Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχεις το gt dsg?Εαν ναι, εχεις κοντραρει με το gti?Επισης σκεφτομαι να βαλω προγραμμα μολις το παρω απο την ABT το ανεβαζει 210 αλογα,ενδιαφερεται κανεις?(Για να παμε ομαδικα να εχουμε καλυτερη τιμη)

 

Ναι, το Gt με DSG έχω, αλλά δεν το έχω κοντράρει με GTI. Γενικά δεν κοντράρω με άλλους... Πότε πότε το πατάω μόνος μου, χωρίς παρέα...

Πριν μία εβδομάδα μόνο γυρνώντας από Σούνιο, ήταν δίπλα στο φανάρι ένα s2000 και τα πατήσαμε και απλά τον έχασα...

Dis, λες με firmware update να γίνεται να λυθεί το πρόβλημα που λέγαμε με το RCD300?

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι, το Gt με DSG έχω, αλλά δεν το έχω κοντράρει με GTI. Γενικά δεν κοντράρω με άλλους... Πότε πότε το πατάω μόνος μου, χωρίς παρέα...

Πριν μία εβδομάδα μόνο γυρνώντας από Σούνιο, ήταν δίπλα στο φανάρι ένα s2000 και τα πατήσαμε και απλά τον έχασα...

Dis, λες με firmware update να γίνεται να λυθεί το πρόβλημα που λέγαμε με το RCD300?

 

Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα. Το manual του λέει ότι με το βελάκι πηγαίνει στην επόμενη συχνότητα ? Μήπως έχουν αλλάξει τη λειτουργία του ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα. Το manual του λέει ότι με το βελάκι πηγαίνει στην επόμενη συχνότητα ? Μήπως έχουν αλλάξει τη λειτουργία του ?

 

Αυτό αν θυμάμαι καλά λέει, ότι δηλαδή πάει στην επόμενη διαθέσιμη συχνότητα....

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μερικές φορές που το είχα παρατηρήσει και το έκανε θεώρησα ότι απλά δεν έπιανε καλό σήμα από τους σταθμούς και γιαυτό τους προσπερνούσε. Μήπως είναι "αυστηρό" για το σήμα και προσπερνάει σταθμούς έτσι;

 

Θα το ξανακοιτάξω για σιγουριά

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το Gt με DSG έχω, αλλά δεν το έχω κοντράρει με GTI. Γενικά δεν κοντράρω με άλλους... Πότε πότε το πατάω μόνος μου, χωρίς παρέα...

Πριν μία εβδομάδα μόνο γυρνώντας από Σούνιο, ήταν δίπλα στο φανάρι ένα s2000 και τα πατήσαμε και απλά τον έχασα...

Dis, λες με firmware update να γίνεται να λυθεί το πρόβλημα που λέγαμε με το RCD300?

 

Και μη το κανεις;)

Link to comment
Share on other sites

Τί ακριβώς εννοείς? Ναι παίζει και mp3. Στο manual δε βρήκα τίποτα. Σχετικά με το firmware μήπως εννοείς ότι εσένα δεν το κάνει λόγω του ότι είναι παλιότερη έκδοση? Τελικά dis εσένα τους σταθμούς τους scanάρει με τη σειρά ή έχει κι εσένα...shuffle σαν το δικό μου και του SubWrc?

 

Και στο RCD500 το ίδιο κάνει.

Έχω μιά θεωρία (αλλά θα κοιτάξω και το manual μήπως αναφέρει κάτι)

 

Φαντάζομαι ότι η συσκευή κάνει background scan και φτιάχνει μιά λίστα με τους σταθμούς στους οποίους μπορεί να συντονιστεί αξιοπρεπώς (αν παρατηρήσεις όλοι οι σταθμοί τις λίστας ακούγονται χωρίς καθόλου παράσιτα - έχει μόνο τους "δυνατούς").

Και είναι πιθανότερο η λίστα αυτή να είναι με τη σειρά από δυνατότερο σταθμό προς λιγότερο δυνατό ή (ακόμη πιο "κουφό" αλλά όχι παράξενο) αλφαβητικά ώς προς το τί στέλνει το RDS τη στιγμή που δημιουργείται η λίστα!!

