Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά;;;!!!! :lol:

 

Κανε μια αυτοψια. Αλλαγη μπορεις να κανεις καθε ημερολογιακο μηνα. Αρα σε 4 μερες αλλαζεις αν θελεις. Βαζεις τον αριθμο και αν δεν ειναι κοσμο δεν θα τον δεχτει.

Παντως τους αριθμους φρογκ τους δινει κοσμοτε το 1292 της βοντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Τι ακριβώς σημαίνει στο απεριοριστο 20 και στο καρτοσυμβολαιο 20 όταν γράφει αορίστου διαρκειας;;Μπορείς να φυγεις οποτε θες η καμια σχεση;;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Τι ακριβώς σημαίνει στο απεριοριστο 20 και στο καρτοσυμβολαιο 20 όταν γράφει αορίστου διαρκειας;;Μπορείς να φυγεις οποτε θες η καμια σχεση;;

 

Ναι μπορεις να κανεις οτι αλλαγη θελεις αλλα μακρια απο συμβολαιο αν εισαι ιδιωτης.

Σιγουρα καποια καρτοκινητη θα σε καλυψει καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορεις να κανεις οτι αλλαγη θελεις αλλα μακρια απο συμβολαιο αν εισαι ιδιωτης.

Σιγουρα καποια καρτοκινητη θα σε καλυψει καλυτερα.

 

Προς το παρόν είμαι οκ με καρτοκινητή...ευχαριστώ :)

Link to comment
Share on other sites

Ημουν στο απεριοριστο 20 και δεν μου εφτανε ο χρονος προς αλλους(εκτος κοσμοτε),ειχα κανει κι ενα πακετο ιντερνετ το μηνα 2gb που μου ειπαν με 8 ευρω και τελικα με χρεωναν 18 κι ετσι ρωτησα στην vodafone και μου εδωσε "προσφορα" καρτοσυμβολαιο για 18 μηνες να εχω 500' προς ολους,30 sms προς ολους,100mb ιντερνετ και 10 ευρω το μηνα να τα κανω οτι θελω.Τιμη πακετου 19,60 το μηνα.

Εκανα αιτηση για φορητοτητα και την επομενη μερα με παιρνει η κοσμοτε και μου κανει προταση το απεριοριστο 45 μαζι με τελη κινητης και ΦΠΑ 27,70 ευρω.

Καλη ειναι η προσφορα;Πως την βλεπετε;

 

 

ΥΓ>Για το ιντερνετ που με χρεωναν τα ακουσαν καλα.Δεν εχω υπογραψει τιποτα και τους ειπα πως δεν θα τους το πληρωσω για 18 αλλα για 8.Ξερει κανεις τι παιζει με αυτο;

Xiaomi 14 - Samsung Tab S9+

Link to comment
Share on other sites

Οποιος πληρωνει εχει το πανω χερι εως οτου πληρωσει.

Μετα ειναι αχρηστος.

Παντως πιστευω οτι με ενα καρτοκινητο θα εισαι οικονομικοτερος και ελευθερος.

18 μηνες δεσμευση, μ αυτες τις προσφορες που τρεχουν γυρω μας ειναι πολυ.

Κοιταξε τα πακετα των εταιρειων.

Τα συμβολαια μονο για επαγγελματικους λογους αξιζουν γιατι μπαινουν στα εξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Με τα καρτοκινητα κανουν οτι θελουν.Την μια εχουν αυτη τη προσφορα,μετα απο λιγο το αλλαζουν και ξανα αλλη προσφορα κτλ.Ειχα για πολυ καιρο καρτα και με κουρασε.Ασε που οι χρεωσεις αν ξεπερασεις τον χρονο ή τα sms ειναι κλεψια.

Επισης οι πιο κοντινοι μου εχουν ολοι συνδεση κοσμοτε οποτε αρκετα απο τα 1500 πιανουν τοπο.

Οσο για το 18μηνο νταξει ειναι σχετικο.Φευγεις οποτε θες και πληρωνεις ενα μικρο ποσο αν χρειαστει.

Xiaomi 14 - Samsung Tab S9+

Link to comment
Share on other sites

Εκανα αιτηση για φορητοτητα και την επομενη μερα με παιρνει η κοσμοτε και μου κανει προταση το απεριοριστο 45 μαζι με τελη κινητης και ΦΠΑ 27,70 ευρω.

