Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γειά σε όλους.

Έχω διαβάσει πολλά μηνύματα σχετικά με το Golf V και ειλικρινά τα απόλαυσα όλα! Να καταθέσω και εγώ την δικιά μου εμπειρία. Είμαι κάτοχος του GT Sport 140 εδώ και 11 μήνες και έχω κάνει περί τα 6000 χλμ, σχεδόν όλα εκτός πόλης. Λοιπόν ... είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο! Απόλαυση στην οδήγηση! Ίσως να είναι λίγο πιο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, από την άλλη όμως είναι και το καλύτερο. Ίσως να καίει λίγο παραπάνω αν θέλεις να πας πολύ γρήγορα.

Αυτή είναι η εμπειρία μου μέχρι τώρα και θα λυπηθώ πολύ που ίσως να αναγκαστώ να το αποχωριστώ, μια και πριν από λίγο καιρό προστέθηκαν άλλα δύο μέλη στην οικογένεια (όταν το αγοράσαμε είμασταν ένα ξέγνοιαστο ζευγάρι :-) ) και μάλλον θα χρειαστούμε ένα όχημα με μεγαλύτερους χώρους, ειδικά για αποσκευές.

Παρά το γεγονός ότι ο αντικαστάτης του έρχεται σύντομα, εξακολουθώ και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιους φίλους ζητούν την γνώμη μου.

 

Kακως θα το δωσεις κατα τη γνωμη μου παντως για να παρεις αλλο αυτοκινητο. Το Golf εχει εξαιρετικους χωρους ακομα και για 4 ατομα και το αυτοκινητο σου ειναι ακομα εξαιρετικα καινουριο.

Στη χειροτερη περιπτωση μπορεις να το ανταλλαξεις με Golf plus που εχει τον ιδιο κινητηρα με μεγαλυτερους χωρους.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Kακως θα το δωσεις κατα τη γνωμη μου παντως για να παρεις αλλο αυτοκινητο. Το Golf εχει εξαιρετικους χωρους ακομα και για 4 ατομα και το αυτοκινητο σου ειναι ακομα εξαιρετικα καινουριο.

Στη χειροτερη περιπτωση μπορεις να το ανταλλαξεις με Golf plus που εχει τον ιδιο κινητηρα με μεγαλυτερους χωρους.

 

Δεν το αποφάσισα ακόμα. Είναι υπο συζήτηση. Ίσως τελικά βολευτούμε και οι 4.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το αποφάσισα ακόμα. Είναι υπο συζήτηση. Ίσως τελικά βολευτούμε και οι 4.

 

Θα το μετανοιώσεις !!!!! Ούτε να το σκεύτεσαι. Και εγω το χρησιμοποιώ ως οικογεννειακό και είναι πρώτο!!

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εισαι σιγουρος οτι εχει μονωση; Εννοω αυτο το "μουσαμα", γιατι εμενα δεν εχει!! :wacko:

 

Μονωση υπαρχει αλλα οπως προελεχθη οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται ( υπολογισε turbo/compressor και καταλυτη στο ιδιο σχεδον μερος λογω περιορισμενου χωρου καθοτι μικρομεσαιο) ειναι αδυνατον να απορροφουνται ευκολα και ιδιως στις ζεστες ημερες. Αν παρατηρησει κανεις και να σβησεις το αυτοκινητο, μετα απο 3-4 ωρες ακομα ειναι πολυ ζεστο στο χωρο της μηχανης. Και εμενα μου εκανε εντυπωση στην αρχη αλλα μετα το δικαιολογησα με τα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Μονωση υπαρχει αλλα οπως προελεχθη οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται ( υπολογισε turbo/compressor και καταλυτη στο ιδιο σχεδον μερος λογω περιορισμενου χωρου καθοτι μικρομεσαιο) ειναι αδυνατον να απορροφουνται ευκολα και ιδιως στις ζεστες ημερες. Αν παρατηρησει κανεις και να σβησεις το αυτοκινητο, μετα απο 3-4 ωρες ακομα ειναι πολυ ζεστο στο χωρο της μηχανης. Και εμενα μου εκανε εντυπωση στην αρχη αλλα μετα το δικαιολογησα με τα παραπανω.

