Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή μας τιμωρεί η Wind που αλλάξαμε εταιρία σταθερής; :down:

Όχι, είναι η συμφωνία της τέτοια. Ο ΟΤΕ της έρχεται πιο φθηνά.

Το τραγελαυικό θα είναι να όταν δώσει κι εκείνη σταθερή να μην την συμπεριλαμβάνει στο πρόγραμμα, όπως καριβώς γίνεται και με τους τιμοκαταλόγους των παλαιότερων προγραμμάτων που δεν περιλαμβάνουν δωρεάν χρόνο προς Q!

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε κάποιο εταιρικό πρόγραμμα στην Wind και επιθυμώ να κάνω ανανέωση συμβολαίου, αξιοποιώντας την επιδότηση για την αγορά της συσκευής HTC P3600. Το πρόβλημα είναι ότι η συσκευή δεν υπάρχει διαθέσιμη. Και το σημαντικότερο δεν ξέρουν το πότε! Περιμένω σχεδόν ενάμιση μήνα! Στο Wind center δεν έχουν κάποια σχετική ενημέρωση και έτσι επικοινώνησα με τα κεντρικά. Στα mail δεν μπήκαν στο κόπο να απαντήσουν. Τους πήρα τηλέφωνο πριν λίγο και καταλήξαμε στο ότι... δεν ξέρουν τίποτα για την διαθεσιμότητα της συσκευής...:wacko: Άμα δεν ξέρουν αυτοί, τότε ποιος ξέρει;;;:worry::confused: Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν σε ολόκληρη την εταιρία τι παραγγελίες αναμένονται;;:confused:

 

Έχω αποφασίσει πως αν δεν υπάρξει κάποια άμεση λύση απο την wind, να πάω μέσω της φορητότητας σε άλλη εταιρία.

Η ερώτηση μου είναι λοιπόν, να μπω στον κόπο να επικοινωνήσω ξανά με την wind, ενημερώνοντας τους για τις προθέσεις μου ή θα χάσω τον χρόνο μου;;; Και αν ναι, με ποιο τρόπο;;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Ξανα παρτους τηλεφωνο.. και ριξτους κανα μπινελικι... ετσι περνουν μπροστα στο Ελλαντα... :p

Currently Using: Apple iPhone 6s 64GB, HTC One Silver

Πέρασαν...: Nokia 3120, Siemens C55, Siemens SX1, Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson W800i, Qtek S200, HTC TyTN II, Nokia 2680, Nokia 6500 Slide (Silver), Nokia E72, Apple iPad 2 32GB WiFi, Apple iPhone 4S White 16GB, HTC Desire (R.I.P.), Samsung Galaxy S4 Black, Apple iPad 3 32GB Cellular, HTC Desire 310

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε κάποιο εταιρικό πρόγραμμα στην Wind και επιθυμώ να κάνω ανανέωση συμβολαίου, αξιοποιώντας την επιδότηση για την αγορά της συσκευής HTC P3600. Το πρόβλημα είναι ότι η συσκευή δεν υπάρχει διαθέσιμη. Και το σημαντικότερο δεν ξέρουν το πότε! Περιμένω σχεδόν ενάμιση μήνα! Στο Wind center δεν έχουν κάποια σχετική ενημέρωση και έτσι επικοινώνησα με τα κεντρικά. Στα mail δεν μπήκαν στο κόπο να απαντήσουν. Τους πήρα τηλέφωνο πριν λίγο και καταλήξαμε στο ότι... δεν ξέρουν τίποτα για την διαθεσιμότητα της συσκευής...:wacko: Άμα δεν ξέρουν αυτοί, τότε ποιος ξέρει;;;:worry::confused: Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν σε ολόκληρη την εταιρία τι παραγγελίες αναμένονται;;:confused:

 

Έχω αποφασίσει πως αν δεν υπάρξει κάποια άμεση λύση απο την wind, να πάω μέσω της φορητότητας σε άλλη εταιρία.