 

Μιλάω για λίστα γιατί όσοι έχουν πολυλειτουργικό και οθόνη PLUS θα δούν ότι πράγματι εμφανίζεται λίστα με όσους σταθμούς χωρούν στην οθόνη PLUS (όχι μόνο τον προηγούμενο και τον επόμενο που δείχνει το RCD).

 

Η δημιουργία λίστας σου δίνει την δυνατότητα να αλλάξεις σταθμό άμεσα (χωρίς καθυστέρηση ψαξίματος) και είναι πολύ βολικό σε ταξίδι.

 

(Όσοι ακόμη το σκέφτονται για πολυλειτουργικό και Cruise Control, να σταματήσουν να το σκέφτονται: αξίζουν και τα δύο (+οθόνη PLUS))

 

(Sorry αν σας κούρασα - είχα πολύ καιρό να γράψω).

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μερικές φορές που το είχα παρατηρήσει και το έκανε θεώρησα ότι απλά δεν έπιανε καλό σήμα από τους σταθμούς και γιαυτό τους προσπερνούσε. Μήπως είναι "αυστηρό" για το σήμα και προσπερνάει σταθμούς έτσι;

 

Θα το ξανακοιτάξω για σιγουριά

 

Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι η σειρά των σταθμών που ακολουθεί είναι η ίδια κάθε φορά...

 

Και στο RCD500 το ίδιο κάνει.

Έχω μιά θεωρία (αλλά θα κοιτάξω και το manual μήπως αναφέρει κάτι)

 

Φαντάζομαι ότι η συσκευή κάνει background scan και φτιάχνει μιά λίστα με τους σταθμούς στους οποίους μπορεί να συντονιστεί αξιοπρεπώς (αν παρατηρήσεις όλοι οι σταθμοί τις λίστας ακούγονται χωρίς καθόλου παράσιτα - έχει μόνο τους "δυνατούς").

Και είναι πιθανότερο η λίστα αυτή να είναι με τη σειρά από δυνατότερο σταθμό προς λιγότερο δυνατό ή (ακόμη πιο "κουφό" αλλά όχι παράξενο) αλφαβητικά ώς προς το τί στέλνει το RDS τη στιγμή που δημιουργείται η λίστα!!

 

Μιλάω για λίστα γιατί όσοι έχουν πολυλειτουργικό και οθόνη PLUS θα δούν ότι πράγματι εμφανίζεται λίστα με όσους σταθμούς χωρούν στην οθόνη PLUS (όχι μόνο τον προηγούμενο και τον επόμενο που δείχνει το RCD).

 

Η δημιουργία λίστας σου δίνει την δυνατότητα να αλλάξεις σταθμό άμεσα (χωρίς καθυστέρηση ψαξίματος) και είναι πολύ βολικό σε ταξίδι.

 

(Όσοι ακόμη το σκέφτονται για πολυλειτουργικό και Cruise Control, να σταματήσουν να το σκέφτονται: αξίζουν και τα δύο (+οθόνη PLUS))

 

(Sorry αν σας κούρασα - είχα πολύ καιρό να γράψω).

 

Κι εγώ οθόνη PLUS έχω και είναι καλή η σκέψη ότι μπορεί κάτι τέτοιο να συμβαίνει (αν και να πω την αλήθεια δε μου φαίνεται πολύ πιθανό)... Αλλά σε κάθε περίπτωση κι έτσι να είναι, είναι πολύ κακή η σκέψη αυτού που του ήρθε να βγάζει τους σταθμούς με τέτοια τρελή σειρά... Τί να πω.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ οθόνη PLUS έχω και είναι καλή η σκέψη ότι μπορεί κάτι τέτοιο να συμβαίνει (αν και να πω την αλήθεια δε μου φαίνεται πολύ πιθανό)... Αλλά σε κάθε περίπτωση κι έτσι να είναι, είναι πολύ κακή η σκέψη αυτού που του ήρθε να βγάζει τους σταθμούς με τέτοια τρελή σειρά... Τί να πω.

