Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί iPhone


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά πως είναι δυνατόν 99% των χρηστών του iphone 3gs να δηλώνουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την συσκευή και εδώ εμείς να έχουμε αυτά τα προβλήματα.

 

Μήπως μας πουλάνε "δεύτερο" πράμα εδώ στην Ελλάδα? :D

 

Τα πράγματα είναι πιο απλά. Οποίος έχει πρόβλημα το γνωστοποιεί και είναι λογικό γιατί θέλει να το μοιραστεί, να βρει λύση συζητώντας το κλπ. Όλοι οι υπόλοιποι που είναι η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχουν λόγο να μιλήσουν (εκτός αν το κάνουμε σαν τους ανώνυμους αλκοολικους, είμαι ο Χ και είμαι καλά :) ).

 

Τα fora είναι καλά για να βλέπει κανείς τι παίζει με μια συσκευή, να ανταλασσει απόψεις αλλά το ότι καταγράφονται και 1,5,10 προβλήματα δεν είναι στατιστικά συμπέρασμα ότι μια συσκευή είναι προβληματική. Μην τρελλαθουμε κιόλας όπως ο προηγούμενος φίλος που δεν αλλάζει το Νοκια επειδή συμπερανε ότι το iPhone έχει προβλήματα πριν το πάρει από αυτά που διάβασε και μόνο!

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Το πρόβλημα που έχω είναι το εξής. Έχω το 3G το 16άρι. Αντιμετώπισα μετα το update στο 3.0 το γνωστό πρόβλημα με την φόρτιση της μπαταρίας. Μετά από restore όμως φαίνεται οτι διορθώθηκε. Να σημειώσω εδώ οτι το τηλ είναι jailbroken. Το θέμα είναι τώρα οτι το τηλ κάθε φορά που το φορτίζω στο pc κάνει πάλι τα ίδια. Δηλαδή κάνει πολλές ώρες να φορτίσει και δεν φτάνει ποτέ μέχρι τέλους. Και καίει πολύ. Σε αντίθεση με την πρίζα που μόνο εκεί φορτίζει κανονικά. Έχω παρατηρήσει επίσης οτι στη δουλειά σε Mac φορτίζει μια χαρά. Ρωτάω λοιπόν. Παίζει περίπτωση να φταίει η usb είσοδος του pc μου; ή φταίει το καλώδιο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
I LOVE MY BABIES
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά πως είναι δυνατόν 99% των χρηστών του iphone 3gs να δηλώνουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την συσκευή και εδώ εμείς να έχουμε αυτά τα προβλήματα.

 

Μήπως μας πουλάνε "δεύτερο" πράμα εδώ στην Ελλάδα? :D

 

Εάν δεν είχα ξαναπιάσει Iphone στα χέρια μου δεν θα θεωρούσα πρόβλημα ότι η οθόνη είναι κίτρινη γιατί απλά δεν θα είχα μέτρο σύγκρισης...

Αμφιβάλει κανείς ότι πολλοί από τους χρήστες δεν ασχολούνται με τέτοιου είδους θέματα απλά γιατί τα θεωρούν φυσιολογικά????

Η αλήθεια όμως είναι μονάχα μία...Η τιμή του είναι τέτοια που αρκετοί συνάνθρωποι μας παίρνουν τόσα χρήματα σε έναν μήνα εργασίας... (Η γενιά των 700 ευρώ)...Επομένως δεν θέλω ούτε κίτρινο να είναι ούτε να έχει άλλο παρόμοιο πρόβλημα όταν δίνω τόσα χρήματα... Αν αγόραζα μια κινεζιά με 100 ευρώ τότε χαλάλι και η κιτρινίλα και οτιδήποτε ενοχλητικό...Εδώ όμως μιλάμε για την πιο εξελιγμένη φορητή συσκευή του πλανήτη συνεπώς τέτοια προβλήματα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν είχα ξαναπιάσει Iphone στα χέρια μου δεν θα θεωρούσα πρόβλημα ότι η οθόνη είναι κίτρινη γιατί απλά δεν θα είχα μέτρο σύγκρισης...

Αμφιβάλει κανείς ότι πολλοί από τους χρήστες δεν ασχολούνται με τέτοιου είδους θέματα απλά γιατί τα θεωρούν φυσιολογικά????