Η ερώτηση μου είναι λοιπόν, να μπω στον κόπο να επικοινωνήσω ξανά με την wind, ενημερώνοντας τους για τις προθέσεις μου ή θα χάσω τον χρόνο μου;;; Και αν ναι, με ποιο τρόπο;;

 

Παρε τηλεφωνο σε καποιο 5ψηφιο φορητοτητας, πχ 13897 της Cosmote και μιλα για λιγο μαζι τους. Λογικα την επομενη μερα θα δεχτεις κληση απο τη Wind :)

Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλεφωνο σε καποιο 5ψηφιο φορητοτητας, πχ 13897 της Cosmote και μιλα για λιγο μαζι τους. Λογικα την επομενη μερα θα δεχτεις κληση απο τη Wind :)

 

Δεν νομίζω ότι το win back dpt. λειτουργεί ακριβώς έτσι... Μάλλον πρέπει να κάνεις την αίτηση σε άλλη εταιρεία, δεν αρκεί να καλέσεις το 5ψήφιο.

 

Μια άλλη λύση είναι να καλέσει το 1260 και να ζητήσει πληροφορίες διακοπής συμβολαίου.;) Κάτι θα κάνουν για να τον κρατήσουν...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το win back dpt. λειτουργεί ακριβώς έτσι... Μάλλον πρέπει να κάνεις την αίτηση σε άλλη εταιρεία, δεν αρκεί να καλέσεις το 5ψήφιο.

 

Μια άλλη λύση είναι να καλέσει το 1260 και να ζητήσει πληροφορίες διακοπής συμβολαίου.;) Κάτι θα κάνουν για να τον κρατήσουν...

 

Προσωπικα με καλεσαν απο τη cosmote ετσι http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=180680 .

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα με καλεσαν απο τη cosmote ετσι http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=180680 .

 

Nαι αλλά εδώ μιλάμε για WIND. Ξέρω περιπτώσεις συνδρομητών Wind που πηραν το 13894 ή το 13897 (και μιλάμε για παλιούς συνδρομητές με πολύ μεγάλους λογαριασμούς) και δεν δέχτηλαν καμία κλήση...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, είναι η συμφωνία της τέτοια. Ο ΟΤΕ της έρχεται πιο φθηνά.

Το τραγελαυικό θα είναι να όταν δώσει κι εκείνη σταθερή να μην την συμπεριλαμβάνει στο πρόγραμμα, όπως καριβώς γίνεται και με τους τιμοκαταλόγους των παλαιότερων προγραμμάτων που δεν περιλαμβάνουν δωρεάν χρόνο προς Q!

 

Δεν αποκλείεται!

 

Σίγουρα δεν είναι "τιμωρία". Να πεις ότι το έκανε πχ. η Cosmote επίτηδες, θα είχε νόημα.

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ καταρχήν για την βοήθεια!

 

Παρε τηλεφωνο σε καποιο 5ψηφιο φορητοτητας, πχ 13897 της Cosmote και μιλα για λιγο μαζι τους. Λογικα την επομενη μερα θα δεχτεις κληση απο τη Wind :)

 

Ενδιαφέρον... Θα τους πάρω αύριο, έχω και μερικές απορίες, να δούμε τι θα γίνει...

 

H λυση ειναι απλη!!! Ζητα απο το franchise καταστημα να σου καταβαλει το ποσο της επιδοτησης σε ΜΕΤΡΗΤΑ και μετα αγορασε τη συσκευη απο οπου θες! Μην σου πουν οτι δε γινεται, γιατι ΓΙΝΕΤΑΙ! Αν επιμεινουν ζητα αμεση διακοπη (ετσι για τα ματια του κοσμου) και απευθυνσου σε αλλο καταστημα! ΓΙΝΕΤΑΙ! Τα γραφειοκρατικα τους μπορουν να τα λυσουν ανετωτατα! Διευκρινιζω οτι ασφαλως και δεν γινεται ΟΛΟΙ να ζητουν μετρητα αντι για επιδοτηση ομως σε εξαιρετικες περιπτωσεις σαν τη δικη σου μπορουν κατ'εξαιρεση να το κανουν.

 

Αυτό και αν είναι ενδιαφέρον! Αν δεν δεχτούν κάτι τέτοιο στο κατάστημα, θα ξαναπάρω στα κεντρικά ζητώντας μια τέτοια λύση.

Παράλογο πάντως να μην θέλουν να με κρατήσουν πελάτη...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα πράγματα έχουν ως εξής. Πήρα σήμερα στα κεντρικά και τους έκραξα για την ωραία ενημέρωση τους και με σύνδεσαν με κάποιο υπεύθηνο ο οποίος μου είπε ότι η συγκεκριμένη συσκευή αναμένεται κάπου στα μέσα Σεπτεμβρίου. Τώρα το αν ισχύει ή αν μου το είπε έτσι...

