Jump to content

[CAR] BENS Fuel Booster: κάνει δουλειά;


Ploiarxos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλοι Nickolas και gg

Θα ήταν χαζό να ανεβάσω ένα videaki αφού μπορώ να δουλέψω το obd και να δείξω ότι θέλω δεν μπορείς να πείσεις κανένα με video παρά μόνο με χαρτιά από επίσημο φορέα και από τεστ από περιοδικό η από εκπομπή που δεν θα είναι επί πληρωμή αλλά μόνο και μόνο για την αλήθεια πραγματικά φιλέ μου πίστεψε με έχω στείλει άπειρα mails για να κάνουν δοκιμές στην συσκευή μας και έχω πάει μέχρι και τον Σταθακη στην βουλή και έχω ζητήσει βοήθεια αλλά μάταια και όλα αυτά γιατί πιστεύω στην συσκευή μας , δεν είμαι εδώ για να πείσω κανέναν αν δουλεύει η όχι είμαι εδώ για να ζητήσω βοήθεια σε ότι αφορά τις δοκιμές έχω φτάσει με στοιχειά μέχρι το YΠΕΧΩΔΕ κοπτεται και καλά για τους ρύπους έχω πάει στην ΔΕΗ πίστεψε με τίποτα απολυτος …. Μόνο κάποιες εκπομπές έχουν γίνει και αυτές λόγο του ότι οι δημοσιογράφοι που τους παραχωρήσαμε τα μηχανήματα είδαν ότι είχαν αποτελέσματα (Παπαδάκης , Μανεσης , Τριανταφυλλόπουλος ) μόνο αυτοί και κανένας άλλος.

Διαφημίσεις βάζαμε κάποια στιγμή πλέων όμως δεν χρειάζεται γιατί δεν υπάρχει λόγος

Για να καταλάβετε για το trip computer , το αυτοκίνητο μου είναι ένα Volvo s40 t5 2.5 AWD 220 hp από το εργοστάσιο πήγα στην bsr και με πρόγραμμα και αλλαγή intercooler έχω πλέων 298 hp 46 κιλά ροπή πριν από την εφαρμογή του BENS είχα κατανάλωση μέσα στην Αθήνα μόνο και μόνο Αθήνα 17,6 λίτρα στα 100 αυτή την στιγμή έχω 14 με μετρήσεις από το scangause 2 ενώ λόγο το ότι πήγα ένα ταξίδι πριν μια εβδομάδα το trip computer του δείχνει 11.5 λίτρα στα 100 καταλαβαίνεται ότι το scangause λέει την αλήθεια αλλά και πάλι αυτό θα μπορούσα να το φτιάξω και να δείχνει ότι θέλει…. Δεν είναι τρόπος αυτός με ένα βίντεο να πείσεις κανένα αυτό ως παράδειγμα και μόνο.

Το BENS δεν έχει να κάνει σε καμιά περίπτωση με τον κινητήρα αλλά λόγο της καλύτερης καύσης που προκαλεί προσφέρει μακροζωία σε αυτόν κατά την άποψη μου για τους κινητήρες μας ποιο πολύ από όλα πρέπει να προσέχουμε τι βενζίνη βάζουμε γιατί έμενα προσωπικά τα ματιά μου σε σχέση με βενζινάδικα έχουν δει και έχουν βιώσει παρά πολλά

Επίσης έχω ξεχάσει να αναφέρω ότι έχουμε κάνει και τεστ ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας στα εργαστήρια EMC του κράτους μην τυχόν και η ραδιοσυχνότητα που εκπέμπουμε επηρεάζει τίποτα εγκεφάλους ανθρώπων και κινητήρων αλλά ευτυχώς ήμαστε κάτω από τα όρια ακόμα και του κινητού τηλεφώνου.

