Jump to content

E-Shops και Ηλεκτρονικές Αγορές


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ekana tin blakeia kai agorasa apo http://www.pixmania.com sto elliniko site dyo proionta autokinhtoy ta opoia kai otan piga stin edo antiprosopeia den exoyn egkiisi to esteila piso kai moy eipan tha kanoyn epistrofh xrhmaton kai akoma perimeno epishs sta perisotera proionta poy rotisa den kaliptete i egkiish edo exei kaneis to idio problhma

 

Νομιζω αυτο το λενε στους ορους τους. Στις περισσοτερες περιπτωσεις σε καλυπτουν +1 χρονο απ'αυτο που δινει η αντιπροσωπεια, ΑΛΛΑ οι ιδιοι, δηλαδη αν εχεις προβλημα τους στελνεις την καμερα (ή ο,τι αλλο), και στο επιστρεφουν επισκευασμενο. Τα λεφτα θα τα παρεις, αν και κατα τη γνωμη μου τσαμπα προβληματιζεσαι. Εγγυηση υπαρχει, και ετσι κι αλλιως στον ενα χρονο που συνηθως δινουν οι ντοπιες αντιπροσωπιες σπανια παρουσιαζεται προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

etixe. to na sou girisoun piso lefta einai paralogo edo sthn ellada. antikatastasi tha sou ekanan. sthn aglia se ola ta magazia oti kai an agoraseis exeis to dikeoma epistrofis tou mesa se 20kati meres kai epistrofis tou sinolikou posou akoma kai an to exeis xrisimopiisei. kala otan to pires den eides oti to kouti itan anixto? etsi gourouni sto saki perneis?
Link to comment
Share on other sites

Ακολούθησε η επιστολή μου που αποδεικνύει ότι δεν κάνουν ποτέ αντικατάσταση:

 

Αγαπητοί κύριοι,

προχτές 9/1 αγόρασα το κινητό sonyericsson Ζ520 απο το κατάστημά σας στο Χαλάνδρι και όταν πήγα να το ανοίξω στο σπίτι διαπίστωσα ότι το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο όπως θα έπρεπε. Σκέφτηκα "δε βαριέσαι, μπορεί να το άνοιξαν για να το δείξουν σε κανέναν, μην τρέχω πίσω τώρα".

Αναγνωρίζω βέβαια ότι θα έπρεπε να το έχω ελέγξει λεπτομερώς πριν φύγω απο το κατάστημα. Απ'έξω έγραφε DE (δηλαδή προορισμός Γερμανία), manual μόνο γερμανικά αλλά με γλώσσα τηλεφώνου μόνο ελληνική/αγγλική!!!