 

 

 

Η μόνωση είναι πολύ σημαντική, τόσο για ηχομόνωση όσο και για την προστασία του καπώ από την θερμότητα του Turbo και την πολλαπλή εξαγωγής (compressor & καταλύτης δεν έχουν σχέση). Οποιος δεν την έχει, θα του πρότεινα να την αγοράσει και να την βάλει (και μόνος του).

 

Κώστας

 

http://imageshack.gr/files/sgzgr8ly3tj7p7ce28da.jpg

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω μια απορία. Ακούω συνέχεια ότι τα 122 έχουν μπλοκ απο αλουμίνιου όπως τα απλά ατμοσφαιρικά. Αλλά στο ίντερνετ διαβάζω και σε ελληνικά και σε ξένα site ότι έχει το ίδιο μπλοκ(crankcase αυτό δεν είναι???) με τα μεγαλύτερα tsi . Τελικά τι γίνεται??? Ξέρει κανείς να μου πει σίγουρα??

 

Παραθέτω και ένα λινκ

http://www.worldcarfans.com/2070529.001/page4/new-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω την απάντηση αλλά ειλικρινά δε νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να σε απασχολεί, εκτός και αν σκοπεύεις να κάνεις το αυτοκίνητο 200+ άλογα που δεν το νομίζω.

Ενδεικτικά και το νέο EVO X έχει μπλοκ αλουμινίου.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχετε κάποιο link να δούμε και να διαβάσουμε για το νέο golf VI ?

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχετε κάποιο link να δούμε και να διαβάσουμε για το νέο golf VI ?

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=7694

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αναφέρω βλάβη του Turbo και αντικατάσταση σε golf gt 170ps. Αγορά 2/2008, 7000km. Γνωρίζει κανείς παρόμοια περίπτωση;

 

Γεια χαρά,

μπορείς να αναφέρεις τι ακριβώς έγινε ώστε να έχουμε κι εμείς το νου μας?

ilias
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

μπορείς να αναφέρεις τι ακριβώς έγινε ώστε να έχουμε κι εμείς το νου μας?

Μου αρεσει που καθεσαι και ασχολησε. Εκανε ενα post ο τυπος, εγραψε τη μακακια του και εξαφανιστηκε. Εσενα σου παρουσιασε καποιο προβλημα? Αστον να γραφει.........

Link to comment
Share on other sites

Μου αρεσει που καθεσαι και ασχολησε. Εκανε ενα post ο τυπος, εγραψε τη μακακια του και εξαφανιστηκε. Εσενα σου παρουσιασε καποιο προβλημα? Αστον να γραφει.........

 

Ρε συ απλώς από περιέργεια γιατί μου φάνηκε πολύ γενικό post.. όχι ότι ανησύχησα.

Προσωπικά όχι, δε μου έχει παρουσιάσει τίποτα. (11.000χλμ)

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν είναι δύσκολη η αλλαγή της σκάστρας στο αυτοκίνητο και αν το κάνουμε στην αντιπροσωπεία πόσο θα μας στοιχίσει;
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αναφέρω βλάβη του Turbo και αντικατάσταση σε golf gt 170ps. Αγορά 2/2008, 7000km. Γνωρίζει κανείς παρόμοια περίπτωση;

ναι ναι!!!! και εγω θελω να αναφερω, 11 παροντες, δυο κολυομενοι στα μαγειρεια, και δυο σκοποι...

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ απλώς από περιέργεια γιατί μου φάνηκε πολύ γενικό post.. όχι ότι ανησύχησα.

Προσωπικά όχι, δε μου έχει παρουσιάσει τίποτα. (11.000χλμ)

Be well.

