Jump to content

Ηχογραφημένα μηνυματα Εταιριων(αλλαγή ύφους;)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν ξερω πως μου εκατσε σήμερα στο μυαλό και χωρίς να το έχω παρατηρήσει εδω και μεγάλο χρονικό διάστημα έχουν αλλάξει τα ηχογραφημένα μηνύματα στα κινητα,και απο κεί μας μιλούσαν στο πλυθηντικό αριθμό πλέον τα μηνύματα είναι στον ενικο.Συγκεκριμένα για να μαθει καποίος το υπολοιπο του σε κάρτα,ή καρτοσυμβόλαιο ακουγε το μύνημα που έλεγε: πατηστε το 1 κλπ...Εχετε 3000 Ευρω και τόσα λεπτά :p Πλεον λεεί για να ακουσεις το υπολοιπο σου πιεσε το 1 και μετα Έχεις τοσα..Γνωριζοντας οτι τιποτα δεν συμβαινει στην τυχη απο που κι ως που αυτη η αλλαγη,ποτε εγινε και δεν το πηραμε χαμπαρι εδω μεσα?(εκτος κι αν δεν το χω δει εγω!).Συμφωνειτε με την αλλαγή?

Δοκιμάστηκε σε Voda CU,σε whats up και σε Καρτοσυμβολαιο Κοτε ολα στον ενικο και με προσφορες και διαφημισεις επίσης στο ενικό αριθμο.. :?

Edited by narco_7
Link to comment
Share on other sites

Λες και είμαστε φιλαράκια.. Ή όλοι είμαστε 15 χρονών για να νοιώθουμε φιλικά με εταιρίες που μας κλέβουν...εεε εννοώ που τους δίνουμε τα λεφτά μας για να έχουμε αυτά τα αστεία προνόμια.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λες και είμαστε φιλαράκια.. Ή όλοι είμαστε 15 χρονών για να νοιώθουμε φιλικά με εταιρίες που μας κλέβουν...εεε εννοώ που τους δίνουμε τα λεφτά μας για να έχουμε αυτά τα αστεία προνόμια.

 

Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως τους δωθηκε αυτη η ανεση?Ειναι δηλαδη ο αλλος 40-50 χρονων και θα του μιλας στον ενικο λες και ειστε παρεακι?Ξερουμε οτι μας κατακλεβετε και σας τα σκαμε καθε μηνα!:X Ο πληθυντικος δειχνει εναν σεβασμο τουλάχιστον αν δεν κανω λαθος..Είναι καθωσπρεπισμός δηλαδή να θέλω να μου απευθύνεται στο πλυθηντικο ενα μήνυμα που παεί σε οποίονδήποτε χωρίς διακρίσεις?Στην γιαγία δηλαδή που της μίλαγε ο Άντρας της στον πλυθηντικο θα της μιλάς εσύ στο ενικό??

Edited by narco_7
Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάμε ότι ζούμε στην ψηφιακή εποχή του "my". My pc, my files, my messages, my settings, my profile, my favourites, my wallpapers, my ringtones, κ.ο.κ.

Προσωπικά θεωρώ ότι ο ενικός υιοθετήθηκε ως μια προσπάθεια προσωποποιημένης ενημέρωσης. Κάτι σαν υποκατάστατο της μνήμης σου. Σαν μια πολύ προσωπική/ιδιωτική ψηφιακή γραμματέας...

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως τους δωθηκε αυτη η ανεση?Ειναι δηλαδη ο αλλος 40-50 χρονων και θα του μιλας στον ενικο λες και ειστε παρεακι?Ξερουμε οτι μας κατακλεβετε και σας τα σκαμε καθε μηνα!:X Ο πληθυντικος δειχνει εναν σεβασμο τουλάχιστον αν δεν κανω λαθος..Είναι καθωσπρεπισμός δηλαδή να θέλω να μου απευθύνεται στο πλυθηντικο ενα μήνυμα που παεί σε οποίονδήποτε χωρίς διακρίσεις?Στην γιαγία δηλαδή που της μίλαγε ο Άντρας της στον πλυθηντικο θα της μιλάς εσύ στο ενικό??