Καλη ειναι η προσφορα;Πως την βλεπετε;

 

27,70 τελική τιμή για το Απεριόριστο 45 νομίζω είναι πολύ καλά.

--- Sony Xperia 5 II ---
Link to comment
Share on other sites

Με τα καρτοκινητα κανουν οτι θελουν.Την μια εχουν αυτη τη προσφορα,μετα απο λιγο το αλλαζουν και ξανα αλλη προσφορα κτλ.Ειχα για πολυ καιρο καρτα και με κουρασε.Ασε που οι χρεωσεις αν ξεπερασεις τον χρονο ή τα sms ειναι κλεψια.

Επισης οι πιο κοντινοι μου εχουν ολοι συνδεση κοσμοτε οποτε αρκετα απο τα 1500 πιανουν τοπο.

Οσο για το 18μηνο νταξει ειναι σχετικο.Φευγεις οποτε θες και πληρωνεις ενα μικρο ποσο αν χρειαστει.

 

Άμα έχεις wind όντως πρέπει να χεις εγχειρίδιό προσφορών, και το whats up προς τα κει πάει, η cosmocarta σαρώνει για μένα, όσο για το συμβόλαιο θεωρώ κοροϊδία το ένα λεπτό ελάχιστη χρέωση προς άλλους(καθόλου έπρεπε στα συμβόλαια) και τη χρέωση επιπλέον data πακέτων που είναι πιο ακριβή από την κάρτοκινητη..

Link to comment
Share on other sites

Χτες τελικά ενεργοποιήθηκα στη Wind.

Οι πρώτες εντυπώσεις, είναι κακές όσο αφορά το σήμα που βλέπω στο κινητό, αλλά καλές στην πράξη.

Μπορεί να μην βλέπω παντού 3G, μπορεί στο γραφείο που είμαι αυτή την στιγμή να μην βλέπω σημαδάκι 3g και να λέει "-109db 2asu" αλλά στην πράξη μιλάω μια χαρά, και με ειδοποιούν άμεσα προγράμματα του στυλ Trillian ή Facebook chat, για ένα message που έχω πχ.

Στην cosmote, αυτες οι υπηρεσιες ουσιαστικα δεν λειτουργουσαν. Δεν ξερω γιατι, αλλα ετρωγε κομπλες και ηταν σαν να έκλεινε την συνδεση δεδομένων.

Στο κομμάτι της ποιότητας ομιλίας, για άλλη μία φορά είδα ότι τα άλλα δύκτια εκτός Cosmote είναι πολύ καλύτερα. Στην Cosmote η ποιότητα ομιλίας, τίνει στον Racal του στρατού...

 

EDIT : Η Cosmote ουτε καν τηλέφωνο δεν με πήρε... πόσο μάλλον για καλύτερη προσφορά.

Edited by andreasp
Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες μέρες έκανα αρκετή υπομονή, αλλά αφού πάει από το κακό στο χειρότερο, είπα να μοιραστώ μαζί σας την κάκιστη εμπειρία μου με την Cosmote.

 

Πριν ένα 2μηνο μετέφερα τρεις αριθμούς από τη Vodafone. Η τελική προσφορά της Vodafone ήταν κατάτι καλύτερη, αλλά είπα να δοκιμάσω και την άλλη πλευρά...

Σε όλες τις (ηχογραφημένες) συνομιλίες μου, ζήτησα επανειλημμένα να επιβεβαιώσουν σαφώς το ακριβές ποσό που θα καλούμουν να πληρώνω.

Τελικά όταν εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός (για ενάμιση μήνα χρήσης) ήταν αυξημένος σε σχέση με τους υπολογισμούς μου - είχαν υπολογίσει την έκπτωση αντί επιδότησης μόνο για έναν μήνα και όχι για ενάμιση. Εν τω μεταξύ και στην εξυπηρέτηση πελατών τους πήρε ένα γεμάτο δεκάλεπτο μέχρι να καταφέρουν να ερμηνεύσουν το λογαριασμό...

