεργοποιημένο το roaming.

Link to comment
Share on other sites

9 χρόνια στην Q, ποτέ δε χρεώθηκα για ίντερνετ χωρίς να κάνω χρήση. Σίγουρα το κινητό σας κάνει χρήση, κι ας έχετε κλειστά τα data, κι απλά δεν το γνωρίζετε.
Link to comment
Share on other sites

9 χρόνια στην Q, ποτέ δε χρεώθηκα για ίντερνετ χωρίς να κάνω χρήση. Σίγουρα το κινητό σας κάνει χρήση, κι ας έχετε κλειστά τα data, κι απλά δεν το γνωρίζετε.

 

Να δω τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα. Επειδη δεν συμβαινει σε εσενα παει να πει οτι δεν εχει προβλημα το συστημα της wind αλλα εχουν προβλημα τα κινητα αυτων που χρεωνονται; Ωραια λογικη. Απο την αλλη, ολα αυτα τα παραπονα για τις χρεωσεις ξεκινησαν απο το καλοκαιρι του 2014. Να φανταστω πριν το καλοκαιρι δεν ειχαμε Q, πριν το καλοκαιρι δεν ειχαμε smartphone ή ξεραμε να το χειριζομαστε.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Για μένα αυτό που θα το ξεκαθάριζε πέρα αμφιβολίας, θα ήταν όχι να φτιάξεις 2ο apn και να ενεργοποιήσεις εκείνο, αλλά να "χαλάσεις" το ένα υπάρχον.

Επίσης μετά από οποιαδήποτε αλλαγή θα έκανα και 1-2 reboots να είμαι σίγουρος.

 

Σε κάθε περίπτωση δε λέω ότι είναι σωστό όλο αυτό, αλλά για να καλύψω και την παραμικρή πιθανότητα να ευθύνεται το λογισμικό της συσκεύης το λέω... Π.χ. μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι κάπου στον κώδικά του μέσα δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος του στυλ "Αν δεν παίζει το επιλεγμένο apn δοκίμασε κάποιο από τα άλλα δηλωμένα μπας και...?" ή αντίστοιχα "Αν δεν παίζει το επιλεγμένο apn δοκίμασε τις τελευταίες cached ρυθμίσεις που έπαιξαν...?"

 

Ξαναλέω ότι σαν αρχή δεν είναι σωστό και θα έπρεπε να βρεθεί λύση από την πλευρά της εταιρίας, αλλά σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να αποκλειστούν τα παραπάνω...

Letv X800 US
Link to comment
Share on other sites

Για μένα αυτό που θα το ξεκαθάριζε πέρα αμφιβολίας, θα ήταν όχι να φτιάξεις 2ο apn και να ενεργοποιήσεις εκείνο, αλλά να "χαλάσεις" το ένα υπάρχον.

Επίσης μετά από οποιαδήποτε αλλαγή θα έκανα και 1-2 reboots να είμαι σίγουρος.

 

Σε κάθε περίπτωση δε λέω ότι είναι σωστό όλο αυτό, αλλά για να καλύψω και την παραμικρή πιθανότητα να ευθύνεται το λογισμικό της συσκεύης το λέω... Π.χ. μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι κάπου στον κώδικά του μέσα δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος του στυλ "Αν δεν παίζει το επιλεγμένο apn δοκίμασε κάποιο από τα άλλα δηλωμένα μπας και...?" ή αντίστοιχα "Αν δεν παίζει το επιλεγμένο apn δοκίμασε τις τελευταίες cached ρυθμίσεις που έπαιξαν...?"

 

Ξαναλέω ότι σαν αρχή δεν είναι σωστό και θα έπρεπε να βρεθεί λύση από την πλευρά της εταιρίας, αλλά σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να αποκλειστούν τα παραπάνω...

 

Αυτο ειναι μια καλη δοκιμη για αυτους που χρεωνονται με κλειστα τα data. Βεβαια υπαρχουν και οι αλλοι που χρεωονται με ανοιχτα data και ενεργοποιημενο πακετο internet. Το τελευταιο αποδεικνυει οτι το συστημα τους εχει καποιο προβλημα. Και σου ερχονται τωρα καποιοι και σου λενε, δεν φταιει η wind, εσεις φταιτε που δεν ξερετε το κινητο σας. :rolleyes:

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Εγώ χρεώθηκα με data κλειστά και απενεργοποιημένο το roaming.

 

Σε ευχαριστω που με δικαιωνεις. Σε λιγο θα μας πουν, φταιει και ο τροπος που κραταμε το κινητο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην το αναλυουμε συνεχεια, η χρεωση γινεται απο την Q ανεξαρτητως χρησης δεδομενων. Υπαρχει 100000% προβλημα στον μετρητη δεδομενων του παροχου και η λυση ειναι με email η fb να πετυχαινεται η πιστωση του ποσου. Με τηλ. επικ. δεν βγαζεις ακρη οι ανθρωποι ειναι ασχετοι και επιμενουν οτι κανεις λαθος η οτι φταιει η συσκευη.

 

Η λυση ειναι αλλαγη (εστω κι ενα ψηφιο της APN) την τελευταια ημερα της ληξης του πακετου. Κι οταν πλεον αποκτησουμε πακετο δεδομενων τοτε απλα διορθωνουμε την APN. Σε καποιους ισως να μην εχει τυχει γτ προφανως δεν μενουν ποτε απο πακετο data (ειτε λογο ανανεωσης καρτας ειτε λογο αγορας νεου πακετου πριν την ημερομηνιακη ληξη).

 

Δυστυχως καποιοι δεν γνωριζουν τη λυση κι ετσι χρεωνονται. Ισως θα χρειαζοταν μια ομαδικη ενεργεια απο μερους μας ( επωνυμη ομαδικη καταγγελια σε επισημο φορεα) ουτως ωστε ο παροχος να αναγκαστει να διορθωσει αυτο το "σφαλμα" το οποιο προφανως του αποφερει κερδος εις βαρος ανυποψιαστων καταναλωτων.

Edited by vamvakoulas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...