ο σεβασμός γενικά στον κόσμο νομίζω οτι έχει χαθεί πλέον,το πως θα μας μιλάνε τα ηχογραφημένα μηνύματα είναι πιστεύω το λιγότερο.Είναι και αυτό ένα ενδεικτικό της κατάστασης βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

ο σεβασμός γενικά στον κόσμο νομίζω οτι έχει χαθεί πλέον,το πως θα μας μιλάνε τα ηχογραφημένα μηνύματα είναι πιστεύω το λιγότερο.Είναι και αυτό ένα ενδεικτικό της κατάστασης βέβαια.

 

Συμφωνω απολυτα kmpatra και γω καπως ετσι ηθελα να το παρουσιασω,ειναι ξεκαθαρο πλεον νομιζω το οτι οι εταιριες και οι διευθυνταδες τους μας θεωρουν δεδομένους και κατα συνέπεια αδύναμους απεναντί τους γιαύτο και προβαίνουν σε ενέργειες μή υπολογίζομενοι κάποιο κόστος ή αντίκτυπο και αύτο βέβαια θα έλεγα οτι έχει να κάνει και με το καρτέλ..Σίγουρα ο ενικός δεν είναι το κύριο πρόβλημα αλλά είναι δείγμα για το κατα πόσο μας υπολογίζουν..Περιμένω την στιγμή που θα σου λεεί έχεις 2 ευρω και 38 λεπτά βρε φτωχομπινέ..:ninja:

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μη ξεχνάμε ότι ζούμε στην ψηφιακή εποχή του "my". My pc, my files, my messages, my settings, my profile, my favourites, my wallpapers, my ringtones, κ.ο.κ.

Προσωπικά θεωρώ ότι ο ενικός υιοθετήθηκε ως μια προσπάθεια προσωποποιημένης ενημέρωσης. Κάτι σαν υποκατάστατο της μνήμης σου. Σαν μια πολύ προσωπική/ιδιωτική ψηφιακή γραμματέας...

 

Σεβαστή η αποψή σου φίλε rufous αλλα δεν μπορώ να την υιοθετήσω,οταν παίρνεις τηλέφωνο να μάθεις για τον χρόνο σου παίρνεις τηλέφωνο να μάθεις για τον χρόνο σου να σου το πεί η εταιρία,δεν το ξεχασες αυτό το θυμάσαι,δεν είναι δυνατόν να ξεγελαστείς γνωρίζεις ποιον κάλεσες και οτι δέν είναι προσωπικό το μήνυμα..Δεν θα έθετα το ίδιο θέμα άν ήταν κάποιος εργαζόμενος προσωπικός σύμβουλος(που προωθείται απο κάποιες εταιρίες αυτό το διάστημα) και σε ενημέρωνε για τυχόν θεματα σου εάν μετα απο 2-3 φορές είχατε αναπτύξει μια άνετη σχέση,ναι αυτό θα ήταν προσωπικό..Θα ήταν my..:)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα το αντίθετο που το προτιμώ. Μάλιστα στην εξυπηρέτηση του cu μέσω chat η συζήτηση γίνεται κανονικά στον ενικό σαν να μιλάω με κάποιον φίλο μου.

Όλη αυτή η συμπεριφορά δημιουργεί διαφορετικό κλίμα, αρκετά φιλικό θα έλεγα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

'Ηθελα να διαμαρτυρηθώ για το θέμα αυτό, και ευτυχώς για την κοινότητα του myphone, κάποιος είχε αυτόν τον προβληματισμό πριν από εμένα.

 

Νομίζω ότι τη ζημιά την έκανε το What's up πρώτο, "μιλώντας" στα ηχογραφημένα μηνύματα στον ενικό. Σιγά σιγά ακολούθησαν αυτό το κακό παράδειγμα και οι άλλες δύο εταιρείες. Πράγμα ανεπίτρεπτο για εμένα, και δεν είναι θέμα τύπων. Είναι θέμα του πώς σε αντιμετωπίζει μια εταιρεία. Όταν πηγαίνεις στο κατάστημα, ο υπάλληλος μιλάει στον ενικό; Όταν παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών σου μιλάνε στον ενικό; Για ποιό λόγο να το κάνει αυτό ένα ηχογραφημένο μήνυμα που εκπροσωπεί υποτίθεται την εταιρεία;

 

Ένας λόγος που έχω σκεφτεί εγώ, είναι για να περάσει υποσυνείδητα στον ενήλικα πελάτη ότι το καρτοκινητό δεν είναι γι' αυτόν, αλλά για τα πιτσιρίκια και να του πασάρει το πολύ ακριβότερο πλέον συμβόλαιο.