Όλα τα παραπάνω με έβαλαν σε σκέψεις. Το κινητό ήταν σε χρώμα λευκό(πράγμα που ήθελα και είχα ζητήσει απο τον πωλητή αλλά εκείνος μου είπε ότι δεν υπήρχε!). Απο την 1η στιγμή τα φωτάκια του πληκτρολογίου ήταν τα μισά αναμμένα (σκέφτομαι δε μπορεί τόσο χάλια ποιότητα κατασκευής). Μόλις δοκίμασα να μπώ σε υπόmenu δεν μπορούσε να επιστρέψει πίσω!!! στη συνέχεια κόλλησε. Το ξανανοίγω, περνάω τις επαφές με bluetooth από παλιό Τ610 και στια μισά κολλάει πάλι μένοντας πάντα στη δόνηση. Μόνο αφαιρόντας την μπαταρία ξαναδούλεψε. Νευριασμένος το γυρίζω πίσω (δεν είχε περάσει ούτε μισή ώρα) και ζητάω αντικατάσταση την οποία μου αρνήθηκαν (ο πωλητής αρχικά και στη συνέχεια και ο υπέυθυνος του καταστήματος) προτείνοντάς μου να επισκεφθώ service sonyericsson!!! Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα είπαν "εμείς απλά μεταπωλητές είμαστε πηγαίνετε στη sonyericsson να σας το αλλάξουν"!!! Λέω ρε παιδιά ανοιχτή συσκευή παρέλαβα, "αποκλείεται" μου λένε, πείτε ότι έβαζα τη sim μου εδώ και δε δούλευε, δε θα μου το αλλάζατε; Μετά την απομάκρυνσή μου απο το ταμείο δεν είμαι πελάτης; Η συσκευασία ήταν αθικτη. Αν ήθελα να το αγοράσω απο την αντιπροσωπεία θα το είχα κάνει αλλά επέλεξα e-shop. Τι θα είχε γίνει αν το είχα παραλάβει με αποστολή στο χώρο μου; Στη συνέχεια έγινε χαμός, και με έκρηξη μου (το κατάστημα γεμάτο κόσμο) τους είπα ότι δε θέλω αντικατάσταση αλλά απαιτώ επιστροφή χρημάτων, πράγμα που επίσης αρνήθηκε ο υπέυθυνος του καταστήματος. Οι παρευρισκόμενοι πελάτες μου πρότειναν να κάνω μήνυση επειδή δε μου επέστρεφαν τα χρήματα και να απαίτησω αποζημίωση για την ταλαιπωρία. Μετά απο πολλές συζητήσεις του ανένδοτου καταστηματάρχη (με την τσίχλα "απλά μεταπωλητές είμαστε", "ειμαστε καλυμμένοι νομικά κάντε ότι θέλετε") στο τέλος και μετά απο κανένα τέταρτο διαφωνιών, ο υπεύθυνος του καταστήματος, έκαμψε τις αντιρρήσεις του (ως δια μαγείας!!!) και μου έδωσε 1 νέο όπως όφειλε, σφραγισμένο αυτή τη φορά, ελληνικότατο αλλά γκρι και λέγοντάς μου ότι είναι μια πολύ ειδική χάρη και ότι δε θα υπάρξει άλλη αλλαγή. Το έκανε με κίνδυνο λέει να χάσει τα χρήματά του απο την μη αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία της ελλατωματικής συσκευής. Δεν το σχολίασα θέλοντας να φύγω και να τελειώσει εκεί η ταλαιπωρία μου και ευχόμενος να δουλέυει σωστά το νέο, όπως και έγινε.

Ημουν έτοιμος για να προχωρήσω σε μήνυση σε περίπτωση που δεν το άλλαζαν. Δε δέχομαι την αδιαφορία εκ μέρους μιας εταιρίας. Δεν ψώνισα απο το περίπτερο.

Σημαντικό! στο site σας γράφετε ότι εντός 15 ημερών από την αγορά γίνετε αντικατάσταση της ελλατωματικής συσκευής. Το διάβασα εκ των υστέρων βέβαια αλλά πιστεύω ότι ο καταστηματάρχης το γνώριζε.

Το σίγουρο είναι ότι δε θα ξαναψωνίσω απο την εταιρεία σας (1η και τελευταία μου φορά) αλλά κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω γραπτώς για το συμβάν και να ακούσω την επίσημη άποψη της εταιρείας σας σχετικά με το παραπάνω.

 

Ευχαριστώ

χχχχχχχχχ

 

Αγαπητέ κε ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Κατ’αρχάς θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση που μας δείξατε για τις αγορές σας. Στην συνέχεια, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το κατάστημά μας όπως και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα δεν παρέχουν εγγύηση αλλά μεσολαβεί ώστε να αποσταλεί μια συσκευή στον αντιπρόσωπο (από τον οποίο παρέχεται η εγγύηση και δεν κάνει πώληση) ώστε να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί. Όπως είναι αυτονόητο, καμία εταιρεία δεν επιθυμεί να έχει δυσαρεστημένους πελάτες ή να παρέχει κακό after sales support. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου ο κατασκευαστής είναι κάθετος και ζητά συγκεκριμένη διαδικασία ώστε να αντικαταστήσει τις ελαττωματικές συσκευές του. Από την πλευρά μας, είμαστε υποχρεωμένοι λοιπόν να υποδείξουμε στην πελατεία μας τον ταχύτερο τρόπο εξυπηρέτησής ώστε να έχουν το συντομότερο δυνατό μια νέα συσκευή.

