Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι συνδρομητές της Wind , που δεν επιθυμούν για οποιονδήποτε λόγο να αξιοποιήσουν την παροχή επιδότησης (η οποία τυπικά γίνεται με κάθε ετήσια ανανέωση συμβολαίου), μπορούν πλέον να έχουν έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο τους, η οποία φθάνει το 30%(εαν συνδιαστεί η πληρωμή των λογαριασμών με πιστωτική κάρτα).

Η συγκεκριμένη επιλογή αφορά τόσο τους νέους, όσο και τους υφιστάμενους «ιδιώτες» ή «εταιρικούς» πελάτες της εταιρείας, που ενδιαφέρονται να ανανεώσουν τη συνδρομή τους για 12 μήνες. Όπως είναι λογικό, η έκπτωση έχει ανάλογη χρονική διάρκεια. Το ποσοστό της έκπτωσης στο μηνιαίο πάγιο παρουσιάζεται πιο αναλυτικά στους παρακάτω πίνακες:

 

http://img60.imageshack.us/img60/5656/ekptosipagioubs7.jpg

http://img60.imageshack.us/img60/7593/ekptosimaxqz9.jpg

 

Η δυνατότητα έκπτωσης στο μηνιαίο πάγιο έχει διατεθεί στους συνδρομητές Wind απο 08/01/2008.

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά πήγα και ρώτησα σε ένα κατάστημα wind για την έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο κ μου είπαν ότι πάει ανάλογα με το μέσο όρο των λογαριασμών και όχι ένα στάνταρ ποσό όπως δείχνει ο παραπάνω πίνακας. Οι τιμές παραπάνω είναι με πληρωμή μέσω πιστωτικής; απο πότε ισχύουν; επειδή εγώ στο flexy 35 δικαιούμαι 65ευρώ επιδότηση και άρα έκπτωση ( πληρώνω το πάγιο του 30 και είμαι στο 35, προσφορά περυσινή) και όχι 101,5.
http://www.myphone.gr/gallery/data/513/5TIM_New_3D_Logo_02.bmp
Link to comment
Share on other sites

Κάποτε είχαμε (και στις 3 εταιρίες) ΚΑΙ επιδότηση ΚΑΙ έκπτωση στο πάγιο...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόβλημα τις τελευταίες μέρες με το 1212? Στέλνει φίλη από το κινητό της και η απάντηση της έρχεται ένα 8ωρο μετά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

εμενα αυτο το κανει αν στειλω το μηνυμα σε μερος που δεν εχω καλο σημα :wacko:
Link to comment
Share on other sites

και εμενα το ιδιοοο !!!! αμα δεν εχω καλο σημα ερχετε τν αλλη μερα ....

αλλα κατι που παρατηρησα ειναι οτι αν στειλεις και δν εχεις κανει χρεωση εκεινη τν μερα δεν ερχετε καθολου ... ακου κειιι

Link to comment
Share on other sites

παιδιά πήγα και ρώτησα σε ένα κατάστημα wind για την έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο κ μου είπαν ότι πάει ανάλογα με το μέσο όρο των λογαριασμών και όχι ένα στάνταρ ποσό όπως δείχνει ο παραπάνω πίνακας. Οι τιμές παραπάνω είναι με πληρωμή μέσω πιστωτικής; απο πότε ισχύουν; επειδή εγώ στο flexy 35 δικαιούμαι 65ευρώ επιδότηση και άρα έκπτωση ( πληρώνω το πάγιο του 30 και είμαι στο 35, προσφορά περυσινή) και όχι 101,5.

 

 

Αυτά ισχύουν απο 08/01/2008,είναι για την αρχική επιδότηση που δίνεται με νέα σύνδεση.Είναι πρακτικά αδύνατο να υπάρξει πίνακας με την επιδότηση-αναβάθμιση που παίρνουν οι συνδρομητές κάθε χρόνο, καθώς μεταβάλονται οι επιδοτήσεις σύμφωνα με το ύψος/μ.ο των λογαριασμών.