Τέλος είμαι κατηγορηματικός σε ότι αφορά τον κινητήρα σε καμιά περίπτωση δεν τον επηρεάζει αρνητικά σε καμιά περίπτωση δεν υπάρχει φθορά σε αυτόν όσα χιλιόμετρα και να διανύσει κάνεις.

Για οποιαδήποτε μικρή απορία έχετε MSN: bensfuelbooster@windowslive.com

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 115
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

http://www.badongo.com/file/10121073

Στο παραπάνω link μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα της συσκευής μας BENS FUEL BOOSTER από το ΕΜΠ όπως έχω αναφέρει η συσκευή δοκιμάστηκε δυστυχώς μόνο για 8 ώρες ο κινητήρας είναι DIESEL δλδ δοκιμάστηκε σε πετρέλαιο όχι σε βενζίνη που είναι και ποιο ευγενές καύσιμο και παρόλα αυτά η μείωση της ειδικής κατανάλωσης είναι μέσο όρο 3,5% την στιγμή όπου όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιτύχουν μια μείωση της τάξης του 1%.

Επίσης να σας ενημερώσω ότι τα μέγιστα αποτελέσματα της συσκευής μας τα βλέπεις σε ένα αυτοκίνητο μετά από 3 γεμίσματα και τα πρώτα μετά από 20 λεπτά από την τοποθέτηση (λιγότερος θόρυβος κινητήρα , ποιο ομαλή λειτουργία κλπ )

Αντίστοιχη μελέτη από το ΕΜΠ με ιδία η παραπλήσια αποτελέσματα έχει ένα additive καύσιμου το οποίο είχε δοκιμαστεί πριν 15 χρόνια

Δυστυχώς το ΕΜΠ δεν μας έδωσε περισσότερο χρόνο για της δόκιμες μας

Για ότι απορίες έχετε ευχαρίστηση μου να σας απαντήσω

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οπως και ανεφερα και σε προηγουμενο post

Εγω ειμαι απολυτα ικανοποιημενος γιατι εχω δει μια αυξηση στην αυτονομια του αυτοκινητου απο 30 μεχρι 50 η και παραπανω χμλ σε κα8ε γεμισμα.Βεβαια επειδη ειναι 1,4 κεκ δεν παρατηρησα αυξηση υποδυναμης (βεβαια δεν το μετρησα κίολας)αλλα μου φτανει και μονο που γλυτωνω απο την καταναλωση.

Παντως η τιμη του ειναι κοματακι τσιμπημενη.

Αλλα αυτα που προσφαιερει εινι πολυ καλα κ για την τσεπη σου αλλα και για την λειτουργια του κινητηρα

.

sehlen
Link to comment
Share on other sites

Ειναι λιγο παραδοξο αυτο που αναφερεις φιλε μου.... Διοτι συμφωνα με τους υπολογισμους μου (αν ειναι βεβαια σωστοι!) και με μια μεση καταναλωση της ταξης των 10,2λ/100χλμ θα εχεις κανει την αποσβεση σου σε μολις 9 γεμισματα!
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την ειλικρινά σου ωστόσο να εξηγήσω μερικά πράγματα για την τιμή γιατί στους περισσότερους φαίνετε ακριβό το να πληρώνεις μια συσκευασία 350 ευρώ αλλά…

1ον Δίνουμε μια εγγύηση για 5 χρόνια

2ον τα υλικά τα οποία αποτελείτε γίνονται όλα εισαγωγή και είναι από τα καλύτερα στο είδος τους

3ον Για να καταλάβετε μια ηλεκτρονική συσκευή το να δουλεύει 5 χρόνια κάτω από ένα καπό αυτοκίνητου με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται εκεί τις υγρασίες και γενικότερα όλες της συνθήκες του περιβάλλοντος της μηχανής δεν είναι καθόλου απλό.