Για να μην τα πολυλογώ, αμφισβήτησα την παραπανίσια χρέωση εγγράφως και περίμενα έγγραφή απάντηση - την οποία δεν έλαβα ποτέ. Αντ' αυτού, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι πάντα ο πρώτος λογαριασμός είναι μεγαλύτερος και θα έπρεπε να το ξέρω(!). Όταν επεσήμανα ότι σε όλες τις ηχογραφημένες συζητήσεις δεν αναφέρθηκε ποτέ, μου είπαν ότι ήταν παράλειψη της υπαλλήλου και ότι πρέπει να πληρώσω παρ' όλα αυτά.

 

Και η εξοργιστική κατάληξη: Ενώ έχει εκδοθεί ο 2ος λογαριασμός, χωρίς να έχει παρέλθει η ημερομηνία πληρωμής και χωρίς καμία προειδοποίηση - ή απάντηση στο αίτημά μου, μου έβαλαν φραγή εξερχομένων κλήσεων και δεδομένων και στους τρεις αριθμούς!

 

Προς το παρόν έχω ζητήσει εγγράφως να αρθεί η φραγή και να μου δώσουν τις ηχογραφημένες κλήσεις, ενώ αύριο θα καταγγείλω τον τρόπο που το χειρίστηκαν σε Συνήγορο του Καταναλωτή, ΕΕΤΤ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σημειωτέων ότι η απροειδοποίητη φραγή αντιβαίνει στους όρους παροχής υπηρεσιών που συνοδεύουν το συμβόλαιο. Κατά τα άλλα έχουν παραβεί και τον κώδικα δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και το νόμο.

 

Η απάντηση που πήρα προφορικά ήταν αφοπλιστική - "θα μας πληρώσετε ότι σας έχουμε χρεώσει και θα το ξανασυνδέσουμε"...

Link to comment
Share on other sites

27,70 τελική τιμή για το Απεριόριστο 45 νομίζω είναι πολύ καλά.

 

Πριν ενα διμηνο για να φυγω απο voda μου δωσαν το απεριοριστο 65 στα 25 ευρω.μετεφερα 2 αριθμους στο πακετο.

Link to comment
Share on other sites

Πριν ενα διμηνο για να φυγω απο voda μου δωσαν το απεριοριστο 65 στα 25 ευρω.μετεφερα 2 αριθμους στο πακετο.

 

Κάτι τέτοιο θα περιμένω κι εγώ σε κανένα 2μηνο που θα τελειώνει το συμβόλαιό μου. :cool:

--- Sony Xperia 5 II ---
Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες μέρες έκανα αρκετή υπομονή, αλλά αφού πάει από το κακό στο χειρότερο, είπα να μοιραστώ μαζί σας την κάκιστη εμπειρία μου με την Cosmote.

 

Πριν ένα 2μηνο μετέφερα τρεις αριθμούς από τη Vodafone. Η τελική προσφορά της Vodafone ήταν κατάτι καλύτερη, αλλά είπα να δοκιμάσω και την άλλη πλευρά...

Σε όλες τις (ηχογραφημένες) συνομιλίες μου, ζήτησα επανειλημμένα να επιβεβαιώσουν σαφώς το ακριβές ποσό που θα καλούμουν να πληρώνω.

Τελικά όταν εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός (για ενάμιση μήνα χρήσης) ήταν αυξημένος σε σχέση με τους υπολογισμούς μου - είχαν υπολογίσει την έκπτωση αντί επιδότησης μόνο για έναν μήνα και όχι για ενάμιση. Εν τω μεταξύ και στην εξυπηρέτηση πελατών τους πήρε ένα γεμάτο δεκάλεπτο μέχρι να καταφέρουν να ερμηνεύσουν το λογαριασμό...

Για να μην τα πολυλογώ, αμφισβήτησα την παραπανίσια χρέωση εγγράφως και περίμενα έγγραφή απάντηση - την οποία δεν έλαβα ποτέ. Αντ' αυτού, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι πάντα ο πρώτος λογαριασμός είναι μεγαλύτερος και θα έπρεπε να το ξέρω(!). Όταν επεσήμανα ότι σε όλες τις ηχογραφημένες συζητήσεις δεν αναφέρθηκε ποτέ, μου είπαν ότι ήταν παράλειψη της υπαλλήλου και ότι πρέπει να πληρώσω παρ' όλα αυτά.