Και σε εμενα κανενα προβλημα, εκτος απο..... σκαστρα, βαλβιδα Ν75, βαλβιδα compressor, και υπερσυμπιεστης καυσαεριων:lol: Περα απο τη πλακα ομως πραγματικα εχω αλλαξει τη Ν75. Αλλα ειναι κατι που μπορει να τυχει στον οποιονδηποτε. Υπαρχει και αυτο που λεμε αστοκια υλικου;) Το να γραφουμε ομως οτι τα αμαξια βγαζουν προβληματα εινα βλακεια. By the way.... 37000 χλμ σε 14 μηνες και το αμαξι ειναι μια χαρα

 

ναι ναι!!!! και εγω θελω να αναφερω, 11 παροντες, δυο κολυομενοι στα μαγειρεια, και δυο σκοποι...

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας ευχαριστω για το ενδιαφέρον αν και ο πρωτος φιλος δεν καταλαβε τι εννοουσα.Πιστεψε με, το αμάξι μου το ξερω πολυ καλα\!Ύστερα απο ταλαιπωρία ευτυχως μονο 2 ημερων και ενω τους είπα ακριβως τι παρατηρησα στο αμαξι βρηκαμε το προβλημα.Ευτυχως ανωδυνο..Λοιπον το αμαξι μετα τις 3500 πηγαινε σαν 1400 απλο ,δηλαδη δε φορτωνε το τουρμπο.Πριν πάω στην αντιπροσωπια μπηκα στο FORUM να δω και Εiδα οτι κ αλλοι αλλαξαν μια βαλβίδα και μετά ΟΚ.Α..και τους τόνισα οτι το κανει αφου ζεσταθει! Δηλαδη κοιτουσα τη θερμοκρασια (υπάρχει τροπος απο το κλιματισμο) και μόλις επιανε 83 γίνοταν αυτο το ξαφνικό κοψιμο στο γέμισμα του τούρμπο.Στην αρχη μου ειπαν οτι άλλαξαν μια βαλβιδα(ένας υμένας που υπάρχει ,μπορει να εχει σπάσει και κάτι τετοια) αλλα και παλι οπως γραφω δεν έγινε τιποτα.Μετα απο κανα 2 μερες μου είπαν θα δοκιμασουν άλλη βαλβιδα(ηλεκτρομαγνητικη),την άλλαζουν επιτόπου μπροστα κ εγω και πάλι τίποτα! Άρχισα να τρελαίνομαι.Πηγαίνουμε μου λεει ο υπευθυνος ,με βάση τις οδηγιες που πέρνουμε οπότε το επόμενο που θα πρεπει να αλλαχτει είναι ακόμη μια βαλβίδα,ι αν και τότε δεν γίνει τίποτα βλέπουμε..Τέλικα δοκιμάζουμε να βγαλουμε και την τριτη βαλβιδα η οποια εβγαινε μάζι με ενα λάστιχο.Το προβλημα βρέθηκε! το αμάξι τωρα ειναι κομπλε..Όπως το αγορασα και το έκανα test drive...Τέλος καλά όλα καλά .Αν λαμβαναν σοβαρά τα λεγομενα μου δεν θα άλλαζαν 2 βαλβίδες τζάμπα αν και μένα τελικά στη τελική μου δε με χάλασε..(καινουργιες 3 βαλβίδες) στα 40000 χλμ.Μου ειπε ο τεχνιτης οτι oι πρώτες παρτιδες ειχαν αυτο το λαστιχο το οποιο δεν αντεχε την θερμοκρασια.Τα καινουργια βγαίνουν πιο ενισχυμένα.

 

Λοιπόν και μένα το ίδιο βρήκαν απλώς του πήρε του παιδιού 3 λεπτά.Απο την ταχύτητα συμπέρανα οτι το είχε ξανααντιμετωπίσει το πρόβλημα.Τέλος καλό όλα καλά.Back to the road λοιπόν!!!!

 

αλλαξα την μαγνητική βαλβίδα που δινει εντολή να τουρμπίσει και ολα οκ.20 ευρω κανονικά κόστιζε αν ήταν εκτός εγγύησης.