 

Ρώτησα σε 3 διαφορετικά καταστήματα Wind και στο ένα η πωλήτρια ήταν σίγουρη ότι έχει αφαιρεθεί απο τους καταλόγους και δεν αναμένεται, μιας και το είχε ψάξει για άλλον πελάτη. Στα άλλα δύο ήξεραν ότι απλά δεν υπάρχει διαθέσιμο.

 

Aυτη η (δοκιμασμενη) λυση ειναι "off the record" και μπορει να υλοποιηθει μονο σε franchise καταστημα. Τα κεντρικα θα αρνηθουν την υπαρξη αυτης της (υπαρκτης) δυνατοτητας! Λιγα να λεω...πολλα να καταλαβαινετε! ;)

 

Και στα 3 καταστήματα(franchise) που ρώτησα, μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Επέμεινα λέγοντας πως είναι η μόνη λύση και πως σε αντίθετη περίπτωση θα μεταβώ μέσω φορητότητας στην Cosmote. Δεν άλλαξε όμως κάτι αυτό. Υπάρχει και το ενδεχόμενο πραγματικά να μην ήξεραν οι πωλητές ότι γίνεται.....

 

Και καταλήγω λοιπόν ότι μέσω φορητότητας θα μεταβώ στην Cosmote. Είμαι σε εταιρικό πρόγραμμα στην Wind(3 αριθμοί) και επιθυμώ να μεταφέρω τους δύο αριθμούς στην Cosmote και τον τρίτο να τον καταργήσω τελείως.

Την διαδικασία απο που πρέπει να την ξεκινήσω; Θα πρέπει να μιλήσω αρχικά με την Wind;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Τα μαυρα τους τα χαλια! Εγω το εχω κανει, σε διαφορες μορφες, εδω και χρονια, κατ'επαναληψη και κατα συρροη!!! :p

 

Εκεί κατέληξα και εγώ... τα μαύρα τους τα χάλια...

Άυριο θα πάρω στην Cosmote για να κάνω την αίτηση. Αν κατάλαβα καλά γίνεται τηλεφωνικά, έτσι;

 

Έχω μια απορία όμως. Στο εταιρικό πρόγραμμα Wind που είμαι αυτήν την στιγμή έχω 3 αριθμούς, απο τους οποίους επιθυμώ να μεταφέρω μόνο τους δύο και τον τρίτο να τον ακυρώσω τελείως. Στην Cosmote θα αναφαίρω μόνο τους δύο αριθμούς; Και μετά θα πρέπει να πάρω στην Wind για να κάνω ακύρωση του τρίτου;

 

Με λίγα λόγια αν οι αριθμοί ήταν δύο, αρκούσε μόνο ένα τηλέφωνο στην Cosmote για την μεταφορά; Ή απαιτήτε για κάποιο λόγο να πάρω και στην wind;;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Βοηθεια ρε παιδια γιατι εχω μπλεξει με μπακαλικο. Εχουμε 2 wind flexy 30 σε οικογενειακο προγραμμα + Plus non stop στη 1 γραμμη + non stop οικογενειακο. εχουμε εκπτωση του flexy αρα 25 Ευρω παγιο, εκπτωση για το non stop και εκπτωση για τα παγια 10% .

 

Η διαρκεια χρεωσης ειναι 58 ημερες.

 

Ο λογαριασμος λεει (χωρις ΦΠΑ)

 

ΠΑΓΙΟ ΤΕΛΟΣ 97,58 ΟΚ σωστο.

 

ΠΑΓΙΟ ΤΕΛΟΣ wind plus non stop 5.67 OK σωστο.

 

ΠΑΓΙΟ ΤΕΛΟΣ επιλογη non stop οικογενειακο 29,26 . Λαθος το σωστο ειναι 25,97 γιατι το παγιο ειναι 13.44 Ευρω, αρα για 58 ημερες επρεπε να ειναι 25.98 Ευρω. Επομενως λαθος 3.29 Ευρω.

 

Εκπτωση οικογ. προγραμματος - 4.72 . Αυτο ειναι εκπτωση 10% απο τα παγια, αρα επρεπε να ειναι το 10% του 97,58 = 9,76 Ευρω. Επομενως λαθος 5.04 Ευρω.

 

Εκπτωση μηνιαιου παγιου -7.88. Αυτο επρεπε να ειναι τα 5 Ευρω εκπτωση λογω του Flexy, αρα θα επρεπε να ειναι 16.24 Ευρω, επομενως λαθος 8.36 Ευρω.