 

Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την απογοήτευση που θα νοιώσατε όταν είδατε ότι η καινούρια συσκευή με την οποία σας προμηθεύσαμε να μην λειτουργεί, ερχόμαστε στην θέση σας και λογικά θα είχαμε ίσως παρόμοιο τρόπο αντίδρασης. Όταν όμως υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, δεν μπορεί να παρακαμφθεί και σε αυτό το θέμα ζητούμε την πλήρη κατανόησή σας. Επαναλαμβάνουμε ότι κανένα κατάστημα δεν προχωρά στην άμεση αντικατάσταση από το δικό του stock, πράγμα που μπορείτε πολύ εύκολα να διαπιστώσετε και ο ίδιος.

 

Αναλυτικότερα, σας ενημερώνουμε πως η ελληνική νομοθεσία (αρκεί να καλέσετε στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή – Υπουργείο Ανάπτυξης) αναφέρει σε συγκεκριμένα άρθρα νόμων «περί εγγυήσεων» ότι μετά την αγορά οποιασδήποτε συσκευής το κατάστημα οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στον αντιπρόσωπο ώστε να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί σε εύλογο (πλην όμως αόριστο) διάστημα ακόμα και αν εχει περάσει 1 λεπτό από την πώληση. Φυσικά, εμείς δεν θα ακολουθήσουμε ποτέ τους νόμους κατά γράμμα μιας και συνήθως είναι κατά του καταναλωτή, αλλά πάντα θα προσπαθούμε για το καλύτερο. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις που ο κατασκευαστής δεν επιθυμεί το ίδιο με αποτέλεσμα να εκτίθενται καταστήματα μιας και ο τελικός χρήστης απαιτεί από το κατάστημα (το οποίο δεν παρέχει εγγύηση αλλά κάνει μεταπώληση) να προχωρά στην αντικατάσταση των ελαττωματικών συσκευών. Άλλωστε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι κανένα κατάστημα δεν χαίρεται ιδιαίτερα όταν μέσα στον χώρο των πωλήσεων δημιουργείται κακή εικόνα για την εξυπηρέτηση των πελατών του ενόπιων άλλων πελατών .

 

Ολοκληρώνοντας, θα θέλαμε να αναφέρουμε πως πραγματικά έγινε μια εξαίρεση στον κανόνα, μιας και παραπάνω αναφέρουμε ότι η εταιρεία μας είναι ιδιαίτερα ελαστική σε τέτοιες περιπτώσεις. Φυσικά, η αντικατάσταση έγινε επειδή κρίναμε πως έπρεπε να γίνει και όχι επειδή απειληθήκαμε με μήνυση μιας και η διαδικασία που ακολουθούμε είναι απολύτως νόμιμη. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

 

 

Με εκτίμηση,

χχχχχχχχχχχ

Link to comment
Share on other sites

Αλλα τους ειπες, αλλα απαντησαν. Οτι να'ναι... Μη παραληψεις να τους πεις και ευχαριστω, ετσι? ;)

 

Με ολα αυτα που διαβαζουμε καλα κανω και δεν αγοραζω τιποτα ακριβοτερο απο 10 ευρω απο το eshop.

 

Α! Μιας και αναφεραν την Γενικη γραμματεια καταναλωτη, μηπως θα επρεπε να τους αναφερεις οτι το eshop πουλα προιοντα στην Ελλαδα χωρις ελληνικες οδηγιες...?

Link to comment
Share on other sites

Αλλα τους ειπες, αλλα απαντησαν. Οτι να'ναι... Μη παραληψεις να τους πεις και ευχαριστω, ετσι? ;)

 

Με ολα αυτα που διαβαζουμε καλα κανω και δεν αγοραζω τιποτα ακριβοτερο απο 10 ευρω απο το eshop.