 

Και σε εμενα κανενα προβλημα, εκτος απο..... σκαστρα, βαλβιδα Ν75, βαλβιδα compressor, και υπερσυμπιεστης καυσαεριων:lol: Περα απο τη πλακα ομως πραγματικα εχω αλλαξει τη Ν75. Αλλα ειναι κατι που μπορει να τυχει στον οποιονδηποτε. Υπαρχει και αυτο που λεμε αστοκια υλικου;) Το να γραφουμε ομως οτι τα αμαξια βγαζουν προβληματα εινα βλακεια. By the way.... 37000 χλμ σε 14 μηνες και το αμαξι ειναι μια χαρα

 

 

:lol:

 

τελικα φιλε με τη διακοπη που σου εκανε το gt στις 3500 στροφες τι εκανες.ειχα και εχω το ιδιο προβλημα και μου αλλαξαν την βαλβιδα αερα του τουρμπο και τη βαλβιδα της σκαστρας.τωρα ολα ok.

 

φιλε geore να ξερεις οτι το προβλημα συνεχιζει να υπαρχει και καλο θα ηταν να πας στην αντιπροσωπεια.οπως ξανα ειπα ο εγκεφαλος δεν δειχνει καμια βλαβη.εγω μετα απο πολυ τρεξιμο επιτελουσ βρηκαν οτι φταει η βαλβιδα αερα του τουρμπο.προφανως καπου καπου κολλαει και δημιουργει το προβλημα.αν ειναι αυτο οσο περναει ο καιρος θα το κανει πιο συχνα.Μηπως οταν δεν τορμπιζει ακους και ενα εντονο σφυριγμα απο τον kombressor?

 

 

Jetta TSI/140 8 μηνών με 8100 χιλιόμετρα.

 

Μετά από ταξίδι παρατήρησα ότι το αμάξι πλέον δεν είχε την απότομη επιτάχυνση που είχα συνηθίσει από τις 2500 έως τις 3500 στροφές και για να κινηθώ σχετικά γρήγορα έπρεπε να φτάσω στις 4000 στροφές και πάνω. Επίσης το φύσημα του τούρμπο ακούγεται πολύ έντονα και από λιγότερες στροφές από ότι παλιότερα. Δεν το έκανε όμως κάθε φορά δυστυχώς.

 

Πρώτη επίσκεψη στην Καρέντα Αργυρούπολης. Όλα φυσιολογικά(!!!) γιατί ο εγκέφαλος δεν δείχνει σφάλμα - δύο μέρες μέσα!!! Μόνο αναβάθμιση!!!

 

Δεύτερη επίσκεψη στον Φιλοσίδη. Ευτυχώς οι άνθρωποι εκεί ασχολούνται και ξέρουν τι κάνουν. Αλλαγή βαλβίδας N75 λόγω της περιγραφής που έκανα εγώ γιατί του μηχανικού του φάνηκε ΟΚ στην οδήγηση. Το αμάξι επιτέλους ξαναβρήκε την επιτάχυνσή του από τις 2500 έως τις 3500 στροφές!!! Μου είπαν να το ξαναπάω αν υπάρχει επιπλέον πρόβλημα!!!

 

Επειδή το αμάξι δεν πάει όπως πήγαινε (το έντονο φύσημα από χαμηλές στροφές υπάρχει ακόμη) και επειδή κάποιοι φίλοι στο forum τα έχουν περάσει ήδη αυτά... μπορούν να γράψουν ποιές βαλβίδες άλλαξαν (και τί άλλο αν χρειάστηκε) και σε ποιά αντιπροσωπεία έφτιαξαν το όχημά τους;

 

Έτσι θα μπορέσω να τους πω συγκεκριμένα τι ακριβώς να κοιτάξουν ώστε να μην με φάνε οι διαδρομές και προσπαθώ να περιγράψω πράγματα που δεν περιγράφονται για την αίσθηση της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου στον μηχανικό.