 

Προσωπικά αυτό που θα κάνω είναι να χρησιμοποιώ κι εγώ τον ενικό σε όλες τις συνομιλίες μου, γραπτές και προφορικές με την εταιρεία μου.

Link to comment
Share on other sites

'Ηθελα να διαμαρτυρηθώ για το θέμα αυτό, και ευτυχώς για την κοινότητα του myphone, κάποιος είχε αυτόν τον προβληματισμό πριν από εμένα.

 

Νομίζω ότι τη ζημιά την έκανε το What's up πρώτο, "μιλώντας" στα ηχογραφημένα μηνύματα στον ενικό. Σιγά σιγά ακολούθησαν αυτό το κακό παράδειγμα και οι άλλες δύο εταιρείες. Πράγμα ανεπίτρεπτο για εμένα, και δεν είναι θέμα τύπων. Είναι θέμα του πώς σε αντιμετωπίζει μια εταιρεία. Όταν πηγαίνεις στο κατάστημα, ο υπάλληλος μιλάει στον ενικό; Όταν παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών σου μιλάνε στον ενικό; Για ποιό λόγο να το κάνει αυτό ένα ηχογραφημένο μήνυμα που εκπροσωπεί υποτίθεται την εταιρεία;

 

Ένας λόγος που έχω σκεφτεί εγώ, είναι για να περάσει υποσυνείδητα στον ενήλικα πελάτη ότι το καρτοκινητό δεν είναι γι' αυτόν, αλλά για τα πιτσιρίκια και να του πασάρει το πολύ ακριβότερο πλέον συμβόλαιο.

 

Προσωπικά αυτό που θα κάνω είναι να χρησιμοποιώ κι εγώ τον ενικό σε όλες τις συνομιλίες μου, γραπτές και προφορικές με την εταιρεία μου.

 

μα όταν το target group μιας κινητής είναι ο πιτσιρικάς 15χρονος (και άνω), δε μπορεί όταν πάει να ανανεώσει να ακούει "πληκτρολογήστε". το έχουν κάνει ξεκάθαρο και μέσω των διαφημίσεών τους όπως και το cu. αν δεν κάνω λάθος, το f2g είναι σε τρίτο πρόσωπο που είναι πιο "γενικό" πακέτο.

Edited by SuperMarioGR
Link to comment
Share on other sites

μα όταν το target group μιας κινητής είναι ο πιτσιρικάς 15χρονος (και άνω), δε μπορεί όταν πάει να ανανεώσει να ακούει "πληκτρολογήστε". το έχουν κάνει ξεκάθαρο και μέσω των διαφημίσεών τους όπως και το cu. αν δεν κάνω λάθος, το f2g είναι σε τρίτο πρόσωπο που είναι πιο "γενικό" πακέτο.

Όταν απευθυνόμαστε σε κάποιο συνομιλητή χρησιμοποιούμε αποκλειστικά δεύτερο πρόσωπο και όχι τρίτο. Αν ο λόγος μας είναι ανεπίσημος ή απευθυνόμαστε σε άνθρωπο που γνωρίζουμε και που είναι μικρότερος σε ηλικία τότε χρησιμοποιούμε ενικό. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται ο πληθυντικός.

Και κάνεις λάθος, ακόμα και το F2G το γύρισε στο δεύτερο ενικό.