 

Συνολο, 16.69 Ευρω + ΦΠΑ = 19.86 Ευρω :ninja:

 

Επισης, το ενα απο τα δυο συμβολαια ανεβηκε κλιμακα τελους συνδρομητων κινητης τηλεφωνιας εξαιτιας αυτων των λαθων, επομενως 19.86 + 5.95 = 25.81 Ευρω. Και μη μου πει κανεις οτι δε τα παιρνει η wind αυτα τα 5.95 γιατι εμενα δεν με ενδιαφερει καθως ειναι δικο τους λαθος.

 

Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν τα εχω υπολογισει σωστα πριν παρω για τα καντηλια και κατα συνεπεια αφου δεν θα βρεθει λυση θα καταληξω σε φορητοτητα.

 

ΥΓ. Μαζι με το λογαριασμο ηρθε και ενα γραμμα καλοσορισματος. Ελπιζω αυτος που το εγραψε να μη πληρωνεται γιατι εχει γραψει το email της wind σαν crm@wind.gr και οχι crm@wind.com.gr που ειναι το σωστο. Επισης καπου λεει "Η wind σας προσφερει μια σειρα προγραμματων με μοναδικες δυνατοτητες και την ευελιξια να επιλεξετε αυτο που εξυπηρετει καλυτερα τις δικες αναγκες σας :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Μη τρελένεσαι,,,

Καταρχήν περαστικά για την επιλογή σου. Εγώ έχω λάβει γύρω στα €100 επιστροφές απο λάθη στο λογαριασμό μόνο τον τελευταίο χρόνο και φυσικά ύστερα απο δικό μου έλεγχο και σχετικό αίτημα στο 1260 (Τμήμα λογαριασμών). Έτσι έχω ήδη μεταφέρει στην Cosmote τα 2/5 και συνεχίζω.

Το πάγιο τέλος συνδρομητών δεν θα το πάρεις πίσω με τίποτε! Αν θέλεις ζήτησε το απο το Υπουργείο Οικονομικών (ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ- ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ- Δ/ΝΣΗ ΤΕΛΩΝ & ΕΙΔ. ΦΟΡΟΛΟΓΙΩΝ-ΤΜΗΜΑ Β’)!

Η εκπτωση του Flexy θα ισχύει απο τον δεύτερο λογαριασμό.

Γενικώς με όλες αυτές τις διάφορες υπηρεσίες που έχεις δύσκολα θα βρείς άκρη. Όπως δύσκολα βρίσκουν άκρη και τα συστήματα της WIND! Πολύ περισσότερα!

Αν όντως σου επιστρέψουν κάτι, να υπολογίζεις περίπου 3μηνο. (καλό είναι να σημειώνεις επάνω στο λογαριασμό για να βγάλεις άκρη όταν σου επιστραφεί το ποσο. Δεν θα αναφέρει για ποιο λόγο είναι και σε ποιο νούμερο αφορά η επιστροφή).

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Και στα 3 καταστήματα(franchise) που ρώτησα, μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Επέμεινα λέγοντας πως είναι η μόνη λύση και πως σε αντίθετη περίπτωση θα μεταβώ μέσω φορητότητας στην Cosmote. Δεν άλλαξε όμως κάτι αυτό. Υπάρχει και το ενδεχόμενο πραγματικά να μην ήξεραν οι πωλητές ότι γίνεται.....

 

 

Κάτι τέτοιο απαγορεύεται από την εταιρία (γενικά και από τις τρεις). Το ότι η ευελιξία των συστημάτων στα franchise καταστήματα επιτρέπει αυτή τη διαδικασία, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει όλοι οι πωλητές να γνωρίζουν να το κάνουν αλλά και να το γνωρίζουν δεν βλέπω το λόγο να αναλάβουν να κάνουν κάτι αντίθετο από αυτό που λέει η εταιρία. Κάνεις φορητότητα και είναι όλοι ικανοποιημένοι!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Απο την δουλειά μου εστάλη η παρακάτω διαμαρτυρία, για ευνόητους λόγους προσπωικά δεδομένα παρατίθεται με τελείες. Μέχρι στιγμής από τις 9/8 δεν υπάρχει απάντηση;