 

 

Επίσης για τον φίλο Familyman (να του ζήσουν τα δίδυμα - αν κατάλαβα καλά) θα πρότεινα το Jetta. Με 527 λίτρα πορτ μπαγκαζ χωράει όλη την "προίκα" των παιδιών!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω μια απορία. Ακούω συνέχεια ότι τα 122 έχουν μπλοκ απο αλουμίνιου όπως τα απλά ατμοσφαιρικά. Αλλά στο ίντερνετ διαβάζω και σε ελληνικά και σε ξένα site ότι έχει το ίδιο μπλοκ(crankcase αυτό δεν είναι???) με τα μεγαλύτερα tsi . Τελικά τι γίνεται??? Ξέρει κανείς να μου πει σίγουρα??

 

Παραθέτω και ένα λινκ

http://www.worldcarfans.com/2070529.001/page4/new-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail

 

Δεν εχει το ιδιο μπλοκ.

Οπως ειπες το 122αρι εχει αλουμινενιο και το 140αρι/170αρι εχει απο χυτοσιδηρο (μαντεμι) για να ειναι πιο ανθεκτικος σε μεγαλυτερες πιεσεις.

Παραδοξως υπαρχουν και 140αρια (αν θυμαμαι σε Golf Plus η Touran) που εχουν αλουμινενιο.

Link to comment
Share on other sites

paidia kalhspera....eimai neos sayto to forum...kalos sas vrika loipon....

 

na pw kai gw thn gnwmh mou....egw exw paraggeilei to golf gt me 170 ps.....

 

paidia to aytokinito petaei.....to provlima pou tha exoue tha einai i venzini.....peite moy entypwseis apo kapoion pou exei to idio ayto/to...

 

kalos sas vrika....

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα

εχω το 140αρι απο τα μεσα μαρτίου, εχω γράψει πάνω απο 12.000, όλα καλά εκτός απο το σασμάν το οποιο, οταν εμπαινε η οπισθεν κουρευε και λιγο γρανάζι ενώ την πέμπτη δεν την έπαιρνε με την μια. το πήγα αντιπροσωπεία, το κράτησαν μισή μέρα, το αμάξι έχει κάνει 4.000 με το νεο σασμάν και ολα είναι πάλι μια χαρά.

 

κατα τα άλλα, ειμαι πολύ ευχαριστήμένος, ουτε με την κατανάλωση έχω πρόβλημα (7.3 γράφει και δεν μπορείς να πείς οτι πάω και με 60....), στις προσπεράσεις περνάς 2 αμάξια μαζί και ψάχνεις και 3ο, γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. πρόσφατα αγόρασα και τo καλώδιο για να κάνω μικροαλλαγές στις λειτουργίες(ξέρει κανεις αραγε αν γίνεται να κλείνουν οι εξωτερικοι καθρέπτες απο το χειριστήριο, μαζί με τα τζάμια και την ηλιοροφή?)

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα

εχω το 140αρι απο τα μεσα μαρτίου, εχω γράψει πάνω απο 12.000, όλα καλά εκτός απο το σασμάν το οποιο, οταν εμπαινε η οπισθεν κουρευε και λιγο γρανάζι ενώ την πέμπτη δεν την έπαιρνε με την μια. το πήγα αντιπροσωπεία, το κράτησαν μισή μέρα, το αμάξι έχει κάνει 4.000 με το νεο σασμάν και ολα είναι πάλι μια χαρά.

 

κατα τα άλλα, ειμαι πολύ ευχαριστήμένος, ουτε με την κατανάλωση έχω πρόβλημα (7.3 γράφει και δεν μπορείς να πείς οτι πάω και με 60....), στις προσπεράσεις περνάς 2 αμάξια μαζί και ψάχνεις και 3ο, γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. πρόσφατα αγόρασα και τo καλώδιο για να κάνω μικροαλλαγές στις λειτουργίες(ξέρει κανεις αραγε αν γίνεται να κλείνουν οι εξωτερικοι καθρέπτες απο το χειριστήριο, μαζί με τα τζάμια και την ηλιοροφή?)