Αν δεν μπορείς να ξέρεις την ηλικία του ατόμου που απευθύνεσαι, καλό είναι να χρησιμοποιείς πληθυντικό - δεν θα πάθει τίποτα ο πιτσιρικάς αν του απευθυνθούν ευγενικά. Αντίθετα εγώ που απαιτώ να με σέβεται αυτός ο οποίος τον πληρώνω, εκνευρίζομαι αφάνταστα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν απευθυνόμαστε σε κάποιο συνομιλητή χρησιμοποιούμε αποκλειστικά δεύτερο πρόσωπο και όχι τρίτο. Αν ο λόγος μας είναι ανεπίσημος ή απευθυνόμαστε σε άνθρωπο που γνωρίζουμε και που είναι μικρότερος σε ηλικία τότε χρησιμοποιούμε ενικό. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται ο πληθυντικός.

 

Και κάνεις λάθος, ακόμα και το F2G το γύρισε στο δεύτερο ενικό.

 

Αν δεν μπορείς να ξέρεις την ηλικία του ατόμου που απευθύνεσαι, καλό είναι να χρησιμοποιείς πληθυντικό - δεν θα πάθει τίποτα ο πιτσιρικάς αν του απευθυνθούν ευγενικά. Αντίθετα εγώ που απαιτώ να με σέβεται αυτός ο οποίος τον πληρώνω, εκνευρίζομαι αφάνταστα.

 

Πράγματι παιδιά και εγώ το έχω παρατηρήσει και με έχει ενοχλήσει πολύ.

 

Όχι μόνο στα ηχογραφημένα μηνύματα αλλά και στο σαιτ της vodafone έχω διαβάσει κείμενα που είναι γραμμένα σε 2ο ενικό.

 

Είναι απλά τραγικοί οι άνθρωποι!!!

 

παράδειγμα: http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1032

Edited by ddr2

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Στο τηλ κοσμοτε μιλαει στον πληθυντικό... Και μετά μου στέλνει μήνυμα είτε sms είτε email του στυλ "θα ενημερωθείς.... Το αίτημα σου" κλπ. Εκνευριστικα κάποια στιγμή γιατί με έχουν παιδεψει και κανένα χρόνο με ένα απλο θεωρητικά θέμα, και άρχισα κι εγώ τα κολλητηλικια στα μηνύματα προς αυτούς. "πότε θα με πάρεις να τα πούμε κλπ"
Link to comment
Share on other sites

Ενω στα μηνυματα ειναι καλυτεροι.....

 

" ME TO CU FREE 3DAYS KAΘAPIΣEΣ ΓIA TO 3HMEPO! ΔΩPEAN & AΠEPIOPIΣTH OMIΛIA ΠPOΣ OΛH TH VODAFONE AΠO 1/3 EΩΣ KAI 3/3. ΣTEIΛE ΔΩPEAN N ΣTO 1398 KAI AMOΛA ΛEΠTOYMΠA!"

 

Αμολα λεπτουμπα......

δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω

:ninja:

αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας...

Link to comment
Share on other sites

Με ξενισε και μενα το τελευταιο πολυ περισσοτερο απο τα αλλα..!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος θα σου στέλνουν: yo ρε man Κάνε μια ανανέωση και κέρδισε 30 λεπτά προς τα γκομενάκια όλων των δικτύων, μην είσαι μαμουχαλος
Link to comment
Share on other sites

Ενω στα μηνυματα ειναι καλυτεροι.....

 

" ME TO CU FREE 3DAYS KAΘAPIΣEΣ ΓIA TO 3HMEPO! ΔΩPEAN & AΠEPIOPIΣTH OMIΛIA ΠPOΣ OΛH TH VODAFONE AΠO 1/3 EΩΣ KAI 3/3. ΣTEIΛE ΔΩPEAN N ΣTO 1398 KAI AMOΛA ΛEΠTOYMΠA!"

 

Αμολα λεπτουμπα......

 

Ενταξει πεθανα στο γελια. Στην αρχη νομισα οτι το εγραψες εσυ το τελευταιο. Τελειο μηνυμα, μακαρι η Cosmote να μου εστελνε τετοια καθε πρωι, θα μου εφτιαχνε την ημερα.

Samsung S21 Ultra

Samsung Note 9

Samsung Galaxy Watch 4

[c0rrupt3d_tranSm1SS10n]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...