 

Και η εξοργιστική κατάληξη: Ενώ έχει εκδοθεί ο 2ος λογαριασμός, χωρίς να έχει παρέλθει η ημερομηνία πληρωμής και χωρίς καμία προειδοποίηση - ή απάντηση στο αίτημά μου, μου έβαλαν φραγή εξερχομένων κλήσεων και δεδομένων και στους τρεις αριθμούς!

 

Προς το παρόν έχω ζητήσει εγγράφως να αρθεί η φραγή και να μου δώσουν τις ηχογραφημένες κλήσεις, ενώ αύριο θα καταγγείλω τον τρόπο που το χειρίστηκαν σε Συνήγορο του Καταναλωτή, ΕΕΤΤ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σημειωτέων ότι η απροειδοποίητη φραγή αντιβαίνει στους όρους παροχής υπηρεσιών που συνοδεύουν το συμβόλαιο. Κατά τα άλλα έχουν παραβεί και τον κώδικα δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και το νόμο.

 

Η απάντηση που πήρα προφορικά ήταν αφοπλιστική - "θα μας πληρώσετε ότι σας έχουμε χρεώσει και θα το ξανασυνδέσουμε"...

 

Όφειλες να πληρώσεις το ποσό που δεν αμφισβητείς .

Εσύ λοιπόν για την έκπτωση μισού μήνα δεν έχεις πληρώσει 2 λογαριασμούς επί 3 νούμερα .

Λογικό ήταν να σου κόψουν την σύνδεση .

Link to comment
Share on other sites

Όφειλες να πληρώσεις το ποσό που δεν αμφισβητείς .

Εσύ λοιπόν για την έκπτωση μισού μήνα δεν έχεις πληρώσει 2 λογαριασμούς επί 3 νούμερα .

Λογικό ήταν να σου κόψουν την σύνδεση .

 

Επειδή στέκεσαι στις λεπτομέρειες:

Όταν πήγα στο κατάστημα για να καταθέσω την αμφισβήτηση, ο υπάλληλος (του οποίου το όνομα αναφέρω στην καταγγελία) μου είπε ότι το σύστημά τους δεν επιτρέπει μερική εξόφληση, αλλά δεν υπάρχει και λόγος - μπορώ να περιμένω να μου απαντήσουν.

Επίσης: τι δεν κατάλαβες όταν λέω ότι ο δεύτερος λογαριασμός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ακόμα? Άρα δεν έχω πληρώσει ΕΝΑΝ λογαριασμό, για τον οποίο μάλιστα έχω καταθέσει αμφισβήτηση στην οποία ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο νόμιμα προβλεπόμενο διάστημα.

 

edit: Για την ιστορία, ακόμα και οι ίδιοι στους όρους χρήσης λένε ότι δε μπορούν να σου κόψουν το τηλέφωνο χωρίς προειδοποίηση. Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θεωρείς προφανές να καταπατούν τα δικαιώματά σου. Αν το είχαν κάνει σε εσένα αμφιβάλλω αν θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο.

Edited by minast
Link to comment
Share on other sites

@minast: εαν τους έχεις ενημερώσει ότι θα κάνεις καταγγελία και αδιαφόρησαν, προχώρισε στη καταγγελία (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)
Link to comment
Share on other sites

Επειδή στέκεσαι στις λεπτομέρειες:

Όταν πήγα στο κατάστημα για να καταθέσω την αμφισβήτηση, ο υπάλληλος (του οποίου το όνομα αναφέρω στην καταγγελία) μου είπε ότι το σύστημά τους δεν επιτρέπει μερική εξόφληση, αλλά δεν υπάρχει και λόγος - μπορώ να περιμένω να μου απαντήσουν.

Επίσης: τι δεν κατάλαβες όταν λέω ότι ο δεύτερος λογαριασμός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ακόμα? Άρα δεν έχω πληρώσει ΕΝΑΝ λογαριασμό, για τον οποίο μάλιστα έχω καταθέσει αμφισβήτηση στην οποία ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο νόμιμα προβλεπόμενο διάστημα.