 

Παιδιά εγώ άκουγα 96.3, πάτησα το δεξί βελάκι και πήγε 96.6, το πατησα άλλη μία και πήγε 96.9. Τώρα.. τι να πω δεν ξέρω... μου φαίνεται ότι δουλεύει normal.. αν και δε με ενδιαφέρει γιατί ακούω CD συνήθως.. :p

(Το RCD300 με mp3 έχω)

 

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ οθόνη PLUS έχω και είναι καλή η σκέψη ότι μπορεί κάτι τέτοιο να συμβαίνει (αν και να πω την αλήθεια δε μου φαίνεται πολύ πιθανό)... Αλλά σε κάθε περίπτωση κι έτσι να είναι, είναι πολύ κακή η σκέψη αυτού που του ήρθε να βγάζει τους σταθμούς με τέτοια τρελή σειρά... Τί να πω.

 

Γερμανός το σχεδίασε!!! Τώρα προσπαθούν να "think out of the box"...

 

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί Έλληνες στη Γερμανία για να μαθαίνουν.

 

(Δεν έχω πρόβλημα με τους Γερμανούς, έτσι; Πλάκα κάνουμε! Μόνο VW παίρνω - σεβασμός στην ποιότητα και την τεχνολογία)

 

Θα το ψάξω λίγο και στο manual να δω τι λέει...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!

εχει γενεθλια το golfaki μου σε ενα μηνα και λεω να του κανω μια αλλαγη στην μασκα του. εχετε κατι καλυτερο να προτινετε απο τα 1000+ που μου ζηταει η VW για να βαλω την μασκα του Gt? ΣΩΣΤΕ ΜΕ!!:wacko:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!

εχει γενεθλια το golfaki μου σε ενα μηνα και λεω να του κανω μια αλλαγη στην μασκα του. εχετε κατι καλυτερο να προτινετε απο τα 1000+ που μου ζηταει η VW για να βαλω την μασκα του Gt? ΣΩΣΤΕ ΜΕ!!:wacko:

 

Σχεδόν τα ίδια λεφτά δεν κάνει κι αυτή του GTI?

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Για την ABT μεχρι τον Δεκεμβριο δεν υπηρχε προγραμμα (το ετοιμαζαν). Τωρα υπαρχει? Αν εχεις ρωτησει ποσο παει?

 

Ναι υπαρχει και το παει 210 hp .Ανεκαθεν η ABT ηταν η καλυτερη εταιρια!!Το προβλημα ειναι ομως οτι ζηταει 1400 ευρω.Του ειπα "εαν ερθουμε γκρουπ δεχεσαι να μας κανεις καλυτερες τιμες?" και δεχτηκε.

Αλλιως σκεφτομαι Oettinger με 205 hp που ζηταει 1100 ευρω.

 

Ναι, το Gt με DSG έχω, αλλά δεν το έχω κοντράρει με GTI. Γενικά δεν κοντράρω με άλλους... Πότε πότε το πατάω μόνος μου, χωρίς παρέα...Πριν μία εβδομάδα μόνο γυρνώντας από Σούνιο, ήταν δίπλα στο φανάρι ένα s2000 και τα πατήσαμε και απλά τον έχασα...

 

Δεν εισαι περιεργος για το αποτελεσμα?Μολις το παρω τον αλλο μηνα θα σου πω εγω!!:lol::p

Λογικο με gti ειπαμε να τα στησεις..:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ναι υπαρχει και το παει 210 hp .Ανεκαθεν η ABT ηταν η καλυτερη εταιρια!!Το προβλημα ειναι ομως οτι ζηταει 1400 ευρω.Του ειπα "εαν ερθουμε γκρουπ δεχεσαι να μας κανεις καλυτερες τιμες?" και δεχτηκε.

Αλλιως σκεφτομαι Oettinger με 205 hp που ζηταει 1100 ευρω.

 

Τον Oettinger ποιος την εχει εδω?

Γενικα ομως οι τιμες τους εχουν ξεφυγει για τα συγκεκριμενα μοντελα.Τωρα βεβαια αυτο γινεται επειδη τη ιδια βελτιωση παιρνουν και τα 140 και τα 170.