 

Καλως ήρθες πατριώτη! Πολλά χιλιόμετρα γράφεις!

για δες αυτό

Link to comment
Share on other sites

Jetta TSI/140 8 μηνών με 8100 χιλιόμετρα.

 

Μετά από ταξίδι παρατήρησα ότι το αμάξι πλέον δεν είχε την απότομη επιτάχυνση που είχα συνηθίσει από τις 2500 έως τις 3500 στροφές και για να κινηθώ σχετικά γρήγορα έπρεπε να φτάσω στις 4000 στροφές και πάνω. Επίσης το φύσημα του τούρμπο ακούγεται πολύ έντονα και από λιγότερες στροφές από ότι παλιότερα. Δεν το έκανε όμως κάθε φορά δυστυχώς.

 

Πρώτη επίσκεψη στην Καρέντα Αργυρούπολης. Όλα φυσιολογικά(!!!) γιατί ο εγκέφαλος δεν δείχνει σφάλμα - δύο μέρες μέσα!!! Μόνο αναβάθμιση!!!

 

Δεύτερη επίσκεψη στον Φιλοσίδη. Ευτυχώς οι άνθρωποι εκεί ασχολούνται και ξέρουν τι κάνουν. Αλλαγή βαλβίδας N75 λόγω της περιγραφής που έκανα εγώ γιατί του μηχανικού του φάνηκε ΟΚ στην οδήγηση. Το αμάξι επιτέλους ξαναβρήκε την επιτάχυνσή του από τις 2500 έως τις 3500 στροφές!!! Μου είπαν να το ξαναπάω αν υπάρχει επιπλέον πρόβλημα!!!

 

Επειδή το αμάξι δεν πάει όπως πήγαινε (το έντονο φύσημα από χαμηλές στροφές υπάρχει ακόμη) και επειδή κάποιοι φίλοι στο forum τα έχουν περάσει ήδη αυτά... μπορούν να γράψουν ποιές βαλβίδες άλλαξαν (και τί άλλο αν χρειάστηκε) και σε ποιά αντιπροσωπεία έφτιαξαν το όχημά τους;

 

Έτσι θα μπορέσω να τους πω συγκεκριμένα τι ακριβώς να κοιτάξουν ώστε να μην με φάνε οι διαδρομές και προσπαθώ να περιγράψω πράγματα που δεν περιγράφονται για την αίσθηση της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου στον μηχανικό.

 

 

Επίσης για τον φίλο Familyman (να του ζήσουν τα δίδυμα - αν κατάλαβα καλά) θα πρότεινα το Jetta. Με 527 λίτρα πορτ μπαγκαζ χωράει όλη την "προίκα" των παιδιών!!!

 

 

Ευχαριστώ για τις ευχές:) Και να σκεφτείς ότι πριν ακριβώς ένα χρόνο, το Jetta κοιτούσαμε αρχικά, αλλά μας κέρδισε το GT Sport 140 PS ... θέλαμε να το παίξουμε σπορτίφ τύποι ... δεν ξέραμε ακόμα ότι θα αυξηθεί τόσο δραματικά ο αριθμός των επιβατών:)

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες πατριώτη! Πολλά χιλιόμετρα γράφεις!

για δες αυτό

 

Δε λέει κάτι για καθρέφτες...

Κι εμένα με ενδιαφέρει..

 

(BTW, μεθαύριο βάζω cruise control, Θεσσαλονίκη, Μανδύλας, 135ευρώ)

Link to comment
Share on other sites

Δε λέει κάτι για καθρέφτες...

Κι εμένα με ενδιαφέρει..

 

(BTW, μεθαύριο βάζω cruise control, Θεσσαλονίκη, Μανδύλας, 135ευρώ)

 

Επειδη και εγω το σκεφτομαι να παω, γραψε μας εντυπωσεις μολις το βαλεις σε παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...