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόβλημα τις τελευταίες μέρες με το 1212? Στέλνει φίλη από το κινητό της και η απάντηση της έρχεται ένα 8ωρο μετά!:wacko:

 

Και εμένα τις τελευταίες μέρες που το έχω δοκιμάσει αργεί πολύ. Το στέλνω μεσημέρι και έρχεται στις δύο το πρωί. :mad: Απλά απαράδεκτο και ενώ θα το ξέρουν δεν κάνουν τίποτα. :mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα τις τελευταίες μέρες που το έχω δοκιμάσει αργεί πολύ. Το στέλνω μεσημέρι και έρχεται στις δύο το πρωί.Απλά απαράδεκτο και ενώ θα το ξέρουν δεν κάνουν τίποτα.

 

Και εγώ τις προάλλες προσπάθησα να στείλω sms στο 1212 και μετά απο 2-3 λεπτά μου ήρθε μήνυμα που έλεγε ''Εκκρεμεί''.Και στο τέλος ούτε παραδόθηκε ούτε τίποτα!.Πρέπει να έχουν κάποιο πρόβλημα οι αριθμοί στη Wind γιατί και χθες που προσπάθησα να στείλω sms στο 19098 για να μάθω τους πόντους μου στο Win Club μου ήρθε μήνυμα μετά απο 3-4 ώρες!!:confused::confused:!!!!

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Guest johnvol_no1
Και εγώ τις προάλλες προσπάθησα να στείλω sms στο 1212 και μετά απο 2-3 λεπτά μου ήρθε μήνυμα που έλεγε ''Εκκρεμεί''.Και στο τέλος ούτε παραδόθηκε ούτε τίποτα!.Πρέπει να έχουν κάποιο πρόβλημα οι αριθμοί στη Wind γιατί και χθες που προσπάθησα να στείλω sms στο 19098 για να μάθω τους πόντους μου στο Win Club μου ήρθε μήνυμα μετά απο 3-4 ώρες!!:confused::confused:!!!!

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad:

 

υπομονη ρε παιδια. κανει αναβαθμισεις συνεχεια για να προστεθουν και νεες επιλογες. και λογικο ειναι να υπαρχουν δυσλειτουργιες.

λογικα από βδομαδα θα ειναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

υπομονη ρε παιδια. κανει αναβαθμισεις συνεχεια για να προστεθουν και νεες επιλογες. και λογικο ειναι να υπαρχουν δυσλειτουργιες.

λογικα από βδομαδα θα ειναι οκ.

 

Σωστά. Όταν κάτι δεν δουλεύει σωστά στην wind γίνονται αναβαθμίσεις. Όταν αυτό γίνεται σε άλλη εταιρεία μάπα η εταιρειά. Μπράβο...

Link to comment
Share on other sites

Εάν όντως γίνονται αναβαθμίσεις γιατι δεν διακόπτει για λίγη ώρα κάθε μέρα την υπηρεσία με σχετικό ενημερωτικό μήνυμα ("η υπηρεσία αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμη λόγω εργασιών αναβάθμισης" ή κάτι τέτοιο) όπως γίνεται στις άλλες εταιρείες παρα την αφήνει να υπολειτουργεί χωρίς κάποια ενημέρωση? Αν όντως γίνεται αναβάθμιση (χωρίς βέβαια έχω λόγο να μην το πιστέψω).
Link to comment
Share on other sites

Αυτά ισχύουν απο 08/01/2008,είναι για την αρχική επιδότηση που δίνεται με νέα σύνδεση.Είναι πρακτικά αδύνατο να υπάρξει πίνακας με την επιδότηση-αναβάθμιση που παίρνουν οι συνδρομητές κάθε χρόνο, καθώς μεταβάλονται οι επιδοτήσεις σύμφωνα με το ύψος/μ.ο των λογαριασμών.