 

Α! Μιας και αναφεραν την Γενικη γραμματεια καταναλωτη, μηπως θα επρεπε να τους αναφερεις οτι το eshop πουλα προιοντα στην Ελλαδα χωρις ελληνικες οδηγιες...?

 

Τα ίδια κι εγώ, αγόρασα τις γιορτές μεταξύ των άλλων κι ένα ασύρματο σταθερό της Siemens. Aνοίγοντάς το σπίτι δεν είχε ελληνικές οδηγίες ούτε καν στα αγγλικά. Μόνο στα γερμανικά!!!

Αναγκάστηκα να κατεβάσω το pdf από το site της Siemens για να καταλάβω πώς πρέπει να αλλάξω την default γερμανική γλώσσα στο τηλέφωνο σε αγγλική και να καταλάβω τι γίνεται.

 

Δεν ασχολήθηκα γιατί πολύ απλά ΔΕΝ θα ξανα-ψωνίσω από το eshop.gr:mad: :rolleyes:

 

Α και για να τα παραλάβω τους πήρε 1 εβδομάδα την στιγμή που το Πλαίσιο επιβεβαιώνει τηλεφωνικά την παραγγελία και την άλλη μέρα τα έχεις είτε είναι γιορτές είτε καθημερινές.:cool:

 

Δεν συζητάω για play247 που την ίδια στιγμή της παραγγελίας τα στέλνουν.

 

Αυτούς θα τους τιμάω γιατί με τιμούν και αυτοί με το σεβασμό τους προς εμένα.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

δεν την κατέχουν άριστα τη νομοθεσία...

 

κατ αρχήν, πολύ σωστά παρατηρήθηκε ότι δεν είναι νόμιμο το να μην περιέχονται Ελληνικές οδηγίες στη συσκευασία... είναι μάγκας δλδ να κάνει παραεισαγωγή και μετά να το πασάρει για σέρβις στην αντιπροσωπεία...

 

στη συνέχεια, ξεχνάει τον όρο "εμπορική εγγύηση", η οποία υποχρεώνει το κατάστημα να αλλάξει την ελαττωματική συσκευή εντός 5 ημερών από την ημερομηνία αγοράς...

ναι, είναι υποχρεωμένος να το αλλάξει από το στοκ του και στη συνέχεια να στείλει την ελαττωματική συσκευή με την ένδειξη DOA (Dead On Arrival) στο σέρβις της αντιπροσωπείας...

έτσι δουλεύει η αγορά, όλοι παίρνουν τα ρίσκα τους, αυτές είναι οι διαδικασίες... ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας.. αυτό εφείλει να το ξέρει όμως το κατάστημα και να τις ακολουθεί, ΧΩΡΙΣ να μπαίνει στη μέση ο τελικός καταναλωτής...

 

κλείνοντας, ας ενημερωθεί το κατάστημα καλύτερα για την Ευρωπαϊκή νομοθεσία πάνω σε αυτό το θέμα... αν το κάνει εγκαίρως, θα είναι προς όφελός του.. γιατί θα βρεθεί πρό εκπλήξεως (δυσάρεστης) με αυτά που ισχύουν...

Link to comment
Share on other sites

Wappy μας έχουν για πρόβατα. Ελα όμως που πολλοί ξέρουν τα δικαιώματά τους.

 

Εντύπωση μου έκανε στην ιστορία του nigkl η απάθεια του καταστηματάρχη μπροστά σε τόσο κόσμο. Δεν τον έννοιαξε καν το σούσουρο που δημιουργήθηκε.