Η αλήθεια όμως είναι μονάχα μία...Η τιμή του είναι τέτοια που αρκετοί συνάνθρωποι μας παίρνουν τόσα χρήματα σε έναν μήνα εργασίας... (Η γενιά των 700 ευρώ)...Επομένως δεν θέλω ούτε κίτρινο να είναι ούτε να έχει άλλο παρόμοιο πρόβλημα όταν δίνω τόσα χρήματα... Αν αγόραζα μια κινεζιά με 100 ευρώ τότε χαλάλι και η κιτρινίλα και οτιδήποτε ενοχλητικό...Εδώ όμως μιλάμε για την πιο εξελιγμένη φορητή συσκευή του πλανήτη συνεπώς τέτοια προβλήματα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

 

Αν κανείς είχε την απαίτηση μια συσκευή (οποιαδήποτε συσκευή και όχι μόνο το iPhone) που παράγεται μαζικά να είχε 0% προβλήματα, τότε η τιμή της δεν θα ήταν 600-700 ευρώ αλλά πολύ μα πολύ ακριβότερη (αυτό είναι το κόστος zero defect). Η ύπαρξη τέτοιων προβλημάτων είναι ένας συμβιβασμός ανάμεσα στο ρεαλιστικό κόστος μιας συσκευής και στην αντιμετώπιση ενός ποσοστού τέτοιων προβλημάτων η οποία μάλιστα γίνεται με αντικατάσταση της συσκευής οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω για ποιο πρόβλημα μιλαμε: για το ότι ένα μικρό ποσοστό συσκευών πρέπει να αντικατασταθεί ή για το ότι το τίμημα για αυτή την αντικατάσταση είναι ότι δεν πρέπει όλοι που αγοράζουν τη συσκευή να πληρώσουν τα πολλαπλάσια (τότε να δείτε τι "γκρίνια" θα είχαμε για τα "υπερκέρδη" των εταιριών τεχνολογίας).

 

Επισημαίνω ότι το θέμα δεν αφορά μόνο την apple αλλά και όλες τις εταιρίες που κατασκευάζουν καταναλωτικά ηλεκτρονικά. Μια βόλτα στα fora για άλλα κινητά τηλέφωνα, για παιχνιδομηχανές, για προσωπικούς υπολογιστές νομίζω ότι είναι αρκετή για να το καταλάβουμε καλά αυτό.

 

Επίσης πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί μιλάμε για το "ακριβό" iPhone όταν υπάρχουν άλλες συσκευές πολύ υποδεέστερες λειτουργικά και πολύ ακριβότερες (high-end Nokia / HTC κλπ - για να μην μιλήσουμε για τα Vertu / Bang & Olufsen και πάει λέγοντας)

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Τα DOA είναι μέσα σε τρεις ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα πρέπει να σου το αλλάξουν με καινούργιο.

Αν περάσουν οι 3 μέρες τότε μπορούν να στο επισκευάσουν ή να στο το αλλάξουν μερικώς. Δηλαδή πχ μόνο τη συσκευή και όχι όλη τη συσκευασία. Στο iphone όμως επειδή δεν νομίζω ότι μπορούν να το επισκευάσουν λογικά το αλλάζουν...

 

Εγώ το έδωσα εχθές και περιμένω...

 

καλο μεσημερι και χρονια πολλα σε ολους...

 

ποσο χρονο σου ειπαν θα περιμενεις;

 

5 εργασημες;

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

καλο μεσημερι και χρονια πολλα σε ολους...

 

ποσο χρονο σου ειπαν θα περιμενεις;

 

5 εργασημες;

 

Δεν μου είπαν πότε θα έχω απάντηση... Το μόνο που ήξεραν να μου πουν ήταν ότι θα πάει στα κεντρικά του Γερμανού για έλεγχο και ότι θα το έστελνα με κούριερ εκεί την επόμενη μέρα δηλαδή παρασκευή 14/08/2009...

 

Μόλις έχω ενημέρωση θα σας γράψω...

 

Όσο για τον φίλο kkalog: Το ότι κάποιες συσκευές υποδεέστερες κοστίζουν αρκετά χρήματα δεν σημαίνει ότι το iphone δεν είναι ακριβό. (Δες μόνο την τιμή)...