4ον Αν το πάρουμε οικονομοτεχνικά ας πούμε ότι σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ κερδίζεις το λιγότερο 30 χιλ σε ένα αυτοκίνητο 1,4 κυβικά αυτό συνεπάγετε το λιγότερο 3.5 λίτρα και αναφέρομαι μονό σε συνθήκες κίνησης μόνο εντος πόλις όποτε έχεις 3.5 λίτρα χ 1.28 ευρώ η απλή αμόλυβδη = 4.48 ευρώ το κάθε γέμισμα στην χειρότερη περίπτωση σε 14 μήνες έχεις κάνει απόσβεση της συσκευής , και δεν σου λέω να έχεις ούτε 40 ούτε 50 χιλιόμετρα παραπάνω στο γέμισμα απλά παίρνω την χειρότερη εκδοχή.

Για να σκεφτούμε πόσα πράγματα αγοράζουμε σήμερα και μας κάνουν απόσβεση σε 1 χρόνο? Προσωπικά δεν ξέρω πολλά…

Θα ήθελα αν μπορούσες φίλε μου να κάνεις και μια μέτρηση καυσαερίων για να δούμε τι αποτελέσματα έχεις και εκεί.

 

Ευχαριστώ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Με βάση τη μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασες το όφελος χονδρικά είναι 1λίτρο στα 300 χιλιόμετρα (αν υποθέσουμε 10λ/100χλμ. κατανάλωση)

Συνεπώς χρειάζονται σχεδόν 100.000χλμ. για την απόσβεση.

Ακόμα και τότε βέβαια δεν είναι κακή "επένδυση" δεδομένου ότι το μέσο αυτοκίνητο κάνει περισσότερα χιλιόμετρα στη διάρκεια της ζωής του.

Link to comment
Share on other sites

Φιλέ Nickolas μάλλον δεν έχεις καταλάβει καλά την μελέτη του πολυτεχνείου , η όλη μελέτη αναφέρετε στην ειδική κατανάλωση δλδ στην κατανάλωση γραμμαρίων καυσίμου ανά ίππο ανά ώρα πάνω εκεί βασίζετε όλη η μελέτη επιστημονικά και αυτήν την μέτρηση δεν μπορείς να την αναγάγεις σε κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα δεν έχει καμιά σχέση αυτό που καταλαβαίνεις από την μελέτη αυτή είναι ότι η συσκευή λειτούργει και μάλιστα με πολύ καλά αποτελέσματα το 3,5% είναι μέσος όρος μείωσης της ειδικής κατανάλωσης δλδ αυτή θα ήταν η μείωση στην κατανάλωση που θα έβλεπε ένα πλοίο πχ όπου εκεί μετράμε ειδικές καταναλώσεις .

Όταν λέμε κατανάλωση σε όχημα και στον δρόμο έχουμε συνεχείς μεταβλητές , φορτία κ.α.

Στο Μετσόβιο αποδείξαμε ότι κάνουμε μια σοβαρή δουλειά με πολύ καλά αποτελέσματα (φαντάσου ένα πλοίο που κινείται με diesel σήμερα να έχει μια μείωση στην κατανάλωση 3,5% όταν καταναλώνει ημερήσιος πχ 8 τόνους καυσίμου??) τελοσπαντον …

Θέλω μονό να διευκρινίσω ότι τα νούμερα που αναφέρουμε (10-35% μείωση στην κατανάλωση στα οχήματα με καύσιμο βενζίνη για να είμαι ποιο σαφής ) είναι νούμερα που πραγματικά υποσχόμαστε που έχουμε δει και υπάρχουν σαν αποτελέσματα από το δείγμα των πελατών που έχουμε βεβαίως κάτι που δεν έχω αναφέρει μέχρι σήμερα είναι ότι για μας ευχαριστημένος πελάτης δεν είναι αυτός που θα δει στο αυτοκίνητο του οτιδήποτε άλλο κάτω από 10% και συνήθως στα κυβικά από 1.0 μέχρι 1.4 ο μέσος όρος που έχουμε δει οικονομία είναι περίπου 12% όσο αυξάνετε ο κυβισμός του αυτοκινήτου τόσο μεγαλύτερο ποσοστό οικονομίας επιτυγχάνουμε .