 

μα ρε συ στο μήνυμα σου με τον πίνακα λες ότι ισχύει για παλιούς και νέους συνδρομητές....... για ανανέωση συμβολαίου:wacko: Τι σκατά δεν ξέρουμε να διαβάζουμε ελληνικά;

http://www.myphone.gr/gallery/data/513/5TIM_New_3D_Logo_02.bmp
Link to comment
Share on other sites

Guest johnvol_no1
μα ρε συ στο μήνυμα σου με τον πίνακα λες ότι ισχύει για παλιούς και νέους συνδρομητές....... για ανανέωση συμβολαίου:wacko: Τι σκατά δεν ξέρουμε να διαβάζουμε ελληνικά;

 

σωστα διαβαζεις αλλα ειναι λαθος. αυτος ο πινακας ισχυει μονο για νεες συνδεσεις. η επιδοτηση ομως ως εκπτωση στα παγια ισχυει και για υφισταμενους πελατες.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και τα Flexy άλλαξαν, τόσο ενσωματωμένη αξία, όσο και χρεώσεις, έφτιαξα ένα spreadsheet απ' όπου μπορούμε να υπολογίσουμε με ακρίβεια το χρόνο ομιλίας ή τα μηνύματα στα οποία αντιστοιχεί το ποσό που μας απομένει από την ενσωματωμένη αξία του προγράμματός μας.

 

 

Απαιτήσεις συστήματος:

Υπάρχουν 4 συνημμένα αρχεία, που καλύπτουν τις 4 πιο συνηθισμένες μορφές αρχείων spreadsheets, ώστε να μπορείτε να το δουλέψετε με το αγαπημένο σας πρόγραμμα.

  • Υπάρχει ένα με κατάληξη .ods (ODF Spreadsheet), εάν έχετε στο σύστημά σας το OpenOffice.
  • Ένα με κατάληξη .sdc, εάν έχετε στο σύστημά σας το StarCalc.
  • Ένα με κατάληξη .xls, εάν έχετε στο σύστημά σας το MS Excel 97/2000/2003 ή οποιοδήποτε άλλο υποστηρίζει αυτή τη μορφή.
  • Ένα με κατάληξη .xlsx, εάν έχετε στο σύστημά σας το MS Excel 2007.

 

Σύντομες οδηγίες χρήσης:

Κατ' αρχάς επιλέγουμε το πρόγραμμά μας, τοποθετώντας ένα "χ" (ή ένα άλλο οποιοδήποτε σύμβολο) στο κουτάκι που βρίσκεται δίπλα από το πρόγραμμα που έχουμε, έτσι ώστε να ενημερωθεί αυτόματα το κελί με την ενσωματωμένη αξία που αντιστοιχεί στο πρόγραμμά μας.

 

Με ένα μήνυμα στο 1212 ενημερωνόμαστε για την αξία που έχουμε καταναλώσει. Την αξία αυτή την τοποθετούμε στο αντίστοιχο κελί και μας εμφανίζει την αξία που μας απομένει, καθώς και το χρόνο ομιλίας ή τα μηνύματα που αυτή αντιστοιχεί.

 

Screenshot:

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/new_flexy_spreadsheet.png

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

Μιας και τα Flexy άλλαξαν, τόσο ενσωματωμένη αξία, όσο και χρεώσεις, έφτιαξα ένα spreadsheet απ' όπου μπορούμε να υπολογίσουμε με ακρίβεια το χρόνο ομιλίας ή τα μηνύματα στα οποία αντιστοιχεί το ποσό που μας απομένει από την ενσωματωμένη αξία του προγράμματός μας.

 

 

Απαιτήσεις συστήματος:

Υπάρχουν 4 συνημμένα αρχεία, που καλύπτουν τις 4 πιο συνηθισμένες μορφές αρχείων spreadsheets, ώστε να μπορείτε να το δουλέψετε με το αγαπημένο σας πρόγραμμα.