'...Aξιότιμοι κύριοι,

Σας ενημερώνω ότι εδώ και χρόνια – περισσότερα από 15- είμαι συνδρομητής του αριθμού 6938........ το οποίο χρησιμοποιώ ως καρτοκινητό λόγω εργασίας εκτός των άλλων αριθμών. Προ καιρού είχα ενημερώσει το 693 5601260 για άσκοπες χρεώσεις και αφού παράθεσα τα στοιχεία στην αρμόδια υπάλληλο μετά από 3-4 μέρες ενημερώθηκα με γραπτό μήνυμα ότι ‘δεν υφίσταται πρόβλημα στη γραμμή’. Συγκεκριμένα χρησιμοποίησα την υπρεσία mobile tv η οποία δυστυχώς δεν ήταν εφικτή μέσω του κινητού μου –ΝΟΚΙΑ 6233- παρότι οι ρυθμίσεις ήταν άριστες. Μάλιστα όταν δοκιμάστηκε η επανασύνδεση δεν υπήρξε απόκριση από τον σέρβερ με αποτέλεσμα να δεχθώ άσκοπες χρεώσεις.

Καταγγελία 1η: Χθες παρότι οι ρυθμίσεις εγκαταστάθηκαν εκ νέου η σύνδεση μέσω πάντοτε GPRS ήταν μόνο για 1-2 δευτερόλεπτα την πρώτη φορά με άσχημη εικόνα λόγω του gprs και επειδή επιθυμούσα να παρακολουθήσω ένα δελτίο ειδήσεων δοκίμασα εκ νέου αλλά πάλι για 2 δεύτερα έπαιξε και μετά διακόπηκε η σύνδεση όπως την πρώτη φορά.

Παρόλα αυτά η χρέωση για την αδυναμία παροχής της υπηρεσίας έγινε κανονικά όπως παλιότερα με αποτέλεσμα να με εξοργίσει αφάνταστα για υπηρεσία η οποία 1ον δεν πρόκειται να δοκιμάσω, 2ον η χρέωση γίνεται έστω αν λάβεις σήμα έστω και 1 δευτερόλεπτο και απορώ γιατί δεν υπάρχει δικλείδα ασφαλείας ώστε η παρακολούθηση να διεξάγεται με την χρέωση μετά από κάποια δευτερόλεπτα;

Προς το παρόν επιφυλάσσομαι για το θέμα εγείροντας άμεση καταγγελία στην υπηρεσία σας και κατόπιν εφόσον μου απαντήσετε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος να προβώ και σε άλλες ενέργειες δημοσιοποίησης του προβλήματος. Θεωρώ ότι με άσκοπες χρεώσεις ‘δεν δίνετε πολύ περισσότερα’ αλλά πολύ λιγότερα. Τουλάχιστον η παροχή mobile tv ας μην είναι εφικτή μέσω gprs.

Kαταγγελία 2η: Κάθε μήνα έχω το πακέτο των 30 λεπτών με 10 ευρώ το οποίο είναι ικανοποιητικό αλλά πιστεύω ότι παραμένει ασύμφορο σε θέματα χρεώσεων. Συγκεκριμένα προχθές επικοινώνησα με αριθμό Vodafone- του ξαδερφού μου –μίλησα για 3 δευτερόλεπτα και όπως διαπίστωσα αφαιρέθηκαν 45 δευτερόλεπτα την στιγμή που αν θυμάμαι καλά η ελάχιστη είναι 30 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί συμβαίνει αυτό? Ακόμα επίσης περιμένω απάντηση σε αίτημα που υπέβαλλα από τις 26/08/2007. Το παρόν αν δεν υπάρξει άμεση απάντηση θα κοινοποιηθεί στους αρμόδιους φορείς και στο διαδίκτυο αλλά και με καταχωρίσεις στον περιφερειακό τύπο.

 

Mε εκτίμηση,...'

Link to comment
Share on other sites

Nrg welcome to the Club! :D

Εμένα τελικά μου αρέσει να ελέγχω κάθε λογαριασμό για λάθη, μου θυμίζει τότε που είχα Vivodi.

 

Όσον αφορά τους υπολογισμούς σου... δεν ξέρω.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

haki.. πότε αναφέρεσαι ότι σου δωσανε τα λεφτά της επιδότησης σε μετρητά?Σε ρωτάω γιατί δούλευα περίπου 1,5 χρόνο σε κατάστημα ΤΙΜ και κάτι τέτοιο ομολογώ πως μου φαίνεται ανήκουστο!Για τον απλούστατο λόγο ότι η επιδότηση είναι ουσιαστικά εκπτωση απο μια καινούρια συσκευή μέσω της διαδικασίας αναβάθμισης στο κατάστημα που την κάνεις!Δουλευα απο το 2005 και για 1,5 χρόνο σε καταστημα franchise και κάτι τέτοιο δεν είχε γίνει.