Σου λέει πρόβατα πάλι από εδώ θα ψωνίσουν...αμ δε!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

@nikgl: Έστειλες επιστολή στο e-shop.gr και σου απάντησαν;:blink: :wacko:

 

Το ίδιο είχε παιχτεί και σε 'μένα όταν είχα αγοράσει μια 100δα DVD και τα οποία παρέλαβα τυλιγμένα μέσα σε μια ζελατίνα και όχι στην πλαστική τους θύκη.:mad:

 

Όπως είπες και εσύ, η πρώτη αλλα και η τελευταία φορα...:knife: :rocket:

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

h hlbi ellas antiprosopos jvc stin ellada moy eipe otan piga to radiocd stin egkiisi moy eipe den einai dikiatoys eisagogi kai den isxyei h egkiisi h pioneer den to sizitame kan den to dexetai meta tin zhmia poy epathe me ta paraeisagogis
Link to comment
Share on other sites

na rotiso kalitera kai to grafio tou katanaloti peri dikaiomata katanaloton kai na doume an tha echoun gnomi...i tha diavasoun kai kanena "enchiridio".... fenete oti to prostimo pou efage i HP hellas apo to dimosio prin arketo kairo ksechastike...

 

 

btw gia na min to pezo eksipnos den eicha pote provlima me eggiiseis etc kathoti otidipote agorastei TOULACHISTON ENTOS EU kaliptete automata apo kathe eteria pou eiparchei se kathe melos kratos aneksartita an tin sinferei i ochi...

 

i kaliteri lisi einai ta institouta katanaloton, i epikinonia me tin geniki gramatia katanaloti -an thimame kala pos legete- kai tin europaiki epitropi -gia na sas dosei guidelines-...an kai meso tou europa.eu.int tha vrite otidipote chriazeste

Link to comment
Share on other sites

Αυτα εγω και εσυ μπορει να τα ξερουμε, ο μεσος πολιτης τα γνωριζει ομως? Γνωριζουμε ολα τα δικαιωματα μας? Σαφως και οχι.

 

Και εγω οταν πηγα για επισκευη μια sony cybershot αγορασμενη απο το αμαζον μου αρχισαν το μα μου, 2 κουβεντες τους ειπα και τελειωσε το θεμα.

 

Οταν κατι ειναι αγορασμενο εντος Ευρωπαικης Ενωσης και εχει πανευρωπαικη εγγυηση ισχυει κανονικα στην Ελλαδα.

 

Κοψτε επιτελους τις λαμογιες :mad:

 

@halfprice2 ενημερωσε τη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη, και διαβασε τις Ευρωπαικες οδηγιες και στειλε τα επιμαχα σημεια με ενα φαξ στην εν λογω "εταιρια". Εκτος αν νομιζουν οτι ειμαστε στο ταμ-τουμ, γιατι με τετοιες συμπεριφορες εκει ειμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα εγω και εσυ μπορει να τα ξερουμε, ο μεσος πολιτης τα γνωριζει ομως? Γνωριζουμε ολα τα δικαιωματα μας? Σαφως και οχι.

 

Και εγω οταν πηγα για επισκευη μια sony cybershot αγορασμενη απο το αμαζον μου αρχισαν το μα μου, 2 κουβεντες τους ειπα και τελειωσε το θεμα.

 

Οταν κατι ειναι αγορασμενο εντος Ευρωπαικης Ενωσης και εχει πανευρωπαικη εγγυηση ισχυει κανονικα στην Ελλαδα.

 

Κοψτε επιτελους τις λαμογιες :mad:

 

@halfprice2 ενημερωσε τη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη, και διαβασε τις Ευρωπαικες οδηγιες και στειλε τα επιμαχα σημεια με ενα φαξ στην εν λογω "εταιρια". Εκτος αν νομιζουν οτι ειμαστε στο ταμ-τουμ, γιατι με τετοιες συμπεριφορες εκει ειμαστε.