Το θεμα ομως με το 140 μου, σε αντιθεση μαλλον με το 170, ειναι οτι θα πρεπει να αρχισω και τις βελτιωσεις σε φρενα/αναρτηση κλπ, γιατι τα 205/210 ειναι οπως και να το κανουμε πολλα για το στησιμο του 140. Αν επαιζε μονο ο εγκεφαλος του 170 (η αναλογη βελτιωση) ισως με καποιες παραχωρησεις και οχι υπερβολες στη χρηση να μην χρειαστουν τα αναλογα, εκτος ισως απο καμμια αλλαγη ελαστικου/ζαντας (σε διασταση) που ουτως η αλλως καποια στιγμη ολοι κανουμε.

Βεβαια απο την αλλη στα 210 επειδη θεωρητικα θα εχεις αλλο αυτοκινητο οι παραπανω βελτιωσεις ειναι μερος της διαδικασιας

οσο και αν κοστισουν (και θα κοστισουν).

Link to comment
Share on other sites

εκτος ισως απο καμμια αλλαγη ελαστικου/ζαντας (σε διασταση) που ουτως η αλλως καποια στιγμη ολοι κανουμε

 

 

Καλά, μην ορκίζεσαι...

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα,

 

Θα χρειαστεί να βάψω τον προφυλακτήρα του TSI μου. Μήπως θα μπορούσε να μου πει κανείς από εσάς τον ακριβή κωδικό του χρώματος? Φοβάμαι μην μου κάνει καμιά ο βαφέας. Το golf είναι μάυρο περλέ - magic

 

Thanks a lot!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα,

 

Θα χρειαστεί να βάψω τον προφυλακτήρα του TSI μου. Μήπως θα μπορούσε να μου πει κανείς από εσάς τον ακριβή κωδικό του χρώματος? Φοβάμαι μην μου κάνει καμιά ο βαφέας. Το golf είναι μάυρο περλέ - magic

 

Thanks a lot!

 

Νομιζω το γραφει σε μια καρτελα με κατι κωδικους που υπαρχει στο πορτ-παγκαζ, φαινεται οταν σηκωσεις το καλλυμα για την ρεζερβα. Δεν θυμαμαι ακριβως που ειναι, αλλα οταν επρεπε να βαψω μια γρατζουνια ο φανοποιος κοιταξε εκει περα.

 

Edit. Η ιδια καρτελα υπαρχει και στο manual του αυτοκινητου, στις πρωτες σελιδες. Το χρωμα σου πρεπει να ειναι το Ζ4 (μπορει να το γραφει και σαν Ζ4Ζ4). Τα χρωματα που βρηκα στο site:

 

B4 - ΛΕΥΚ0

A1 - ΜΑΥΡΟ

G2 - ΚΟΚΚΙΝΟ TORNADO

8E - ΑΣΗΜΙ REFLEX

P6 - ΜΠΛΕ SHADOW

X6 -ΓΚΡΙ UNITED

Z4 - ΜΑΥΡΟ MAGIC

W9 - ΜΠΛΕ GRAPHITE

Link to comment
Share on other sites

500 eurw eixa rwthsei ston pazaropoulo me 2 xronia egguhsh kai 210 aloga an thumamai kala.............
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

500 eurw eixa rwthsei ston pazaropoulo me 2 xronia egguhsh kai 210 aloga an thumamai kala.............

 

Τι πάει να πει αυτό? Σου το ανεβάζουν 40 άλογα, και σου δινουν και 2 χρ. εγγύηση, μόνο με 500?? Σε επίσιμη αντιπροσωπεία? Είναι δυνατόν?

 

Τι δεν κατάλαβα σωστά?

 

Σε tsi 140 πως πάει το deal?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!