 

Υ.Γ.: Προς αυτούς που θελουν να κάνουν φορητότητα...απευθυνεστε στην εταιρια που θέλετε να πάτε...ειναι το πιο ευκολο!

 

Υ.Γ.2: Η διαθεσιμότητα συσκευων(ειδικότερα καινούριων) ειναι κατι πολύ μπερδεμενο.Πολύ απλά ψαχναμε μονοι μας απο το καταστημα πότε περιπου ερχονται Ελλαδα οι συσκευες γιατι απο την ΤΙΜ η ενημέρωση καθυστερούσε. Συν ότι είχαμε και ένα άλλο προμηθευτή χωρίς την μεσολάβηση της ΤΙΜ!

How can i be so THIRSTY this morning, when i DRANK so much last night?
Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοιο απαγορεύεται από την εταιρία (γενικά και από τις τρεις). Το ότι η ευελιξία των συστημάτων στα franchise καταστήματα επιτρέπει αυτή τη διαδικασία, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει όλοι οι πωλητές να γνωρίζουν να το κάνουν αλλά και να το γνωρίζουν δεν βλέπω το λόγο να αναλάβουν να κάνουν κάτι αντίθετο από αυτό που λέει η εταιρία. Κάνεις φορητότητα και είναι όλοι ικανοποιημένοι!

 

Συμφωνώ, περίμενα όμως απο την στιγμή που αυτό ήταν η μόνη λύση και λαμβάνοντας υπόψιν ότι τους ξεκαθάρισα πως σε αντίθετη περίπτωση θα μετέβαινα μέσο της φορητότητας σε άλλη εταιρία, να ήθελαν να με κρατήσουν πελάτη...

Όπως είπες και εσύ, κάνω φορητότητα και όλα οκ!

 

Υ.Γ.: Προς αυτούς που θελουν να κάνουν φορητότητα...απευθυνεστε στην εταιρια που θέλετε να πάτε...ειναι το πιο ευκολο!

 

Επικοινώνησα με την Cosmote και μου είπαν ότι θα κάνω τηλεφωνικά την αίτηση. Το θέμα είναι όμως ότι απο τους 3 αριθμούς που έχω στην Wind(εταιρικό πρόγραμμα) θέλω να μεταφέρω μόνο τους δύο και να καταργήσω τον τρίτο. Γνωρίζεις μήπως τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Μήπως να κάνω την αίτηση στην Cosmote για τους δύο αριθμούς και να καταργήσω αμέσως τον τρίτο τηλεφωνώντας στην Wind; Το ρωτάω αυτό για να μην επηρεάσει την διαδικασία της φορητότητας η κατάργηση/μη μεταφορά, του τρίτου αριθμού...

 

Υ.Γ.2: Η διαθεσιμότητα συσκευων(ειδικότερα καινούριων) ειναι κατι πολύ μπερδεμενο.Πολύ απλά ψαχναμε μονοι μας απο το καταστημα πότε περιπου ερχονται Ελλαδα οι συσκευες γιατι απο την ΤΙΜ η ενημέρωση καθυστερούσε. Συν ότι είχαμε και ένα άλλο προμηθευτή χωρίς την μεσολάβηση της ΤΙΜ!

 

Βασικά η συσκευή για την οποία ενδιαφέρομαι κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό. Μου φάνηκε απαράδεκτο να μην γνωρίζει κανείς(ούτε τα κεντρικά!) τι γίνεται με τις διαθεσιμότητες...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι πως έχεις κλείσει τουλάχιστον ένα χρόνο στην Wind από την τελευταία φορά που έκανες αναβάθμιση...το ρωτάω για να είναι η όλη διαδικασία πιο εύκολη και για σενα και για αυτούς! Αν λοιπόν έχεις συμπληρώσει αυτο το χρονικό διάστημα που λέω , οι τρόποι φορητότητας ειναι δυο : 1. Ακυρώνεις και τους 3 αριθμούς που έχεις στην WIND αλλα τους κρατάς σαν καρτοκινητά(θελει κάποιες μέρες για να γινει) και μετά πας σε ένα Oteshop και κάνεις φορητότητα τα καρτοκινητά Wind σε Συμβολαια Cosmote.