 

Επίσης φυσικά δεν λέω ότι δεν πρέπει να παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα αλλά όταν παρουσιάζονται πρέπει να αλλάζονται οι συσκευές αμέσως... Το 0% προβλήματα σε μια παραγωγή είναι ανέφικτο αλλά είναι εφικτό να αντικαθιστάς κάτι όταν έχει πρόβλημα...

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

 

Όσο για τον φίλο kkalog: Το ότι κάποιες συσκευές υποδεέστερες κοστίζουν αρκετά χρήματα δεν σημαίνει ότι το iphone δεν είναι ακριβό. (Δες μόνο την τιμή)...

 

Επίσης φυσικά δεν λέω ότι δεν πρέπει να παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα αλλά όταν παρουσιάζονται πρέπει να αλλάζονται οι συσκευές αμέσως... Το 0% προβλήματα σε μια παραγωγή είναι ανέφικτο αλλά είναι εφικτό να αντικαθιστάς κάτι όταν έχει πρόβλημα...

 

Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Όσοι από εμάς έχουμε την εμπειρία της εξυπηρέτησης σε πραγματικό Apple Store βλέπουν τη διαφορά με τη "μιζέρια" ορισμένων μεταπωλητών.

 

Εύχομαι γρήγορη τακτοποίηση του προβλήματος (και κάποτε Apple Store και στην Ελλάδα !)

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

τα δύο τελευταία μηνύματα μεταφέρθηκαν εδώ : http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2893363#post2893363

[imgalign]http://img411.imageshack.us/img411/2249/applelogo1.gif[/imgalign]Αρτέμης

pushme.to & pingChat2 : djarte

iPhone 4 32GB Black with iOS 4.3, MacbookPro Late 2008 15" with Snow Leopard 10.6.6, Apple Led Cinema Display 24", Airport Extreme BS

Link to comment
Share on other sites

κυριακη βραδυ πηρα το 16αρι.. ηταν ολα οκ.. φορτισμενο φουλ. εχθες με μετεφερα επαφες και αρχεια στο κινητο ..αδιασε καπια στιγμη. το βαλα να φορτισει αλλα πηγε μεχρι το 50% .. και μολις αργισα να το λειτουργω αρχισε να αδιαζει με αποτελεσμα 50 λεπτα μετα να αδιασει ολη... το εβαλα σημερα παλι στι 1.. και στις 4 απο το 60% κατεβικε στο 48( ειχε σταματισει να φορτιζει) και μολις το εβγαλα να στιλω ενα μηνυμα πιγε σε 3 λεπτα στο 25%....... υποφορτιζει.. δεν μπορω να καταλαβω =/

 

μπορει καποιος να βοηθησει?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Γραμμη δεξια μετα αριστερα, λιγο πανω δεξια, ενα αλφα και μουτζουρα
Link to comment
Share on other sites

κυριακη βραδυ πηρα το 16αρι.. ηταν ολα οκ.. φορτισμενο φουλ. εχθες με μετεφερα επαφες και αρχεια στο κινητο ..αδιασε καπια στιγμη. το βαλα να φορτισει αλλα πηγε μεχρι το 50% .. και μολις αργισα να το λειτουργω αρχισε να αδιαζει με αποτελεσμα 50 λεπτα μετα να αδιασει ολη... το εβαλα σημερα παλι στι 1.. και στις 4 απο το 60% κατεβικε στο 48( ειχε σταματισει να φορτιζει) και μολις το εβγαλα να στιλω ενα μηνυμα πιγε σε 3 λεπτα στο 25%....... υποφορτιζει.. δεν μπορω να καταλαβω =/

 

μπορει καποιος να βοηθησει?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

φίλε τελικά μετά από αυτά που είπαμε είδες κάποια διαφορά? αλλιώς θα πρέπει μάλλον να δοκιμάσεις εκ- νέου ένα restore χωρίς να κάνεις jail στην αρχή για να δούμε που εντοπίζεται το πρόβλημα.

[imgalign]http://img411.imageshack.us/img411/2249/applelogo1.gif[/imgalign]Αρτέμης

pushme.to & pingChat2 : djarte

iPhone 4 32GB Black with iOS 4.3, MacbookPro Late 2008 15" with Snow Leopard 10.6.6, Apple Led Cinema Display 24", Airport Extreme BS

Link to comment
Share on other sites

Με τις φωτινοτητες στο πόσο περίπου?? Το δικό μου είναι σαν και αυτό δεξιά(όλη άσπρη,όχι μιση κίτρινη) αλλά και πάλι σε σχέση με το ipod touch 2g είναι λίγο πιο κίτρινη

Ooooooooooooh Campione!The One and Only

We're Liverpooooooooooooool

They say our days are numbered, we're not famous anymore

But scousers rule the country like we've always done before

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου εκτίμηση: Μικρό το κακό...