 

edit: Για την ιστορία, ακόμα και οι ίδιοι στους όρους χρήσης λένε ότι δε μπορούν να σου κόψουν το τηλέφωνο χωρίς προειδοποίηση. Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θεωρείς προφανές να καταπατούν τα δικαιώματά σου. Αν το είχαν κάνει σε εσένα αμφιβάλλω αν θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο.

Επιμένω στο ότι έπρεπε να πληρώσεις το ποσό που δεν αμφισβητείς.

Αν δεν το δέχτηκε ο υπάλληλος έπρεπε να αναζητήσεις εναλακτικές λύσεις ( π.χ. online πληρωμή, κ.τ.λ. ) και να ειδοποιήσεις την cosmote για την άρνηση του αντιπροσώπου να δεχτεί την μερική πληρωμή.

Link to comment
Share on other sites

Επιμένω στο ότι έπρεπε να πληρώσεις το ποσό που δεν αμφισβητείς.

Αν δεν το δέχτηκε ο υπάλληλος έπρεπε να αναζητήσεις εναλακτικές λύσεις ( π.χ. online πληρωμή, κ.τ.λ. ) και να ειδοποιήσεις την cosmote για την άρνηση του αντιπροσώπου να δεχτεί την μερική πληρωμή.

 

Κι εγώ επιμένω ότι έπρεπε να μου απαντήσουν εγγράφως εντός του χρόνου που προβλέπει ο νόμος και σε καμία περίπτωση να μη διακόψουν εκβιαστικά την παροχή της υπηρεσίας.

Εννοείται ότι ενημέρωσα την Cosmote για τη σύσταση που μου έγινε στο κατάστημα KAI έχω καταθέσει ηλεκτρονική πληρωμή...

 

Μήπως όμως είναι δόκιμο να ασχοληθούμε με το τι θα έπρεπε να είχε κάνει και η εταιρεία, που έχει παραβεί όλες τις μέχρι τώρα υποχρεώσεις της?

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες μέρες έκανα αρκετή υπομονή, αλλά αφού πάει από το κακό στο χειρότερο, είπα να μοιραστώ μαζί σας την κάκιστη εμπειρία μου με την Cosmote.

 

Πριν ένα 2μηνο μετέφερα τρεις αριθμούς από τη Vodafone. Η τελική προσφορά της Vodafone ήταν κατάτι καλύτερη, αλλά είπα να δοκιμάσω και την άλλη πλευρά...

Σε όλες τις (ηχογραφημένες) συνομιλίες μου, ζήτησα επανειλημμένα να επιβεβαιώσουν σαφώς το ακριβές ποσό που θα καλούμουν να πληρώνω.

Τελικά όταν εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός (για ενάμιση μήνα χρήσης) ήταν αυξημένος σε σχέση με τους υπολογισμούς μου - είχαν υπολογίσει την έκπτωση αντί επιδότησης μόνο για έναν μήνα και όχι για ενάμιση. Εν τω μεταξύ και στην εξυπηρέτηση πελατών τους πήρε ένα γεμάτο δεκάλεπτο μέχρι να καταφέρουν να ερμηνεύσουν το λογαριασμό...

Για να μην τα πολυλογώ, αμφισβήτησα την παραπανίσια χρέωση εγγράφως και περίμενα έγγραφή απάντηση - την οποία δεν έλαβα ποτέ. Αντ' αυτού, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι πάντα ο πρώτος λογαριασμός είναι μεγαλύτερος και θα έπρεπε να το ξέρω(!). Όταν επεσήμανα ότι σε όλες τις ηχογραφημένες συζητήσεις δεν αναφέρθηκε ποτέ, μου είπαν ότι ήταν παράλειψη της υπαλλήλου και ότι πρέπει να πληρώσω παρ' όλα αυτά.

 

Και η εξοργιστική κατάληξη: Ενώ έχει εκδοθεί ο 2ος λογαριασμός, χωρίς να έχει παρέλθει η ημερομηνία πληρωμής και χωρίς καμία προειδοποίηση - ή απάντηση στο αίτημά μου, μου έβαλαν φραγή εξερχομένων κλήσεων και δεδομένων και στους τρεις αριθμούς!