Επειδή όμως όλα δεν είναι ρόδινα και καλά έχουμε και ένα ποσοστό αποτυχίας της συσκευής για να λέμε την αλήθεια γιατί μαγικά δεν κάνουμε , μέχρι σήμερα μας έχουν επιστραφεί περίπου 14 συσκευές από τις 4000 που έχουν πουληθεί και οι άνθρωποι έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω στο ακέραιο και αυτό γιατί η συσκευή δεν έδειξε αποτελέσματα όχι λόγο κακής συνεργασίας με τον εγκέφαλο αλλά λόγο βλάβης πχ του αισθητήρα λ ,βλάβης καταλύτη , κακή συντήρηση του κινητήρα ,μόνο για αυτούς τους λογούς και τίποτε άλλο και το σημαντικότερο είναι ότι κανένας μετά από 4000 εφαρμογές δεν έχει το παραμικρό παράπονο για την συσκευή μας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά μπορείς να θεωρήσεις ότι υπάρχει αναλογία μεταξύ του μέσου όρου ειδικής κατανάλωσης που σας μέτρησε το πολυτεχνείο και της κατανάλωσης στο δρόμο. Έστω και αδρά αναλογία, είναι η μόνη αντικειμενική μέτρηση διαθέσιμη.

 

Όπως και να έχει, σε 4000 πελάτες είχατε 14 δυσαρεστημένους, ασχέτως του αν αυτό πιθανώς δεν οφείλεται σε εσάς (το οποίο είναι άριστη επίδοση αν τα νούμερα είναι ακριβή)

 

Ακόμα και 3,5% εξοικονόμηση καυσίμου να προσφέρει η συσκευή, προσωπικά θα ήμουν διατεθειμένος να την αγοράσω.

Πιθανώς να σας τιμήσω στο μέλλον, ειδικά αν προμηθευτώ κάποιο OBD scanner για να ελέγξω την αλήθεια των λεγομένων σας!

 

Εdit: Με βάση τις μετρήσεις του Πολυτεχνείου βέβαια, όπου σε καμία μέτρηση η μείωση της κατανάλωσης δεν ξεπερνά το ~8% (το οποίο είναι πολύ υψηλή μείωση βέβαια) μειώσεις 10%-30% είναι αδύνατον να συμβούν. Πιθανώς να φταίει ότι ήταν για λίγο διάστημα η συσκευή στη μηχανή και λοιποί ισχυρισμοί (ελαφρώς αβάσιμοι πιστεύω) αλλά με βάση τη μελέτη του Πολυτεχνείου, το "έως 30% μείωση στην κατανάλωση" είναι απλά εξωπραγματικό.

Link to comment
Share on other sites

Επιμένω ότι σε καμιά περίπτωση δεν είναι αβάσιμοι ούτε και σε καμιά περίπτωση δεν είναι διαφημιστικά λόγια του αέρα είναι απολύτως ακριβή και αληθή αποτελέσματα και για του λόγου το αληθές σε Ferrari , Porsche, κλπ υπεραυτοκινητα η μείωση της κατανάλωσης κυμαίνετε από 20-35% αυτό με βάσιμα και απολύτως αληθή νούμερα σε αυτοκίνητα από 1,4 έως 1.6 κυβικά η μείωση κυμαίνετε από 15-20% από 1.8 έως 2.0 είμαστε στο 19-20% και από εκεί και πάνω 20+ αυτή είναι η πραγματική αλήθεια και για αυτό είχα ζητήσει όποιοι έχουν την όρεξη και προσφέρονται για ένα τεστ χωρίς καμιά μα καμιά χρέωση από εμάς η πόρτα είναι ανοιχτή , φιλέ μου αν μιλαγαμε για 8 η 5 η 4 % δεν θα το συζήταγα σε καμιά περίπτωση και θα έκανα άλλη δουλειά , επιμένω ότι προσωπικά τα νούμερα δεν τα γράφω τυχαία 350 πληρώνει ο καθένας και δεν του περισσεύουν δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να εξαπατήσω κανένα για 350 ευρώ για αυτό άλλωστε το υποστηρίζω ένθερμα το μηχάνημα μας και θα ήταν μεγάλη μας χαρά να μας επισπευτείς ακόμα και για έναν καφέ.