 

Μόλις έβαλα δίπλα δίπλα το παλιό μου μαύρο 3G με το καινούργιο άσπρο 3GS και όντως παρατηρείται ένα κιτρίνισμα από πλευράς 3GS.

 

Θυμάμαι όμως πριν ένα χρόνο πόσο άσχημα μου είχε κάτσει η διαφορά χρώματος που είχε το πιο παλιό μου 2G με το, τότε, καινούργιο 3G. Τότε έβλεπα πως τα χρώματα στο 2G ήταν καλύτερα. Και επίσης θυμάμαι αντίστοιχα threads στο Apple Discussions που είχαν ανοιχτεί για αυτό το θέμα.

 

Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά όταν σύγκρινα ίδιες φωτογραφίες στο 3G και στο 3GS, παρατήρησα ότι το 3GS δείχνει πιο φυσικά τα χρώματα και γενικότερα δείχνει καλύτερο το μαύρο.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα έχω βασανιστεί πολύ με την βλαμένη την Vodafone, αλλά σήμερα θα έχω και την συνέχεια...

Παρέδωσα το κινητό στις 13/7, υποτίθεται ότι μου τηλεφώνησαν στις 20/7 από το service, εγώ δεν είχα καμιά κλήση.. Στις 29/7 τους τηλεφώνησα εγώ και μου είπαν ότι το πρόβλημα με το κουμπί δεν είναι μέσα στην εγγύηση (...) και ότι πρέπει να πληρώσω 195 ευρώ για να μου το φτιάξουν :mad::mad::mad: Φυσικά ζήτησα πίσω το κινητό μου, μου είπαν ότι θα μου το έφερναν σε 3 ημέρες, εγώ έφευγα για διακοπές και τελικά το πήρα πίσω (άφτιαχτο) στις 7/8.

Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω πιο πριν από σήμερα με το επίσημο service της Apple, οι άνθρωποι είναι ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ :)

Μου είπαν ότι σύμφωνα με εσωτερικό έγγραφο της Apple ο σειριακός μου αριθμός είναι μέσα στη λίστα των κινητών που φαίνεται πιθανόν να εμφανίσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα με το κουμπί σίγασης και γι'αυτό το λόγο δικαιούμαι νέο κινητό ακόμη και αν ήμουνα εκτός εγγύησης ;)

Τώρα αρχίζει όμως το ματς με τη Vodafone... Από την Apple μου έφτιαξαν φάκελλο, και μου είπαν να δώσω τον αριθμό φακέλλου στην Vodafone. Σε περίπτωση που δεν συμφωνήσουν για αντικατάσταση, πρέπει να ζητήσω τον διευθυντή και να κάνω χαμό :mad::ninja:

Θα σας ενημερώσω για τα νεώτερα :shifty:

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα έχω βασανιστεί πολύ με την βλαμένη την Vodafone, αλλά σήμερα θα έχω και την συνέχεια...

Παρέδωσα το κινητό στις 13/7, υποτίθεται ότι μου τηλεφώνησαν στις 20/7 από το service, εγώ δεν είχα καμιά κλήση.. Στις 29/7 τους τηλεφώνησα εγώ και μου είπαν ότι το πρόβλημα με το κουμπί δεν είναι μέσα στην εγγύηση (...) και ότι πρέπει να πληρώσω 195 ευρώ για να μου το φτιάξουν :mad::mad::mad: Φυσικά ζήτησα πίσω το κινητό μου, μου είπαν ότι θα μου το έφερναν σε 3 ημέρες, εγώ έφευγα για διακοπές και τελικά το πήρα πίσω (άφτιαχτο) στις 7/8.

Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω πιο πριν από σήμερα με το επίσημο service της Apple, οι άνθρωποι είναι ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ :)

Μου είπαν ότι σύμφωνα με εσωτερικό έγγραφο της Apple ο σειριακός μου αριθμός είναι μέσα στη λίστα των κινητών που φαίνεται πιθανόν να εμφανίσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα με το κουμπί σίγασης και γι'αυτό το λόγο δικαιούμαι νέο κινητό ακόμη και αν ήμουνα εκτός εγγύησης ;)

Τώρα αρχίζει όμως το ματς με τη Vodafone... Από την Apple μου έφτιαξαν φάκελλο, και μου είπαν να δώσω τον αριθμό φακέλλου στην Vodafone. Σε περίπτωση που δεν συμφωνήσουν για αντικατάσταση, πρέπει να ζητήσω τον διευθυντή και να κάνω χαμό :mad::ninja:

Θα σας ενημερώσω για τα νεώτερα :shifty:

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Μου έδωσες ελπίδες!!!

Ακριβώς οπως τα παραπάνω παιδια, κ εγω το ιδιο πρόβλημα...

Με την vodafone να ζητάει 195 ευρώ......!!!!!!!!

 

Μπορεις να μου δώσεις το τηλέφωνο επικοινωνιας που πήρες για την apple?

Link to comment
Share on other sites

μπορει καποιος να επιβεβαιωση οτι του εχουν αντικαταστησει το 3GS για κιτρινισμενη οθονη απο ομιλο κοσμοτε-γερμανος.γιατι εγω το πηγα στο σερβις του γερμανου και δεν μου το αλλαζουν μεχρι να τους δωσει απαντηση η apple για αυτες τις περιπτωσεις, λενε περιμενουν οδηγια γιατι πρωτη φορα το βλεπουν αυτο το θεμα.
Ειμαι gadgetakias και ειμαι καλα :lol:
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα έχω βασανιστεί πολύ με την βλαμένη την Vodafone, αλλά σήμερα θα έχω και την συνέχεια...

Παρέδωσα το κινητό στις 13/7, υποτίθεται ότι μου τηλεφώνησαν στις 20/7 από το service, εγώ δεν είχα καμιά κλήση.. Στις 29/7 τους τηλεφώνησα εγώ και μου είπαν ότι το πρόβλημα με το κουμπί δεν είναι μέσα στην εγγύηση (...) και ότι πρέπει να πληρώσω 195 ευρώ για να μου το φτιάξουν :mad::mad::mad: Φυσικά ζήτησα πίσω το κινητό μου, μου είπαν ότι θα μου το έφερναν σε 3 ημέρες, εγώ έφευγα για διακοπές και τελικά το πήρα πίσω (άφτιαχτο) στις 7/8.

Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω πιο πριν από σήμερα με το επίσημο service της Apple, οι άνθρωποι είναι ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ :)

Μου είπαν ότι σύμφωνα με εσωτερικό έγγραφο της Apple ο σειριακός μου αριθμός είναι μέσα στη λίστα των κινητών που φαίνεται πιθανόν να εμφανίσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα με το κουμπί σίγασης και γι'αυτό το λόγο δικαιούμαι νέο κινητό ακόμη και αν ήμουνα εκτός εγγύησης ;)

Τώρα αρχίζει όμως το ματς με τη Vodafone... Από την Apple μου έφτιαξαν φάκελλο, και μου είπαν να δώσω τον αριθμό φακέλλου στην Vodafone. Σε περίπτωση που δεν συμφωνήσουν για αντικατάσταση, πρέπει να ζητήσω τον διευθυντή και να κάνω χαμό :mad::ninja:

Θα σας ενημερώσω για τα νεώτερα :shifty:

 

Μια από τα ίδια κι εγώ με το κωλοservice της Vodafone. Μήπως μπορείς να μου δώσεις το νούμερο ή το email για να επικοινωνήσω με την Apple γιατί δεν αντέχω άλλο με το μπ*****λο τη Vodafone. Ένα πράγμα θα πώ μόνο για αυτή την εταιρία το κόκκινο στο σήμα της ταιριάζει με αυτό που είναι σαν εταιρία, τουλάχιστον το ελληνικό παράρτημα

Just me...
Link to comment
Share on other sites

Όσο περισότεροι, τόσο καλύτερα για όλους μας! Μπας και τους τρίξει τα δόντια η Apple ;)

Το τηλέφωνο είναι 00800 44145417 (υποστήριξη για Ελλάδα). Η γραμμή λειτουργεί καθημερινά 9-5 (ώρα Ελλάδας). Στις επιλογές από το αυτόματο μενού θα επιλέξεις 1 (για ελληνικά) και μετά δεν θα επιλέξεις την επιλογή 3 που είναι για υποστήριξη iPhone, γιατί θα βγει μαγνητοφωνημένο μήνυμα και θα σου πει ότι τεχνική υποστήριξη για iPhone παρέχεται μόνο από τον πάροχό σου. Θα επιλέξεις την επιλογή 4 (αν δεν κάνω λάθος) που είναι για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Να έχεις έτοιμο το serial number της συσκευής σου γιατί είναι το πρώτο που θα σου ζητηθεί μαζί με το όνομά σου.