Οταν κατι ειναι αγορασμενο εντος Ευρωπαικης Ενωσης ===> εχει πανευρωπαικη εγγυηση ισχυει κανονικα στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα οι περισσοτερες αντιπροσωπειες δεν το δεχονται γιατι δεν εχουν κανει αυτοι την εισαγωγη αρα δεν εχουν κερδος. Αλλα στην Ελλαδα ζουμε... βεβαια αν τους διξεις οτι γνωριζεις τα δικαιωματα σου τοτε αλλαζουν συμπεριφορα συνηθως.
Link to comment
Share on other sites

tous deichneis tin apodiksi apo pou egine i agora kai teliose to thema...

 

 

btw to thema einai oti oi perisoteres eteries prosferoun worldwide eggiisi opote kalo tha itan na koitaksete kai auto gia enan epipleon aso sto maniki

Link to comment
Share on other sites

Πωπω τι αλητείες ειναι αυτά ρε;

Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι όταν ακούω τέτοια περιστατικά.

Λες και θα πέσουν έξω αμα σου διορθώσουν ή σου αλλάξουν το προιον. Ζωωδεις συμπεριφορές και νοοτροπίες. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο,η συσκευασία φαινόταν ότι ήταν ανοιγμένη,ασε δε που το κινητό είχε χρησιμοποιηθεί.Αν ο φίλος το έβλεπε επι τόπου ότι είναι ανοιγμένο το κουτί και δεν δεχόταν να το παραλάβει τι θα του έλεγαν;Πάρτε το όπως είναι;

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο,η συσκευασία φαινόταν ότι ήταν ανοιγμένη,ασε δε που το κινητό είχε χρησιμοποιηθεί.Αν ο φίλος το έβλεπε επι τόπου ότι είναι ανοιγμένο το κουτί και δεν δεχόταν να το παραλάβει τι θα του έλεγαν;Πάρτε το όπως είναι;

Στο τέλος ο πωλητής μου είπε ότι όλα τα Z520 είναι ανοιγμένα. Ενώ αρχικά έλεγε αποκλείεται. Τώρα στο τέλος πως βρέθηκε το σφραγισμένο ουδείς γνωρίζει. Πάντως το κινητό μέσα στη συκευασία ήταν με τα αυτοκόλλητά του.

Link to comment
Share on other sites

Σημασία έχει πάντως να μάθει ο κόσμος ότι τα e-shops ισχυρίζονται ότι λειτουργούν σε άλλο καθεστώς, όπως μου απάντησε και ο υπέυθυνος της εταιρείας "μεταπωλητών", και σε περίπτωση ελλατωματικής συσκευής νίπτουν τας χείρας τους.

Απο εδώ και εμπρός θα προτρέπω όλους τους ανθρώπους που γνωρίζω να μην αγοράζουν συσκευές τουλάχιστον απο το e-shop.gr

Οι άνθρωποι λειτουργούν υπο καθεστώς περιπτέρου, όχι εταιρείας. Ακόμα και ο περιπτεράς βέβαια θα έκανε μια αλλαγή !

 

Για όσους την πατήσουν.... υπάρχει ο δρόμος ΙΝΚΑ, efpolis.gr , ΕΚΠΟΙΖΩ, Υπουργείο Ανάπτυξης κλπ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην ενθουσιάζεσται με τις προσφορές που θα δείτε στα e-shops

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, να κανω μια ερωτιση;

Μηπος ξερετε καπιο e-shop ου να πουλαει βινιλια; Θελω να παρω μερικα και δυστιχος δεν ξερω αν υπαρχει καπιο μαγαζι εδω στην Ροδο που να πουλαει, ουτε ξερω που να ρωτισω για να μαθω

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, να κανω μια ερωτιση;

Μηπος ξερετε καπιο e-shop ου να πουλαει βινιλια; Θελω να παρω μερικα και δυστιχος δεν ξερω αν υπαρχει καπιο μαγαζι εδω στην Ροδο που να πουλαει, ουτε ξερω που να ρωτισω για να μαθω

Και τα σούπερ μάρκετ δεν έχουν βανίλια; Στην Αθήνα το λένε και υποβρύχιο. :lol: :X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...