εχει γενεθλια το golfaki μου σε ενα μηνα και λεω να του κανω μια αλλαγη στην μασκα του. εχετε κατι καλυτερο να προτινετε απο τα 1000+ που μου ζηταει η VW για να βαλω την μασκα του Gt? ΣΩΣΤΕ ΜΕ!!:wacko:

 

Κατα τη γνωμη μου καλυτερα η μασκα του Gt Sport (1.4 140 hp) απο του GT/GTi. Καλο ειναι να μην ξεφευγουμε εμφανισιακα, δηλ. εφοσον

υπαρχει κατι αναλογο για τη κατηγορια του( που στο κατω κατω και

ομορφο ειναι αλλα και του 'χαριζει' το facelift της μαμας), γιατι να δειχνει κατι που δεν ειναι!

Βεβαια ειναι περιπου 100 ευρω πιο ακριβη απο τα αλλα (εμενα ο Φιπιππαιος μου τα εβγαζε ολα περιπου στα 1300).

Τωρα αν θελεις και κατι αλλο εκτος μαμας, εγω για παραδειγμα εχω βαλει την μασκα της Caractere (595 αγορα + 180 βαψιμο/τοποθετηση) αλλα υπαρχουν και αλλες (Oettinger/ABT) αλλα μαλλον πιο ακριβες .

Πανω απ'ολα ειναι θεμα προσωπικου γουστου. Κατι που αρεσει σε καποιον, καποιος αλλος μπορει να το θεωρει ασχημο.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το γραφει σε μια καρτελα με κατι κωδικους που υπαρχει στο πορτ-παγκαζ, φαινεται οταν σηκωσεις το καλλυμα για την ρεζερβα. Δεν θυμαμαι ακριβως που ειναι, αλλα οταν επρεπε να βαψω μια γρατζουνια ο φανοποιος κοιταξε εκει περα.

 

Edit. Η ιδια καρτελα υπαρχει και στο manual του αυτοκινητου, στις πρωτες σελιδες. Το χρωμα σου πρεπει να ειναι το Ζ4 (μπορει να το γραφει και σαν Ζ4Ζ4). Τα χρωματα που βρηκα στο site:

 

B4 - ΛΕΥΚ0

A1 - ΜΑΥΡΟ

G2 - ΚΟΚΚΙΝΟ TORNADO

8E - ΑΣΗΜΙ REFLEX

P6 - ΜΠΛΕ SHADOW

X6 -ΓΚΡΙ UNITED

Z4 - ΜΑΥΡΟ MAGIC

W9 - ΜΠΛΕ GRAPHITE

 

Thanks a lot man! :)

Link to comment
Share on other sites

Τι πάει να πει αυτό? Σου το ανεβάζουν 40 άλογα, και σου δινουν και 2 χρ. εγγύηση, μόνο με 500?? Σε επίσιμη αντιπροσωπεία? Είναι δυνατόν?

 

Τι δεν κατάλαβα σωστά?

 

Σε tsi 140 πως πάει το deal?

 

820 € Φιλε Ο Παζαροπουλος με 2 χρονια εγγυηση και πληροφοριακα τα Test Drive του τα εχει κανει το Gt 200 και το μικρο 170

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως για λογους εργασιας,δεν παρακολουθησα το forum τις τελευταιες μερες,αλλα εστω και καθυστερημενα παρουσιαζω καποια στοιχεια απο ενα δελτιο τυπου της Βosch,που ετυχε να εχω ανακαλυψει...

-----------------------------------------------------------------

"October 2003

 

The new VW Golf V with vehicle navigation PI 4306e CM Si/Hd

or TwinCeiver car radios from Blaupunkt

 

 

Blaupunkt, a company in the Bosch Group, has been selected as the supplier

to outfit the new Volkswagen Golf V with a high-quality stereo car radio

with outstanding reception performance and a powerful radio-navigation

system with traffic congestion detour function.

 

The high-quality RCD 300 stereo radio provides for particularly noise-free

radio reception in the new Golf V – the CD car radio is equipped with the

TwinCeiver, the smallest dual tuner in the world. This technological highlight

from Blaupunkt is a major innovative step forward in radio reception on

wheels and exhibits previously unparalleled reception properties.

 

The innovations in the TwinCeiver alone illustrate the extent of its progress

to date.

A single piece of silicon now holds two digital receiver paths and

two intermediate frequency converters, whereby Blaupunkt has consistently

implemented the most modern semiconductor technology.