 

Τώρα τα νεώτερα με την Vodafone: πήγα στο κατάστημα στην Εθνικής Αντιστάσεως στο Χαλάνδρι με πολύ άγριες διαθέσεις. Χωρίς φωνές, αλλά πολύ αυστηρά, πήγα κατευθείαν στο ταμείο και ζήτησα την αντικατάσταση του κινητού μου γιατί το πρόβλημά μου καλύπτεται από την εγγύηση. Τους κατηγόρησα ότι πήγαν να βγάλουν λεφτά από μένα διότι εφόσον το πρόβλημα με το κουμπί είναι υπαιτιότητα της Apple η οποία αντικαθιστά άμεσα τα προβληματικά κινητά με καινούργια, τι τα ήθελαν τα 195 ευρώ; Ενώ λοιπόν πριν ένα μήνα μου έλεγαν ότι τα 195 ευρώ είναι για να διορθωθεί το πρόβλημα, τώρα μου είπαν ότι αυτά τα χρήματα τα ζητάει η Apple για να δώσει νέο κινητό στην Vodafone!:confused: Οι άνθρωποι είναι για σφαλιάρες! Μας κοροϊδεύουν μαζικά :X

Μίλησα με τον διευθυντή του καταστήματος, έναν πολύ ευγενικό κύριο, ο οποίος μου υποσχέθηκε ότι θα μιλήσει με την Apple σύντομα και θα με ενημερώσει. Φυσικά πήρα το τηλέφωνό και το όνομά του και από Δευτέρα θα τον έχω από κοντά. Εάν δεν βγάλω άκρη, θα τηλεφωνήσω πάλι στην Apple.

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα βρεις πλήρη οδηγό για την αλλαγή μπαταρίας.

http://www.ifixit.com/Guide/Browse/iPhone

Μπαταρία σιγουρα θα βρεις μέσω ebay και συνήθως σου δίνουν και εργαλεία ανοίγματος

Link to comment
Share on other sites

Όσο περισότεροι, τόσο καλύτερα για όλους μας! Μπας και τους τρίξει τα δόντια η Apple ;)

Το τηλέφωνο είναι 00800 44145417 (υποστήριξη για Ελλάδα). Η γραμμή λειτουργεί καθημερινά 9-5 (ώρα Ελλάδας). Στις επιλογές από το αυτόματο μενού θα επιλέξεις 1 (για ελληνικά) και μετά δεν θα επιλέξεις την επιλογή 3 που είναι για υποστήριξη iPhone, γιατί θα βγει μαγνητοφωνημένο μήνυμα και θα σου πει ότι τεχνική υποστήριξη για iPhone παρέχεται μόνο από τον πάροχό σου. Θα επιλέξεις την επιλογή 4 (αν δεν κάνω λάθος) που είναι για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Να έχεις έτοιμο το serial number της συσκευής σου γιατί είναι το πρώτο που θα σου ζητηθεί μαζί με το όνομά σου.

 

Τώρα τα νεώτερα με την Vodafone: πήγα στο κατάστημα στην Εθνικής Αντιστάσεως στο Χαλάνδρι με πολύ άγριες διαθέσεις. Χωρίς φωνές, αλλά πολύ αυστηρά, πήγα κατευθείαν στο ταμείο και ζήτησα την αντικατάσταση του κινητού μου γιατί το πρόβλημά μου καλύπτεται από την εγγύηση. Τους κατηγόρησα ότι πήγαν να βγάλουν λεφτά από μένα διότι εφόσον το πρόβλημα με το κουμπί είναι υπαιτιότητα της Apple η οποία αντικαθιστά άμεσα τα προβληματικά κινητά με καινούργια, τι τα ήθελαν τα 195 ευρώ; Ενώ λοιπόν πριν ένα μήνα μου έλεγαν ότι τα 195 ευρώ είναι για να διορθωθεί το πρόβλημα, τώρα μου είπαν ότι αυτά τα χρήματα τα ζητάει η Apple για να δώσει νέο κινητό στην Vodafone!:confused: Οι άνθρωποι είναι για σφαλιάρες! Μας κοροϊδεύουν μαζικά :X