 

Προς το παρόν έχω ζητήσει εγγράφως να αρθεί η φραγή και να μου δώσουν τις ηχογραφημένες κλήσεις, ενώ αύριο θα καταγγείλω τον τρόπο που το χειρίστηκαν σε Συνήγορο του Καταναλωτή, ΕΕΤΤ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σημειωτέων ότι η απροειδοποίητη φραγή αντιβαίνει στους όρους παροχής υπηρεσιών που συνοδεύουν το συμβόλαιο. Κατά τα άλλα έχουν παραβεί και τον κώδικα δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και το νόμο.

 

Η απάντηση που πήρα προφορικά ήταν αφοπλιστική - "θα μας πληρώσετε ότι σας έχουμε χρεώσει και θα το ξανασυνδέσουμε"...

 

Άδικο έχεις αρχηγέ μου...απορώ με το κουράγιο σας με εεττ, γενικές γραμματείες που πάτε και μπλεκετε...Θα σε δικαιώσουν λογικά γιατί είσαι κουραστικός για αυτούς και ας έχουν αυτοί το δίκιο...και επιπλέον όταν δέχεστε τηλεφωνικά συμβόλαια, εσείς πρέπει να στε περισσότερο ενημερωμένοι από τους υπαλλήλους γιατί όταν υπογράψεις μετά αντε γεια ο υπάλληλος που μιλαγες και δε τον νοιάζει.. Σε κατάστημα κοσμοτε ξέρεις με ποιον μιλάς και πας τον βρίσκεις και του τα χώνεις... Καλά email τώρα..

Edited by dgeorge4
Link to comment
Share on other sites

Άδικο έχεις αρχηγέ μου...απορώ με το κουράγιο σας με εεττ, γενικές γραμματείες που πάτε και μπλεκετε...Θα σε δικαιώσουν λογικά γιατί είσαι κουραστικός για αυτούς και ας έχουν αυτοί το δίκιο...και επιπλέον όταν δέχεστε τηλεφωνικά συμβόλαια, εσείς πρέπει να στε περισσότερο ενημερωμένοι από τους υπαλλήλους γιατί όταν υπογράψεις μετά αντε γεια ο υπάλληλος που μιλαγες και δε τον νοιάζει.. Σε κατάστημα κοσμοτε ξέρεις με ποιον μιλάς και πας τον βρίσκεις και του τα χώνεις... Καλά email τώρα..

 

Ρε παιδιά, σοβαρά μιλάτε? Μετά δεν είναι να εκπλήσεται κανείς γιατί προσπαθούν να μας εξαπατήσουν σε κάθε ευκαιρία...

Έτσι από περιέργεια θα ήθελα να μου εξηγήσεις που νομίζεις ότι έχω άδικο, δεδομένου ότι εγώ έχω κάνει όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο και τις οδηγίες τις ΕΕΤΤ και εκείνοι τίποτα. Σου υπενθυμίζω ότι δε μου έχουν απαντήσει καν στην αμφισβήτηση, όπως είναι υποχρεωμένοι.

Δηλαδή εάν εσένα σου εμφανιζόταν μια μέρα μια χρέωση στην οποία δεν έχεις συμφωνήσει, τι θα έκανες!?

 

ΕΕΤΤ

Σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 3 της υπ' αριθ. 488/82 απόφασης της Ε.Ε.Τ.Τ. (Κώδικας

Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές

/ ΦΕΚ 1505 Β' / 30.07.08), το προσωπικό του παρόχου που έρχεται σε άμεση επικοινωνία με

τους καταναλωτές, για την προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, οφείλει να

παρέχει απλές και ακριβείς πληροφορίες και να μην παραπλανά -με πράξεις ή παραλείψεις-

τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία.

Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 1 του Κώδικα, ο πάροχος πρέπει να εξασφαλίζει

ότι διαθέτει κατάλληλα συστήματα ενημέρωσης των καταναλωτών σε κάθε στάδιο της

παροχής υπηρεσίας και κυρίως κατά την προσυμβατική ενημέρωση του καταναλωτή, έτσι

ώστε να είναι δυνατή η πλήρης, ακριβής και σαφής ενημέρωσή του τουλάχιστον για

ορισμένα στοιχεία, όπως -μεταξύ άλλων- για την “ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης, τους

όρους ανανέωσης / παράτασής της”, τις “χρεώσεις για τη διακοπή της σύμβασης και τα τέλη