2. Κανεις απευθείας φορητότητα τους 2 αριθμούς από το εταιρικό απο συμβόλαιο σε συμβολαιο. Οταν σε πάρουν απο την Wind για να σε ρωτησουν για ποιο λόγο φεύγεις, αλλά και τι θα κάνεις την τρίτη γράμμη , που αν δεν τη θες την ακυρώνεις!

 

Υ.Γ: Υπάρχει και μια τρίτη επιλογή...διαλέγεις 2 καινούριους αριθμούς στην Cosmote και κρατάς τα νούμερα της Wind σαν καρτοκινητά!Απλά για λίγο θα κυκλοφορείς με 2 κινητά, μέχρι να μάθουν όλοι τον νέο σου αριθμό!

How can i be so THIRSTY this morning, when i DRANK so much last night?
Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχει περάσει ένας χρόνος απο την τελευταία αναβάθμιση. Πριν απο λίγες ημέρες.

Μάλλον θα επιλέξω τον δεύτερο τρόπο. Λογικά αυτός θα είναι ο λιγότερο χρονοβόρος αν κατάλαβα καλά.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Kαταγγελία 2η: Κάθε μήνα έχω το πακέτο των 30 λεπτών με 10 ευρώ το οποίο είναι ικανοποιητικό αλλά πιστεύω ότι παραμένει ασύμφορο σε θέματα χρεώσεων. Συγκεκριμένα προχθές επικοινώνησα με αριθμό Vodafone- του ξαδερφού μου –μίλησα για 3 δευτερόλεπτα και όπως διαπίστωσα αφαιρέθηκαν 45 δευτερόλεπτα την στιγμή που αν θυμάμαι καλά η ελάχιστη είναι 30 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί συμβαίνει αυτό?

 

 

Στα πακετα ομιλιας δεν υπαρχει ελαχιστη διαρκεια χρεωσης.Ειναι ανα δευτερολεπτο.

 

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageID=1279

 

Πως εσυ διαπιστωσες οτι σου αφαιρεθηκαν μαλιστα για 45 δευτερολεπτα, δεν ξερω.

Να ξερεις ομως οτι το 99.9% των αναλογων προβληματων που καταχωρουνται για ελεγχο,τελικα δεν εχει γινει λαθος, απλα λαθη συνρδομητων που βασιζονται σε μετρητες κλησεων κτλ κτλ που δεν ειναι παντα σωστα.

 

Τα οποια προβληματα δημιουργουνται ειναι του στυλ πχ ενεργοποιηθηκε το νον στοπ, αλλα υπαρχει χρεωση , λογω μη σωστης ενεργοποιησης στο συστημα της υπηρεσιας, οχι πχ κατα τυχη η ταδε κληση στις ταδε του μηνα ξαφνικα αντι για 3 δευτερα το billing χρεωσε 45 επειδη ετσι αισθανθηκε...

Link to comment
Share on other sites

Απο την δουλειά μου εστάλη η παρακάτω διαμαρτυρία, για ευνόητους λόγους προσπωικά δεδομένα παρατίθεται με τελείες. Μέχρι στιγμής από τις 9/8 δεν υπάρχει απάντηση;

'...Aξιότιμοι κύριοι,

Σας ενημερώνω ότι εδώ και χρόνια – περισσότερα από 15- είμαι συνδρομητής του αριθμού 6938........ το οποίο χρησιμοποιώ ως καρτοκινητό λόγω εργασίας εκτός των άλλων αριθμών.

 

Πώς είσαι 15 χρόνια συνδρομητής όταν η εταιρεία λειτουργεί 14 χρόνια?:rolleyes:

 

Επίσης το 6938 το έδωσαν το 2000, μετά τα 6932 και 6937...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Το 6932 είναι από τα πρώτα... πριν καν μπεί το 10ο ψηφίο. Εξακριβομένο από εμένα αυτό αφού από το 1996 έχω το 693-ΧΧΧΧΧΧ (9ψήφιο τότε) και στην αλλαγή-προσθήκη του επιπλέον ψηφίου έγινε 6932-ΧΧΧΧΧΧ :wink:

Δεύτερο βγήκε σε κυκλοφορία το 6937, όπου πήρα ένα τέτοιο κάπου ανάμεσα σε 1998 και 2000. Το 6938 βγήκε αργότερα...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...