  • Υπάρχει ένα με κατάληξη .ods (ODF Spreadsheet), εάν έχετε στο σύστημά σας το OpenOffice.
  • Ένα με κατάληξη .sdc, εάν έχετε στο σύστημά σας το StarCalc.
  • Ένα με κατάληξη .xls, εάν έχετε στο σύστημά σας το MS Excel 97/2000/2003 ή οποιοδήποτε άλλο υποστηρίζει αυτή τη μορφή.
  • Ένα με κατάληξη .xlsx, εάν έχετε στο σύστημά σας το MS Excel 2007.

 

Σύντομες οδηγίες χρήσης:

Κατ' αρχάς επιλέγουμε το πρόγραμμά μας, τοποθετώντας ένα "χ" (ή ένα άλλο οποιοδήποτε σύμβολο) στο κουτάκι που βρίσκεται δίπλα από το πρόγραμμα που έχουμε, έτσι ώστε να ενημερωθεί αυτόματα το κελί με την ενσωματωμένη αξία που αντιστοιχεί στο πρόγραμμά μας.

 

Με ένα μήνυμα στο 1212 ενημερωνόμαστε για την αξία που έχουμε καταναλώσει. Την αξία αυτή την τοποθετούμε στο αντίστοιχο κελί και μας εμφανίζει την αξία που μας απομένει, καθώς και το χρόνο ομιλίας ή τα μηνύματα που αυτή αντιστοιχεί.

 

Screenshot:

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/new_flexy_spreadsheet.png

 

Μπράβο... Επαγγελματική δουλειά.:wink:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους! Θα ηθελα να ρωτησω το εξης :

στην εταιρεια που δουλευω μου εχουν δωσει ενα εταιρικο νουμερο wind και θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει τροπος να βρω (χωρις να ρωτησω τον Boss) ποιο προγραμμα ειναι ακριβως! Για να ξερω τι χρονο ομιλιας προσφερει το συγκεκριμενο προγραμμα. Ή εστω αν μπορω στελνοντας σε καποιο νουμερο sms που να με ενημερωνει για το υπολοιπο διαθεσιμο χρονο!

 

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

αρχικα δοκιμασε να στειλεις κενο στο 1212 να δεις αμα σου ερχετε κατι ... απο εκει μπορεις να δεις συγουρα....

 

Σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον σου φιλε μου! Δοκιμασα αυτο που μου ειπες και μου ηρθε το εξης μηνυμα : "Η υπηρεσια δεν ειναι διαθεσιμη στο προγραμμα που ανηκετε".

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους! Θα ηθελα να ρωτησω το εξης :

στην εταιρεια που δουλευω μου εχουν δωσει ενα εταιρικο νουμερο wind και θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει τροπος να βρω (χωρις να ρωτησω τον Boss) ποιο προγραμμα ειναι ακριβως! Για να ξερω τι χρονο ομιλιας προσφερει το συγκεκριμενο προγραμμα. Ή εστω αν μπορω στελνοντας σε καποιο νουμερο sms που να με ενημερωνει για το υπολοιπο διαθεσιμο χρονο!

 

Ευχαριστω!

Αν έχεις τα στοιχεία του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρίας πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και προσποιήσου ότι είσαι ο ίδιος και θέλεις να μάθεις για την συγκεκριμένη γραμμή το πρόγραμμα που είναι.

Link to comment
Share on other sites

στα οικογενειακα προγραμματα ποσο ειναι το τελοσ συνδρομητων τηλεφωνιας γιατι εμενα με χρεωνει 5 ευρω ανα γραμμη...

Το τέλος συνδρομητών είναι ανάλογο με το ποσό του λογαριασμού της κάθε γραμμής ξεχωριστά.

€0,01 - €30,00 = €2

€30,01 - €60,00 = €5

€60,01+ = €10

(Στα παραπάνω ποσά δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...