απενεργοποίησης”, καθώς και για τους “όρους υπαναχώρησης / καταγγελίας / ακύρωσης της

σύμβασης”. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 11 παρ. 2, ο πάροχος οφείλει να εξασφαλίζει ότι

η πληροφορία σχετικά με τις χρεώσεις των υπηρεσιών που παρέχει είναι ακριβής,

κατανοητή, εύκολα προσβάσιμη και ανά πάσα στιγμή επικαιροποιημένη, υποχρεούται, δε

(παρ.11), να ενημερώνει τους καταναλωτές, ιδίως πριν από τη σύναψη της σύμβασης, με

σαφείς και κατανοητούς όρους για το τυχόν κόστος της διακοπής της σύμβασής τους πριν

από τη λήξη της.

 

Νόμος

Σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 1 του ν. 2251/94 (όπως ισχύει μετά το ν. 3587/07): «Ο

παρέχων υπηρεσίες ευθύνεται για κάθε περιουσιακή ζημία ή ηθική βλάβη που προκάλεσε

παράνομα και υπαίτια, με πράξη ή παράλειψή του, κατά την παροχή αυτών στον

καταναλωτή. Ως παρέχων υπηρεσίες νοείται όποιος, στο πλαίσιο της άσκησης

επαγγελματικής δραστηριότητας, παρέχει υπηρεσία, κατά τρόπο ανεξάρτητο.» Πρόκειται

περί ειδικής ρυθμίσεως της ευθύνης του παρέχοντος υπηρεσίες, η οποία δεν αποκλείει την

κοινή αδικοπρακτική ούτε την τυχόν ενδοσυμβατική ευθύνη που προβλέπει ο ΑΚ. Σύμφωνα

με την παράγραφο 4 του άρθρου, ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για

την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του.

Link to comment
Share on other sites

Ναι όλα αυτά τα ξέρουμε ,

Αλλά άφησες απλήρωτο λογαριασμό .

Έχουν δίκιο λοιπόν που στο έκοψαν .

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις λοιπόν ότι:

1. Εάν σου κάνουν λάθος χρέωση δεν οφείλεις να την πληρώσεις.

2. Εάν κάνεις αίτημα για την αναίρεση της χρέωσης οφείλουν να σου απαντήσουν εγγράφως και σε συγκεκριμένη προθεσμία.

3. Είναι υποχρεωμένοι να σε προειδοποιήσουν πριν βάλουν φραγή και να σου ανακοινώσουν από πριν την ημερομηνία.

Αλλά έχουν δίκιο?

Εκτός εάν δουλεύεις για την cosmote μάλλον προσποιείσαι αποτελεσματικά ότι δεν ξέρεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε λίγο πιο πρακτικοι εδώ, τα δικηγορικα δε μας αρέσουν.. Πες μας τα προγράμματα με τις εκπτώσεις που κανονισες να σε βοηθήσουμε..
Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτά ισχύουν .

Αλλά εκτός από αυτούς μήπως υπάρχει και κάπιος άλλος που έχει υποχρεώσεις ;

Κοίτα στον καθρέφτη .

Οσο για το που δουλεύω μπορείς να δεις το δημόσιο προφίλ μου

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις λοιπόν ότι:

1. Εάν σου κάνουν λάθος χρέωση δεν οφείλεις να την πληρώσεις.

2. Εάν κάνεις αίτημα για την αναίρεση της χρέωσης οφείλουν να σου απαντήσουν εγγράφως και σε συγκεκριμένη προθεσμία.

3. Είναι υποχρεωμένοι να σε προειδοποιήσουν πριν βάλουν φραγή και να σου ανακοινώσουν από πριν την ημερομηνία.

Αλλά έχουν δίκιο?

Εκτός εάν δουλεύεις για την cosmote μάλλον προσποιείσαι αποτελεσματικά ότι δεν ξέρεις τίποτα.

 

Το επιπλέον ποσό που κλήθηκες να πληρώσεις πόσο ήταν; Και ποιο ήταν το αρχικό ποσό του λογαριασμού σύμφωνα με τους δικούς σου υπολογισμούς;

---Θάνος---

Huawei Mate 20 Pro

Huawei Mediapad M3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...