Jump to content

Γλώσσα προγραμματισμού-Php


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά ενδιαφέρομαι να φτιάξω μια σελίδα και θέλω να βάλω και φόρουμ σαν αυτό του MyPhone!Θέλω κάτι που να είναι free και ξέρω ότι αυτό του myphone είναι.Επίσης δεν θέλω να πληρώνω bandwidth και ότιδήποτε άλλο.Θα χρησιμοποιήσω Lycos που δέχεται και php και MySql.Άλλα δεν ξέρω!Είμαι άσχετος σε θέματα προγραμματισμού!Καταρχήν θέλω να ξέρω αν θα υπάρξει πρόβλημα με τον Η/Υ μου.Είναι Pentium3 700mhz 256mb sdram 10 gb hd winxp!Θέλω να μου πει κάποιος που είναι σίγουρος(προτιμώ ο Msk που χρησιμοποιεί php αλλά και όλοι οι άλλοι είναι αποδεκτοί)αν θα πάθει ότιδήποτε γιατί δεν έχω χρήματα για αναβαθμίσεις και ούτε διαθέσεις για φορμάτ.Θέλω να διευκρινίσει του κινδύνους που μπορεί να υπάρχουν.Όταν τα κάνει όλα αυτά θέλω να μου πει ακριβώς τι πρέπει να κάνω για να εγκαταστήσω το φόρουμ.

 

 

Ευχαριστώ

 

Με εκτίμηση

 

JustMe!

Link to comment
Share on other sites

Θέλω άντρα και τώρα τονε θέλω LOL :D :D

 

δεν είμαι ο M(ano)sK(onsta/dis)

αλλά το ΠΨ (Η/Υ) σου δεν έχει καμιά σχέση.. αφού λες ότι θα το βγάλει στον ΛΥΚΟ.

 

τι να πάθει;;; ρίχνε ένα συχνό backup και είσαι ΟΚ

 

τώρα για να το βάλεις μάλλον θα υπάρχει κάποιο ετοιματζίδικο (αλλά να ξέρεις να γράφεις php συνιστάται..)

Link to comment
Share on other sites

α) ότι βάλεις στο lycos θα σέρνεται και θα βγάζει τις μισές φορές αναπόφευκτο σφάλμα

β) φυσικά δεν έχει σχέση ο υπολογιστής

γ)

Θέλω κάτι που να είναι free και ξέρω ότι αυτό του myphone είναι.

λάθος. το νέο board του myphone δεν είναι free.

το phpbb ήταν free.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς δεν είναι free? Το vBulletin δεν είναι free! Κάποια αλλά ισάξια είναι! Απλά κάποιες αλλάγες ή προσθέσεις ή και τα δικαιώματα τα πλήρώνεις! :)
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον Omen