Ωστόσο σου ξαναλέω άλλο η ειδική κατανάλωση και άλλο η κατανάλωση δεν μπορείς να συγκρίνεις το ένα με το άλλο και άλλο το DIESEL και άλλο η Βενζίνη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στις 800 στροφες το λεπτο (CO% 0,09), (HC PPm 22) , KηC 9201

Στις 2500 στροφες (CO% 0,10), (HC PPm 23) λ 0,95

 

Τωρα τι συμενουν αυτα ποια ειναι τα ορια και τι παιζει θα σε γελασω

εμενα μου ειπαν παντως οτι ειναι οκ

 

Προκειτε για opel astra 1,4cc 2000 μοντελο 200.000 χλμ

Παντως εκανα και την δοκιμη μου .

πριν βαλω τον βελτιωτη καυσημου ειχε βγαλει με το ζορι (κοντευα να μεινω ) 600χλμ (120-150 χλμ ανα ωρα)

με το που το εβαλα με την ιδια περιπου οδηγηση ειχε βγαλει 650 χλμ ανετα (120-150χλμ ανα ωρα

 

και προχτες εφτασε να μου βγαλει 750 χλμ (110- 130 χλμ την ωρα) σε ταξιδι

 

οπως και να εχει με τα χιλιομετρα που κανω τον σεπτεμβρη που το εβαλα κλεινω χρονο οποτε μεχρι τοτε 8α το εχω κανει αποσβεση θα εχω παρει τα λεφτα μου πισω.

αυτο και μονο με ευχαριστει.

 

Αυτες βεβαια ειναι δικες μου προσωπικες μετρησεις

Δεν προσπαθω να σας πεισω προωθοντας το μηχανημα δεν εχω κανενα προσωπικο συμφερον την αποψη μου λεω και δεν θα με πειραζε καθολου να τους κατηγορουσα αν αγοραζοντας το μηχανημα διαπιστωνα οτι δεν δουλευει και οτι πεταξα τζαμπα τα λεφτα μου.

το πρωτο πραγμα που ρωτησα ηταν οτι αν δεν δω αποτελεσμα να το γυρισω πισω και να παρω τα λευτα μου, και μου ειπα ΝΑΙ χωρις κανενα προβλημα.

 

δεν ειχα να χασω τπτ

sehlen
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη αλλα εγω με nissan primera οταν ανεβαινα θεσσαλονικη με 140-160 την ωρα μολις μπηκα στη σαλονικα ηθελε γεμισμα.οταν κατεβαινα χαλαρα και πηγα ΠΑΤΡΑ με ΕΝΑ ντεποζιτο!τι μου λετε τωρα????προχτες οπως γραφεις οδηγουσες ΠΙΟ ΑΡΓΑ!γιαυτο εκανες οικονομια!ειλικρινα βλεπω στο δρομο ακομα και μεσα στην κινηση παρα πολλους να τρεχουν σαν σε ραλι!αν αυτοι απλα χαμηλωναν ταχυτητα θα εκαναν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ οικονομια 30% χωρις κανενα βοηθημα!