The chip is also equipped with the recently developed digital antenna combination:

DDA(Digital Directional Antenna).

Access to two antennas is the key to the considerably

improved performance of the new receiver units. The DDA process

more or less mimics an extremely quick, automatic directional antenna.

The TwinCeiver constantly evaluates the digitized signals of the two antennas

and combines them to create one strong signal free of noise. As a result,

these car radios are able to eliminate multipath reception interference

almost completely in the new Golf and they also pick up radio stations that are more - 2 -

distant and were virtually impossible to receive before.

 

The second TwinCeiver tuner also acts as an “RDS background receiver” to

pick up radio stations with stronger signals. It evaluates the alternative frequencies

identified with the Radio Data System (RDS) and detects all the radio

stations within reception range.

Switching between the different receiver

functions takes optimum advantage of the tuner and antenna resources, thus

affording particularly good radio reception quality in the new VW Golf."

-----------------------------------------------------------------

 

Παρακατω μερικα στοιχεια και για τα NAVI:

 

-----------------------------------------------------------------

"The RNS MFD2 radio-navigation system guides the driver of the new Golf

stress-free and with high reliability to the selected destination – with the help

of precise driving recommendations, easy-to-understand arrow symbols and

detailed map displays. In the 2-DIN format, the radio fits in well with the appealing

cockpit design of the Golf V and also allows dynamic route recommendations.

 

Traffic conditions are evaluated on the basis of the traffic information

broadcast by the radio stations on the Traffic Message Channel

(TMC) and then included in route calculation.

The RNS MFD2 is operated using logical, menu-controlled user prompting

on a generously sized 16:9 color monitor. Clearly arranged softkeys make the

system quick and easy to use. The system also includes an integrated car stereo

with AM/FM radio reception along with a powerful CD player with 8x

oversampling, source-specific sound settings and 4 x 20 watts of music

power.

 

 

The radio-based TravelPilot DX-R4 with dynamic navigation is also optionally

available for the Golf V. This unit is not only a well-equipped car radio

with a CD player, it is also a full-fledged navigation component. It employs

the highly acclaimed, precise driving recommendations of all the Blaupunkt

systems, using spoken turning recommendations and visual directional arrows.

The TMC receiver is continually supplied with current information on

PI4306

traffic conditions by the digital traffic radio data channel, which makes it - 3 -

possible to navigate conveniently around any traffic congestion.

 

The TravelPilot DX-R4 car radio is also equipped with SHARX, an IF

bandwidth control system that cleanly separates the signals transmitted by

adjacent radio stations. The tuner is able to receive FM, MW and LW, has a

4-channel preamp out and 4 x 20 watts of power."

-------------------------------------------------------------------

 

"Bosch also supplies the injection systems for the new Golf engines equipped

with direct fuel injection – for diesel as well as regular gasoline engines.

Other Bosch products include injection systems and sensor technology for

gasoline engines with intake-manifold fuel injection, on-board control units,

glow plugs for diesel engines as well as starters, generators, brake servo systems

and the optional parking pilot. And ZF Lenksysteme GmbH, a joint

venture of Bosch and ZF Friedrichshafen AG, outfits the new Golf with

electro-mechanical power steering."

--------------------------------------------------------------------

Οχι μονο TwinCharger,αλλα και TwinCeiver λοιπον !!!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

πιστευω πως ο 1600 fsi εχει ενα πλεονεκτιμα εναντι του νεου 1400 tsi. στις υψηλες ταχυτητες δεν κρεμαει ο 1600 εναντι του 1400. οποτε πιστευω πως η αγορα του 1600 ειναι πιο καλη και πιο εμπιστη.
Link to comment
Share on other sites

πιστευω πως ο 1600 fsi εχει ενα πλεονεκτιμα εναντι του νεου 1400 tsi. στις υψηλες ταχυτητες δεν κρεμαει ο 1600 εναντι του 1400. οποτε πιστευω πως η αγορα του 1600 ειναι πιο καλη και πιο εμπιστη.

μπααααααααααααααααααααααααα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...