Μίλησα με τον διευθυντή του καταστήματος, έναν πολύ ευγενικό κύριο, ο οποίος μου υποσχέθηκε ότι θα μιλήσει με την Apple σύντομα και θα με ενημερώσει. Φυσικά πήρα το τηλέφωνό και το όνομά του και από Δευτέρα θα τον έχω από κοντά. Εάν δεν βγάλω άκρη, θα τηλεφωνήσω πάλι στην Apple.

Μια τρύπα στο νερό με λίγα λόγια...

Link to comment
Share on other sites

Όσο περισότεροι, τόσο καλύτερα για όλους μας! Μπας και τους τρίξει τα δόντια η Apple ;)

Το τηλέφωνο είναι 00800 44145417 (υποστήριξη για Ελλάδα). Η γραμμή λειτουργεί καθημερινά 9-5 (ώρα Ελλάδας). Στις επιλογές από το αυτόματο μενού θα επιλέξεις 1 (για ελληνικά) και μετά δεν θα επιλέξεις την επιλογή 3 που είναι για υποστήριξη iPhone, γιατί θα βγει μαγνητοφωνημένο μήνυμα και θα σου πει ότι τεχνική υποστήριξη για iPhone παρέχεται μόνο από τον πάροχό σου. Θα επιλέξεις την επιλογή 4 (αν δεν κάνω λάθος) που είναι για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Να έχεις έτοιμο το serial number της συσκευής σου γιατί είναι το πρώτο που θα σου ζητηθεί μαζί με το όνομά σου.

 

Τώρα τα νεώτερα με την Vodafone: πήγα στο κατάστημα στην Εθνικής Αντιστάσεως στο Χαλάνδρι με πολύ άγριες διαθέσεις. Χωρίς φωνές, αλλά πολύ αυστηρά, πήγα κατευθείαν στο ταμείο και ζήτησα την αντικατάσταση του κινητού μου γιατί το πρόβλημά μου καλύπτεται από την εγγύηση. Τους κατηγόρησα ότι πήγαν να βγάλουν λεφτά από μένα διότι εφόσον το πρόβλημα με το κουμπί είναι υπαιτιότητα της Apple η οποία αντικαθιστά άμεσα τα προβληματικά κινητά με καινούργια, τι τα ήθελαν τα 195 ευρώ; Ενώ λοιπόν πριν ένα μήνα μου έλεγαν ότι τα 195 ευρώ είναι για να διορθωθεί το πρόβλημα, τώρα μου είπαν ότι αυτά τα χρήματα τα ζητάει η Apple για να δώσει νέο κινητό στην Vodafone!:confused: Οι άνθρωποι είναι για σφαλιάρες! Μας κοροϊδεύουν μαζικά :X

Μίλησα με τον διευθυντή του καταστήματος, έναν πολύ ευγενικό κύριο, ο οποίος μου υποσχέθηκε ότι θα μιλήσει με την Apple σύντομα και θα με ενημερώσει. Φυσικά πήρα το τηλέφωνό και το όνομά του και από Δευτέρα θα τον έχω από κοντά. Εάν δεν βγάλω άκρη, θα τηλεφωνήσω πάλι στην Apple.

 

Θα πρέπει για όλα αυτά να ζητάς γραπτή επικοινωνία ώστε να έχεις κάποια δυνατότητα να τα επικαλεστείς αργότερα και απέναντι στην Apple (διαφορετικά, "έπεα πτερόεντα").

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έχω δώσει το 3gs από την περασμένη Παρασκευή και ακόμα περιμένω απάντηση...

Ήταν ακριβώς όπως στη φωτογραφία κίτρινο δίπλα στο παλιό μου 3g...

Όταν θα έχω ενημέρωση θα σας γράψω

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

:mad:παρακολουθω με ενδιαφερον , γιατι και σε μενα τις ιδιες αηδιες ειπανε...

θα παρω και εγω τηλ. στην apple και βλεπουμε.

παρακαλω τον φιλο, μολις εχει νεα να μας ενημερωσει σχετικα:)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί iPhone
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...