εγω εχω grand cherokee και καιω μεσα στην αθηνα 16-17 ενω πολλοι αλλοι λενε 20με 21 αλλα δεν λενε οτι ξεκινανε στα φαναρια με γκαζιες και οχι σαν νορμαλ οδηγοι!και εγω ετρεχα μεχρι τα 23 αλλα μετα συνηθως ΠΗΖΕΙ το μυαλο και οδηγαω χαλαρα....γιαυτο και κανω οικονομια μονος μου..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλοι παρέθεσα εδώ στο τι κάνει η συσκευή και το τι έχουμε δει μέχρι σήμερα σαν αποτελέσματα , προσωπικά δεν έχω να πω κάτι παραπάνω πλέων του ότι όποιος θέλει μπορεί να δοκιμάσει με την προϋπόθεση να καταθέσει της εντυπώσεις του σας ευχαριστώ που με ανεχτήκατε :):):)
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γειά σε όλους.

 

Κάποιοι ίσως θημούναται οτι έκανα post το Μάρτη. Τότε εγκατέστησα στο αυτοκίνητό μου ένα από αυτά τα συστήματα και τώρα θα σας πώ τη γνώμη μου.

 

Όπως είχα αναφέρει και τότε, το αυτοκίνητό μου έκαιγε γύρω στα 9,5 - 10 λίτρα (πρακτικά το κάθε ντεπόζιτο μου έβγαζε κάτι λιγότερο από 400 χλμ. , συνήθως 390).Τώρα βγάζει περίπου 450 (περίπου 8,5 λίτρα/100 χλμ.)

Άργησα να ανεβάσω κάτι γιατί ήθελα να κάνω πολλά χλμ και να μην εκφέρω βεβιασμένα κάποια άποψη. Μέσα σε αυτό το διάστημα έτυχε να οδηγήσω αργά, κανονικά, γρήγορα, όμως ποτέ δεν έτυχε να κάνω λιγώτερα από 400 χλμ / ντεπόζιτο.

Όσο αφορά για την αύξηση στην ιπποδύναμη και τη ροπή δεν γνωρίζω. Δεν έκανα δυναμομέτρηση ούτε τώρα αλλά ούτε και πριν την τοποθέτηση, όμως το αμάξι μου δίνει ακριβώς την ίδια αίσθηση και δεν φαίνεται να έχουν αλλάξει οι επιδώσεις του.

Θέλω τέλος να ξεκαθαρίσω οτι δεν προτρέπω κανέναν να αγοράσει κάτι τέτοιο μιας και δεν γνωρίζω αν θα υπάρχει αποτέλεσμα (και αν ναι τι) σε οποιδήποτε μοντέλο ή κινητήρα.Βλέπετε, το σίγουρο είναι οτι θα δώσετε κάποια χρήματα για την αγορά, αλλά εγώ τουλάχιστον, δεν μπορώ να εγγυηθώ για την απόδωση τους. Επίσης δεν ξέρω τι γινεται σε περίπτωση που επιλέξετε την επιστροφη χρημάτων εντώς τριάντα ημερών, μιας κι εγώ δεν την επεδίωξα.

Συγγνώμη για την καθυστέρηση του post αλλά ειμαι σίγουρος πως έπρεπε να καθυστερήσω, δεν είμαι σίγουρος όμως αν έπρεπε να κάνω το post αφού το χειρότερο για 'μένα θα 'ναι να επιρρεσω κάποιον και τελικά αυτός να χασει τα λεφτά του.

Όπως και να 'χει, αυτά είχα να σας πώ. Ελπίζω να σας κάλυψα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

http://www.ftc.gov/bcp/edu/pubs/consumer/alerts/alt095.shtm

Δεν υπαρχει καμμια επισημη αναγνωριση...ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει

out of 104 fuel efficiency devices tested by the EPA http://publicaccess.custhelp.com/cgi-bin/publicaccess.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=221&p_created=1087842569 , only seven showed any improvement in efficiency, and even then, the improvement was never more than six percenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_saving_devices

 

@vladimir 30 μερες ή 90 που αναφερονται στο σιτε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...